"Het gleufje" is ook zo tenenkrommend. Net als "meissie"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
Wat gebruiken jullie als koosnaampjes?
Als ik iemand "mijn vrouwtje" hoor zeggen kots ik altijd een beetje in mijn mond.
Ik gebruik soms echt kuthoer of sukkel als koosnaam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het gleufje" is ook zo tenenkrommend. Net als "meissie"
Vuile teef is wel mijn favoriete koosnaampje
Fruitvliegjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een "vlinder" of "bloem"
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Toen een ex van mij een koosnaampje wilde, want dat hoorde, heb ik haar 3 weken Koos genoemd. Toen was het wel over met de koosnaampjes.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Toen een ex van mij een koosnaampje wilde, want dat hoorde, heb ik haar 3 weken Koos genoemd. Toen was het wel over met de koosnaampjes.
Deed ik ook bij mijn ex. Nu is het vaak lieverd. Omdat als ik lief zeg ze dat niet leuk vind omdat ik dat al tegen mijn ex zei.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar mijn laatste ex noemde ik vaak 'lief', dat is dan weer wat minder mannelijk!
Held!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is lief, dat zei mijn ex ook meestal. Ik noemde hem meestal 'lekker ding', het was nl ook echt een enorm lekker dingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar mijn laatste ex noemde ik vaak 'lief', dat is dan weer wat minder mannelijk!
Sukkel kan ook heel lief worden uitgesproken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Held!
[..]
Dat is lief, dat zei mijn ex ook meestal. Ik noemde hem meestal 'lekker ding', het was nl ook echt een enorm lekker ding![]()
Mijn ex noemde me trouwens ook regelmatig sukkel of nerd xD Wat ook allebei waarheid is
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-actiesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sukkel kan ook heel lief worden uitgesproken.
Dat vind ik dan weer een vreselijk woord.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik noem mijn vriendin ook wel een tjik!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-acties![]()
Homo was dan minder lief bedoelt van mijn kantMaar het komt zo lekker je bek uit
Ja. Maar heeft een andere reden.quote:
Vooral in het bed zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-acties![]()
Ik ben niet van het schelden als ik ruzie heb, mijn brein gaat in overdrive om iemand met argumenten er loeihard uit te lullenquote:
Ook buiten de lakens kan ik een enorme brokkenpiloot zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben ik toch een sukkel. Natuurlijk
Die hebben het van de Brabanders gejatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook een kut woord. Gebruik het van de rest ook nooit. Vind het meer wat voor buitenlanders
Jij kan van mij niet winnen mijn beste, alleen als jij op mij gaat zitten dan heb je gewonnen maar dan ben ik doodquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben niet van het schelden als ik ruzie heb, mijn brein gaat in overdrive om iemand met argumenten er loeihard uit te lullenAangezien hij taalkundig minder sterk was, won ik dat vaak waardoor er uit zijn mond een hoooop terminale ziektes en bijzondere beroepkeuzes kwamen
Kankerhoer klinkt helemaal niet lief dan
Tyfusteef ook vaak maar daar schoot ik altijd vreselijk van in de lach
Ik bedoel, tyfusteef
Dit was voor mij ook de eerste relatie waarin het er hard aan toe ging. Passie wanneer het goed ging, passie wanneer het kut gingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
Schelden? Seriously?
Ik heb in 9 jaar nooit gescholden tegen mijn ex. Zij ook niet tegen mij trouwens. Ik ben een conflictmijdend persoon.Wel geschreeuwd, maar nooit gescholden.
a. Je rants hier gaan meestal al nergens over, ik weet niet of je dat 'winnen' kunt noemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef Geester het volgende:
Jij kan van mij niet winnen mijn beste, alleen als jij op mij gaat zitten dan heb je gewonnen maar dan ben ik dood
Dat ja!quote:
Ik heb mn ex wel eens aangepakt ook, vond ze wel lekker gewoon een flinke 'tap that ass' weetje welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
Schelden? Seriously?
Ik heb in 9 jaar nooit gescholden tegen mijn ex. Zij ook niet tegen mij trouwens. Ik ben een conflictmijdend persoon.Wel geschreeuwd, maar nooit gescholden.
Ja dus? Als ze op me zit is het net alsof er een berg ellende over je heen komtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
a. Je rants hier gaan meestal al nergens over, ik weet niet of je dat 'winnen' kunt noemen.
b. Je was toch zo groot en breed? Dan kun je MohMi wel hebben hoor!
That's what she said!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef Geester het volgende:
is het net alsof er een berg ellende over je heen komt
Owja, dat ja. Ik heb het nog nooit ervaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
Dit was voor mij ook de eerste relatie waarin het er hard aan toe ging. Passie wanneer het goed ging, passie wanneer het kut gingWorth it, maar godvergeten vermoeiend
Ik zou het graag herbeleven in een gematigde versiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Owja, dat ja. Ik heb het nog nooit ervaren.
Flikker toch op ajb, jij bent echt wel onderdanig, zeker na al dat gejank over je ex waar je drie weken mee hebt gehad geloof ik echt niets anders meer. Volgens mij barst jij nogal rap in tranen uit en deed jouw vriendin tegen jou; 'ne ne sssst'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:21 schreef Geester het volgende:
[..]
Naah ik meer zo:"
YOU FUCKING BITCH WHO IS YOUR DADDY NOW
Het lucht wel op, hoor! Maar ik scheld liever op apparatuur of situaties of andere dingen die niet meewerken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ex wilde soms dat ik haar uitscholdAls we ruzie hadden omdat ze wat doms gedaan had. Alleen deed daar nooit aan. Schelden veranderd niks.
Mja, dan ga ik dingen zeggen die ik niet meen. En dan kan je dat later weer goed gaan praten. Geen zin in. Als ik dan wil schelden doe ik dat wel als ik bij vrienden ben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het lucht wel op, hoor! Maar ik scheld liever op apparatuur of situaties of andere dingen die niet meewerken.
Je bent ook niet bijster scherp. Dus ik denk dat je het verbaal ook af gaat leggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:22 schreef Geester het volgende:
Nee, ik zei net dat het zo is als ZIJ op je komt zitten..
Precies!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef over_hedge het volgende:
Mja, dan ga ik dingen zeggen die ik niet meen. En dan kan je dat later weer goed gaan praten. Geen zin in. Als ik dan wil schelden doe ik dat wel als ik bij vrienden ben.
"Laat maar, je snapt het toch niet." komt meestal harder aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
Ik hou van schelden.
Vuile kankersnol! zwakzinnige grafhoer!
Maar dat verliest wel snel zn kracht.
Na een tijdje is het beter om over te stappen naar: meen je dat echt? Kan jouw minimale hersencapaciteit niet verder komen dan dat?
Klopt als een bus Muhaha xDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!Vrienden zijn er om op te vloeken en schelden.
haha lekker happen schatje, toe maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Flikker toch op ajb, jij bent echt wel onderdanig, zeker na al dat gejank over je ex waar je drie weken mee hebt gehad geloof ik echt niets anders meer. Volgens mij barst jij nogal rap in tranen uit en deed jouw vriendin tegen jou; 'ne ne sssst'
Oooh dat laatste deed ik ook regelmatig! xD 'Het feit dat jij met je ontoereikende brein de waarheid niet kunt bevatten, wilt niet zeggen dat deze hierdoor zijn waarheid verliest. Je laat jouw tekortkoming mijn probleem zijn, ik weiger daar aan mee te werken.'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
Ik hou van schelden.
Vuile kankersnol! zwakzinnige grafhoer!
Maar dat verliest wel snel zn kracht.
Na een tijdje is het beter om over te stappen naar: meen je dat echt? Kan jouw minimale hersencapaciteit niet verder komen dan dat?
Of: Wat jij wilt/quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
"Laat maar, je snapt het toch niet." komt meestal harder aan.
Zo rustig bleven we nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik de neiging heb om ooit zoiets tegen mijn vriendin te zeggen, dan ga ik me afvragen waarom ik er ooit mee heb ingestemd dat ze mijn vriendin werd en dan ben ik er vandoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:26 schreef twi het volgende:
En dan zelf schelden, en als ze dan terugschreeuwt: Door het harder te roepen is het niet dichter bij de waarheid..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oooh dat laatste deed ik ook regelmatig! xD 'Het feit dat jij met je ontoereikende brein de waarheid niet kunt bevatten, wilt niet zeggen dat deze hierdoor zijn waarheid verliest. Je laat jouw tekortkoming mijn probleem zijn, ik weiger daar aan mee te werken.'![]()
KutMohMi
Volgens mij kun je dan nog beter schelden
JAAA!! xDDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan zelf schelden, en als ze dan terugschreeuwt: Door het harder te roepen is het niet dichter bij de waarheid..
Snap ik, maar voor twi en ik zijn er geen dames die onze werkelijkheid kunnen bevatten, dus we moeten het altijd doen met minder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik de neiging heb om ooit zoiets tegen mijn vriendin te zeggen, dan ga ik me afvragen waarom ik er ooit mee heb ingestemd dat ze mijn vriendin werd en dan ben ik er vandoor.
koetsie koetsiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
JAAA!! xDD
Wij zouden elkaar afslachten in een relatieIk met mijn bijl, jij met alles dat je voorhanden hebt
Zou wel nice zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
JAAA!! xDD
Wij zouden elkaar afslachten in een relatieIk met mijn bijl, jij met alles dat je voorhanden hebt
Of over ongesteld zijn...hoop ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn.
Ik denk dat het binnnen een week een bloederige teringzooi zou worden.
En dan heb ik het niet enkel over de seks.
Daar schijnen ze pilletjes voor te hebben!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
Snap ik, maar voor twi en ik zijn er geen dames die onze werkelijkheid kunnen bevatten, dus we moeten het altijd doen met minder.
quote:
Van die vieze zuur tabletten voor in de wc waar je tripping balls op gaat OFNIEquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar schijnen ze pilletjes voor te hebben!Een maatje van me slikt het ook. Lithium among other things
Die van Drion bedoel je? Die zoek ik nog steeds. Dat lost alles voor me op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar schijnen ze pilletjes voor te hebben!Een maatje van me slikt het ook. Lithium among other things
Maar dat is zo definitief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
Die van Drion bedoel je? Die zoek ik nog steeds. Dat lost alles voor me op.
Dan wil er inderdaad wel eens iets uitkomen als "Weer dit?" of "Je verveelt me." Maar dat is zo aan de orde van de dag voor ons, dat het niet meer opvalt dat dat rot over kan komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor twi en ik zijn er geen dames die onze werkelijkheid kunnen bevatten, dus we moeten het altijd doen met minder.
Ga huilen mafkeesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil er inderdaad wel eens iets uitkomen als "Weer dit?" of "Je verveelt me." Maar dat is zo aan de orde van de dag voor ons, dat het niet meer opvalt dat dat rot over kan komen.
Ja.quote:
True story.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil er inderdaad wel eens iets uitkomen als "Weer dit?" of "Je verveelt me." Maar dat is zo aan de orde van de dag voor ons, dat het niet meer opvalt dat dat rot over kan komen.
Zeker waar jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.
Maar alles is vergankelijk..
[..]
True story.
Is dat zo? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Je hebt er daarom ook 2 nodig in een tijdsspan van 3 dagen ofzo
Nee man, als jij die slikt dan gaat die pil dood en niet jij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die van Drion bedoel je? Die zoek ik nog steeds. Dat lost alles voor me op.
Klinkt plausibel. Wellicht moet ik dat eens testen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nee man, als jij die slikt dan gaat die pil dood en niet jij.
Even testen op Geester.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
Wist je dat als je de loop van een pistool vacuum zuigt, en dan schiet, dat er bijna geen troep is?
Je moet een slok water nemen en niet doorslikken en dan schietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
Wist je dat als je de loop van een pistool vacuum zuigt, en dan schiet, dat er bijna geen troep is?
Dat is dan ook niet jullie probleem. Als een midnerwaardig persoon het lef heeft jullie aan te spreken, mag ze nog blij zijn als ze er zo vanaf komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Verkaptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing sukkeltje?
Het is lastig om het water dan niet langs de loop uit je mond te verliezen, aangezien je richting je verhemelte wil schieten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Je moet een slok water nemen en niet doorslikken en dan schieten
Niks verkapts aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing sukkeltje?
Stoere praat voor een 30 jarige ofzo die een beetje achter zn pc huilt Kusje op je onwetendheidquote:
Klopt het beste kan je gewoon vergif innemen ( niet anti braakmiddel vergeten )quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
Van buiten de schedel door je hoofd schieten is trouwens niet handig, teveel risico.
Er zijn heel veel mensen die richting hun slaap schieten, en het overleven.
De mooiste manier lijkt mij om een flink zware bijl op een scharnier vast te maken, het blad flink verzwaren, met een touw via een katrol naar het dak, en dan door naar een laag punt vast te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Klopt het beste kan je gewoon vergif innemen ( niet anti braakmiddel vergeten )
In deze SC die toch maar wordt bevolkt door 6 mensen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt het wellicht op den duur wel rustiger
Sting!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof Grunge mensen nooit zelfmoord plegen!quote:
Dan gaat het topic ook dood.quote:
Nog niet rustig genoeg hier?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
correlatie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, toen ik hier nog wat meer kwam, was het altijd erg druk enzo
Ik ging er vanuit dat die in de jaren '90/'00 welk grotendeels waren uitgeroeidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alsof Grunge mensen nooit zelfmoord plegen!
Goed hoor, drukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sting!!How is life? Gezellig dat je even langskomt
Niet druk, vakantiequote:
Mijn vakantie moet nog gaan beginnen, over een klein maandje op vakantiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet druk, vakantieMaar bijna afgelopen
Hoe komt het dat je hier zo weinig bent? Van welk forum ben je mod?
Nice! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vakantie moet nog gaan beginnen, over een klein maandje op vakantie
Ik Fok over het algemeen een stuk minder
Ben mod van GAM.
Ja, true!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
Ik ging er vanuit dat die in de jaren '90/'00 welk grotendeels waren uitgeroeid
Sinds ik hier ben is het verdacht stil...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef STING het volgende:
Oh, toen ik hier nog wat meer kwam, was het altijd erg druk enzo
Heerlijke rust.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben is het verdacht stil...
Ga huilen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice! Waar ga je heen?
Zal bij GAM wel wat rustiger zijn lijkt me..? Of zijn Fokkers over het algemeen net zo sociaal vaardig als hier?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
Zal bij GAM wel wat rustiger zijn lijkt me..? Of zijn Fokkers over het algemeen net zo sociaal vaardig als hier?
Groepsrondreis Zweden-Noorwegen, kamperen met een outdoorcamper. Lekker de natuur inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice! Waar ga je heen?
okquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Spacejam op de radio!
If I hit 'em high, hit 'em high, hit 'em high!! Than you hit 'em low, hit 'em low, hit 'em low!!
Qua bans enzo zal het wel meevallen.quote:
3fmquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Spacejam op de radio!
If I hit 'em high, hit 'em high, hit 'em high!! Than you hit 'em low, hit 'em low, hit 'em low!!
Tof hoor! En dan ook echt prachtige landen gekozen wat betreft ongerepte natuur. Goed manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Groepsrondreis Zweden-Noorwegen, kamperen met een outdoorcamper. Lekker de natuur in
In GAM is het relatief rustig, zeker in verhouding tot R&P
Het is then geen than wausjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Spacejam op de radio!
Greetings earthlings. We have now taken over your radiooooooooooooquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Spacejam op de radio!
Toch gek. Als je het gemiddelde online spelletje speelt zou je anders verwachten...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef STING het volgende:
In GAM is het relatief rustig, zeker in verhouding tot R&P
Zij heeft altijd een grote bek met dr kut grammer van haar en dan maakt ze een fout en dan gelijk boe hoe hoequote:
Is dit een verkapte belediging aan het adres van je mede-SC'ers?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tof hoor! En dan ook echt prachtige landen gekozen wat betreft ongerepte natuur. Goed man
En ik wist het wel, HA! Mijn hoop dat er elders geciviliseerde Fokkers rondliepen, was geen leugen!
...dus jij hebt het tegen mij, Mur gaat tegen jou in, en dan loopt hij te huilen omdat ik...watwatwaaaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Zij heeft altijd een grote bek met dr kut grammer van haar en dan maakt ze een fout en dan gelijk boe hoe hoeSadnesssssss
jaha gaan we stukje rijde stomp ik jou boam zo greppel 3 paarden over je heenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef Geester het volgende:
[..]
Zij heeft altijd een grote bek met dr kut grammer van haar en dan maakt ze een fout en dan gelijk boe hoe hoeSadnesssssss
Natuuuurlijk niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging aan het adres van je mede-SC'ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's on Moh..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een verkapte belediging aan het adres van je mede-SC'ers?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Toch gek. Als je het gemiddelde online spelletje speelt zou je anders verwachten...
Oh in GAM zitten ook echt niet alleen maar lieverdjes hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Greetings earthlings. We have now taken over your radioooooooooooo
[..]
Toch gek. Als je het gemiddelde online spelletje speelt zou je anders verwachten...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Natuuuurlijk niet!
Wat had je dan tyfusteef!?! Kom dan! Ik klap je op je bek! HOUMETEGENHOUMETEGEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draai dr maar omheen uhu uhuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
...dus jij hebt het tegen mij, Mur gaat tegen jou in, en dan loopt hij te huilen omdat ik...watwatwaaaat?Sense you make not.
Wake up and smell the coffeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Oh in GAM zitten ook echt niet alleen maar lieverdjes hoor
Maar iig een stuk minder trollen die mensen met een serieus verhaal de grond in boren
Het zoveelste WoW-bashtopic, of PS3 is beter dan 360. Of Nintendo is kut. En dan weer een hele verhandeling van Roy over waarom Nintendo het beste bedrijf te wereld is en hij nog 's nachts slaapt met zijn Marioknuffels.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Oh in GAM zitten ook echt niet alleen maar lieverdjes hoor
Maar iig een stuk minder trollen die mensen met een serieus verhaal de grond in boren
FUCK YEAH, ik had 'm ook op en werd er blij vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef MohMi het volgende:
Spacejam op de radio!
PC vs Console zijn altijd prachtig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zoveelste WoW-bashtopic, of PS3 is beter dan 360. Of Nintendo is kut. En dan weer een hele verhandeling van Roy over waarom Nintendo het beste bedrijf te wereld is en hij nog 's nachts slaapt met zijn Marioknuffels.
Het is t internet mijn beste, verwacht niet dat veel mensen compassie hebben voor hun mede internet gebruikersquote:
Klopt, oppervlakkig en kinderachtig gedoe is orde van de dagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zoveelste WoW-bashtopic, of PS3 is beter dan 360. Of Nintendo is kut. En dan weer een hele verhandeling van Roy over waarom Nintendo het beste bedrijf te wereld is en hij nog 's nachts slaapt met zijn Marioknuffels.
Myst, hou op met die vleierij, zit hier helemaal te blozen en glij bijna van mijn bureaustoel afquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat had je dan tyfusteef!?! Kom dan! Ik klap je op je bek! HOUMETEGENHOUMETEGEN!
Wie zegt dat ik dat verwacht?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef Geester het volgende:
[..]
Het is t internet mijn beste, verwacht niet dat veel mensen compassie hebben voor hun mede internet gebruikers
Gr gr
Goeie ouwe tijd toen Busta nog vijf vlechtjes recht op zijn hoofd had staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef twi het volgende:
[..]
FUCK YEAH, ik had 'm ook op en werd er blij van
Begrijpelijk wel, ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef STING het volgende:
Klopt, oppervlakkig en kinderachtig gedoe is orde van de dag
Toch vind ik dat minder erg.
Ik zit vol met passiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Myst, hou op met die vleierij, zit hier helemaal te blozen en glij bijna van mijn bureaustoel af![]()
Slap gelul op de Radio vroeg op de ochtendquote:
Jaaaa, DAT was gvd pas hiphop!! Ik had toen nog geen cd-speler en mijn zus wel. Die kocht de cd's en ik speelde ze op haar cd-speler af terwijl ik mijn cassetterecorder er tegenaan hield xDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zit nu op youtube oude hiphop te luisteren. Eerst Hit m High even opgezocht, nu een playlistje volgezet met Wu-Tang, Snoop, Cypress Hill, Dr. Dre, NWA, DMX, Delinquent Habits en Westside Connection.
Who's kutalto now!?
Sweet juicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zal ik oppassen dat die passie niet op de lamp of in je ogen terecht komt
Met die bazenplaat. Turn it Up, met die Knight Rider sample.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd toen Busta nog vijf vlechtjes recht op zijn hoofd had staan
Been there, done that, helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zal ik oppassen dat die passie niet op de lamp of in je ogen terecht komt
Nu heb je Giel die elke dag hetzelfde lult. Coen en Sander is nog wel oke, maar veel gelul. Claudia de Breij is kut.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Slap gelul op de Radio vroeg op de ochtend
Vroeger hadden we Radio 538 aan staan met dat overdreven neppe gelach van Evers![]()
Van die bandjes dat je net niks kon verstaan. En als ik nu originele nummers hoor dan weet ik precies waar er een beschadiging in het bandje zatquote:
Ik luister eigenlijk nooit meer radio, ik merk dan dat als ik dan toch een keer radio aan heb staan, een bijzonder lage tolerantie heb voor gelul en reclamequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu heb je Giel die elke dag hetzelfde lult. Coen en Sander is nog wel oke, maar veel gelul. Claudia de Breij is kut.
Teveel en te lange reclames ook nog eens. Neh doe mij dan maar liever Veronica ofzo. Alleen moet die om 4 uur wel uitgezet worden, want dan stomme grappig
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met die bazenplaat. Turn it Up, met die Knight Rider sample.
Nu even luisteren
Mooi, kan er geen nieuwe schade ontstaan.quote:
begrijp je helemaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit meer radio, ik merk dan dat als ik dan toch een keer radio aan heb staan, een bijzonder lage tolerantie heb voor gelul en reclame
Ben dol op 3FM, zonder berouwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit meer radio, ik merk dan dat als ik dan toch een keer radio aan heb staan, een bijzonder lage tolerantie heb voor gelul en reclame
Dat! Liever gewoon een playlist met eigen meuk waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
Same here.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb al menig toffe muziek ontdekt dankzij 3FM. Tevens luister ik graag naar That's live op zaterdag. Ik vind Eric Corton een emo maar heb er al flink wat toffe liveshows gehoord van artiesten waar ik blij van wordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat! Liever gewoon een playlist met eigen meuk waar ik zin in heb.
Ik vond het wel ok, maar de singer songwriters en laffe (britpop) bandjes regeren tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef MohMi het volgende:
Ik heb al menig toffe muziek ontdekt dankzij 3FM. Tevens luister ik graag naar That's live op zaterdag. Ik vind Eric Corton een emo maar heb er al flink wat toffe liveshows gehoord van artiesten waar ik blij van word
Ik ben heel ouderwets. Ik lees de Aardschokquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Om nieuwe muziek te ontdekken gebruik ik ook gewoon Spotify. Similar artists. Klaar.
De Aardschok is te beperkt voor mijn eclectische smaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben heel ouderwets. Ik lees de Aardschok![]()
Goede tip ja. Ik blijf al een tijdje steken bij m'n zo goed als niet veranderende MP3 collectiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Om nieuwe muziek te ontdekken gebruik ik ook gewoon Spotify. Similar artists. Klaar.
Klopt. De meeste shit die ik luister staat er wel in. Meestal met enorm slechte recensies, maar daar moet je even doorheen lezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
De Aardschok is te beperkt voor mijn eclectische smaak
same herequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Goede tip ja. Ik blijf al een tijdje steken bij m'n zo goed als niet veranderende MP3 collectie
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterdequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Goede tip ja. Ik blijf al een tijdje steken bij m'n zo goed als niet veranderende MP3 collectie
Van de week nog hardgelopen met Happy hardcorequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterde
Ik heb het in de auto zitten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef STING het volgende:
Van de week nog hardgelopen met Happy hardcore
Daarom vind ik het juist leuk om nieuwe muziek te leren kennen, en dat lukt bij mij alleen door het te horen en te denken; 'Dit is vet!' Als ik zo een bandnaam oid doorgestuurd krijg, doe ik nooit de moeite het op te zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterde
Het is wel leuk, maar ik neem er de tijd meestal niet voor. Het moet dan gelijk goed klinken. Vaak moet ik nr vaker horen wil ik het echt leuk gaan vinden..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist leuk om nieuwe muziek te leren kennen, en dat lukt bij mij alleen door het te horen en te denken; 'Dit is vet!' Als ik zo een bandnaam oid doorgestuurd krijg, doe ik nooit de moeite het op te zoeken.
Dat heb ik dus ook! En dat is dan mijn voordeel met radio, ze spelen het, soms vaker dan eens en dan vind ik het tof en zoek ik het op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ik neem er de tijd meestal niet voor. Het moet dan gelijk goed klinken. Vaak moet ik nr vaker horen wil ik het echt leuk gaan vinden..
grumbl.. iets met geduld enzo
Maar jij bent dan ook stomquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
u zonder hoofdletter.Ik zou het niet pikken.
Ach. We zijn wel wat gewend van het plebsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
u zonder hoofdletter.Ik zou het niet pikken.
uhu, zo werkt het vaak wel. alleen ben ik te vergeetachtig om het te zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! En dat is dan mijn voordeel met radio, ze spelen het, soms vaker dan eens en dan vind ik het tof en zoek ik het op.
Ik vind dat nr van Rudimental ook vet, dat nr is een week of vijf terug door een luisteraar geïntroduceerd bij 3FM en toen sloeg het daar aan. Vet toch
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?! We hebben je gemist.
Ik mail op dat moment de titel en artiest naar mijn thuismail, zie ik het in de avond wel weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhu, zo werkt het vaak wel. alleen ben ik te vergeetachtig om het te zoeken.
Je stijgt in mijn achting.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ach. We zijn wel wat gewend van het plebs
*haalt aardappel weer uit z'n keel*
As woensdag it is!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ga proberen om de leukste wedstrijden te bekijken.
Zeker dat er daar wel aandacht aan wordt geschonken, hopelijk kun je nog wat flarden meepikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, sort of, ik zit dan in London, op een conference.
Goede morgenquote:
Wow. Hij gaat dohoood!quote:
Nee, dat is afgelopen woensdag, gekkie!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
En het is toch allang as woensdag geweest?
Nee, sics, nee! Foei!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef MohMi het volgende:
Wel echt een baasIk probeer soms ook de robot te dansen, I suck at it
Duh, ik kan ook echt niet dansen maar dat belet mij er niet van om het toch een hoop te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, sics, nee! Foei!
Sowieso dansen.Ik doe het wel eens voor de lol, maar ik maak op niemand een goede indruk
![]()
Tenzij hakken! Dat kan ik!
Op 'een gegeven moment' kan het me ook weinig schelen hoe mijn 'dansstijl' eruit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Duh, ik kan ook echt niet dansen maar dat belet mij er niet van om het toch een hoop te doen![]()
En hakken kan ik ook niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef STING het volgende:
Op 'een gegeven moment' kan het me ook weinig schelen hoe mijn 'dansstijl' eruit ziet
Dat ook nog eens jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Op 'een gegeven moment' kan het me ook weinig schelen hoe mijn 'dansstijl' eruit ziet
Meestal als ik dat doe, dan zing ik er ook nog bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
Dat ook nog eens jaVerder stuiter ik vooral hier in mijn woonkamer, gang, keuken etc
![]()
Lijkt mij evident inderdaad. Welkom in je weekend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Ik loop ook altijd als een mongool door mijn eigen huis heen te stuiteren
Nu ook weer. Heb mijzelf van kantoor naar huis verplaatst en nu is het weekend begonnen, wat mij betreft
Ja echt heel hard meezingen inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meestal als ik dat doe, dan zing ik er ook nog bij.
Het is goed dat ik weer een tijdje op mezelf woon zeg maar.
Zal ik het gewoon doen!?quote:
Ach, zolang je nog geen aanbiedingen voor zanglessen in je brievenbus ontvangt met 'Groetjes, alle buren' valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
Ja echt heel hard meezingen inderdaad!Ik kwam er alleen laatst achter dat dat verschrikkelijk goed te horen is als mijn balkondeur open staat
Fuck
Jaaaa zeker ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik ook altijd doe is door mijn huis heen glijden op mijn parketvloer, vooral als ik sokken aan heb die net uit de was komen. Die glijden het best
Doe ik het ook!quote:
Queen meezingen blijft toch echt wel het aller-, allerbeste! En Tenacious Dquote:Ach, zolang je nog geen aanbiedingen voor zanglessen in je brievenbus ontvangt met 'Groetjes, alle buren' valt het wel mee toch?
Nu ben ik Undeclinable aan het zingen. En ik kan het niet!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef MohMi het volgende:
Doe ik het ook!Stiekempjes!
Queen meezingen blijft toch echt wel het aller-, allerbeste! En Tenacious D
Welke?quote:
PROOST! \m/quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost!
Maar Freddie zingt moeilijk!
Kenniknie!quote:
Om 12 uur aan het bier, op een werkdag. Als mijn baas dit ziet!quote:
Hij is zeker lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kenniknie!Maar ik hou ook van de nacht, dus het zal wel goed zijn!
Goed idee, even doorsturen naar mijn afdeling!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Om 12 uur aan het bier, op een werkdag. Als mijn baas dit ziet!
Ik haat dat soort berichtjes! Ik zat altijd met een maatje van me mms-jes te sturen van terrasjes als we wisten dat de ander aan het werk was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:
Goed idee, even doorsturen naar mijn afdeling!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik haat dat soort berichtjes! Ik zat altijd met een maatje van me mms-jes te sturen van terrasjes als we wisten dat de ander aan het werk was.
Hij heeft alleen 6 jaar langer gestudeerd dus hij heeft gewonnen!
Daar doe je het voor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
![]()
Mijn collega's vinden het ook minder leuk, heel gek, de eerste hatemails zijn al binnen
Fuck yeah
Dat was meer MohMi dan ik ooit gezien had!quote:
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die op fora zitten veel van hun verantwoordelijkheden naast zich neerleggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was meer MohMi dan ik ooit gezien had!
Nu zit ik kansloos in mijn eentje bier te drinken ipv te werken. Waar gaat het mis met mij?
Dan ben ik op dit moment een schoolvoorbeeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:36 schreef MohMi het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die op fora zitten veel van hun verantwoordelijkheden naast zich neerleggen
En dat zo voor het weekend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan ben ik op dit moment een schoolvoorbeeld!![]()
Ben ik ook eens een schoolvoorbeeld.
Nee, ik schrijf vanmiddag vrij, dus het is nu weekend!quote:
Amen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf vanmiddag vrij, dus het is nu weekend!
En om het plaatje compleet te maken moet ik nu even gaan roken.
Hehe dat doe ik zelf ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gelukkig want ik kan helaas geen Malibu foto voor je maken
Kleinigheidje blijf je houden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
Biertje, balkon, zon, sigaartje...Jammer dat mijn laptopscherm zo goed als onleesbaar is nu!
Het waait ook heel hard. Dat is dan ook wel weer jammer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
Kleinigheidje blijf je houden!
Momentje, weer een stuiter-moment; Lion in the morning sun![]()
* MohMi stuitert weg van beeldscherm
Ik hoorde die herrie tot hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
Topic dood gestuiterdToch maar blijven sporten dan.
Trots op je surround setjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gepast is maar ik ben stiekem trots
Bijnaquote:
wat schattig en ik dacht dat je VWO deed ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijnaIk heb nog het stereootje van SHARP dat ik kreeg toen ik mijn diploma voor de MAVO haalde
Het kreng leeft al 12 jaar gvd
Toen maakte ze nog kwaliteits spulquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijnaIk heb nog het stereootje van SHARP dat ik kreeg toen ik mijn diploma voor de MAVO haalde
Het kreng leeft al 12 jaar gvd
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Danny auto-correct installeert
Hara.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |