abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:51:56 #201
34586 kepler
No bounce, no play
pi_113738409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Pff, dat klinkt echt heel naar... En heel vreemd :X
The line is a dot to you!
pi_113749746
Paul di Resta zit zonder manager. Hamilton en hij zijn uit elkaar. Hoe en wat is onduidelijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:58:09 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113751180
F1Times twitterde op woensdag 04-07-2012 om 09:56:44 Reports Maria de Villota has been moved to a London hospital for an operation on a fractured skull. #F1 reageer retweet
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:03:01 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113752937
Formula 1's penalty system set for an overhaul
By Sam Tremayne Wednesday, July 4th 2012, 08:43 GMT

quote:
Formula 1's driver penalty system is set for an overhaul, after it emerged the FIA is discussing changes to the way punishments are handed out.

Derek Warwick, who has acted as an FIA drivers' steward, said the validity of the current regulations had been discussed during a recent meeting of the stewards' council in Paris, and that "a few changes might be coming" as a result.

"We had a council meeting in Paris which I headed with Charlie [Whiting] and came away with some good ideas," Warwick told AUTOSPORT at the FOTA Fans' Forum at the Williams factory on Tuesday night.

"Whether anything can come of them and they can be introduced, I don't know - this is all a new process, we didn't use to have these meetings. Charlie will go away, analyse it and make recommendations. There might be a few changes coming along in the next few months or year.

"There is a code out there but I don't always agree with it - a drive through is too harsh a penalty for some incidents and not harsh enough for others. There is still room for tweaking.

"There were a few ideas to come out of the meeting with all the permanent stewards which were quite interesting. Charlie will produce an agenda and give it to Jean [Todt], but whether they can be introduced next year I don't know yet. This is all new, we didn't used to have these meetings."

Although Warwick could not disclose the exact details of the rules in discussion, he used the example of a drive through equating to different time losses at different circuits as part of the reason the rules were being reviewed.

"There are penalties inherited over time. Is a drive through at Canada, where you lose about 15s, the same as one at somewhere like Abu Dhabi for example?," he said.

"They all average out eventually, but I think we are always looking at changes."

Warwick also defended having a rotating panel of stewards, saying that the impartiality of the panel is beyond question regardless of who is on it.

"I can look back this year and think certain penalties have been too strong or too weak," he admitted. "If I step back I don't agree with some decisions, but that's because I don't have all the facts.

"I thought Schumacher should have been banned [following his move on Rubens Barrichello at Hungary 2010] but that wasn't the vote of the stewards.

"We haven't got all the facts. In the stewards room we have. We have all the angles, all the data and can make a more correct judgement."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/100898
pi_113763346
quote:
De toestand van Marussia-testrijder Maria de Villota is afgelopen nacht verslechterd. Dat deelde Carlos Gracia, voorzitter van de Spaanse autosportbond, mede. De Villota is kunstmatig in coma gebracht na een spoedoperatie vanwege een schedelbreuk, zo meldt De Telegraaf.

De Spaanse crashte bij een rechte lijn-test op het vliegveld van Duxford tegen de laadklep van een stilstaande vrachtwagen. Daarbij liep ze zware verwondingen aan hoofd en gezicht op. The Mirror bericht dat de doktoren alle zeilen bij moeten zetten om het zicht in een van haar ogen te redden. De helm van De Villota ving de grootste klap op en daarna bewoog ze vijftien minuten niet meer. De Britse krant rapporteert dat de 32-jarige coureur waarschijnlijk nooit meer zal kunnen racen.
:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:52:36 #206
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113763986
Mwah dat is wel een stuk minder positief dan de berichtgeving in 1e instantie
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113764217
Inderdaad. Kijk een schedelbreuk hoeft niet heel erg te zijn en alles, maar als ze alle zeilen bij moeten zetten om 1 van haar ogen te redden dan lijkt me dat dat gisteren ook wel al bekend was.

Wellicht zijn de eerdere berichten inderdaad wat te positief opgevangen toen bekend werd dat ze niet in levensgevaar meer verkeerde. Dan denkt men al snel ow dan komt het op termijn wel weer allemaal goed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113764280
Hoe is het momenteel overigens met Kubica? Daar heb ik ook al een tijdje niets meer over gehoord.

Laatste wat ik hoorde was dat hij nog een operatie zou ondergaan om zn arm te kunnen gebruiken om een stuurslag te kunnen maken, want dat kon hij schijnbaar ook nog steeds niet ondanks eerdere berichten dat hij alweer voorzichtig in een auto gereden had.

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:14:02 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113764994
Niets meer gehoord nee :{

Kubica is bijna het gevalletje ''uit het oog, uit het hart'' geworden in de F1 ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 04-07-2012 18:07:33 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113767491
quote:
'De Villota heeft oog verloren door ongeluk'

http://www.gpupdate.net/n(...)rloren-door-ongeluk/
HORROR zeg... Ongelofelijk, dat zoiets kan gebeuren ;( :N :X
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:16:11 #211
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_113767626
De Villota heeft haar rechteroog verloren. Freak accident.
pi_113767828
Fraaie boel. :X

Ik gok zomaar dat dit de weg wel vrij maakt voor zo een soort van bullbar wat ze laatst getest hebben.

Too little too late. Voor haar dan in elk geval.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113767907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Niets meer gehoord nee :{

Kubica is bijna het gevallatje ''uit het oog, uit het hart'' geworden in de F1 ;(
De Villota ook
pi_113769037
quote:
Testcoureur De Villota moet oog missen
LONDEN - De Spaanse testcoureur Maria de Villota moet als gevolg van haar zware crash, dinsdag op Duxford Airfield in Oost-Engeland, haar rechteroog missen.
Foto: ProShots

Haar toestand is nog steeds kritiek, maar wel stabiel. Dat maakte haar Formule 1-renstal Marussia woensdag bekend.

Eerder had het Spaanse motorsportverbond al naar buiten gebracht dat de 32-jarige Spaanse coureur een schedelbreuk had opgelopen.

Volgens de teamleiding heeft De Villota in ziekenhuis Addenbrooke van Cambridge van dinsdagmiddag tot woensdagochtend operaties ondergaan.

De Villota knalde dinsdag tijdens een test met haar auto tegen een geparkeerde vrachtwagen aan, toen haar wagen plotseling accelereerde.

De voorkant van de racewagen was volledig verwoest.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113769050
Niet alleen het zich volgens nu.nl maar haar hele oog....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:09:18 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113769858
dafuq :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:33:34 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113770872
Dat is niet meer grappig, toch vraag ik me af of er maatregelen getroffen gaan worden met Bull-Bars ofzo. Lijkt me verstandiger om met z'n allen af te spreken dat we de laadkleppen gewoon op de grond zetten als we ze niet gebruiken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113771782
quote:
Lijkt me verstandiger om met z'n allen af te spreken dat we de laadkleppen gewoon op de grond zetten als we ze niet gebruiken
Nouja dat dus.

Je kan misschien denken van ja maar die kans is zo klein. Dat doet er niet toe. De kans is er.

En dit was dus gewoon een ongeval wat voorkomen had kunnen worden. Dat is het wrange er van.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113771883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Niet alleen het zich volgens nu.nl maar haar hele oog....
Volgens het officiële persbericht ook:

quote:
PRESS RELEASE

A MEDICAL UPDATE ON MARIA DE VILLOTA

Marussia Technical Centre, Banbury, UK
04 July 2012, 16.00hrs

Further to the accident at Duxford Airfield yesterday involving the Marussia F1 Team Test Driver, Maria De Villota, the Team can now provide a further update on Maria’s medical condition.

Subsequent to yesterday’s official statements from the Marussia F1 Team, the surgical team at Addenbrooke’s Hospital in Cambridge embarked on a lengthy procedure to address the serious head and facial injuries sustained by Maria in the accident. The operation began yesterday afternoon and she was in theatre until this morning. Maria remains in a critical but stable condition.

John Booth, Team Principal of the Marussia F1 Team, with the consent and support of Maria’s family, would like to give the following update, which provides as much detail as is possible at this time:

“Maria emerged from theatre at Addenbrooke’s Hospital this morning after a lengthy operation to address the serious head and facial injuries she received in the accident at Duxford Airfield yesterday.

“We are grateful for the medical attention that Maria has been receiving and her family would like to thank the Neurological and Plastics surgical teams. However it is with great sadness that I must report that, due to the injuries she sustained, Maria has lost her right eye.

“Maria’s care and the wellbeing of her family remain our priority at this time. Her family are at the hospital and we are doing everything possible to support them.

“We ask for everyone’s patience and understanding with regard to updates on Maria’s condition. We will provide further information when it is appropriate to do so and with consideration for her family.

“In the meantime, we would all like to take this opportunity to praise the emergency services at Duxford Airfield, who were on stand-by yesterday, as is usual procedure for a Formula One test.

“With regard to the accident, we have embarked on a very comprehensive analysis of what happened and this work continues for the moment.

“Finally, we have been overwhelmed by messages of support for Maria, her family and the Team and we would like to express our sincere gratitude for those.”
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113772343
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens het officiële persbericht ook:

[..]

He bah. :{
pi_113772807
Arme meid ;(
pi_113772959
Heel erg bah indd :{

Geen idee of dit dan ook indd gevolgen gaat hebben in de ontwikkeling van de F1 auto komende jaren wel of geen koepeltje/rolbeugel. Dat er iets moet gebeuren lijkt nu steeds duidelijk te worden, na overlijden Surteers Jr.en ongeval van Massa in 2009 stapelt dit probleem zich wel op.

Ik ben zelf ook iemand die zegt dat de F1 te veilig word gemaakt, maar dit soort dingen vind ik buiten het racen vallen, en in alle 3 de incidenten heeft de coureur geen invloed gehad en daarom zal ik als toeschouwer een koepeltje (of iets dergelijks) wel accepteren. .
pi_113773118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef Meike26 het volgende:
Heel erg bah indd :{

Geen idee of dit dan ook indd gevolgen gaat hebben in de ontwikkeling van de F1 auto komende jaren wel of geen koepeltje/rolbeugel. Dat er iets moet gebeuren lijkt nu steeds duidelijk te worden, na overlijden Surteers Jr.en ongeval van Massa in 2009 stapelt dit probleem zich wel op.
En Massa had toen nog mazzel ook. Als die veer één centimeter lager op zijn helm was gekomen had hij misschien wel hetzelfde gehad als Maria. :{
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:30:40 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_113773164
waarom pakken we niet alle gewoon de WEC's autos en gaan daarmee racen... die zijn goed beschermd... oh wacht :o
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_113773181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En Massa had toen nog mazzel ook. Als die veer één centimeter lager op zijn helm was gekomen had hij misschien wel hetzelfde gehad als Maria. :{
Nee, dat was dan z'n linker oog geweest ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113773387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:30 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee, dat was dan z'n linker oog geweest ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag hoor. :* Was ook wel een intikkertje.

Aan de andere kant mag ze misschien wel blij zijn dat het hierbij gebleven is. Het had nog een stuk erger kunnen zijn.
pi_113773524
De kans dat we de eerste dode te betreuren hadden na 18 jaar was zeker aanwezig indd. :{
pi_113775864
Dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Een vriend van me werkte bij een constructiebedrijf en waren iets aan het bouwen bij een tuinder. De weg was afgezet met een hek en wegwijzering etc. Hij zit op z'n heftruck en kan doordat het een tuinderslaantje is en er een pallet met staat niet draaien met zo'n heftruck met z'n lepels laag. Hij doet z'n lepels omhoog draait om, wat hij niet wist was dat er 1 of andere idioot die duidelijk niet kon lezen en het hek opzij heeft gezet met zijn opgevoerde brommer de laan toch was opgereden en laten die lepels nou net op keel/hoofd hoogte staan. Dat doet de bewuste brommer rijder dus nooit meer...... Alle voorzorgsmaatregelen werden genomen en 1 idioot is genoeg om dat teniet te doen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113778423
Die vriend van je had de lepels hoger moeten heffen. Dan was er niets gebeurd. Ook een ongeval wat ondanks diverse veiligheidsmaatregelen voorkomen had kunnen worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:22:52 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113778646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Een vriend van me werkte bij een constructiebedrijf en waren iets aan het bouwen bij een tuinder. De weg was afgezet met een hek en wegwijzering etc. Hij zit op z'n heftruck en kan doordat het een tuinderslaantje is en er een pallet met staat niet draaien met zo'n heftruck met z'n lepels laag. Hij doet z'n lepels omhoog draait om, wat hij niet wist was dat er 1 of andere idioot die duidelijk niet kon lezen en het hek opzij heeft gezet met zijn opgevoerde brommer de laan toch was opgereden en laten die lepels nou net op keel/hoofd hoogte staan. Dat doet de bewuste brommer rijder dus nooit meer...... Alle voorzorgsmaatregelen werden genomen en 1 idioot is genoeg om dat teniet te doen.
had ie achteruit moet draaien en dat leer je als je voor je heftruck rijbewijs opgaat.
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:45:23 #231
34586 kepler
No bounce, no play
pi_113783796
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef vosss het volgende:
Die vriend van je had de lepels hoger moeten heffen. Dan was er niets gebeurd. Ook een ongeval wat ondanks diverse veiligheidsmaatregelen voorkomen had kunnen worden.
Elk ongeluk kan voorkomen worden, alleen kan je dat vaak pas achteraf bepalen :)
The line is a dot to you!
pi_113784997
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:17 schreef vosss het volgende:
Die vriend van je had de lepels hoger moeten heffen. Dan was er niets gebeurd. Ook een ongeval wat ondanks diverse veiligheidsmaatregelen voorkomen had kunnen worden.
Yep, door bijv. niet het hek opzij te zetten en met je opgevoerde brommer een afgesloten laan af te rijden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113794215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Yep, door bijv. niet het hek opzij te zetten en met je opgevoerde brommer een afgesloten laan af te rijden.
Of door de lepels hoger dan manshoog te heffen.

Eik moet je dat sowieso doen, want door het schutbord zie je niks als je lepels op nek/hoofdhoogte staan en dat is dus per definitie niet erg veilig.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:47:07 #234
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113794600
Buiten dat had er ook iemand kunnen lopen die daar wel had mogen zijn. Heftruckchauffeur is en blijft verantwoordelijk. Btw, over een paar weken m'n heftruckrijbewijs halen, dus ben al een beetje aan het voorbereiden haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:50:19 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113794644
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef kepler het volgende:

[..]

Elk ongeluk kan voorkomen worden, alleen kan je dat vaak pas achteraf bepalen :)
Dit dus, laadklep naar beneden niet handig achteraf, maar er zijn wel wat ander fouten aan vooraf gegaan voordat zij er met haar hoofd opknalde
pi_113818438
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:26:02 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113820913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit dus, laadklep naar beneden niet handig achteraf, maar er zijn wel wat ander fouten aan vooraf gegaan voordat zij er met haar hoofd opknalde
idd. De manier waarop de vrachtwagen geparkeerd staat is al punt 1. De klep half/half omlaag laten is al punt 2. De manier waarop De Villota kwam aanrijden is volgens mijn bescheiden mening 3.

Als ik de foto's vergelijk met het onderstaande plaatje dan klopt dat plaatje toch niet helemaal.
Volgens de afbeelding stopte Maria parallel met de tent, maar als ik de foto's bekijk dan stopt ze diagonaal met de neus richting de trailer. Is het niet de bedoeling dat je wegdraait van een voorwerp wat er staat? Althans, als ik thuis de oprit in wil rijden dan draai ik m'n auto ook weg van de scheidingsmuur. Want stel dat de remmen weigeren of je voet schiet van de pedaal. Het zou niet de eerste keer zijn dat er door zo'n kleinzielig voorval een groter ongeluk gebeurt.....
Ik wil btw niet beweren dat het Maria's eigen schuld is, maar gewoon aantonen dat dit voorval ontstaan is door meerdere kleine foutjes, en niet 1 grote.







[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 05-07-2012 20:40:00 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:34:28 #238
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113821294
Godver het is trouwens weer zo'n weekend :{w
F1 British Grand Prix

WTCC Argentina

MotoGP Germany


Wordt een weekendje met veel race geweld weer ^O^ Kut alleen dat ik zondag middag de toko heb vol zitten met familie ivm de verjaardag van mij vrouw :{ Iedereen zwijgen en meekijken gvd :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113823950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Iedereen zwijgen en meekijken gvd :(
Of anders...

:{w
Feel free to ignore my comments.
pi_113824077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]








erg tof :)
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:11:22 #241
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_113826009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Een vriend van me werkte bij een constructiebedrijf en waren iets aan het bouwen bij een tuinder. De weg was afgezet met een hek en wegwijzering etc. Hij zit op z'n heftruck en kan doordat het een tuinderslaantje is en er een pallet met staat niet draaien met zo'n heftruck met z'n lepels laag. Hij doet z'n lepels omhoog draait om, wat hij niet wist was dat er 1 of andere idioot die duidelijk niet kon lezen en het hek opzij heeft gezet met zijn opgevoerde brommer de laan toch was opgereden en laten die lepels nou net op keel/hoofd hoogte staan. Dat doet de bewuste brommer rijder dus nooit meer...... Alle voorzorgsmaatregelen werden genomen en 1 idioot is genoeg om dat teniet te doen.
Dat was in Huissen. Die bromfietser werd onthoofd. Is de heftruckchauffeur toen niet veroordeeld voor doodslag?
Wie dit leest is gek
pi_113839312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver het is trouwens weer zo'n weekend :{w
F1 British Grand Prix [ afbeelding ]

WTCC Argentina [ afbeelding ]

MotoGP Germany [ afbeelding ]

Wordt een weekendje met veel race geweld weer ^O^ Kut alleen dat ik zondag middag de toko heb vol zitten met familie ivm de verjaardag van mij vrouw :{ Iedereen zwijgen en meekijken gvd :(
Haha...
Zo´n upc opnamebox (of een ander merk natuurlijk) is toch makkelijk dan !
Met hopelijk savonds de races voor de wtcc..?
Bij eurosport hebben ze dan op maandag een herhaling van race 2, wat het ook makkelijker maakt om het op te nemen.

Oei... zie nu dat ook british superbike is... hmmm, dat gaat moeilijk worden :{
pi_113839413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

idd. De manier waarop de vrachtwagen geparkeerd staat is al punt 1. De klep half/half omlaag laten is al punt 2. De manier waarop De Villota kwam aanrijden is volgens mijn bescheiden mening 3.

Als ik de foto's vergelijk met het onderstaande plaatje dan klopt dat plaatje toch niet helemaal.
Volgens de afbeelding stopte Maria parallel met de tent, maar als ik de foto's bekijk dan stopt ze diagonaal met de neus richting de trailer. Is het niet de bedoeling dat je wegdraait van een voorwerp wat er staat? Althans, als ik thuis de oprit in wil rijden dan draai ik m'n auto ook weg van de scheidingsmuur. Want stel dat de remmen weigeren of je voet schiet van de pedaal. Het zou niet de eerste keer zijn dat er door zo'n kleinzielig voorval een groter ongeluk gebeurt.....
Ik wil btw niet beweren dat het Maria's eigen schuld is, maar gewoon aantonen dat dit voorval ontstaan is door meerdere kleine foutjes, en niet 1 grote.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar ik vraag me af of ze niet weg kon sturen dus, op het moment dat ze doorhad dat ze op weg ging naar die laadklep.... ??? Om te ontwijken
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:09:51 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113839656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef Marks het volgende:

[..]

Maar ik vraag me af of ze niet weg kon sturen dus, op het moment dat ze doorhad dat ze op weg ging naar die laadklep.... ??? Om te ontwijken
Daar heb ik ook even aan gedacht. Maar ik denk gewoon dat ze bezig is geweest om die auto te stoppen, stuurtje kijken en knopjes drukken, zonder dat ze in de gaten heeft gehad dat ze richting die klep aan het rijden was.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113847742
Die klep zat blijkbaar op ooghoogte en dan is dat ook maar een streepje van 1 cm dikte en afhankelijk van de achtergrond nauwelijks te zien. Als ik op de fiets zit en ik zie zo'n laadklep openstaan dan denk ik ook wel eens hoe een onschuldig fietsongelukje dan een akelig ongeluk kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 9 juli 2012 @ 10:19:55 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113959944
LewisHamilton twitterde op maandag 09-07-2012 om 10:17:26 Incredible experience carrying the Olympic torch today,so proud 2 be British. Thanks 2 everyone 4 turning out so early! http://t.co/OjyQiTae reageer retweet
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 juli 2012 @ 11:49:38 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113962359
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 juli 2012 @ 11:50:40 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_113962394
quote:
Had ik niet durven hopen!
  maandag 9 juli 2012 @ 11:54:58 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113962515
quote:
Dat is zeker goed nieuws! ^O^ met dank aan de nieuwe Franse regering
pi_113982025
_O_

Volgens mij is het trouwens tot en met 2015 en tot 2016 :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113982183
quote:
Uitstekend nieuws. *O*
pi_113982302
quote:
FIA to disable use of DRS under yellow flag situations during F1 races

Formula 1 drivers will no longer have the ability to use DRS under yellow flag conditions from now on, AUTOSPORT has learned, after the FIA acted to clear up the controversy around Michael Schumacher's final lap in Valencia.

Schumacher had to see the stewards after finishing on the podium in the European Grand Prix, when Red Bull Racing claimed he had used DRS after yellow flags had been shown.

The stewards decided not to take action, however, because they judged that Schumacher had slowed down for the warning signals - even if he had used DRS for a short period of time before turning it off.

With that situation prompting discussion among drivers - especially after Sebastian Vettel and Felipe Massa were punished for using DRS under yellow flags at the Spanish Grand Prix - FIA race director Charlie Whiting agreed to look into the matter over the Silverstone weekend.

It is understood that Whiting informed the drivers before the race about how behaviour under yellow flags would be treated by stewards going forward.

He informed them that from now on, drivers would primarily have to 'demonstrate' that they slowed down sufficiently - with the use of KERS or DRS of secondary importance.

However, to limit the possibility of any confusion about the use of DRS in such a situation, the FIA said from now on it would disable the use of the overtaking aid whenever there was a yellow warning flag displayed in the DRS zone at each race.

The new ban on the use DRS during yellow flag periods was implemented for the first time at the British Grand Prix in the wake of the collision between Pastor Maldonado and Sergio Perez.

Before that ruling was laid down, Schumacher had said that he was always under the impression that as long as drivers slowed down for yellow flags then there should not be a problem.

"There are two basics to this one [yellow flags and DRS] and people seem to mix them up," he said. "There is no rule that says if you use DRS in a yellow zone that you automatically will be penalised. Depending on when it happens, you can prove that where the accident is you go slow and you significantly reduce your speed. Whether you use DRS or don't use DRS, that is another story.

"But obviously if you use DRS from points A to point B, and you use 100% DRS, then it is likely that you have not slowed down and therefore you get a penalty."
pi_114000000
De man die van "obviously" een begrip heeft gemaakt in de F1, kon het zelf ook weer niet laten :D :')
pi_114003420
En obviously is Ecclestone een fan,

´´Als het aan Bernie Ecclestone ligt dan rijdt Michael Schumacher tot in de eeuwigheid in de Formule 1. Het huidige contract van de zevenvoudig wereldkampioen loopt aan het einde van dit seizoen af. De onderhandelingen met zijn Mercedes AMG F1 Team zijn nog niet geopend, ondanks zijn goede reeks aan prestaties met de pole position in Monaco, de derde plaats in de Grand Prix van Europa en de derde kwalificatietijd in Engeland.

“Hij presteert goed: hij stond in Engeland op de derde plaats op de grid”, gaf Ecclestone aan tegenover nieuwsagentschap SID. “Waarom zou hij niet nog tien jaar kunnen blijven? Als de keuze aan mij was, zou hij voor altijd blijven.”
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:06:52 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114004072
MBrundleF1 twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:04:03 Mark Webber signs for Red bull for 2013. No big surprise there, suspect they needed to sign him up before somebody else did. Like Ferrari. reageer retweet
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:19:30 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114004388
Dachten ze echt dat Ferrari Webber wilde hebben? Ik denk eerder zijn teamgenoot.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:21:23 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114004444
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
Dachten ze echt dat Ferrari Webber wilde hebben? Ik denk eerder zijn teamgenoot.
Denk het niet, Webber had zeker een goeie optie voor Ferrari geweest volgend seizoen

LeeMcKenzieF1 twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:22:32 Webber admits "There were discussions with Ferrari, but my decision was to stay here" reageer retweet
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:46:09 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114008527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk het niet, Webber had zeker een goeie optie voor Ferrari geweest volgend seizoen

LeeMcKenzieF1 twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:22:32 Webber admits "There were discussions with Ferrari, but my decision was to stay here" reageer retweet
Tja en hij laat dit seizoen zien niet onder te doen voor Vettel.
pi_114011006
Het is al een keer eerder, jaar of 3 geleden (?) voorgekomen dat als hij nog WK wil worden, dat dit zijn jaar moet doen. Hij zit er dicht bij en mocht Vettel nogmaals slechter scoren dan Webber, dan lijkt het mij mooi dat hij na 2 titels zijn teamgenoot ook aan zo'n titel helpt !

Edit: En Vettel lijkt mij ook wel iemand die tot deze keuze zal kunnen komen om Webber te helpen als het hem zelf niet zo mee zit. We zijn pas op de helft dus kan nog veel gebeuren :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:13:33 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114011893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:00 schreef Marks het volgende:

[..]

Tja en hij laat dit seizoen zien niet onder te doen voor Vettel.
Hoe kom je daar nou weer bij? Slechts in Monaco en Silverstone was hij sneller. Verder heeft Vettel 25 punten misgelopen, dat is de enige reden dat Webber boven hem staat in het kampioenschap.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_114012489
In Australië en Maleisië vond ik Webber ook beter rijden hoor, dus ben het er wel mee eens dat Webber niet onder doet voor Vettel en dat ik het met de stelling eerder dit topic (of het andere F1 topic) ook wel eens was dat ik Vettel ook een beetje overrated vind.
pi_114013615
In de kwalificaties staat het ook 5-4 voor Webber. Al gaat Vettel met die updates aan de achterkant van de Red Bull wel gewoon voor Webber eindigen.

Overigens goede keuze van Webber, zolang Newey bij Red Bull zit ben je ieder jaar verzekerd van een auto die meedoet om overwinningen en kampioenschappen.
pi_114013862
Precies, die Vettel kan er niets van. Hij is al 25 en is nog maar twee keer wereldkampioen geweest en won maar één race in een Toro Rosso terwijl iedereen weet dat dat in 2008 veruit de snelste auto van het veld was.
pi_114014075
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Slechts in Monaco en Silverstone was hij sneller. Verder heeft Vettel 25 punten misgelopen, dat is de enige reden dat Webber boven hem staat in het kampioenschap.
Webber is goed in constant presteren (met veel 3de en 4de plaatsen en af en toe een overwinning). Dat maakt dat hij in 2010 en ook dit jaar mee doet om de titel, vooral doordat anderen punten laten liggen, waar hij wel scoort.

In 2010 was hij zelfs slechter dan vorig jaar, met veel 8ste en 9de plekken en een aantal overwinningen. Vorig jaar en dit jaar scoort hij veel 3de en 4de plekken en wederom een aantal overwinningen. Dit seizoen lijkt het veel belangrijker om constant te presteren dan de afgelopen jaren, vooral doordat het veel dichter bij elkaar zit (waar Red Bull in 2010 en 2011 duidelijk de betere was), waardoor de concurrentie punten laat liggen.

In mijn ogen is Vettel duidelijk de snellere coureur, die echter (in 2010 en dit seizoen) ook meer pech heeft, zoals in Valencia toen hij uitviel en in China? toen hij de laatste ronden zijn banden aan gort reed, waardoor hij een zeker lijkende overwinning prijs gaf. Ook deze race vond ik hem de snellere (zeker in de laatste stint toen hij dichter bij Webber kwam) maar had de pech in het begin vast te zitten achter Massa, waardoor hij te veel tijd verloor, wat hij later in de race niet meer goed kon maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_114014112
Toro Rosso was toen gewoon goed in de regen anders kwalificeert Bourdais zich ook niet zomaar op p4....
pi_114014206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:00 schreef M.Melandri het volgende:
Toro Rosso was toen gewoon goed in de regen anders kwalificeert Bourdais zich ook niet zomaar op p4....
Precies! Dat zeg ik toch? Het was de auto en niet de jongste GP-winnaar ooit.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:12:01 #268
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114014670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Webber is goed in constant presteren (met veel 3de en 4de plaatsen en af en toe een overwinning). Dat maakt dat hij in 2010 en ook dit jaar mee doet om de titel, vooral doordat anderen punten laten liggen, waar hij wel scoort.

In 2010 was hij zelfs slechter dan vorig jaar, met veel 8ste en 9de plekken en een aantal overwinningen. Vorig jaar en dit jaar scoort hij veel 3de en 4de plekken en wederom een aantal overwinningen. Dit seizoen lijkt het veel belangrijker om constant te presteren dan de afgelopen jaren, vooral doordat het veel dichter bij elkaar zit (waar Red Bull in 2010 en 2011 duidelijk de betere was), waardoor de concurrentie punten laat liggen.

In mijn ogen is Vettel duidelijk de snellere coureur, die echter (in 2010 en dit seizoen) ook meer pech heeft, zoals in Valencia toen hij uitviel en in China? toen hij de laatste ronden zijn banden aan gort reed, waardoor hij een zeker lijkende overwinning prijs gaf. Ook deze race vond ik hem de snellere (zeker in de laatste stint toen hij dichter bij Webber kwam) maar had de pech in het begin vast te zitten achter Massa, waardoor hij te veel tijd verloor, wat hij later in de race niet meer goed kon maken.
Mee eens.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:09:10 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114049311
F1Times twitterde op woensdag 11-07-2012 om 09:05:52 Singapore agrees five-year contract extension - http://t.co/fdQh1Ggn #F1 reageer retweet
pi_114056232
De line-up voor de Young Driver Test de komende twee dagen in Silverstone is bekend:

Voor Williams rijdt Valteri Bottas beide dagen. Marussia laat Max Chilton en Rio Haryanto rijden en HRT rijdt met Ma Qing Hua op beide dagen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_114056331
'Teams akkoord over nieuw Concorde Agreement'
quote:
Jul.11 (GMM) F1 appears closer to having an all-new Concorde Agreement in place for 2013 and beyond.

Following a major falling out with Mercedes, Bernie Ecclestone now insists there is in fact "total agreement" up and down the pitlane with regards to the sport's commercial structure beyond the expiry of the current contract.

"Total agreement," he told the Daily Mail when asked about the progress of the next Concorde.

"We are just talking to the lawyers -- 'why have you used this word, that word?'. Typical lawyers," said the sport's 81-year-old supremo, "but everything's fine.

"Commercially it's done," he insisted.

The next step, Ecclestone suggested, is to work out how the sport's technical regulations are written in the future.

"It should be the teams, though not all the teams, who do that," he said. "They are the people who have to come up with the money, not the FIA.

"It would be the established teams who are here to stay - Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes and probably Williams as old timers - deciding what to do."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_114057273
quote:
maar had de pech in het begin vast te zitten achter Massa, waardoor hij te veel tijd verloor, wat hij later in de race niet meer goed kon maken.
Dat vind ik altijd zo een gelul. Ja ik zat vast achter coureur X en heb daardoor teveel tijd verloren.

HALLO PANNEKOEK; HAAL HEM DAN GODVERDOMME IN!!!! }:| 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114057680
Geen nieuwtje, maar wel een leuk filmpje:


Donuts :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:35:32 #274
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114073581
quote:
GP Singapore tekent nieuwe vijfjarige deal
De Grand Prix van Singapore blijft op de Formule 1-kalender, nadat de organisatie en Formule 1-baas Bernie Ecclestone een contractverlenging van vijf jaar zijn overeengekomen. Het huidige contract liep eind 2012 af.
Blij
"Alles wat de vijfjarige deal voor Singapore had kunnen tegenhouden, is uit de weg geruimd. Daar ben ik blij mee, want Singapore is goed voor de Formule 1 en de avondrace is goed voor Singapore", aldus Ecclestone in de Singaporese krant Today.

Optie
Hadden beide partijen niet tot een akkoord gekomen, dan zou automatisch de optie worden gelicht waardoor de Grand Prix in Singapore in ieder geval tot en met 2014 op de kalender zou staan.

Genieten
Uiteindelijk werden alle plooien gladgestreken waardoor Singapore tot en met 2017 gastheer is van het Formule 1-circus. "Het was altijd mijn intentie om langer in Singapore te blijven. Nu de onderhandelingen zijn geslaagd, kijk ik ernaar uit om naar Singapore te gaan om de race te bekijken, omdat ik er altijd van heb genoten", zegt Ecclestone.

2008
De Grand Prix van Singapore staat sinds 2008 op de kalender.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:13:54 #275
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114126335
quote:
Ecclestone juicht te vroeg over contractverlenging Singapore
De organisatie van de Grand Prix van Singapore nam met verbazing kennis van de uitspraken van Bernie Ecclestone in de krant Today. De commerciële baas van de Formule 1 liet weten dat Singapore het contract met vijf jaar had verlengd.

Voor Promotor Singapore GP is dat nieuw. "Wat Ecclestone heeft voorgesteld is voor ons onvoldoende om akkoord te gaan met een nieuw vijfjarig contract. We blijven wel hoopvol gestemd dat we een regeling kunnen treffen die voor alle partijen aanvaardbaar is."
_O-
Make up your effing mind :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114128961
quote:
FIA onderzoekt helm Maria de Villota

De FIA wil de helm van het bizarre incident van Maria de Villota onderzoeken. De Spaanse dame kwam vorige week tijdens haar testdebuut voor het Marussia F1 Team in aanraking met de laadklep van een vrachtwagen. Daardoor verloor ze haar rechteroog en verkeerde ze enige tijd in levensgevaar. Inmiddels ziet de situatie er rooskleuriger uit en mag de blondine eind deze week mogelijk terugkeren naar Spanje. Omdat het incident plaatsvond tijdens een privétest zal de FIA geen officieel onderzoek instellen.

De FIA wil er toch de nodige aandacht aan besteden, zo liet racedirector Charlie Whiting tegenover Auto Motor und Sport weten: “We willen de helm onderzoeken om uit te vinden wat er exact fout gegaan is.”
Ja wat denkte dat exact fout is gegaan Sjarlie. Ze reed exact met haar auto onder een laadklep die open stond op dat exacte moment. En de auto schoof zo door exact onder de laadklep en haar helm was op exact diezelfde hoogte.

Dat ging er exact fout.

Klotskop.

:|W
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:22:28 #277
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_114130030
Dannog kan je wel onderzoeken of de helm goed gefunctioneerd heeft. Misschien is ie wel versplinterd op een manier die niet zou moeten mogen en is ze daardoor haar oog kwijt. Of misschien was de impact gewoon groter dan waar hij voor ontworpen is.

Daar kan je pas achterkomen als je de helm onderzoekt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 00:03:03 #278
34586 kepler
No bounce, no play
pi_114135780
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja wat denkte dat exact fout is gegaan Sjarlie. Ze reed exact met haar auto onder een laadklep die open stond op dat exacte moment. En de auto schoof zo door exact onder de laadklep en haar helm was op exact diezelfde hoogte.

Dat ging er exact fout.

Klotskop.

:|W
Logisch toch? Na het ongeluk van Massa zijn de helmen ook verbeterd, kan me voorstellen dat hier ook zoiets uit kan volgen :)
The line is a dot to you!
pi_114141513
Wellicht krijgen de helmen nu een carbon-alu achtige plaat voor/op hun kop, in de helm een soort beschermingsplaat vergelijkbaar met de stalen neus in werkschoenen.

Lijkt me ergens ook niet helemaal werken als het zoiets zou worden, want de klap word dan doorgegeven aan hele helm, dus dan word de nek de zwakste schakel.
pi_114141654
Carbon is juist helemaal niet sterk.


Lijkt mij dat t vizier stuk is gegaan, niet de helm zelf.


Maar dan nog, kan je n hoofd wel voldoende beschermen met n helm, als je tegen n laadklep aanrijd? Ik denk t niet.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 13 juli 2012 @ 12:04:23 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_114147631
Alonso wordt eventjes derde in een tijdrit waar zestig man aan meedoen

http://www.motorsport.com(...)-cycling-time-trial/

Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:11:47 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114147919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 08:45 schreef JohnB52 het volgende:
Carbon is juist helemaal niet sterk.

Lijkt mij dat t vizier stuk is gegaan, niet de helm zelf.

Maar dan nog, kan je n hoofd wel voldoende beschermen met n helm, als je tegen n laadklep aanrijd? Ik denk t niet.
Volgens mij stond het visier open
pi_114151637
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
Dachten ze echt dat Ferrari Webber wilde hebben? Ik denk eerder zijn teamgenoot.
Ferrari kiest doorgaans voor een kopman en een secondant omdat dat de kans op de wereldtitel voor de rijders vergroot. Met Alonso had Webber prima in die strategie gepast, en Vettel niet.

Dat er altijd weer mensen zijn die een incidenteel succesje van Webber, die om onduidelijke redenen sympathiek gevonden wordt, aangrijpen om zichzelf wijs te maken dat hij even goed is als Vettel doet daar niet aan af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114160015
quote:
Ferrari kiest doorgaans voor een kopman en een secondant omdat dat de kans op de wereldtitel voor de rijders vergroot.
Ferrari (en elk ander team for that matter) geeft geen flikker om de wereldtitel bij de coureurs.

Ze willen als merk de wereldtitel binnenhalen. Stuk voor stuk. Rijderstitel is compleet bijzaak voor de teams.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_114177106
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Ferrari (en elk ander team for that matter) geeft geen flikker om de wereldtitel bij de coureurs.

Ze willen als merk de wereldtitel binnenhalen. Stuk voor stuk. Rijderstitel is compleet bijzaak voor de teams.
Qua geld misschien wel, maar de rijderstitel heeft meer aanzien dan een constructeurstitel. Dus willen ze een kopman die de wereldtitel voor de rijders kan binnenhalen en een tweede man die genoeg punten haalt om de titel bij de constructeurs veilig te stellen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_114181950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Qua geld misschien wel, maar de rijderstitel heeft meer aanzien dan een constructeurstitel. Dus willen ze een kopman die de wereldtitel voor de rijders kan binnenhalen en een tweede man die genoeg punten haalt om de titel bij de constructeurs veilig te stellen.
Dit dus...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:39:25 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114183215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ferrari kiest doorgaans voor een kopman en een secondant omdat dat de kans op de wereldtitel voor de rijders vergroot. Met Alonso had Webber prima in die strategie gepast, en Vettel niet.

Dat er altijd weer mensen zijn die een incidenteel succesje van Webber, die om onduidelijke redenen sympathiek gevonden wordt, aangrijpen om zichzelf wijs te maken dat hij even goed is als Vettel doet daar niet aan af.
Webber is gewoon een hele goeie, dat neemt niet weg dat Vettel uiteindelijk de betere is, dat Webber sympathiek bevonden word is alleen voor jou vreemd (ligt toch aan jou dus), hij is het gewoon.
pi_114185813
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Ferrari (en elk ander team for that matter) geeft geen flikker om de wereldtitel bij de coureurs.

Ze willen als merk de wereldtitel binnenhalen. Stuk voor stuk. Rijderstitel is compleet bijzaak voor de teams.
Als dat zo is, waarom geven ze dan bij Ferrari (en andere teams ook regelmatig) dan zo vaak teamorders om hun nummer 1 coureur te laten winnen c.q meer punten te laten scoren?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 07:59:40 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_114185888
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 07:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom geven ze dan bij Ferrari (en andere teams ook regelmatig) dan zo vaak teamorders om hun nummer 1 coureur te laten winnen c.q meer punten te laten scoren?
Les 1 van F1 topics: alles wat Vosss zegt is bij voorbaat al te negeren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_114185999
Nou, ooit heeft Williams gezegd dat ze de constructeurstitel belangrijker vonden dan de coureurstitel
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:41:19 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114187925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 08:22 schreef JohnB52 het volgende:
Nou, ooit heeft Williams gezegd dat ze de constructeurstitel belangrijker vonden dan de coureurstitel
Idd, maar Williams is voor zover ik weet ook het enige team welke dat openlijk ''toegeeft''. Het meeste aanzien en prestige zit gewoon in de coureurs-titel. Het grote geld zit in de constructeurs-titel.

Edit: of zoals Sasq dat dus zei :{ Beter kijken Sinister-d- |:(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114188089
quote:
Het meeste aanzien en prestige zit gewoon in de coureurs-titel. Het grote geld zit in de constructeurs-titel.
En de teams willen het grote geld. Zo simpel is dat gewoon. Het zijn geen goede doelen of zo. Het zijn bedrijven. En die willen winst maken. En het liefst zo veel mogelijk.

Als je eender welk team de keuze voorlegt of 1 van hun coureurs WC en bij de constructeurs 2de of 1 van hun coureurs 2de en bij de constructeurs WC worden dan kiezen alle, ik herhaal, ALLE(!!!) teams voor de optie om de constructeurstitel te winnen.

En dan kan je net doen of ik achterlijk ben Fir3fly, maar ik heb gelijk en je weet het :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:58:20 #293
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114188274
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:49 schreef vosss het volgende:

[..]

En de teams willen het grote geld. Zo simpel is dat gewoon. Het zijn geen goede doelen of zo. Het zijn bedrijven. En die willen winst maken. En het liefst zo veel mogelijk.

Als je eender welk team de keuze voorlegt of 1 van hun coureurs WC en bij de constructeurs 2de of 1 van hun coureurs 2de en bij de constructeurs WC worden dan kiezen alle, ik herhaal, ALLE(!!!) teams voor de optie om de constructeurstitel te winnen.
Als je een nummer 1 hebt binnen het team die continue wint, en een 2de die op goede regelmaat waardevolle punten binnen hengelt dan komt de WCC vanzelf ;)
De laatste 15 jaar ofzo is het maar 2x voorgekomen dat dat niet meer is gebeurd, d8 enkel 1999 en 2008.

Edit: laatste 20 jaar 3x, 1994 zit daar ook nog tussen :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:38:06 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114189200
Inbox vandaag

quote:
Bonjour, Hello, Goedendag,

Vous avez signé LA PETITION, vous avez sauvé les G.P. F1 de Belgique 2013, 2014 et 2015. MERCI.

You have signed THE PETITION, you saved THE BELGIAN F1 GP 2013, 2014 and 2015. THANK YOU.

U heeft DE PETITIE ondertekend, u hebt opgeslagen de Belgische F1 GP 2013, 2014 en 2014. DANK U.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:46:26 #295
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114189382
Hé, die had ik ook ingediend ^O^ Alleen heb ik geen bericht in m'n inbox ;( Komt misschien omdat ik het 20x keer heb ingediend onder valse namen en een vals email adres :') (ja echt waar ~20x :@ )
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_114189412
Ik heb de mail ook niet gekregen }:| :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:08:11 #297
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114189858
BTW: WSR3.5 in Moscou race 1 nu op Eurosport ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:45:13 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114190937
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:08 schreef Sinister-D- het volgende:
BTW: WSR3.5 in Moscou race 1 nu op Eurosport ^O^
^O^ Frijns, is dat Neerlands hoop in bange dagen?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:49:04 #299
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_114191034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

^O^ Frijns, is dat Neerlands hoop in bange dagen?
Zie het hem iig eerder doen dan vd Garde. Al zegt een titel behalen in de WSR nog niet veel, want GvdG heeft die ook op zak.

Maar dan nog: zo zie je maar weer, Limburgse racers :7

edit: Wilhelmus *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juli 2012 @ 16:26:23 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_114197543
Robin Frijns heeft vandaag op de Moscow Raceway zijn debuut in een Formule 1-auto gemaakt. De Nederlander gaf met de Red Bull RB6 een demonstratie op het gloednieuwe circuit nabij de Russische hoofdstad. Hij dankte deze kans aan het feit dat hij eerste staat in de World Series by Renault.

Frijns genoot van zijn eerste meters in een F1-bolide. "Het was echt awesome. Ik had een klein beetje last van onderstuur en reed natuurlijk op demonstratie-banden, maar het was een geweldige ervaring."

Door de overvloedige regenval in Rusland ging een geplande oefensessie met de Red Bull niet door. "Dat ik gisteren niet kon rijden, is natuurlijk jammer, maar aan de andere kant heeft het ook voorkomen dat ik teveel met de RB6 heb gereden. Ik was namelijk wel een beetje bang dat ik te gewend zou raken aan de Formule 1-auto en me dan weer zou moeten aanpassen aan mijn Formula Renault, maar daar is nu geen sprake van, dus wat dat betreft heeft dit nadeel ook een voordeel."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')