Nee, dingen die er niet staan willen lezen heet dat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat is geen directe quote, dat is de rode lijn die door heel jouw betoog heen loopt. Begrijpend lezen heet dat.
Nergens, maar de discussie gaat over de vraag of dat zou moeten kunnen of niet, niet over de vraag of het ook zo plaats heeft gevonden. Dat weten we niet. We weten niet eens of die inbreker daarwerkelijk een inbreker is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef Scorpie het volgende:
Waar is het bewijs dat de Held anderhalf uur iemand heeft geslagen?
Dat etaleert vooral zijn onvermogen om met argumenten te komen. Hij voelt zich te goed voor pro-deo maar kan niet of nauwelijks fatsoenlijk discussiëren zonder te liegen of kinderachtig gedrag te vertonen. Laat je niet opjutten door die knul, hij zit te gniffelen achter zijn pc.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat is geen directe quote, dat is de rode lijn die door heel jouw betoog heen loopt. Begrijpend lezen heet dat.
Het vervelende is dat je dan later weer te zwak bent om dat gewoon netjes toe te geven en dan weer gaat lopen zuigen en vragen om een directe quote.
Goede vergelijkingquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben pro eigen rechter spelen tegen automobilisten die mij niet laten voorgaan als ik bij een zebrapad sta. Toch gaan die echt piepen als ik een baksteen op hun auto smijt als ze mij laten wachten.
Ok, 'vermoedelijk' heeft mishandeld danquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft hem anderhalf uur vastgebonden gehouden, althans dat is de verdenking, en hem in die tijd geslagen. Aangezien de van inbraak verdachte vastgebonden was kunnen die klappen bezwaarlijk als zelfverdediging aangemerkt worden. Ook ligt daarmee noodweerexces niet voor de hand.
Als Viajero zou jatten zou dat moeten ja. Doe je dat niet, hou je je gewoon aan de wet is er niks aan de hand. In Amerika mag je inbrekers overigens gewoon doodschieten, dus de Sharia is niet per definitie nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:21 schreef Jarno het volgende:
Dwazen als Viajero verdíenen gewoon die Sharia-achtige rechtstaat waarin ze op een goede dag een keer de handjes wordt afgehakt.
Ik had toch ff niks beters te doen dus heb de eerste 2 pagina's even geturft (100 reacties per pagina hier) en de pro's zijn echt in de meerderheid ivm de contra's. Je leest dus selectief.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het topic staat vooral vol met moraalridders
Kom je nog door met mijn posts waar ik pleit om alle criminelen vrij te laten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef Viajero het volgende:
Oh, kan je me nog een keer leugenaar noemen? Even om aan te geven dat je geen argumenten hoeft te geven hoor, mij leugenaar noemen is meer dan voldoende.
Ja toch? Als ik oversteek (wat mijn recht is) kan ik worden doodgereden. Als je voor een inbraak iemand al in elkaar mag blijven trappen lijkt het me dat ik gewoon een baksteen naar een auto mag smijten in zo'n geval.quote:
In elk ander topic ben jij de eerste die aanvoert dat er nog niets bewezen is, zelfs bij Robert Mikelson was jij degen die enthousiast stond te springen dat de videos niet als bewijs zouden mogen worden gebruikt. Maar juist in dit geval niet. Je hebt nog steeds niet beantwoord waarom deze man minder het voordeel van de twijfel geniet dan een Robert Mikelson.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nergens, maar de discussie gaat over de vraag of dat zou moeten kunnen of niet, niet over de vraag of het ook zo plaats heeft gevonden. Dat weten we niet. We weten niet eens of die inbreker daarwerkelijk een inbreker is.
Ach, jatten. Gewoon iets doen wat volgens een ander niet mag, toch? Lekker willekeurig. Ook in Amerika mag je inbrekers niet martelen trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Viajero zou jatten zou dat moeten ja. Doe je dat niet, hou je je gewoon aan de wet is er niks aan de hand. In Amerika mag je inbrekers overigens gewoon doodschieten, dus de Sharia is niet per definitie nodig.
Ho ho, deze discussie gaat over iets heel anders, boefje. De Held zit nu al langer vast dan de inbreker aan taakstraf krijgt, vind je dat niet een beetje absurd? We weten niet eens zeker of de Held in kwestie hem heeft vastgebonden. Ik eis directe vrijlating van beiden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nergens, maar de discussie gaat over de vraag of dat zou moeten kunnen of niet, niet over de vraag of het ook zo plaats heeft gevonden. Dat weten we niet. We weten niet eens of die inbreker daarwerkelijk een inbreker is.
Dara heb ik op gereageerd. Hou op met trollen aub.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kom je nog door met mijn posts waar ik pleit om alle criminelen vrij te laten?
Even je verhaal gefixed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, jatten. Gewoon iets doen wat volgens een ander de wet niet mag, toch? Lekker willekeurig. Ook in Amerika mag je inbrekers niet martelen trouwens. Of je moet ze daarna doodschieten en een goed verhaal hebben, maar een onderzoek volgt toch meestal wel.
Post dan enkele posts waar het uit af te leiden valt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Viajero het volgende:
Het vervelende is dat je dan later weer te zwak bent om dat gewoon netjes toe te geven en dan weer gaat lopen zuigen en vragen om een directe quote. Misschien heb je vanaf de vierde klas basisschool geen begrijpend lezen meer gehad? Het samenvatten van de gedachte achter een artikel, post of serie van posts gebeurt doorgaans niet met het quoten van een enkele regel.
Leer eerst het verschil tussen een overtreding en een misdrijf. Zolang je het een met het ander vergelijkt doe je niets meer dan jezelf als 'een beetje dom' profileren. Als dat je doel is ben je goed bezig overigens.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja toch? Als ik oversteek (wat mijn recht is) kan ik worden doodgereden. Als je voor een inbraak iemand al in elkaar mag blijven trappen lijkt het me dat ik gewoon een baksteen naar een auto mag smijten in zo'n geval.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:
In Amerika mag je inbrekers overigens gewoon doodschieten
De rode lijn die ik in jouw betoog lees is dat jij graag aan het gezicht van een zwerver knaagt, dat je eigenhandig de massaslachting in Houla hebt veroorzaakt en dat je favoriete hobby het doodknuppelen van zeehondjes is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je dan later weer te zwak bent om dat gewoon netjes toe te geven en dan weer gaat lopen zuigen en vragen om een directe quote. Misschien heb je vanaf de vierde klas basisschool geen begrijpend lezen meer gehad? Het samenvatten van de gedachte achter een artikel, post of serie van posts gebeurt doorgaans niet met het quoten van een enkele regel.
En daarmee ben ik de Grootste Moraalridder, vlak voor DS4 en DonJames.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daarmee ben jij dus de eerste in dit topic.
Elke post. Echt, uit elke post spreekt jouw medeleven met criminelen en je minachting voor slachtoffers en de maatschappij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Post dan enkele posts waar het uit af te leiden valt.
Wat is de straf die de inbreker opgelegd heeft gekregen dan? Ik kan het vonnis nergens teruglezen. Of is dat een aanname, evenals dat de 'Held' de komende 15 jaar vast zit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:
De Held zit nu al langer vast dan de inbreker aan taakstraf krijgt,
Ja, hetzelfde wat je al de hele tijd doet: de boodschapper aanvallen omdat je liever niet op de boodschap zelf reageert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
De rode lijn die ik in jouw betoog lees is dat jij graag aan het gezicht van een zwerver knaagt, dat je eigenhandig de massaslachting in Houla hebt veroorzaakt en dat je favoriete hobby het doodknuppelen van zeehondjes is.
Begrijp je een beetje waar ik naar toe wil?
Martelen mag volgens de wet ook niet. Of ben je van mening dat het ene wetsartikel wel geldt, maar dat je het ander gewoon naast je kan neerleggen op het moment dat het je uitkomt?quote:
Net als hier dus!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Viajero het volgende:
In elk ander topic ben jij de eerste die aanvoert dat er nog niets bewezen is,
Kom maar door met die quote!quote:zelfs bij Robert Mikelson was jij degen die enthousiast stond te springen dat de videos niet als bewijs zouden mogen worden gebruikt.
Leugen:quote:Maar juist in dit geval niet. Je hebt nog steeds niet beantwoord waarom deze man minder het voordeel van de twijfel geniet dan een Robert Mikelson.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:58 schreef DS4 het volgende:
Ik verdedig hem net als ieder ander: eerst moet zijn schuld vaststaan.
Zie hierboven: je liegt het gewoon bij elkaar!quote:(en ga echt eens bij jezelf na wat er met je morele kompas aan de hand is dat je Robert Mikelson fanatiek verdedigt, en bij deze man ineens bereid bent de rechtsstaat overboord te gooien)
Ik lees dat ze beiden nog vast zitten in de OP en welke straf de inbreker krijgt weten wij beiden niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:
Ho ho, deze discussie gaat over iets heel anders, boefje. De Held zit nu al langer vast dan de inbreker aan taakstraf krijgt, vind je dat niet een beetje absurd? We weten niet eens zeker of de Held in kwestie hem heeft vastgebonden. Ik eis directe vrijlating van beiden.
Je hebt geen boodschap. Je hebt geen enkele onderbouwing, alleen maar een hoop algemeen geblaat, getrol en gescheld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde wat je al de hele tijd doet: de boodschapper aanvallen omdat je liever niet op de boodschap zelf reageert.
Nou ja, als je als gewelddadige inbreker, die dus de bewoner heeft mishandeld, slechts een taakstraf van 240 uur krijgt (klikkerdeklik) , of een 'normale' inbraak voor slechts 40 uurtjes taakstraf wordt weggezet ( klikkerdeklik ) , kan je aardig goed inschatten dat 2 dagen detentie voor de Held net zoveel is als het aantal uren dat de inbreker begeleid mag schoffelen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is de straf die de inbreker opgelegd heeft gekregen dan? Ik kan het vonnis nergens teruglezen. Of is dat een aanname, evenals dat de 'Held' de komende 15 jaar vast zit?
Wel zuiver blijven svp.
Dat doe jij ook. Jij presenteert vermoedens als feiten en gebruikt dat als argument. Kijk eens naar jezelf man. Daarbij komt ook nog eens dat jij de bewoner afschildert als een gevaar dat gestopt moet worden. Jij bent de grootste troll en leugenaar hier.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef DS4 het volgende:
Zie hierboven: je liegt het gewoon bij elkaar!
Dus het is waar omdat jij het zegt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:28 schreef Viajero het volgende:
Elke post. Echt, uit elke post spreekt jouw medeleven met criminelen en je minachting voor slachtoffers en de maatschappij.
Er is niet bewezen dat er gemarteld is, dus gaat je verhaal niet op. Derhalve zou je moeten pleiten voor directe vrijlating van de Held. De inbreker is overigens op heterdaad betrapt in de woning van de Held, dus die mag in voorlopige hechtenis blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Martelen mag volgens de wet ook niet. Of ben je van mening dat het ene wetsartikel wel geldt, maar dat je het ander gewoon naast je kan neerleggen op het moment dat het je uitkomt?
Denk dat daar het gehele topic ondertussen op rust.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef sp3c het volgende:
als mensen gewoon hun mening kunnen geven zonder persoonlijk aangevallen te worde door een horde wilde stieren zou ik dat best kunnen waarderen eigenlijk
Dat weet je wel, ik geef je net 2 bronnen waaruit je prima kan afleiden dat de dader in kwestie met een milde taakstraf zal gaan wegkomen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik lees dat ze beiden nog vast zitten in de OP en welke straf de inbreker krijgt weten wij beiden niet.
Wat mij vooral opvalt is dat jij jouw gelijk wil halen ten koste van wat moreel juist is. Mij valt het dus ook al op.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus het is waar omdat jij het zegt?
Nou, dan lieg je inderdaad nooit!
'Opeens viel mijn koelkast zo boem op zijn hoofd, tot drie keer toe. Heel apart.'quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Hathor het volgende:
Hij had er geen uur werk van moeten maken, gewoon neerschieten was effectiever geweest.
