abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113712891
Ik vind het heel triest maar waarom zat zij in een F1 auto? Beschikt zij over de kwaliteiten die nodig zijn of is het enkel omdat het een leuke pr stunt is of om geld te generen voor het team? Was er 2 jaar geleden niet die olie dude die bij de start de renault F1 de muur in zette?

Dit soort dingen gebeuren wanneer je mensen achter het stuur zet die in het normale leven geen F1 auto besturen.
Zelfde onzin wanneer je iemand die net z'n motorrijbewijs heeft op een R1 zet, dat wil ook nog weleens mis gaan.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_113712893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens mij zie je rechts van die dichtsbijzijnde gozer nog een klein stukje helm zitten
Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.

Zo hoog zit de coureur niet. In principe kan ze volledig onder de laadklep zitten, het hoofd komt maar een centimeter of 5 boven de headrests uit ofzo.
pi_113712921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je weet niet wat ze aan het doen waren, misschien nog een auto aan het lossen
Dat kan ook op een later moment.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113712934
Of op een andere plek niet direct naast waar getest wordt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:42:37 #155
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_113712963
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]

[...]
:{
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_113712991
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Of op een andere plek niet direct naast waar getest wordt.
Dit was de 'pits'... Het is niet alsof ze daar als een razende vlak langs scheuren.
Ze wilde stoppen, maar vergat de anti-stall techniek even, waardoor de auto zelf het gas open zette.
Freak accident, maar die laadklep moet eigenlijk gewoon dicht zitten ja.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:44:30 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.

Zo hoog zit de coureur niet. In principe kan ze volledig onder de laadklep zitten, het hoofd komt maar een centimeter of 5 boven de headrests uit ofzo.
Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aan
pi_113713091
quote:
Freak accident, maar die laadklep moet eigenlijk gewoon dicht zitten ja.
Nouja dat dus.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113713118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aan
Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mij
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113713209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef TagForce het volgende:

[..]

.
Ze wilde stoppen, maar vergat de anti-stall techniek even, waardoor de auto zelf het gas open zette.

Dom blondje in een f1 auto...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:49:26 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713265
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mij
Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aan
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:51:15 #162
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113713359
Het idee is niet echt fijn iniedergeval. En ipc weet elke vrachtwagenschauffeur dat je nooit de klep op een hoogte laat staan. Of hij zit dicht, of hij ligt op de grond.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_113713364
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aan
Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zien :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:54:01 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713466
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zien :)
ik blijf bij mijn eerdere oordeel :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:58:58 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_113713652
Bizar...
pi_113713712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik blijf bij mijn eerdere oordeel :)
Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:01:03 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713732
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?
Ja
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:04:36 #169
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_113713857
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet? :?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:05:42 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113713898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet? :?
Ik neem aan uit de versnelling halen voordat
pi_113713977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet? :?
ontkoppelen.

Echter is normaal gesproken het in de 2 zetten van de versnelling en de koppeling op laten komen een handige manier om hem uit te zetten... In F1 gaat ie dan dus in anti-stall...

Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:09:32 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113714034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:

[..]

Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaan
pi_113714161
Jongens, dit had ook onze vriend Karthikeyan kunnen overkomen, maakt geen reet uit dat ze onervaren is en/of een vrouw.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113714250
Freak incident :{
pi_113714301
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Freak incident :{
Echt wel... Ze mag heel blij zijn als ze dit overleefd.
's Avonds een man, overdags rustig an
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:18:29 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113714364
PortalF1 twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 14:16:50 The latest we have is that de Villota is in a serious but stable condition at hospital in Cambridge. More when officially confirmed. #F1 reageer retweet
pi_113714387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaan
Kan natuurlijk wel...
Stoppen, in 2 zetten, koppeling op laten komen, auto uit...
Maar in dit geval:
Stoppen, in 2 zetten, koppeling op laten komen, auto in de anti-stall half gas onder een vrachtwagen,.
pi_113714388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef Burnie88 het volgende:
Jongens, dit had ook onze vriend Karthikeyan kunnen overkomen, maakt geen reet uit dat ze onervaren is en/of een vrouw.
Dat maakt wel uit
pi_113714838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:

[..]

ontkoppelen.

Echter is normaal gesproken het in de 2 zetten van de versnelling en de koppeling op laten komen een handige manier om hem uit te zetten... In F1 gaat ie dan dus in anti-stall...

Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
Ik denk eerder dat ze de auto in de 1 liet uitrollen, waardoor die onder een bepaald toerental in anti-stall gaat door weer gas te geven. Ze had hem waarschijnlijk in de neutraal moeten laten uitrollen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_113714917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze de auto in de 1 liet uitrollen, waardoor die onder een bepaald toerental in anti-stall gaat door weer gas te geven. Ze had hem waarschijnlijk in de neutraal moeten laten uitrollen.
Volgens mij draait ie in het geluidsfragment stationair. Dan begint ie te stotteren tot je een klap hoort en alles stil wordt. Dan staat ie volgens mij stil en ontkoppeld.

Op de foto van vlak voor het ongeval lijkt ze ook stil te staan, maar dat is natuurlijk lastig te bepalen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:35:02 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113715015
Verder die "stable condition" zegt mij ook niet zoveel, dat is Friso toch ook
pi_113715056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef TagForce het volgende:

[..]

Volgens mij draait ie in het geluidsfragment stationair. Dan begint ie te stotteren tot je een klap hoort en alles stil wordt. Dan staat ie volgens mij stil en ontkoppeld.

Op de foto van vlak voor het ongeval lijkt ze ook stil te staan, maar dat is natuurlijk lastig te bepalen.
Dat lees ik ook net.

quote:
Eye-witnesses confirm that the accident occurred after de Villota had pulled up in front of the mechanics. the car was [b]stationary [/b]at the time, but as the team approached the car, to wheel it back into the garage, it suddenly accelerated forwards and crashed heavily into a stationary parked vehicle. As a result, the front of the car was destroyed and Maria´s helmet was seen to take the majority of the impact with the side of the truck.
Dus ofwel heeft ze de auto per ongeluk weer in de 1 gezet of er was een probleem met de anti-stall of zoiets.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_113715462
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dat maakt wel uit
De Vilotta mag dan geen superlicentie hebben, ze rijdt wel gewoon in formule wagens, dus ze zal echt wel een beetje begrijpen hoe het werkt. Laten we eerst maar eens afwachten wat het probleem daadwerkelijk was, misschien was er wel een storing in anti-stall o.i.d.
's Avonds een man, overdags rustig an
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:55:52 #184
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_113715732
Fraai... nou komt dat overkoepelde cockpit-plan natuurlijk ook weer terug -O-
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_113716283
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Schunckelstar het volgende:
Fraai... nou komt dat overkoepelde cockpit-plan natuurlijk ook weer terug -O-
Ik vind toch dat er wel iets voor te zeggen is.. Na het ongeluk van Surtees jr. vraag je je toch af of het niet beter is om dat te doen. Denk ook nog even aan de aanrijding tussen Wurz en Coulthard op Albert Park een paar jaar geleden. En denk ook nog even aan Massa in Hongarije... Waarom zou je niet á la Le Mans met zo'n dichte cockpit rijden?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_113716516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ik vind toch dat er wel iets voor te zeggen is.. Na het ongeluk van Surtees jr. vraag je je toch af of het niet beter is om dat te doen. Denk ook nog even aan de aanrijding tussen Wurz en Coulthard op Albert Park een paar jaar geleden. En denk ook nog even aan Massa in Hongarije... Waarom zou je niet á la Le Mans met zo'n dichte cockpit rijden?
Maar daar creeer je weer hele andere gevaren mee.
Het is leuk, zo'n dak boven je hoofd, maar als die niet open gaat kom je er ook niet meer uit. Soms handig als ie in de hens staat.
Tin-tops zijn voor auto's waar je de ruimte in hebt om te bewegen, niet voor monoposto's met een monocoque waar je net in past. Tenzij ze natuurlijk een schietstoel inbouwen, maar goed.
pi_113717004
Zou Giedo van der G. al gesolliciteerd hebben?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:46:22 #188
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_113717692
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:23:28 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113719286
NobleF1 twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 16:15:47 Marussia says Maria de Villota is conscious, while medical assessments on her condition are ongoing. Story soon reageer retweet
pi_113719288
quote:
Jon Noble‏@NobleF1

Marussia says Maria de Villota is conscious, while medical assessments on her condition are ongoing. Story soon
Goed nieuws.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:58:23 #191
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_113723757
:X :D ,

Sorry, .. zwarte humor, het is echt erg.

Maar mijn eerste gedachten waren wel " Zie je nou wel :P "
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_113723933
quote:
“Maria heeft gesproken met haar ouders Emilio en Isabel, die overgekomen zijn naar Londen. Maria heeft verwondingen aan haar gezicht, wat bewijst dat de impact heftig is geweest. Ondanks dat is ze volledig bij bewustzijn.” Eerder meldde hulpverleningsdienst MAGPA dat de Spaanse in stabiele toestand verkeert.
Nou dat klinkt redelijk positief :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:14:53 #193
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113724320
Dafuq :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
:X :D ,

Sorry, .. zwarte humor, het is echt erg.

Maar mijn eerste gedachten waren wel " Zie je nou wel :P "
:@ ik ook maar ipv :P was het bij mij :N
Maar toen had ik alleen nog maar de kop van het bericht gelezen, en toen het bericht zelf, en het enige wat ik nog kon bedenken was: dafuq :{

Edit: sorry Maria dat ik laatst over je prestaties heb gelachen :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113724424
Berichtgeving klinkt positief, gelukkig.
pi_113724814
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Nou dat klinkt redelijk positief :)
Klinkt inderdaad positief.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:53:26 #196
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_113725684
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Calm down, please!
pi_113725731
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.

Ik gok zomaar dat als je op een rem in een F1 auto trapt dat ie gewoon remt ondanks dat het gas 50% open zou staan. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:57:34 #198
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113725864
Hier de BBC verslaggever die je ook op het laatst hoort bij het audio fragment. Met diverse foto's van het moment van aan komen rijden.


Het is ook een bizarre manier hoe ze die auto eigenlijk al neerzet, zo met die neus al richting die trailer :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:58:40 #199
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_113725911
Wat een vette pech, zeg!

http://twitpic.com/a3duh9/full
Calm down, please!
pi_113732769
quote:
Schumacher's F1 future will be sorted out within the next six weeks according to Mercedes' Ross Brawn

Michael Schumacher's future in Formula 1 will be sorted out within the next six weeks, with his Mercedes team now preparing to make a decision on what it wants to do with its drivers for next year.

The seven-time champion's contract with the Brackley-based team runs out at the end of this season, and both he and the team have been open-minded about whether they will continue or decide to call time on his career.

Speaking at the FOTA Fans' Forum at the Williams factory on Tuesday night, Mercedes team principal Ross Brawn said he expected a decision before the end of the summer break about Schumacher's future.

"We will make a decision this summer," said Brawn. "We have not talked in depth about the situation - but we know it is coming and we have to make a decision soon.

"I think it can be driven from many different ways. But this year Michael has driven the best of the three years he has been with us this time, and it has been frustrating when we should have seen better results on track but there have been problems on the car or the way we have dealt with the races.

"I think in the next six weeks or so we will have to think about what we want to do next year - and that is the primary decision. Once that decision is made we will then know if we have to start looking around or stick with the drivers we have."

In the event of Schumacher not staying with the team, Mercedes has been linked with Paul di Resta – and Force India's team principal Bob Fernley said his outfit would not stand in the way of its driver leaving if he was keen to move to a more competitive outfit.

"Vijay has said in the past that we know we are not a championship winning team at this point, and we know we have two good drivers in Nico [Hulkenberg] and Paul.

"If one was encouraged to join the top four we would have to sit down to effect a commercial arrangement. We would not get in the way of the career of a driver but there would have to be commercial agreement in place."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')