Daarom vind ik het juist leuk om nieuwe muziek te leren kennen, en dat lukt bij mij alleen door het te horen en te denken; 'Dit is vet!' Als ik zo een bandnaam oid doorgestuurd krijg, doe ik nooit de moeite het op te zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterde
Het is wel leuk, maar ik neem er de tijd meestal niet voor. Het moet dan gelijk goed klinken. Vaak moet ik nr vaker horen wil ik het echt leuk gaan vinden..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist leuk om nieuwe muziek te leren kennen, en dat lukt bij mij alleen door het te horen en te denken; 'Dit is vet!' Als ik zo een bandnaam oid doorgestuurd krijg, doe ik nooit de moeite het op te zoeken.
Dat heb ik dus ook! En dat is dan mijn voordeel met radio, ze spelen het, soms vaker dan eens en dan vind ik het tof en zoek ik het op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ik neem er de tijd meestal niet voor. Het moet dan gelijk goed klinken. Vaak moet ik nr vaker horen wil ik het echt leuk gaan vinden..
grumbl.. iets met geduld enzo
Maar jij bent dan ook stomquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
u zonder hoofdletter.Ik zou het niet pikken.
Ach. We zijn wel wat gewend van het plebsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
u zonder hoofdletter.Ik zou het niet pikken.
uhu, zo werkt het vaak wel. alleen ben ik te vergeetachtig om het te zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! En dat is dan mijn voordeel met radio, ze spelen het, soms vaker dan eens en dan vind ik het tof en zoek ik het op.
Ik vind dat nr van Rudimental ook vet, dat nr is een week of vijf terug door een luisteraar geïntroduceerd bij 3FM en toen sloeg het daar aan. Vet toch
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?! We hebben je gemist.
Ik mail op dat moment de titel en artiest naar mijn thuismail, zie ik het in de avond wel weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhu, zo werkt het vaak wel. alleen ben ik te vergeetachtig om het te zoeken.
Je stijgt in mijn achting.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ach. We zijn wel wat gewend van het plebs
*haalt aardappel weer uit z'n keel*
As woensdag it is!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ga proberen om de leukste wedstrijden te bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |