Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij zie je rechts van die dichtsbijzijnde gozer nog een klein stukje helm zitten
Dat kan ook op een later moment.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze aan het doen waren, misschien nog een auto aan het lossen
quote:
Dit was de 'pits'... Het is niet alsof ze daar als een razende vlak langs scheuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Of op een andere plek niet direct naast waar getest wordt.
Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een handschoen is in de kontzak van die vent die daar loopt. En misschien de hand van de dame die een poging doet de laadklep omhoog te tillen ofzo.
Zo hoog zit de coureur niet. In principe kan ze volledig onder de laadklep zitten, het hoofd komt maar een centimeter of 5 boven de headrests uit ofzo.
Nouja dat dus.quote:Freak accident, maar die laadklep moet eigenlijk gewoon dicht zitten ja.
Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed, die vrouw die erbij staat heeft grijze handschoenen aan
Dom blondje in een f1 auto...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
.
Ze wilde stoppen, maar vergat de anti-stall techniek even, waardoor de auto zelf het gas open zette.
Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Die grijze handschoen is van die vent die achter die vrouw staat volgens mij
Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch lijkt het me haar helm met vizier open tegen die laadklep aan
ik blijf bij mijn eerdere oordeelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar jij had het over een grijze handschoen en die is van die vent achter die vrouw voor zover ik kan zien
Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat die grijze handschoen van de vrouw die achter de auto staat is?
Ik neem aan uit de versnelling halen voordatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet?
ontkoppelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is de normaal gesproken de handeling van coureurs om te voorkomen dat de auto in anti-stall slaat?
En waarom wist zij dat als 'test-coureur' niet?
Dat klopt ja, misschien gelijktijdig met een handeling van haar gegaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Op zich wel raar, want anti-stall doet volgens mij automatisch ontkoppelen, en niet in de versnelling 50% gas geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |