"Het gleufje" is ook zo tenenkrommend. Net als "meissie"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
Wat gebruiken jullie als koosnaampjes?
Als ik iemand "mijn vrouwtje" hoor zeggen kots ik altijd een beetje in mijn mond.
Ik gebruik soms echt kuthoer of sukkel als koosnaam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het gleufje" is ook zo tenenkrommend. Net als "meissie"
Vuile teef is wel mijn favoriete koosnaampje
Fruitvliegjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een "vlinder" of "bloem"
Die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Toen een ex van mij een koosnaampje wilde, want dat hoorde, heb ik haar 3 weken Koos genoemd. Toen was het wel over met de koosnaampjes.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Toen een ex van mij een koosnaampje wilde, want dat hoorde, heb ik haar 3 weken Koos genoemd. Toen was het wel over met de koosnaampjes.
Deed ik ook bij mijn ex. Nu is het vaak lieverd. Omdat als ik lief zeg ze dat niet leuk vind omdat ik dat al tegen mijn ex zei.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar mijn laatste ex noemde ik vaak 'lief', dat is dan weer wat minder mannelijk!
Held!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is lief, dat zei mijn ex ook meestal. Ik noemde hem meestal 'lekker ding', het was nl ook echt een enorm lekker dingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:02 schreef SicSicSics het volgende:
Maar mijn laatste ex noemde ik vaak 'lief', dat is dan weer wat minder mannelijk!
Sukkel kan ook heel lief worden uitgesproken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Held!
[..]
Dat is lief, dat zei mijn ex ook meestal. Ik noemde hem meestal 'lekker ding', het was nl ook echt een enorm lekker ding![]()
Mijn ex noemde me trouwens ook regelmatig sukkel of nerd xD Wat ook allebei waarheid is
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-actiesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sukkel kan ook heel lief worden uitgesproken.
Dat vind ik dan weer een vreselijk woord.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik noem mijn vriendin ook wel een tjik!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-acties![]()
Homo was dan minder lief bedoelt van mijn kantMaar het komt zo lekker je bek uit
Ja. Maar heeft een andere reden.quote:
Vooral in het bed zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jazeker! Plus ik ben vaak ook echt een sukkel, en hij moest altijd vreselijk lachen om mijn sukkel-acties![]()
Ik ben niet van het schelden als ik ruzie heb, mijn brein gaat in overdrive om iemand met argumenten er loeihard uit te lullenquote:
Ook buiten de lakens kan ik een enorme brokkenpiloot zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben ik toch een sukkel. Natuurlijk
Die hebben het van de Brabanders gejatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook een kut woord. Gebruik het van de rest ook nooit. Vind het meer wat voor buitenlanders
Jij kan van mij niet winnen mijn beste, alleen als jij op mij gaat zitten dan heb je gewonnen maar dan ben ik doodquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben niet van het schelden als ik ruzie heb, mijn brein gaat in overdrive om iemand met argumenten er loeihard uit te lullenAangezien hij taalkundig minder sterk was, won ik dat vaak waardoor er uit zijn mond een hoooop terminale ziektes en bijzondere beroepkeuzes kwamen
Kankerhoer klinkt helemaal niet lief dan
Tyfusteef ook vaak maar daar schoot ik altijd vreselijk van in de lach
Ik bedoel, tyfusteef
Dit was voor mij ook de eerste relatie waarin het er hard aan toe ging. Passie wanneer het goed ging, passie wanneer het kut gingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
Schelden? Seriously?
Ik heb in 9 jaar nooit gescholden tegen mijn ex. Zij ook niet tegen mij trouwens. Ik ben een conflictmijdend persoon.Wel geschreeuwd, maar nooit gescholden.
a. Je rants hier gaan meestal al nergens over, ik weet niet of je dat 'winnen' kunt noemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef Geester het volgende:
Jij kan van mij niet winnen mijn beste, alleen als jij op mij gaat zitten dan heb je gewonnen maar dan ben ik dood
Dat ja!quote:
Ik heb mn ex wel eens aangepakt ook, vond ze wel lekker gewoon een flinke 'tap that ass' weetje welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
Schelden? Seriously?
Ik heb in 9 jaar nooit gescholden tegen mijn ex. Zij ook niet tegen mij trouwens. Ik ben een conflictmijdend persoon.Wel geschreeuwd, maar nooit gescholden.
Ja dus? Als ze op me zit is het net alsof er een berg ellende over je heen komtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
a. Je rants hier gaan meestal al nergens over, ik weet niet of je dat 'winnen' kunt noemen.
b. Je was toch zo groot en breed? Dan kun je MohMi wel hebben hoor!
That's what she said!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef Geester het volgende:
is het net alsof er een berg ellende over je heen komt
Owja, dat ja. Ik heb het nog nooit ervaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:18 schreef MohMi het volgende:
Dit was voor mij ook de eerste relatie waarin het er hard aan toe ging. Passie wanneer het goed ging, passie wanneer het kut gingWorth it, maar godvergeten vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |