PROOST! \m/quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost!
Maar Freddie zingt moeilijk!
Kenniknie!quote:
Om 12 uur aan het bier, op een werkdag. Als mijn baas dit ziet!quote:
Hij is zeker lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kenniknie!Maar ik hou ook van de nacht, dus het zal wel goed zijn!
Goed idee, even doorsturen naar mijn afdeling!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Om 12 uur aan het bier, op een werkdag. Als mijn baas dit ziet!
Ik haat dat soort berichtjes! Ik zat altijd met een maatje van me mms-jes te sturen van terrasjes als we wisten dat de ander aan het werk was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:
Goed idee, even doorsturen naar mijn afdeling!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik haat dat soort berichtjes! Ik zat altijd met een maatje van me mms-jes te sturen van terrasjes als we wisten dat de ander aan het werk was.
Hij heeft alleen 6 jaar langer gestudeerd dus hij heeft gewonnen!
Daar doe je het voor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
![]()
Mijn collega's vinden het ook minder leuk, heel gek, de eerste hatemails zijn al binnen
Fuck yeah
Dat was meer MohMi dan ik ooit gezien had!quote:
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die op fora zitten veel van hun verantwoordelijkheden naast zich neerleggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was meer MohMi dan ik ooit gezien had!
Nu zit ik kansloos in mijn eentje bier te drinken ipv te werken. Waar gaat het mis met mij?
Dan ben ik op dit moment een schoolvoorbeeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:36 schreef MohMi het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die op fora zitten veel van hun verantwoordelijkheden naast zich neerleggen
En dat zo voor het weekend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan ben ik op dit moment een schoolvoorbeeld!![]()
Ben ik ook eens een schoolvoorbeeld.
Nee, ik schrijf vanmiddag vrij, dus het is nu weekend!quote:
Amen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf vanmiddag vrij, dus het is nu weekend!
En om het plaatje compleet te maken moet ik nu even gaan roken.
Hehe dat doe ik zelf ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gelukkig want ik kan helaas geen Malibu foto voor je maken
Kleinigheidje blijf je houden!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
Biertje, balkon, zon, sigaartje...Jammer dat mijn laptopscherm zo goed als onleesbaar is nu!
Het waait ook heel hard. Dat is dan ook wel weer jammer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
Kleinigheidje blijf je houden!
Momentje, weer een stuiter-moment; Lion in the morning sun![]()
* MohMi stuitert weg van beeldscherm
Ik hoorde die herrie tot hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef MohMi het volgende:
Topic dood gestuiterdToch maar blijven sporten dan.
Trots op je surround setjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gepast is maar ik ben stiekem trots
Bijnaquote:
wat schattig en ik dacht dat je VWO deed ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijnaIk heb nog het stereootje van SHARP dat ik kreeg toen ik mijn diploma voor de MAVO haalde
Het kreng leeft al 12 jaar gvd
Toen maakte ze nog kwaliteits spulquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
BijnaIk heb nog het stereootje van SHARP dat ik kreeg toen ik mijn diploma voor de MAVO haalde
Het kreng leeft al 12 jaar gvd
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Danny auto-correct installeert
Hara.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar moet crutch dan zijn tijd mee vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |