"Het gleufje" is ook zo tenenkrommend. Net als "meissie"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
Wat gebruiken jullie als koosnaampjes?
Als ik iemand "mijn vrouwtje" hoor zeggen kots ik altijd een beetje in mijn mond.
Ik gebruik soms echt kuthoer of sukkel als koosnaam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het gleufje" is ook zo tenenkrommend. Net als "meissie"
Vuile teef is wel mijn favoriete koosnaampje
Fruitvliegjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een "vlinder" of "bloem"
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Toen een ex van mij een koosnaampje wilde, want dat hoorde, heb ik haar 3 weken Koos genoemd. Toen was het wel over met de koosnaampjes.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Toen een ex van mij een koosnaampje wilde, want dat hoorde, heb ik haar 3 weken Koos genoemd. Toen was het wel over met de koosnaampjes.
Deed ik ook bij mijn ex. Nu is het vaak lieverd. Omdat als ik lief zeg ze dat niet leuk vind omdat ik dat al tegen mijn ex zei.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar mijn laatste ex noemde ik vaak 'lief', dat is dan weer wat minder mannelijk!
Held!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is lief, dat zei mijn ex ook meestal. Ik noemde hem meestal 'lekker ding', het was nl ook echt een enorm lekker dingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar mijn laatste ex noemde ik vaak 'lief', dat is dan weer wat minder mannelijk!
Sukkel kan ook heel lief worden uitgesproken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Held!
[..]
Dat is lief, dat zei mijn ex ook meestal. Ik noemde hem meestal 'lekker ding', het was nl ook echt een enorm lekker ding![]()
Mijn ex noemde me trouwens ook regelmatig sukkel of nerd xD Wat ook allebei waarheid is
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-actiesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sukkel kan ook heel lief worden uitgesproken.
Dat vind ik dan weer een vreselijk woord.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik noem mijn vriendin ook wel een tjik!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-acties![]()
Homo was dan minder lief bedoelt van mijn kantMaar het komt zo lekker je bek uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |