Of over ongesteld zijn...hoop ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou wel nice zijn.
Ik denk dat het binnnen een week een bloederige teringzooi zou worden.
En dan heb ik het niet enkel over de seks.
Daar schijnen ze pilletjes voor te hebben!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
Snap ik, maar voor twi en ik zijn er geen dames die onze werkelijkheid kunnen bevatten, dus we moeten het altijd doen met minder.
quote:
Van die vieze zuur tabletten voor in de wc waar je tripping balls op gaat OFNIEquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar schijnen ze pilletjes voor te hebben!Een maatje van me slikt het ook. Lithium among other things
Die van Drion bedoel je? Die zoek ik nog steeds. Dat lost alles voor me op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar schijnen ze pilletjes voor te hebben!Een maatje van me slikt het ook. Lithium among other things
Maar dat is zo definitief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
Die van Drion bedoel je? Die zoek ik nog steeds. Dat lost alles voor me op.
Dan wil er inderdaad wel eens iets uitkomen als "Weer dit?" of "Je verveelt me." Maar dat is zo aan de orde van de dag voor ons, dat het niet meer opvalt dat dat rot over kan komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor twi en ik zijn er geen dames die onze werkelijkheid kunnen bevatten, dus we moeten het altijd doen met minder.
Ga huilen mafkeesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil er inderdaad wel eens iets uitkomen als "Weer dit?" of "Je verveelt me." Maar dat is zo aan de orde van de dag voor ons, dat het niet meer opvalt dat dat rot over kan komen.
Ja.quote:
True story.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dan wil er inderdaad wel eens iets uitkomen als "Weer dit?" of "Je verveelt me." Maar dat is zo aan de orde van de dag voor ons, dat het niet meer opvalt dat dat rot over kan komen.
Zeker waar jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.
Maar alles is vergankelijk..
[..]
True story.
Is dat zo? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:34 schreef Geester het volgende:
[..]
Je hebt er daarom ook 2 nodig in een tijdsspan van 3 dagen ofzo
Nee man, als jij die slikt dan gaat die pil dood en niet jij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die van Drion bedoel je? Die zoek ik nog steeds. Dat lost alles voor me op.
Klinkt plausibel. Wellicht moet ik dat eens testen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nee man, als jij die slikt dan gaat die pil dood en niet jij.
Even testen op Geester.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
Wist je dat als je de loop van een pistool vacuum zuigt, en dan schiet, dat er bijna geen troep is?
Je moet een slok water nemen en niet doorslikken en dan schietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
Wist je dat als je de loop van een pistool vacuum zuigt, en dan schiet, dat er bijna geen troep is?
Dat is dan ook niet jullie probleem. Als een midnerwaardig persoon het lef heeft jullie aan te spreken, mag ze nog blij zijn als ze er zo vanaf komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Verkaptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing sukkeltje?
Het is lastig om het water dan niet langs de loop uit je mond te verliezen, aangezien je richting je verhemelte wil schieten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Je moet een slok water nemen en niet doorslikken en dan schieten
Niks verkapts aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing sukkeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |