Kleinigheidje blijf je houden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
Biertje, balkon, zon, sigaartje...Jammer dat mijn laptopscherm zo goed als onleesbaar is nu!
Het waait ook heel hard. Dat is dan ook wel weer jammer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
Kleinigheidje blijf je houden!
Momentje, weer een stuiter-moment; Lion in the morning sun![]()
* MohMi stuitert weg van beeldscherm
Ik hoorde die herrie tot hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
Topic dood gestuiterdToch maar blijven sporten dan.
Trots op je surround setjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gepast is maar ik ben stiekem trots
Bijnaquote:
wat schattig en ik dacht dat je VWO deed ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijnaIk heb nog het stereootje van SHARP dat ik kreeg toen ik mijn diploma voor de MAVO haalde
Het kreng leeft al 12 jaar gvd
Toen maakte ze nog kwaliteits spulquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijnaIk heb nog het stereootje van SHARP dat ik kreeg toen ik mijn diploma voor de MAVO haalde
Het kreng leeft al 12 jaar gvd
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Danny auto-correct installeert
Hara.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |