Ben dol op 3FM, zonder berouwquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit meer radio, ik merk dan dat als ik dan toch een keer radio aan heb staan, een bijzonder lage tolerantie heb voor gelul en reclame
Dat! Liever gewoon een playlist met eigen meuk waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
Ik luister eigenlijk nooit meer radio, ik merk dan dat als ik dan toch een keer radio aan heb staan, een bijzonder lage tolerantie heb voor gelul en reclame
Same here.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb al menig toffe muziek ontdekt dankzij 3FM. Tevens luister ik graag naar That's live op zaterdag. Ik vind Eric Corton een emo maar heb er al flink wat toffe liveshows gehoord van artiesten waar ik blij van wordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat! Liever gewoon een playlist met eigen meuk waar ik zin in heb.
Ik vond het wel ok, maar de singer songwriters en laffe (britpop) bandjes regeren tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:07 schreef MohMi het volgende:
Ik heb al menig toffe muziek ontdekt dankzij 3FM. Tevens luister ik graag naar That's live op zaterdag. Ik vind Eric Corton een emo maar heb er al flink wat toffe liveshows gehoord van artiesten waar ik blij van word
Ik ben heel ouderwets. Ik lees de Aardschokquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Om nieuwe muziek te ontdekken gebruik ik ook gewoon Spotify. Similar artists. Klaar.
De Aardschok is te beperkt voor mijn eclectische smaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben heel ouderwets. Ik lees de Aardschok![]()
Goede tip ja. Ik blijf al een tijdje steken bij m'n zo goed als niet veranderende MP3 collectiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Om nieuwe muziek te ontdekken gebruik ik ook gewoon Spotify. Similar artists. Klaar.
Klopt. De meeste shit die ik luister staat er wel in. Meestal met enorm slechte recensies, maar daar moet je even doorheen lezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
De Aardschok is te beperkt voor mijn eclectische smaak
same herequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Goede tip ja. Ik blijf al een tijdje steken bij m'n zo goed als niet veranderende MP3 collectie
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterdequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Goede tip ja. Ik blijf al een tijdje steken bij m'n zo goed als niet veranderende MP3 collectie
Van de week nog hardgelopen met Happy hardcorequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterde
Ik heb het in de auto zitten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef STING het volgende:
Van de week nog hardgelopen met Happy hardcore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |