abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:51:56 #201
34586 kepler
No bounce, no play
pi_113738409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Pff, dat klinkt echt heel naar... En heel vreemd :X
The line is a dot to you!
pi_113749746
Paul di Resta zit zonder manager. Hamilton en hij zijn uit elkaar. Hoe en wat is onduidelijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:58:09 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113751180
F1Times twitterde op woensdag 04-07-2012 om 09:56:44 Reports Maria de Villota has been moved to a London hospital for an operation on a fractured skull. #F1 reageer retweet
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:03:01 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113752937
Formula 1's penalty system set for an overhaul
By Sam Tremayne Wednesday, July 4th 2012, 08:43 GMT

quote:
Formula 1's driver penalty system is set for an overhaul, after it emerged the FIA is discussing changes to the way punishments are handed out.

Derek Warwick, who has acted as an FIA drivers' steward, said the validity of the current regulations had been discussed during a recent meeting of the stewards' council in Paris, and that "a few changes might be coming" as a result.

"We had a council meeting in Paris which I headed with Charlie [Whiting] and came away with some good ideas," Warwick told AUTOSPORT at the FOTA Fans' Forum at the Williams factory on Tuesday night.

"Whether anything can come of them and they can be introduced, I don't know - this is all a new process, we didn't use to have these meetings. Charlie will go away, analyse it and make recommendations. There might be a few changes coming along in the next few months or year.

"There is a code out there but I don't always agree with it - a drive through is too harsh a penalty for some incidents and not harsh enough for others. There is still room for tweaking.

"There were a few ideas to come out of the meeting with all the permanent stewards which were quite interesting. Charlie will produce an agenda and give it to Jean [Todt], but whether they can be introduced next year I don't know yet. This is all new, we didn't used to have these meetings."

Although Warwick could not disclose the exact details of the rules in discussion, he used the example of a drive through equating to different time losses at different circuits as part of the reason the rules were being reviewed.

"There are penalties inherited over time. Is a drive through at Canada, where you lose about 15s, the same as one at somewhere like Abu Dhabi for example?," he said.

"They all average out eventually, but I think we are always looking at changes."

Warwick also defended having a rotating panel of stewards, saying that the impartiality of the panel is beyond question regardless of who is on it.

"I can look back this year and think certain penalties have been too strong or too weak," he admitted. "If I step back I don't agree with some decisions, but that's because I don't have all the facts.

"I thought Schumacher should have been banned [following his move on Rubens Barrichello at Hungary 2010] but that wasn't the vote of the stewards.

"We haven't got all the facts. In the stewards room we have. We have all the angles, all the data and can make a more correct judgement."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/100898
pi_113763346
quote:
De toestand van Marussia-testrijder Maria de Villota is afgelopen nacht verslechterd. Dat deelde Carlos Gracia, voorzitter van de Spaanse autosportbond, mede. De Villota is kunstmatig in coma gebracht na een spoedoperatie vanwege een schedelbreuk, zo meldt De Telegraaf.

De Spaanse crashte bij een rechte lijn-test op het vliegveld van Duxford tegen de laadklep van een stilstaande vrachtwagen. Daarbij liep ze zware verwondingen aan hoofd en gezicht op. The Mirror bericht dat de doktoren alle zeilen bij moeten zetten om het zicht in een van haar ogen te redden. De helm van De Villota ving de grootste klap op en daarna bewoog ze vijftien minuten niet meer. De Britse krant rapporteert dat de 32-jarige coureur waarschijnlijk nooit meer zal kunnen racen.
:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:52:36 #206
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113763986
Mwah dat is wel een stuk minder positief dan de berichtgeving in 1e instantie
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113764217
Inderdaad. Kijk een schedelbreuk hoeft niet heel erg te zijn en alles, maar als ze alle zeilen bij moeten zetten om 1 van haar ogen te redden dan lijkt me dat dat gisteren ook wel al bekend was.

Wellicht zijn de eerdere berichten inderdaad wat te positief opgevangen toen bekend werd dat ze niet in levensgevaar meer verkeerde. Dan denkt men al snel ow dan komt het op termijn wel weer allemaal goed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113764280
Hoe is het momenteel overigens met Kubica? Daar heb ik ook al een tijdje niets meer over gehoord.

Laatste wat ik hoorde was dat hij nog een operatie zou ondergaan om zn arm te kunnen gebruiken om een stuurslag te kunnen maken, want dat kon hij schijnbaar ook nog steeds niet ondanks eerdere berichten dat hij alweer voorzichtig in een auto gereden had.

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:14:02 #209
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113764994
Niets meer gehoord nee :{

Kubica is bijna het gevalletje ''uit het oog, uit het hart'' geworden in de F1 ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 04-07-2012 18:07:33 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113767491
quote:
'De Villota heeft oog verloren door ongeluk'

http://www.gpupdate.net/n(...)rloren-door-ongeluk/
HORROR zeg... Ongelofelijk, dat zoiets kan gebeuren ;( :N :X
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:16:11 #211
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_113767626
De Villota heeft haar rechteroog verloren. Freak accident.
pi_113767828
Fraaie boel. :X

Ik gok zomaar dat dit de weg wel vrij maakt voor zo een soort van bullbar wat ze laatst getest hebben.

Too little too late. Voor haar dan in elk geval.

:{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113767907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Niets meer gehoord nee :{

Kubica is bijna het gevallatje ''uit het oog, uit het hart'' geworden in de F1 ;(
De Villota ook
pi_113769037
quote:
Testcoureur De Villota moet oog missen
LONDEN - De Spaanse testcoureur Maria de Villota moet als gevolg van haar zware crash, dinsdag op Duxford Airfield in Oost-Engeland, haar rechteroog missen.
Foto: ProShots

Haar toestand is nog steeds kritiek, maar wel stabiel. Dat maakte haar Formule 1-renstal Marussia woensdag bekend.

Eerder had het Spaanse motorsportverbond al naar buiten gebracht dat de 32-jarige Spaanse coureur een schedelbreuk had opgelopen.

Volgens de teamleiding heeft De Villota in ziekenhuis Addenbrooke van Cambridge van dinsdagmiddag tot woensdagochtend operaties ondergaan.

De Villota knalde dinsdag tijdens een test met haar auto tegen een geparkeerde vrachtwagen aan, toen haar wagen plotseling accelereerde.

De voorkant van de racewagen was volledig verwoest.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113769050
Niet alleen het zich volgens nu.nl maar haar hele oog....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:09:18 #216
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113769858
dafuq :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:33:34 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113770872
Dat is niet meer grappig, toch vraag ik me af of er maatregelen getroffen gaan worden met Bull-Bars ofzo. Lijkt me verstandiger om met z'n allen af te spreken dat we de laadkleppen gewoon op de grond zetten als we ze niet gebruiken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113771782
quote:
Lijkt me verstandiger om met z'n allen af te spreken dat we de laadkleppen gewoon op de grond zetten als we ze niet gebruiken
Nouja dat dus.

Je kan misschien denken van ja maar die kans is zo klein. Dat doet er niet toe. De kans is er.

En dit was dus gewoon een ongeval wat voorkomen had kunnen worden. Dat is het wrange er van.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113771883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:48 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Niet alleen het zich volgens nu.nl maar haar hele oog....
Volgens het officiële persbericht ook:

quote:
PRESS RELEASE

A MEDICAL UPDATE ON MARIA DE VILLOTA

Marussia Technical Centre, Banbury, UK
04 July 2012, 16.00hrs

Further to the accident at Duxford Airfield yesterday involving the Marussia F1 Team Test Driver, Maria De Villota, the Team can now provide a further update on Maria’s medical condition.

Subsequent to yesterday’s official statements from the Marussia F1 Team, the surgical team at Addenbrooke’s Hospital in Cambridge embarked on a lengthy procedure to address the serious head and facial injuries sustained by Maria in the accident. The operation began yesterday afternoon and she was in theatre until this morning. Maria remains in a critical but stable condition.

John Booth, Team Principal of the Marussia F1 Team, with the consent and support of Maria’s family, would like to give the following update, which provides as much detail as is possible at this time:

“Maria emerged from theatre at Addenbrooke’s Hospital this morning after a lengthy operation to address the serious head and facial injuries she received in the accident at Duxford Airfield yesterday.

“We are grateful for the medical attention that Maria has been receiving and her family would like to thank the Neurological and Plastics surgical teams. However it is with great sadness that I must report that, due to the injuries she sustained, Maria has lost her right eye.

“Maria’s care and the wellbeing of her family remain our priority at this time. Her family are at the hospital and we are doing everything possible to support them.

“We ask for everyone’s patience and understanding with regard to updates on Maria’s condition. We will provide further information when it is appropriate to do so and with consideration for her family.

“In the meantime, we would all like to take this opportunity to praise the emergency services at Duxford Airfield, who were on stand-by yesterday, as is usual procedure for a Formula One test.

“With regard to the accident, we have embarked on a very comprehensive analysis of what happened and this work continues for the moment.

“Finally, we have been overwhelmed by messages of support for Maria, her family and the Team and we would like to express our sincere gratitude for those.”
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113772343
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Volgens het officiële persbericht ook:

[..]

He bah. :{
pi_113772807
Arme meid ;(
pi_113772959
Heel erg bah indd :{

Geen idee of dit dan ook indd gevolgen gaat hebben in de ontwikkeling van de F1 auto komende jaren wel of geen koepeltje/rolbeugel. Dat er iets moet gebeuren lijkt nu steeds duidelijk te worden, na overlijden Surteers Jr.en ongeval van Massa in 2009 stapelt dit probleem zich wel op.

Ik ben zelf ook iemand die zegt dat de F1 te veilig word gemaakt, maar dit soort dingen vind ik buiten het racen vallen, en in alle 3 de incidenten heeft de coureur geen invloed gehad en daarom zal ik als toeschouwer een koepeltje (of iets dergelijks) wel accepteren. .
pi_113773118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:25 schreef Meike26 het volgende:
Heel erg bah indd :{

Geen idee of dit dan ook indd gevolgen gaat hebben in de ontwikkeling van de F1 auto komende jaren wel of geen koepeltje/rolbeugel. Dat er iets moet gebeuren lijkt nu steeds duidelijk te worden, na overlijden Surteers Jr.en ongeval van Massa in 2009 stapelt dit probleem zich wel op.
En Massa had toen nog mazzel ook. Als die veer één centimeter lager op zijn helm was gekomen had hij misschien wel hetzelfde gehad als Maria. :{
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:30:40 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_113773164
waarom pakken we niet alle gewoon de WEC's autos en gaan daarmee racen... die zijn goed beschermd... oh wacht :o
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_113773181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:29 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En Massa had toen nog mazzel ook. Als die veer één centimeter lager op zijn helm was gekomen had hij misschien wel hetzelfde gehad als Maria. :{
Nee, dat was dan z'n linker oog geweest ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')