abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113711049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef Burnie88 het volgende:
Hopelijk overleeft ze het, dit gun je niemand toe.
Dat zeker :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:56:25 #122
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113711374
Ik mag niet om lachen, maar vosss je bent briljant.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113711557
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef vosss het volgende:
Zou wat zijn als die het loodje legt.

De eerste dooie in de F1 in 18 jaar.

En dat is dan een vrouw.

Tijdens een test.

Een rechte lijn test.

Die op een supporttruck knalt.

Die stil stond.

:X :')
Ik kon een glimlach niet tegenhouden.
pi_113711596
Zijn nog geen beelden van?
pi_113711600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:56 schreef Fiorano het volgende:
Ik mag niet om lachen, maar vosss je bent briljant.
Nou briljant vind ik toch wat overdreven, maar geniaal zeker ja :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:05:30 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_113711664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:56 schreef Fiorano het volgende:
Ik mag niet om lachen, maar vosss je bent briljant.
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:06:57 #127
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_113711714
Het zou natuurlijk wel erg sneu zijn, maar ik denk dat niemand hier snapt hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wat meer uitleg zou wenselijk zijn.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:08:06 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113711743
quote:
The BBC had a local news crew on site during the testing and reported the following “BBC Cambridgeshire presenter Chris Mann, who witnessed the crash, said the car had completed a circuit when it “suddenly accelerated” into the back of the lorry. From where I was standing it looked like the helmet took the brunt of the impact,” he said. “Strangely, the car suddenly accelerated into the lorry and the car went careering into the side of the loading board.”

This sounds very much like the cars anti stall system engaged at the end of the run. Inexperienced drivers having their first runs in a F1 car can be caught out by this. As they slow to stop the car or make a low speed turn (for example into a garage) they lift off the throttle and let the revs drop. The ECU senses this and sets throttle to around 50% with the car still in first gear resulting in a sudden acceleration such as the one described.
http://www.racecar-engine(...)-line-testing-crash/
pi_113711783
Nouja als het dat is wel slecht dat het team haar daar niet voor gewaarschuwd heeft.

Als ik de berichten zo her en der lees denk ik haast dat ze het niet gaat overleven :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:12:30 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113711880
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:09 schreef vosss het volgende:
Nouja als het dat is wel slecht dat het team haar daar niet voor gewaarschuwd heeft.

Als ik de berichten zo her en der lees denk ik haast dat ze het niet gaat overleven :X
Voorzover ze het beschrijven is ze een soort van onder die vrachtwagen doorgeschoven en heeft haar hoofd/helm de klap opgevangen ja, dus ziet er inderdaad niet best uit
pi_113711894
quote:
Nou, dat systeem wordt dus ook verboden lijkt me.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2012 @ 13:13:31 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113711912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Voorzover ze het beschrijven is ze een soort van onder die vrachtwagen doorgeschoven en heeft haar hoofd/helm de klap opgevangen ja, dus ziet er inderdaad niet best uit
Volgens The Guardian is ze vijftien minuten buiten bewustzijn geweest, maar kon ze voordat ze naar het ziekenhuis werd vervoerd haar handen wel weer bewegen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113711959
Ik heb geen idee wat er verder gebeurd, maar dat hoofd kan in principe niet naar achter klappen of het moet echt snoeihard gegaan zijn, maar dat zal wel niet.

Maar hoe die klap dan verder opgevangen wordt door het lichaam? Geen idee. Gebroken nek op zn minst denk ik. Of dat het door naar onder schiet en je ruggewervel finaal naar de tering helpt?

Ik denk niet dat die (als ze het al overleefd) ooit nog in een racewagen zit.
Ik kan me zomaar voorstellen dat als ze verlamd is vanaf een bepaald punt dat ze nog van geluk mag spreken :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113712149
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Volgens The Guardian is ze vijftien minuten buiten bewustzijn geweest, maar kon ze voordat ze naar het ziekenhuis werd vervoerd haar handen wel weer bewegen
Dat is een beetje te positief gelezen.

Er staat dat ze 15 minuten niet bewoog, maar dat er berichten zijn dat haar handen bewogen toen ze uit de auto was. Niet dat ze dat zelf kon of dat ze toen weer bij bewustzijn was.
Spierspasmen zijn ook bewegingen, maar zijn niet echt positief bij ernstig hoofdtrauma.

In spanning maar afwachten wat de berichten gaan zijn.
pi_113712187
http://www.marussiaf1team.com/news/

Daar zal wel het eerste een update gegeven worden denk ik
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:22:50 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113712246
BBCCambs twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:15:34 Photo from this morning's #F1 crash at Duxford involving #Marussia driver Maria de Villota. http://t.co/xdF3xcj0 reageer retweet
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:23:23 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113712264
Shit met haar hoofd tegen die laadklep
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2012 @ 13:23:40 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113712269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef TagForce het volgende:

[..]

Dat is een beetje te positief gelezen.

Er staat dat ze 15 minuten niet bewoog, maar dat er berichten zijn dat haar handen bewogen toen ze uit de auto was. Niet dat ze dat zelf kon of dat ze toen weer bij bewustzijn was.
Spierspasmen zijn ook bewegingen, maar zijn niet echt positief bij ernstig hoofdtrauma.

In spanning maar afwachten wat de berichten gaan zijn.
dat zou kunnen ja. Alles is voorlopig gebaseerd op getuigenverklaringen. Dus je moet er idd rekening mee houden dat het iets anders kan zijn dan gezien is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_113712315
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat zou kunnen ja. Alles is voorlopig gebaseerd op getuigenverklaringen. Dus je moet er idd rekening mee houden dat het iets anders kan zijn dan gezien is.
De quote van de bewegingen gevonden:

quote:
"After a while we thought we saw some movement of her hands but she appeared to be unconscious or unable to move for quite some time."
pi_113712394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:23 schreef Tarado het volgende:
Shit met haar hoofd tegen die laadklep
Ik heb geen idee hoe hard het gegaan is, maar die had zomaar onthoofd kunnen worden :X !!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113712406


Voor de luie flikkers die niet op een linkje willen klikken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 juli 2012 @ 13:28:06 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113712423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:24 schreef TagForce het volgende:

[..]

De quote van de bewegingen gevonden:

[..]

dat klinkt iig niet best
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:28:50 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113712442
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de luie flikkers die niet op een linkje willen klikken
Ja sorry maar ik weet niet hoe ik van een twitpic een blijvende link moet maken
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:30:25 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113712494
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de luie flikkers die niet op een linkje willen klikken
Volgens mij zie je rechts van die dichtsbijzijnde gozer nog een klein stukje helm zitten
pi_113712584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens mij zie je rechts van die dichtsbijzijnde gozer nog een klein stukje helm zitten
Dat ziet er inderdaad wel naar uit ja.....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113712672
Met zo een bullbar wat ze laatst getest hebben had dit zo te zien voorkomen kunnen worden lijkt me.

Buiten dat, welke schlemiel zet daar zo een laadklep open als er een F1 auto aan het testen is die precies op die hoogte staat dat ie over de auto recht de cockpit in kan. :X }:| :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:36:47 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113712727
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
Met zo een bullbar wat ze laatst getest hebben had dit zo te zien voorkomen kunnen worden lijkt me.

Buiten dat, welke schlemiel zet daar zo een laadklep open als er een F1 auto aan het testen is die precies op die hoogte staat dat ie over de auto recht de cockpit in kan. :X }:| :(
Als we het over schlemielen hebben denk ik niet in de eerste plaats aan de vrachtwagen chauffeur
pi_113712739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als we het over schlemielen hebben denk ik niet in de eerste plaats aan de vrachtwagen chauffeur
Ik ook niet. Zie mijn eerste post over dit ongeluk :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113712781
Maargoed als je weet dat een F1 auto precies onder die laadklep past dan is het natuurlijk niet echt heel erg veilig om die klep open te laten staan.

En er lijkt me ook geen enkele reden voor om die open te hebben staan als die auto rijdt. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:40:29 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113712863
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:38 schreef vosss het volgende:
Maargoed als je weet dat een F1 auto precies onder die laadklep past dan is het natuurlijk niet echt heel erg veilig om die klep open te laten staan.

En er lijkt me ook geen enkele reden voor om die open te hebben staan als die auto rijdt. :)
Je weet niet wat ze aan het doen waren, misschien nog een auto aan het lossen

Magpas_Charity twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 13:04:03 @Magpas_Charity team just back from Addenbrooke's, after a formula 1 car collided with a lorry at Duxford. The patient is a stable condition reageer retweet
pi_113712891
Ik vind het heel triest maar waarom zat zij in een F1 auto? Beschikt zij over de kwaliteiten die nodig zijn of is het enkel omdat het een leuke pr stunt is of om geld te generen voor het team? Was er 2 jaar geleden niet die olie dude die bij de start de renault F1 de muur in zette?

Dit soort dingen gebeuren wanneer je mensen achter het stuur zet die in het normale leven geen F1 auto besturen.
Zelfde onzin wanneer je iemand die net z'n motorrijbewijs heeft op een R1 zet, dat wil ook nog weleens mis gaan.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113712893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens mij zie je rechts van die dichtsbijzijnde gozer nog een klein stukje helm zitten
Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.

Zo hoog zit de coureur niet. In principe kan ze volledig onder de laadklep zitten, het hoofd komt maar een centimeter of 5 boven de headrests uit ofzo.
pi_113712921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je weet niet wat ze aan het doen waren, misschien nog een auto aan het lossen
Dat kan ook op een later moment.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113712934
Of op een andere plek niet direct naast waar getest wordt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:42:37 #155
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_113712963
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

[...]
:{
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_113712991
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Of op een andere plek niet direct naast waar getest wordt.
Dit was de 'pits'... Het is niet alsof ze daar als een razende vlak langs scheuren.
Ze wilde stoppen, maar vergat de anti-stall techniek even, waardoor de auto zelf het gas open zette.
Freak accident, maar die laadklep moet eigenlijk gewoon dicht zitten ja.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:44:30 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.

Zo hoog zit de coureur niet. In principe kan ze volledig onder de laadklep zitten, het hoofd komt maar een centimeter of 5 boven de headrests uit ofzo.
Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aan
pi_113713091
quote:
Freak accident, maar die laadklep moet eigenlijk gewoon dicht zitten ja.
Nouja dat dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113713118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aan
Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mij
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113713209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef TagForce het volgende:

[..]

.
Ze wilde stoppen, maar vergat de anti-stall techniek even, waardoor de auto zelf het gas open zette.

Dom blondje in een f1 auto...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:49:26 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713265
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mij
Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aan
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:51:15 #162
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113713359
Het idee is niet echt fijn iniedergeval. En ipc weet elke vrachtwagenschauffeur dat je nooit de klep op een hoogte laat staan. Of hij zit dicht, of hij ligt op de grond.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113713364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aan
Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zien :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:54:01 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713466
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zien :)
ik blijf bij mijn eerdere oordeel :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:58:58 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_113713652
Bizar...
pi_113713712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik blijf bij mijn eerdere oordeel :)
Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:01:03 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713732
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?
Ja
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:04:36 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_113713857
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet? :?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:05:42 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet? :?
Ik neem aan uit de versnelling halen voordat
pi_113713977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet? :?
ontkoppelen.

Echter is normaal gesproken het in de 2 zetten van de versnelling en de koppeling op laten komen een handige manier om hem uit te zetten... In F1 gaat ie dan dus in anti-stall...

Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:09:32 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113714034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:

[..]

Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaan
pi_113714161
Jongens, dit had ook onze vriend Karthikeyan kunnen overkomen, maakt geen reet uit dat ze onervaren is en/of een vrouw.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113714250
Freak incident :{
pi_113714301
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Freak incident :{
Echt wel... Ze mag heel blij zijn als ze dit overleefd.
's Avonds een man, overdags rustig an
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:18:29 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113714364
PortalF1 twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 14:16:50 The latest we have is that de Villota is in a serious but stable condition at hospital in Cambridge. More when officially confirmed. #F1 reageer retweet
pi_113714387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaan
Kan natuurlijk wel...
Stoppen, in 2 zetten, koppeling op laten komen, auto uit...
Maar in dit geval:
Stoppen, in 2 zetten, koppeling op laten komen, auto in de anti-stall half gas onder een vrachtwagen,.
pi_113714388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef Burnie88 het volgende:
Jongens, dit had ook onze vriend Karthikeyan kunnen overkomen, maakt geen reet uit dat ze onervaren is en/of een vrouw.
Dat maakt wel uit
pi_113714838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:

[..]

ontkoppelen.

Echter is normaal gesproken het in de 2 zetten van de versnelling en de koppeling op laten komen een handige manier om hem uit te zetten... In F1 gaat ie dan dus in anti-stall...

Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
Ik denk eerder dat ze de auto in de 1 liet uitrollen, waardoor die onder een bepaald toerental in anti-stall gaat door weer gas te geven. Ze had hem waarschijnlijk in de neutraal moeten laten uitrollen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_113714917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze de auto in de 1 liet uitrollen, waardoor die onder een bepaald toerental in anti-stall gaat door weer gas te geven. Ze had hem waarschijnlijk in de neutraal moeten laten uitrollen.
Volgens mij draait ie in het geluidsfragment stationair. Dan begint ie te stotteren tot je een klap hoort en alles stil wordt. Dan staat ie volgens mij stil en ontkoppeld.

Op de foto van vlak voor het ongeval lijkt ze ook stil te staan, maar dat is natuurlijk lastig te bepalen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:35:02 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113715015
Verder die "stable condition" zegt mij ook niet zoveel, dat is Friso toch ook
pi_113715056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef TagForce het volgende:

[..]

Volgens mij draait ie in het geluidsfragment stationair. Dan begint ie te stotteren tot je een klap hoort en alles stil wordt. Dan staat ie volgens mij stil en ontkoppeld.

Op de foto van vlak voor het ongeval lijkt ze ook stil te staan, maar dat is natuurlijk lastig te bepalen.
Dat lees ik ook net.

quote:
Eye-witnesses confirm that the accident occurred after de Villota had pulled up in front of the mechanics. the car was [b]stationary [/b]at the time, but as the team approached the car, to wheel it back into the garage, it suddenly accelerated forwards and crashed heavily into a stationary parked vehicle. As a result, the front of the car was destroyed and Maria´s helmet was seen to take the majority of the impact with the side of the truck.
Dus ofwel heeft ze de auto per ongeluk weer in de 1 gezet of er was een probleem met de anti-stall of zoiets.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_113715462
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dat maakt wel uit
De Vilotta mag dan geen superlicentie hebben, ze rijdt wel gewoon in formule wagens, dus ze zal echt wel een beetje begrijpen hoe het werkt. Laten we eerst maar eens afwachten wat het probleem daadwerkelijk was, misschien was er wel een storing in anti-stall o.i.d.
's Avonds een man, overdags rustig an
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:55:52 #184
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_113715732
Fraai... nou komt dat overkoepelde cockpit-plan natuurlijk ook weer terug -O-
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_113716283
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Schunckelstar het volgende:
Fraai... nou komt dat overkoepelde cockpit-plan natuurlijk ook weer terug -O-
Ik vind toch dat er wel iets voor te zeggen is.. Na het ongeluk van Surtees jr. vraag je je toch af of het niet beter is om dat te doen. Denk ook nog even aan de aanrijding tussen Wurz en Coulthard op Albert Park een paar jaar geleden. En denk ook nog even aan Massa in Hongarije... Waarom zou je niet á la Le Mans met zo'n dichte cockpit rijden?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113716516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ik vind toch dat er wel iets voor te zeggen is.. Na het ongeluk van Surtees jr. vraag je je toch af of het niet beter is om dat te doen. Denk ook nog even aan de aanrijding tussen Wurz en Coulthard op Albert Park een paar jaar geleden. En denk ook nog even aan Massa in Hongarije... Waarom zou je niet á la Le Mans met zo'n dichte cockpit rijden?
Maar daar creeer je weer hele andere gevaren mee.
Het is leuk, zo'n dak boven je hoofd, maar als die niet open gaat kom je er ook niet meer uit. Soms handig als ie in de hens staat.
Tin-tops zijn voor auto's waar je de ruimte in hebt om te bewegen, niet voor monoposto's met een monocoque waar je net in past. Tenzij ze natuurlijk een schietstoel inbouwen, maar goed.
pi_113717004
Zou Giedo van der G. al gesolliciteerd hebben?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:46:22 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113717692
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:23:28 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113719286
NobleF1 twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 16:15:47 Marussia says Maria de Villota is conscious, while medical assessments on her condition are ongoing. Story soon reageer retweet
pi_113719288
quote:
Jon Noble‏@NobleF1

Marussia says Maria de Villota is conscious, while medical assessments on her condition are ongoing. Story soon
Goed nieuws.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:58:23 #191
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_113723757
:X :D ,

Sorry, .. zwarte humor, het is echt erg.

Maar mijn eerste gedachten waren wel " Zie je nou wel :P "
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_113723933
quote:
“Maria heeft gesproken met haar ouders Emilio en Isabel, die overgekomen zijn naar Londen. Maria heeft verwondingen aan haar gezicht, wat bewijst dat de impact heftig is geweest. Ondanks dat is ze volledig bij bewustzijn.” Eerder meldde hulpverleningsdienst MAGPA dat de Spaanse in stabiele toestand verkeert.
Nou dat klinkt redelijk positief :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:14:53 #193
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113724320
Dafuq :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
:X :D ,

Sorry, .. zwarte humor, het is echt erg.

Maar mijn eerste gedachten waren wel " Zie je nou wel :P "
:@ ik ook maar ipv :P was het bij mij :N
Maar toen had ik alleen nog maar de kop van het bericht gelezen, en toen het bericht zelf, en het enige wat ik nog kon bedenken was: dafuq :{

Edit: sorry Maria dat ik laatst over je prestaties heb gelachen :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113724424
Berichtgeving klinkt positief, gelukkig.
pi_113724814
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou dat klinkt redelijk positief :)
Klinkt inderdaad positief.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:53:26 #196
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_113725684
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Calm down, please!
pi_113725731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Ik gok zomaar dat als je op een rem in een F1 auto trapt dat ie gewoon remt ondanks dat het gas 50% open zou staan. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:57:34 #198
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113725864
Hier de BBC verslaggever die je ook op het laatst hoort bij het audio fragment. Met diverse foto's van het moment van aan komen rijden.


Het is ook een bizarre manier hoe ze die auto eigenlijk al neerzet, zo met die neus al richting die trailer :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:58:40 #199
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_113725911
Wat een vette pech, zeg!

http://twitpic.com/a3duh9/full
Calm down, please!
pi_113732769
quote:
Schumacher's F1 future will be sorted out within the next six weeks according to Mercedes' Ross Brawn

Michael Schumacher's future in Formula 1 will be sorted out within the next six weeks, with his Mercedes team now preparing to make a decision on what it wants to do with its drivers for next year.

The seven-time champion's contract with the Brackley-based team runs out at the end of this season, and both he and the team have been open-minded about whether they will continue or decide to call time on his career.

Speaking at the FOTA Fans' Forum at the Williams factory on Tuesday night, Mercedes team principal Ross Brawn said he expected a decision before the end of the summer break about Schumacher's future.

"We will make a decision this summer," said Brawn. "We have not talked in depth about the situation - but we know it is coming and we have to make a decision soon.

"I think it can be driven from many different ways. But this year Michael has driven the best of the three years he has been with us this time, and it has been frustrating when we should have seen better results on track but there have been problems on the car or the way we have dealt with the races.

"I think in the next six weeks or so we will have to think about what we want to do next year - and that is the primary decision. Once that decision is made we will then know if we have to start looking around or stick with the drivers we have."

In the event of Schumacher not staying with the team, Mercedes has been linked with Paul di Resta – and Force India's team principal Bob Fernley said his outfit would not stand in the way of its driver leaving if he was keen to move to a more competitive outfit.

"Vijay has said in the past that we know we are not a championship winning team at this point, and we know we have two good drivers in Nico [Hulkenberg] and Paul.

"If one was encouraged to join the top four we would have to sit down to effect a commercial arrangement. We would not get in the way of the career of a driver but there would have to be commercial agreement in place."
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:51:56 #201
34586 kepler
No bounce, no play
pi_113738409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Pff, dat klinkt echt heel naar... En heel vreemd :X
The line is a dot to you!
pi_113749746
Paul di Resta zit zonder manager. Hamilton en hij zijn uit elkaar. Hoe en wat is onduidelijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:58:09 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113751180
F1Times twitterde op woensdag 04-07-2012 om 09:56:44 Reports Maria de Villota has been moved to a London hospital for an operation on a fractured skull. #F1 reageer retweet
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:03:01 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113752937
Formula 1's penalty system set for an overhaul
By Sam Tremayne Wednesday, July 4th 2012, 08:43 GMT

quote:
Formula 1's driver penalty system is set for an overhaul, after it emerged the FIA is discussing changes to the way punishments are handed out.

Derek Warwick, who has acted as an FIA drivers' steward, said the validity of the current regulations had been discussed during a recent meeting of the stewards' council in Paris, and that "a few changes might be coming" as a result.

"We had a council meeting in Paris which I headed with Charlie [Whiting] and came away with some good ideas," Warwick told AUTOSPORT at the FOTA Fans' Forum at the Williams factory on Tuesday night.

"Whether anything can come of them and they can be introduced, I don't know - this is all a new process, we didn't use to have these meetings. Charlie will go away, analyse it and make recommendations. There might be a few changes coming along in the next few months or year.

"There is a code out there but I don't always agree with it - a drive through is too harsh a penalty for some incidents and not harsh enough for others. There is still room for tweaking.

"There were a few ideas to come out of the meeting with all the permanent stewards which were quite interesting. Charlie will produce an agenda and give it to Jean [Todt], but whether they can be introduced next year I don't know yet. This is all new, we didn't used to have these meetings."

Although Warwick could not disclose the exact details of the rules in discussion, he used the example of a drive through equating to different time losses at different circuits as part of the reason the rules were being reviewed.

"There are penalties inherited over time. Is a drive through at Canada, where you lose about 15s, the same as one at somewhere like Abu Dhabi for example?," he said.

"They all average out eventually, but I think we are always looking at changes."

Warwick also defended having a rotating panel of stewards, saying that the impartiality of the panel is beyond question regardless of who is on it.

"I can look back this year and think certain penalties have been too strong or too weak," he admitted. "If I step back I don't agree with some decisions, but that's because I don't have all the facts.

"I thought Schumacher should have been banned [following his move on Rubens Barrichello at Hungary 2010] but that wasn't the vote of the stewards.

"We haven't got all the facts. In the stewards room we have. We have all the angles, all the data and can make a more correct judgement."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/100898
pi_113763346
quote:
De toestand van Marussia-testrijder Maria de Villota is afgelopen nacht verslechterd. Dat deelde Carlos Gracia, voorzitter van de Spaanse autosportbond, mede. De Villota is kunstmatig in coma gebracht na een spoedoperatie vanwege een schedelbreuk, zo meldt De Telegraaf.

De Spaanse crashte bij een rechte lijn-test op het vliegveld van Duxford tegen de laadklep van een stilstaande vrachtwagen. Daarbij liep ze zware verwondingen aan hoofd en gezicht op. The Mirror bericht dat de doktoren alle zeilen bij moeten zetten om het zicht in een van haar ogen te redden. De helm van De Villota ving de grootste klap op en daarna bewoog ze vijftien minuten niet meer. De Britse krant rapporteert dat de 32-jarige coureur waarschijnlijk nooit meer zal kunnen racen.
:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:52:36 #206
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113763986
Mwah dat is wel een stuk minder positief dan de berichtgeving in 1e instantie
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113764217
Inderdaad. Kijk een schedelbreuk hoeft niet heel erg te zijn en alles, maar als ze alle zeilen bij moeten zetten om 1 van haar ogen te redden dan lijkt me dat dat gisteren ook wel al bekend was.

Wellicht zijn de eerdere berichten inderdaad wat te positief opgevangen toen bekend werd dat ze niet in levensgevaar meer verkeerde. Dan denkt men al snel ow dan komt het op termijn wel weer allemaal goed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113764280
Hoe is het momenteel overigens met Kubica? Daar heb ik ook al een tijdje niets meer over gehoord.

Laatste wat ik hoorde was dat hij nog een operatie zou ondergaan om zn arm te kunnen gebruiken om een stuurslag te kunnen maken, want dat kon hij schijnbaar ook nog steeds niet ondanks eerdere berichten dat hij alweer voorzichtig in een auto gereden had.

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:14:02 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113764994
Niets meer gehoord nee :{

Kubica is bijna het gevalletje ''uit het oog, uit het hart'' geworden in de F1 ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 04-07-2012 18:07:33 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113767491
quote:
'De Villota heeft oog verloren door ongeluk'

http://www.gpupdate.net/n(...)rloren-door-ongeluk/
HORROR zeg... Ongelofelijk, dat zoiets kan gebeuren ;( :N :X
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:16:11 #211
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_113767626
De Villota heeft haar rechteroog verloren. Freak accident.
pi_113767828
Fraaie boel. :X

Ik gok zomaar dat dit de weg wel vrij maakt voor zo een soort van bullbar wat ze laatst getest hebben.

Too little too late. Voor haar dan in elk geval.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113767907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Niets meer gehoord nee :{

Kubica is bijna het gevallatje ''uit het oog, uit het hart'' geworden in de F1 ;(
De Villota ook
pi_113769037
quote:
Testcoureur De Villota moet oog missen
LONDEN - De Spaanse testcoureur Maria de Villota moet als gevolg van haar zware crash, dinsdag op Duxford Airfield in Oost-Engeland, haar rechteroog missen.
Foto: ProShots

Haar toestand is nog steeds kritiek, maar wel stabiel. Dat maakte haar Formule 1-renstal Marussia woensdag bekend.

Eerder had het Spaanse motorsportverbond al naar buiten gebracht dat de 32-jarige Spaanse coureur een schedelbreuk had opgelopen.

Volgens de teamleiding heeft De Villota in ziekenhuis Addenbrooke van Cambridge van dinsdagmiddag tot woensdagochtend operaties ondergaan.

De Villota knalde dinsdag tijdens een test met haar auto tegen een geparkeerde vrachtwagen aan, toen haar wagen plotseling accelereerde.

De voorkant van de racewagen was volledig verwoest.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113769050
Niet alleen het zich volgens nu.nl maar haar hele oog....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:09:18 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113769858
dafuq :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:33:34 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113770872
Dat is niet meer grappig, toch vraag ik me af of er maatregelen getroffen gaan worden met Bull-Bars ofzo. Lijkt me verstandiger om met z'n allen af te spreken dat we de laadkleppen gewoon op de grond zetten als we ze niet gebruiken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113771782
quote:
Lijkt me verstandiger om met z'n allen af te spreken dat we de laadkleppen gewoon op de grond zetten als we ze niet gebruiken
Nouja dat dus.

Je kan misschien denken van ja maar die kans is zo klein. Dat doet er niet toe. De kans is er.

En dit was dus gewoon een ongeval wat voorkomen had kunnen worden. Dat is het wrange er van.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113771883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Niet alleen het zich volgens nu.nl maar haar hele oog....
Volgens het officiële persbericht ook:

quote:
PRESS RELEASE

A MEDICAL UPDATE ON MARIA DE VILLOTA

Marussia Technical Centre, Banbury, UK
04 July 2012, 16.00hrs

Further to the accident at Duxford Airfield yesterday involving the Marussia F1 Team Test Driver, Maria De Villota, the Team can now provide a further update on Maria’s medical condition.

Subsequent to yesterday’s official statements from the Marussia F1 Team, the surgical team at Addenbrooke’s Hospital in Cambridge embarked on a lengthy procedure to address the serious head and facial injuries sustained by Maria in the accident. The operation began yesterday afternoon and she was in theatre until this morning. Maria remains in a critical but stable condition.

John Booth, Team Principal of the Marussia F1 Team, with the consent and support of Maria’s family, would like to give the following update, which provides as much detail as is possible at this time:

“Maria emerged from theatre at Addenbrooke’s Hospital this morning after a lengthy operation to address the serious head and facial injuries she received in the accident at Duxford Airfield yesterday.

“We are grateful for the medical attention that Maria has been receiving and her family would like to thank the Neurological and Plastics surgical teams. However it is with great sadness that I must report that, due to the injuries she sustained, Maria has lost her right eye.

“Maria’s care and the wellbeing of her family remain our priority at this time. Her family are at the hospital and we are doing everything possible to support them.

“We ask for everyone’s patience and understanding with regard to updates on Maria’s condition. We will provide further information when it is appropriate to do so and with consideration for her family.

“In the meantime, we would all like to take this opportunity to praise the emergency services at Duxford Airfield, who were on stand-by yesterday, as is usual procedure for a Formula One test.

“With regard to the accident, we have embarked on a very comprehensive analysis of what happened and this work continues for the moment.

“Finally, we have been overwhelmed by messages of support for Maria, her family and the Team and we would like to express our sincere gratitude for those.”
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113772343
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens het officiële persbericht ook:

[..]

He bah. :{
pi_113772807
Arme meid ;(
pi_113772959
Heel erg bah indd :{

Geen idee of dit dan ook indd gevolgen gaat hebben in de ontwikkeling van de F1 auto komende jaren wel of geen koepeltje/rolbeugel. Dat er iets moet gebeuren lijkt nu steeds duidelijk te worden, na overlijden Surteers Jr.en ongeval van Massa in 2009 stapelt dit probleem zich wel op.

Ik ben zelf ook iemand die zegt dat de F1 te veilig word gemaakt, maar dit soort dingen vind ik buiten het racen vallen, en in alle 3 de incidenten heeft de coureur geen invloed gehad en daarom zal ik als toeschouwer een koepeltje (of iets dergelijks) wel accepteren. .
pi_113773118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef Meike26 het volgende:
Heel erg bah indd :{

Geen idee of dit dan ook indd gevolgen gaat hebben in de ontwikkeling van de F1 auto komende jaren wel of geen koepeltje/rolbeugel. Dat er iets moet gebeuren lijkt nu steeds duidelijk te worden, na overlijden Surteers Jr.en ongeval van Massa in 2009 stapelt dit probleem zich wel op.
En Massa had toen nog mazzel ook. Als die veer één centimeter lager op zijn helm was gekomen had hij misschien wel hetzelfde gehad als Maria. :{
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:30:40 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_113773164
waarom pakken we niet alle gewoon de WEC's autos en gaan daarmee racen... die zijn goed beschermd... oh wacht :o
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_113773181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En Massa had toen nog mazzel ook. Als die veer één centimeter lager op zijn helm was gekomen had hij misschien wel hetzelfde gehad als Maria. :{
Nee, dat was dan z'n linker oog geweest ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113773387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, dat was dan z'n linker oog geweest ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag hoor. :* Was ook wel een intikkertje.

Aan de andere kant mag ze misschien wel blij zijn dat het hierbij gebleven is. Het had nog een stuk erger kunnen zijn.
pi_113773524
De kans dat we de eerste dode te betreuren hadden na 18 jaar was zeker aanwezig indd. :{
pi_113775864
Dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Een vriend van me werkte bij een constructiebedrijf en waren iets aan het bouwen bij een tuinder. De weg was afgezet met een hek en wegwijzering etc. Hij zit op z'n heftruck en kan doordat het een tuinderslaantje is en er een pallet met staat niet draaien met zo'n heftruck met z'n lepels laag. Hij doet z'n lepels omhoog draait om, wat hij niet wist was dat er 1 of andere idioot die duidelijk niet kon lezen en het hek opzij heeft gezet met zijn opgevoerde brommer de laan toch was opgereden en laten die lepels nou net op keel/hoofd hoogte staan. Dat doet de bewuste brommer rijder dus nooit meer...... Alle voorzorgsmaatregelen werden genomen en 1 idioot is genoeg om dat teniet te doen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113778423
Die vriend van je had de lepels hoger moeten heffen. Dan was er niets gebeurd. Ook een ongeval wat ondanks diverse veiligheidsmaatregelen voorkomen had kunnen worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:22:52 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113778646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Een vriend van me werkte bij een constructiebedrijf en waren iets aan het bouwen bij een tuinder. De weg was afgezet met een hek en wegwijzering etc. Hij zit op z'n heftruck en kan doordat het een tuinderslaantje is en er een pallet met staat niet draaien met zo'n heftruck met z'n lepels laag. Hij doet z'n lepels omhoog draait om, wat hij niet wist was dat er 1 of andere idioot die duidelijk niet kon lezen en het hek opzij heeft gezet met zijn opgevoerde brommer de laan toch was opgereden en laten die lepels nou net op keel/hoofd hoogte staan. Dat doet de bewuste brommer rijder dus nooit meer...... Alle voorzorgsmaatregelen werden genomen en 1 idioot is genoeg om dat teniet te doen.
had ie achteruit moet draaien en dat leer je als je voor je heftruck rijbewijs opgaat.
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:45:23 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_113783796
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef vosss het volgende:
Die vriend van je had de lepels hoger moeten heffen. Dan was er niets gebeurd. Ook een ongeval wat ondanks diverse veiligheidsmaatregelen voorkomen had kunnen worden.
Elk ongeluk kan voorkomen worden, alleen kan je dat vaak pas achteraf bepalen :)
The line is a dot to you!
pi_113784997
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef vosss het volgende:
Die vriend van je had de lepels hoger moeten heffen. Dan was er niets gebeurd. Ook een ongeval wat ondanks diverse veiligheidsmaatregelen voorkomen had kunnen worden.
Yep, door bijv. niet het hek opzij te zetten en met je opgevoerde brommer een afgesloten laan af te rijden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113794215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Yep, door bijv. niet het hek opzij te zetten en met je opgevoerde brommer een afgesloten laan af te rijden.
Of door de lepels hoger dan manshoog te heffen.

Eik moet je dat sowieso doen, want door het schutbord zie je niks als je lepels op nek/hoofdhoogte staan en dat is dus per definitie niet erg veilig.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:47:07 #234
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113794600
Buiten dat had er ook iemand kunnen lopen die daar wel had mogen zijn. Heftruckchauffeur is en blijft verantwoordelijk. Btw, over een paar weken m'n heftruckrijbewijs halen, dus ben al een beetje aan het voorbereiden haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:50:19 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113794644
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef kepler het volgende:

[..]

Elk ongeluk kan voorkomen worden, alleen kan je dat vaak pas achteraf bepalen :)
Dit dus, laadklep naar beneden niet handig achteraf, maar er zijn wel wat ander fouten aan vooraf gegaan voordat zij er met haar hoofd opknalde
pi_113818438
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:26:02 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113820913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit dus, laadklep naar beneden niet handig achteraf, maar er zijn wel wat ander fouten aan vooraf gegaan voordat zij er met haar hoofd opknalde
idd. De manier waarop de vrachtwagen geparkeerd staat is al punt 1. De klep half/half omlaag laten is al punt 2. De manier waarop De Villota kwam aanrijden is volgens mijn bescheiden mening 3.

Als ik de foto's vergelijk met het onderstaande plaatje dan klopt dat plaatje toch niet helemaal.
Volgens de afbeelding stopte Maria parallel met de tent, maar als ik de foto's bekijk dan stopt ze diagonaal met de neus richting de trailer. Is het niet de bedoeling dat je wegdraait van een voorwerp wat er staat? Althans, als ik thuis de oprit in wil rijden dan draai ik m'n auto ook weg van de scheidingsmuur. Want stel dat de remmen weigeren of je voet schiet van de pedaal. Het zou niet de eerste keer zijn dat er door zo'n kleinzielig voorval een groter ongeluk gebeurt.....
Ik wil btw niet beweren dat het Maria's eigen schuld is, maar gewoon aantonen dat dit voorval ontstaan is door meerdere kleine foutjes, en niet 1 grote.







[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 05-07-2012 20:40:00 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:34:28 #238
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113821294
Godver het is trouwens weer zo'n weekend :{w
F1 British Grand Prix

WTCC Argentina

MotoGP Germany


Wordt een weekendje met veel race geweld weer ^O^ Kut alleen dat ik zondag middag de toko heb vol zitten met familie ivm de verjaardag van mij vrouw :{ Iedereen zwijgen en meekijken gvd :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113823950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Iedereen zwijgen en meekijken gvd :(
Of anders...

:{w
Feel free to ignore my comments.
pi_113824077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]








erg tof :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')