Dat is jouw mening, ik deel die niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Dat weet je wel, ik geef je net 2 bronnen waaruit je prima kan afleiden dat de dader in kwestie met een milde taakstraf zal gaan wegkomen.
Gewoon met zijn 2en iemand het leven uitslaan en elkaar de schuld geven, die tactiek werktquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Opeens viel mijn koelkast zo boem op zijn hoofd, tot drie keer toe. Heel apart.'
Een nieuwsbericht van 2 jaar geleden is wat anders dan een vonnis maar 40 uur is wat aan de magere kant ja. (Zieje, niet iedereen die vind dat je een inbreker niet mag bewust en langdurig mishandelen pleit automatisch voor lage(re) straffen. Zet die vent maar een tijdje vast hoor. Aan de andere kant, hebben we die plaatsen wel en wat kost dat etcquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, als je als gewelddadige inbreker, die dus de bewoner heeft mishandeld, slechts een taakstraf van 240 uur krijgt (klikkerdeklik) , of een 'normale' inbraak voor slechts 40 uurtjes taakstraf wordt weggezet ( klikkerdeklik ) , kan je aardig goed inschatten dat 2 dagen detentie voor de Held net zoveel is als het aantal uren dat de inbreker begeleid mag schoffelen.
Ook bij jou die grootheidswaanzin. Alsof jouw mening of kijk hierop de énige juiste is, en gelijk aan dé mening van hét volk. Think again, de meeste mensen zijn een heel stuk minder gek dan jij..quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat jij jouw gelijk wil halen ten koste van wat moreel juist is. Mij valt het dus ook al op.
Er is ook geen bewijs dat het een inbreker was. Dat roept die bewoner namelijk, maar voor hetzelfde geld haalde die iemand in huis om even lekker op te slaan. In dat geval verdedig je een psychopaat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is niet bewezen dat er gemarteld is, dus gaat je verhaal niet op. Derhalve zou je moeten pleiten voor directe vrijlating van de Held. De inbreker is overigens op heterdaad betrapt in de woning van de Held, dus die mag in voorlopige hechtenis blijven.
Sommige zitten zo vast in hun "waarheid" dat ze dat zien als de enige juiste "waarheid" en dat als "feit" naar buiten willen dragen...quote:
Nee, voor meer onderzoek, vasthouden voor verhoor dus.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is niet bewezen dat er gemarteld is, dus gaat je verhaal niet op. Derhalve zou je moeten pleiten voor directe vrijlating van de Held.
Dan lijkt me er geen onderzoeksbelang meer, dus zal er een andere grond moeten zijn om hem nog langer vast te houden in afwachting van zijn rechtszaak.quote:De inbreker is overigens op heterdaad betrapt in de woning van de Held, dus die mag in voorlopige hechtenis blijven.
Weet je wat mij vooral opvalt? Dat jij nu de zoveelste reactie op de man plaatst, zonder dat je de inhoudelijke discussie met mij aan durft te gaan. Probeer dat gewoon eens of bok op, want jouw persoonlijke mening over mij zal mij echt werkelijk jeuken en het is gewoon topicverneuking.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef HyperViper het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat jij jouw gelijk wil halen ten koste van wat moreel juist is. Mij valt het dus ook al op.
Mijn boodschap is dat criminelen harder moeten worden aangepakt, en dat slachtoffers veel meer aandacht en veel meer rechten moeten krijgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je hebt geen boodschap. Je hebt geen enkele onderbouwing, alleen maar een hoop algemeen geblaat, getrol en gescheld.
Dat denk ik toch niet. Ik denk dat de meeste mensen veel gekker zouden reageren op een vreemde man in het huis waar hun kinderen slaapt. Typisch ook weer om mij gek te noemen, in amerika is het heel normaal om inbrekers op te ruimen. Je stelt je aan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ook bij jou die grootheidswaanzin. Alsof jouw mening of kijk hierop de énige juiste is, en gelijk aan dé mening van hét volk. Think again, de meeste mensen zijn een heel stuk minder gek dan jij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |