Daarom vind ik het juist leuk om nieuwe muziek te leren kennen, en dat lukt bij mij alleen door het te horen en te denken; 'Dit is vet!' Als ik zo een bandnaam oid doorgestuurd krijg, doe ik nooit de moeite het op te zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik luister ook meestal mijn lijst met favorieten. Dat zijn alle nummers die ik 12 jaar geleden ook luisterde
Het is wel leuk, maar ik neem er de tijd meestal niet voor. Het moet dan gelijk goed klinken. Vaak moet ik nr vaker horen wil ik het echt leuk gaan vinden..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist leuk om nieuwe muziek te leren kennen, en dat lukt bij mij alleen door het te horen en te denken; 'Dit is vet!' Als ik zo een bandnaam oid doorgestuurd krijg, doe ik nooit de moeite het op te zoeken.
Dat heb ik dus ook! En dat is dan mijn voordeel met radio, ze spelen het, soms vaker dan eens en dan vind ik het tof en zoek ik het op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar ik neem er de tijd meestal niet voor. Het moet dan gelijk goed klinken. Vaak moet ik nr vaker horen wil ik het echt leuk gaan vinden..
grumbl.. iets met geduld enzo
Maar jij bent dan ook stomquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
u zonder hoofdletter.Ik zou het niet pikken.
Ach. We zijn wel wat gewend van het plebsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
u zonder hoofdletter.Ik zou het niet pikken.
uhu, zo werkt het vaak wel. alleen ben ik te vergeetachtig om het te zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook! En dat is dan mijn voordeel met radio, ze spelen het, soms vaker dan eens en dan vind ik het tof en zoek ik het op.
Ik vind dat nr van Rudimental ook vet, dat nr is een week of vijf terug door een luisteraar geïntroduceerd bij 3FM en toen sloeg het daar aan. Vet toch
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?! We hebben je gemist.
Ik mail op dat moment de titel en artiest naar mijn thuismail, zie ik het in de avond wel weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhu, zo werkt het vaak wel. alleen ben ik te vergeetachtig om het te zoeken.
Je stijgt in mijn achting.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ach. We zijn wel wat gewend van het plebs
*haalt aardappel weer uit z'n keel*
As woensdag it is!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik ga proberen om de leukste wedstrijden te bekijken.
Zeker dat er daar wel aandacht aan wordt geschonken, hopelijk kun je nog wat flarden meepikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, sort of, ik zit dan in London, op een conference.
Goede morgenquote:
Wow. Hij gaat dohoood!quote:
Nee, dat is afgelopen woensdag, gekkie!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
En het is toch allang as woensdag geweest?
Nee, sics, nee! Foei!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef MohMi het volgende:
Wel echt een baasIk probeer soms ook de robot te dansen, I suck at it
Duh, ik kan ook echt niet dansen maar dat belet mij er niet van om het toch een hoop te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, sics, nee! Foei!
Sowieso dansen.Ik doe het wel eens voor de lol, maar ik maak op niemand een goede indruk
![]()
Tenzij hakken! Dat kan ik!
Op 'een gegeven moment' kan het me ook weinig schelen hoe mijn 'dansstijl' eruit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Duh, ik kan ook echt niet dansen maar dat belet mij er niet van om het toch een hoop te doen![]()
En hakken kan ik ook niet
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef STING het volgende:
Op 'een gegeven moment' kan het me ook weinig schelen hoe mijn 'dansstijl' eruit ziet
Dat ook nog eens jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Op 'een gegeven moment' kan het me ook weinig schelen hoe mijn 'dansstijl' eruit ziet
Meestal als ik dat doe, dan zing ik er ook nog bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef MohMi het volgende:
Dat ook nog eens jaVerder stuiter ik vooral hier in mijn woonkamer, gang, keuken etc
![]()
Lijkt mij evident inderdaad. Welkom in je weekend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
Ik loop ook altijd als een mongool door mijn eigen huis heen te stuiteren
Nu ook weer. Heb mijzelf van kantoor naar huis verplaatst en nu is het weekend begonnen, wat mij betreft
Ja echt heel hard meezingen inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Meestal als ik dat doe, dan zing ik er ook nog bij.
Het is goed dat ik weer een tijdje op mezelf woon zeg maar.
Zal ik het gewoon doen!?quote:
Ach, zolang je nog geen aanbiedingen voor zanglessen in je brievenbus ontvangt met 'Groetjes, alle buren' valt het wel mee toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
Ja echt heel hard meezingen inderdaad!Ik kwam er alleen laatst achter dat dat verschrikkelijk goed te horen is als mijn balkondeur open staat
Fuck
Jaaaa zeker ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:49 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik ook altijd doe is door mijn huis heen glijden op mijn parketvloer, vooral als ik sokken aan heb die net uit de was komen. Die glijden het best
Doe ik het ook!quote:
Queen meezingen blijft toch echt wel het aller-, allerbeste! En Tenacious Dquote:Ach, zolang je nog geen aanbiedingen voor zanglessen in je brievenbus ontvangt met 'Groetjes, alle buren' valt het wel mee toch?
Nu ben ik Undeclinable aan het zingen. En ik kan het niet!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef MohMi het volgende:
Doe ik het ook!Stiekempjes!
Queen meezingen blijft toch echt wel het aller-, allerbeste! En Tenacious D

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |