Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zie je rechts van die dichtsbijzijnde gozer nog een klein stukje helm zitten
Dat kan ook op een later moment.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze aan het doen waren, misschien nog een auto aan het lossen
quote:
Dit was de 'pits'... Het is niet alsof ze daar als een razende vlak langs scheuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Of op een andere plek niet direct naast waar getest wordt.
Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.
Zo hoog zit de coureur niet. In principe kan ze volledig onder de laadklep zitten, het hoofd komt maar een centimeter of 5 boven de headrests uit ofzo.
Nouja dat dus.quote:Freak accident, maar die laadklep moet eigenlijk gewoon dicht zitten ja.
Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aan
Dom blondje in een f1 auto...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
.
Ze wilde stoppen, maar vergat de anti-stall techniek even, waardoor de auto zelf het gas open zette.
Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mij
Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aan
ik blijf bij mijn eerdere oordeelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zien
Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?
Ik neem aan uit de versnelling halen voordatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet?
ontkoppelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet?
Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
twitter:PortalF1 twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 14:16:50The latest we have is that de Villota is in a serious but stable condition at hospital in Cambridge. More when officially confirmed. #F1 reageer retweet
Kan natuurlijk wel...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaan
Dat maakt wel uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:13 schreef Burnie88 het volgende:
Jongens, dit had ook onze vriend Karthikeyan kunnen overkomen, maakt geen reet uit dat ze onervaren is en/of een vrouw.
Ik denk eerder dat ze de auto in de 1 liet uitrollen, waardoor die onder een bepaald toerental in anti-stall gaat door weer gas te geven. Ze had hem waarschijnlijk in de neutraal moeten laten uitrollen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
ontkoppelen.
Echter is normaal gesproken het in de 2 zetten van de versnelling en de koppeling op laten komen een handige manier om hem uit te zetten... In F1 gaat ie dan dus in anti-stall...
Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
Volgens mij draait ie in het geluidsfragment stationair. Dan begint ie te stotteren tot je een klap hoort en alles stil wordt. Dan staat ie volgens mij stil en ontkoppeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de auto in de 1 liet uitrollen, waardoor die onder een bepaald toerental in anti-stall gaat door weer gas te geven. Ze had hem waarschijnlijk in de neutraal moeten laten uitrollen.
Dat lees ik ook net.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef TagForce het volgende:
[..]
Volgens mij draait ie in het geluidsfragment stationair. Dan begint ie te stotteren tot je een klap hoort en alles stil wordt. Dan staat ie volgens mij stil en ontkoppeld.
Op de foto van vlak voor het ongeval lijkt ze ook stil te staan, maar dat is natuurlijk lastig te bepalen.
Dus ofwel heeft ze de auto per ongeluk weer in de 1 gezet of er was een probleem met de anti-stall of zoiets.quote:Eye-witnesses confirm that the accident occurred after de Villota had pulled up in front of the mechanics. the car was [b]stationary [/b]at the time, but as the team approached the car, to wheel it back into the garage, it suddenly accelerated forwards and crashed heavily into a stationary parked vehicle. As a result, the front of the car was destroyed and Maria´s helmet was seen to take the majority of the impact with the side of the truck.
De Vilotta mag dan geen superlicentie hebben, ze rijdt wel gewoon in formule wagens, dus ze zal echt wel een beetje begrijpen hoe het werkt. Laten we eerst maar eens afwachten wat het probleem daadwerkelijk was, misschien was er wel een storing in anti-stall o.i.d.quote:
Ik vind toch dat er wel iets voor te zeggen is.. Na het ongeluk van Surtees jr. vraag je je toch af of het niet beter is om dat te doen. Denk ook nog even aan de aanrijding tussen Wurz en Coulthard op Albert Park een paar jaar geleden. En denk ook nog even aan Massa in Hongarije... Waarom zou je niet á la Le Mans met zo'n dichte cockpit rijden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Schunckelstar het volgende:
Fraai... nou komt dat overkoepelde cockpit-plan natuurlijk ook weer terug
Maar daar creeer je weer hele andere gevaren mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:10 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik vind toch dat er wel iets voor te zeggen is.. Na het ongeluk van Surtees jr. vraag je je toch af of het niet beter is om dat te doen. Denk ook nog even aan de aanrijding tussen Wurz en Coulthard op Albert Park een paar jaar geleden. En denk ook nog even aan Massa in Hongarije... Waarom zou je niet á la Le Mans met zo'n dichte cockpit rijden?
twitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 16:15:47Marussia says Maria de Villota is conscious, while medical assessments on her condition are ongoing. Story soon reageer retweet
Goed nieuws.quote:Jon Noble@NobleF1
Marussia says Maria de Villota is conscious, while medical assessments on her condition are ongoing. Story soon
Nou dat klinkt redelijk positiefquote:“Maria heeft gesproken met haar ouders Emilio en Isabel, die overgekomen zijn naar Londen. Maria heeft verwondingen aan haar gezicht, wat bewijst dat de impact heftig is geweest. Ondanks dat is ze volledig bij bewustzijn.” Eerder meldde hulpverleningsdienst MAGPA dat de Spaanse in stabiele toestand verkeert.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:58 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
![]()
,
Sorry, .. zwarte humor, het is echt erg.
Maar mijn eerste gedachten waren wel " Zie je nou wel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Ik gok zomaar dat als je op een rem in een F1 auto trapt dat ie gewoon remt ondanks dat het gas 50% open zou staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Googolplexian het volgende:
Vaag geluid iig. Klinkt alsof ze het wel probeerde tegen te houden.
quote:Schumacher's F1 future will be sorted out within the next six weeks according to Mercedes' Ross Brawn
Michael Schumacher's future in Formula 1 will be sorted out within the next six weeks, with his Mercedes team now preparing to make a decision on what it wants to do with its drivers for next year.
The seven-time champion's contract with the Brackley-based team runs out at the end of this season, and both he and the team have been open-minded about whether they will continue or decide to call time on his career.
Speaking at the FOTA Fans' Forum at the Williams factory on Tuesday night, Mercedes team principal Ross Brawn said he expected a decision before the end of the summer break about Schumacher's future.
"We will make a decision this summer," said Brawn. "We have not talked in depth about the situation - but we know it is coming and we have to make a decision soon.
"I think it can be driven from many different ways. But this year Michael has driven the best of the three years he has been with us this time, and it has been frustrating when we should have seen better results on track but there have been problems on the car or the way we have dealt with the races.
"I think in the next six weeks or so we will have to think about what we want to do next year - and that is the primary decision. Once that decision is made we will then know if we have to start looking around or stick with the drivers we have."
In the event of Schumacher not staying with the team, Mercedes has been linked with Paul di Resta – and Force India's team principal Bob Fernley said his outfit would not stand in the way of its driver leaving if he was keen to move to a more competitive outfit.
"Vijay has said in the past that we know we are not a championship winning team at this point, and we know we have two good drivers in Nico [Hulkenberg] and Paul.
"If one was encouraged to join the top four we would have to sit down to effect a commercial arrangement. We would not get in the way of the career of a driver but there would have to be commercial agreement in place."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |