abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112560388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat de Held anderhalf uur iemand heeft geslagen?
Waar is het bewijs dat de bewoner niet iemand van de straat heeft geplukt om zijn aggressie op te kunnen botvieren?
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:19:18 #242
111528 Viajero
Who dares wins
pi_112560394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ja, daar is geen discussie over mogelijk. Inbreken is een misdrijf en moet worden bestraft. Zal ook wel gebeuren en over de strafmaat kun je dan nog een discussie voeren, maar dat is thans prematuur.

[..]
Hoooo, rustig aan zeg, doe niet zo barbaars! Straffen nog wel! Weet je het zeker?

quote:
Hij wordt nu eenmaal verdacht van een zwaarder misdrijf... Maar ook hier verwacht ik wel dat hij snel weer naar huis mag hoor.

[..]

Je verzint nu feiten om een argumentatie op te bouwen...
Ja, want dat soort zaken zijn nog nooit geberud, dat is complet verzonnen. Ik vraag me echt of in wat voor wereld jij leeft.

Oh, kan je me nog een keer leugenaar noemen? Even om aan te geven dat je geen argumenten hoeft te geven hoor, mij leugenaar noemen is meer dan voldoende.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_112560401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:06 schreef Viajero het volgende:

Eindeloos herhalen dat ik lieg maakt het niet waar. Toon eens aan waar ik lieg?
Kom maar met die quote dat ik alle criminelen vrij wil hebben. Dan hebben we het duidelijk, toch?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_112560450
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:09 schreef Lyrebird het volgende:

Waar ligt de grens. Bij 59 minuten?
Nee, de eerste reactie. Daar zit niet meteen een tijd op, maar dan heb je het over maximaal enkele minuten, of minder.
pi_112560452
quote:
5s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je leest echt een ander topic dan ik. Het staat bol met de 'begrijpelijk maar' opmerkingen. En als je een ander uitgebreid debat wilt over slachtoffers van kleine criminaliteit dan staat het je vrij hier een topic over te openen maar dít topic gaat over het nieuwswaardige feit dat iemand een inbreker anderhalf uur heeft gemarteld.
Het topic staat vooral vol met moraalridders die denken te weten hoe men in zo`n situatie zou moeten en kunnen reageren. Als ik een inbreker te pakken had heb ik geen idee wat ik met hem doe. Noem me gek, noem me naief, maar ik heb die situatie nog niet meegemaakt, heb nog nooit gehad dat er een vieze vuile teringinbreker mijn zuurverdiende spullen probeert te jatten, dus geen idee hoe ik zou reageren. Denk niet zo lief, maar dat is speculatie, iets dat volgens DS4 en DonJames niet mag, ook al speculeren ze er heftig op los welke martelingen de arme zielige nietsvermoedende bange jonge inbreker van Mocro afkomst heeft moeten ondergaan.
pi_112560478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je kan zo koel en juridisch lullen als je zelf wilt. De minachting voor het slachtoffer blijkt bv uoit dat je het nooit over slachtoffers hebt. Ze bestaan gewoon niet, en je houdt geen rekening met ze. Mensen met jouw denkwijze zijn doorgaans nog trots op het negeren van slachtoffers ook, want dat is "professioneel" en niet "emotioneel".
Nou, ook voor jou dan (maar wederom compleet overbodig): Ik vind het heel naar voor de man dat er in z'n huis in ingebroken, en ik hoop dat de inbreker gestraft wordt voor zijn daden. Tevreden? Mooi. voegt het ook maar iets toe aan het topic? nee.
quote:
En ja, met jouw steun aan een corrupt systeem dat veelplegers veel te snel vrij laat ben je medeverantwoordelijk voor inbraken, verkrachtigen, mishandelingen etc etc.
En daar gaan we weer. Weer dat achterlijke, te algemene gelul zonder ook maar iets van een onderbouwing.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:21:48 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_112560496
Dapper hoor, en voor te stellen ook.
Maar wat denken jullie:
A) Die inbreker heeft zijn lesje geleerd en gaat voortaan het goede pad op.
B) Die inbreker zet zijn werkzaamheden voort en neemt de volgende keer een wapen mee, just in case.

Ik zeg B.
En daarbij waarschijnlijk een taakstraf voor de beul omdat hij buiten proporties heeft gehandeld.
The truth was in here.
pi_112560503
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]Mocro afkomst
Pas na 5 paginas. Het gaat langzaam vooruit met FOK!
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:22:15 #249
111528 Viajero
Who dares wins
pi_112560511
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kom maar met die quote dat ik alle criminelen vrij wil hebben. Dan hebben we het duidelijk, toch?
Dat is geen directe quote, dat is de rode lijn die door heel jouw betoog heen loopt. Begrijpend lezen heet dat.

Het vervelende is dat je dan later weer te zwak bent om dat gewoon netjes toe te geven en dan weer gaat lopen zuigen en vragen om een directe quote. Misschien heb je vanaf de vierde klas basisschool geen begrijpend lezen meer gehad? Het samenvatten van de gedachte achter een artikel, post of serie van posts gebeurt doorgaans niet met het quoten van een enkele regel.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_112560530
quote:
5s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je leest echt een ander topic dan ik. Het staat bol met de 'begrijpelijk maar' opmerkingen. En als je een ander uitgebreid debat wilt over slachtoffers van kleine criminaliteit dan staat het je vrij hier een topic over te openen maar dít topic gaat over het nieuwswaardige feit dat iemand een inbreker anderhalf uur heeft gemarteld.
Hoho, hij heeft hem anderhalf uur vastgebonden gehouden, althans dat is de verdenking, en hem in die tijd geslagen. Aangezien de van inbraak verdachte vastgebonden was kunnen die klappen bezwaarlijk als zelfverdediging aangemerkt worden. Ook ligt daarmee noodweerexces niet voor de hand.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_112560550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat is geen directe quote, dat is de rode lijn die door heel jouw betoog heen loopt. Begrijpend lezen heet dat.
Nee, dingen die er niet staan willen lezen heet dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 11:23:44 ]
pi_112560575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef Scorpie het volgende:

Waar is het bewijs dat de Held anderhalf uur iemand heeft geslagen?
Nergens, maar de discussie gaat over de vraag of dat zou moeten kunnen of niet, niet over de vraag of het ook zo plaats heeft gevonden. Dat weten we niet. We weten niet eens of die inbreker daarwerkelijk een inbreker is.
pi_112560585
quote:

[..]

Het vervelende is dat je dan later weer te zwak bent om dat gewoon netjes toe te geven en dan weer gaat lopen zuigen en vragen om een directe quote.
Dat etaleert vooral zijn onvermogen om met argumenten te komen. Hij voelt zich te goed voor pro-deo maar kan niet of nauwelijks fatsoenlijk discussiëren zonder te liegen of kinderachtig gedrag te vertonen. Laat je niet opjutten door die knul, hij zit te gniffelen achter zijn pc.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:23:58 #254
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_112560597
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik ben pro eigen rechter spelen tegen automobilisten die mij niet laten voorgaan als ik bij een zebrapad sta. Toch gaan die echt piepen als ik een baksteen op hun auto smijt als ze mij laten wachten.
Goede vergelijking ^O^
pi_112560599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoho, hij heeft hem anderhalf uur vastgebonden gehouden, althans dat is de verdenking, en hem in die tijd geslagen. Aangezien de van inbraak verdachte vastgebonden was kunnen die klappen bezwaarlijk als zelfverdediging aangemerkt worden. Ook ligt daarmee noodweerexces niet voor de hand.
Ok, 'vermoedelijk' heeft mishandeld dan ;).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_112560619
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:21 schreef Jarno het volgende:
Dwazen als Viajero verdíenen gewoon die Sharia-achtige rechtstaat waarin ze op een goede dag een keer de handjes wordt afgehakt.
Als Viajero zou jatten zou dat moeten ja. Doe je dat niet, hou je je gewoon aan de wet is er niks aan de hand. In Amerika mag je inbrekers overigens gewoon doodschieten, dus de Sharia is niet per definitie nodig.
pi_112560656
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het topic staat vooral vol met moraalridders
Ik had toch ff niks beters te doen dus heb de eerste 2 pagina's even geturft (100 reacties per pagina hier) en de pro's zijn echt in de meerderheid ivm de contra's. Je leest dus selectief. :).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_112560659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:19 schreef Viajero het volgende:

Oh, kan je me nog een keer leugenaar noemen? Even om aan te geven dat je geen argumenten hoeft te geven hoor, mij leugenaar noemen is meer dan voldoende.
Kom je nog door met mijn posts waar ik pleit om alle criminelen vrij te laten?
pi_112560671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Goede vergelijking ^O^
Ja toch? Als ik oversteek (wat mijn recht is) kan ik worden doodgereden. Als je voor een inbraak iemand al in elkaar mag blijven trappen lijkt het me dat ik gewoon een baksteen naar een auto mag smijten in zo'n geval.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:26:13 #260
111528 Viajero
Who dares wins
pi_112560705
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nergens, maar de discussie gaat over de vraag of dat zou moeten kunnen of niet, niet over de vraag of het ook zo plaats heeft gevonden. Dat weten we niet. We weten niet eens of die inbreker daarwerkelijk een inbreker is.
In elk ander topic ben jij de eerste die aanvoert dat er nog niets bewezen is, zelfs bij Robert Mikelson was jij degen die enthousiast stond te springen dat de videos niet als bewijs zouden mogen worden gebruikt. Maar juist in dit geval niet. Je hebt nog steeds niet beantwoord waarom deze man minder het voordeel van de twijfel geniet dan een Robert Mikelson.

(en ga echt eens bij jezelf na wat er met je morele kompas aan de hand is dat je Robert Mikelson fanatiek verdedigt, en bij deze man ineens bereid bent de rechtsstaat overboord te gooien)
pi_112560713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als Viajero zou jatten zou dat moeten ja. Doe je dat niet, hou je je gewoon aan de wet is er niks aan de hand. In Amerika mag je inbrekers overigens gewoon doodschieten, dus de Sharia is niet per definitie nodig.
Ach, jatten. Gewoon iets doen wat volgens een ander niet mag, toch? Lekker willekeurig. Ook in Amerika mag je inbrekers niet martelen trouwens ;). Of je moet ze daarna doodschieten en een goed verhaal hebben, maar een onderzoek volgt toch meestal wel.
pi_112560724
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ho ho, deze discussie gaat over iets heel anders, boefje. De Held zit nu al langer vast dan de inbreker aan taakstraf krijgt, vind je dat niet een beetje absurd? We weten niet eens zeker of de Held in kwestie hem heeft vastgebonden. Ik eis directe vrijlating van beiden.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:27:04 #263
111528 Viajero
Who dares wins
pi_112560733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kom je nog door met mijn posts waar ik pleit om alle criminelen vrij te laten?
Dara heb ik op gereageerd. Hou op met trollen aub.
pi_112560748
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ach, jatten. Gewoon iets doen wat volgens een ander de wet niet mag, toch? Lekker willekeurig. Ook in Amerika mag je inbrekers niet martelen trouwens ;). Of je moet ze daarna doodschieten en een goed verhaal hebben, maar een onderzoek volgt toch meestal wel.
Even je verhaal gefixed.
pi_112560751
quote:

Het vervelende is dat je dan later weer te zwak bent om dat gewoon netjes toe te geven en dan weer gaat lopen zuigen en vragen om een directe quote. Misschien heb je vanaf de vierde klas basisschool geen begrijpend lezen meer gehad? Het samenvatten van de gedachte achter een artikel, post of serie van posts gebeurt doorgaans niet met het quoten van een enkele regel.
Post dan enkele posts waar het uit af te leiden valt.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:27:30 #266
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_112560756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja toch? Als ik oversteek (wat mijn recht is) kan ik worden doodgereden. Als je voor een inbraak iemand al in elkaar mag blijven trappen lijkt het me dat ik gewoon een baksteen naar een auto mag smijten in zo'n geval.
Leer eerst het verschil tussen een overtreding en een misdrijf. Zolang je het een met het ander vergelijkt doe je niets meer dan jezelf als 'een beetje dom' profileren. Als dat je doel is ben je goed bezig overigens.
pi_112560759
Ik had hier laatst nog een mocro te pakken die zich schuldig had gemaakt aan handel met voorkennis. Die heb ik over een periode van 24 uur anaal verkracht met een splinterige stoelpoot waarbij ik zelf meerdere keren ben klaargekomen. Het recht heeft gezegevierd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 11:27:33 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_112560761
als mensen gewoon hun mening kunnen geven zonder persoonlijk aangevallen te worde door een horde wilde stieren zou ik dat best kunnen waarderen eigenlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_112560771
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:26 schreef Scorpie het volgende:

Ik eis directe vrijlating van beiden.
Daarmee ben jij dus de eerste in dit topic.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:27:54 #270
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_112560781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef Scorpie het volgende:
In Amerika mag je inbrekers overigens gewoon doodschieten

_O_ _O_
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: