SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef Muis006 het volgende:
Dankjewel
Oh-oh, gefeliciteerd met Thessa!
Nopequote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ga je nog iets speciaals doen op deze mooie regenachtige dag?
![]()
Ik hoop dat de post op tijd is![]()
( Indaha , jouw kaart kwam gisteren pas, ik laat hem wel liggen tot over een maand hoor)
quote:
Hij zit in een verzorgingstehuis dus het is makkelijker als ik daarheen gaquote:
Ah lief.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij zit in een verzorgingstehuis dus het is makkelijker als ik daarheen gaen toen ik er afgelopen zondag was vroeg hij of hij me nog wel zou zien voor/op mijn verjaardag, anders moest hij me dan al feliciteren
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef Muis006 het volgende:
Ja hij is echt awesomeeen gestoorde oude Engelsman
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Spreekt hij NL?
Ik denk dat ik de vader van mijn vader ook erg leuk gevonden had, als ik de verhalen zo hoor
Ja dit dacht ik meteen, elke keer als ik oma of opa lees...quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou dat ik mijnes nog had, opa's zijn awesome
Het is nog niet te laatquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Had ik ooit een zoon gekregen () dan was Miles wel een serieuse kanshebber geweest.
Miles Davis
Hij is echt leuk, en die lange potenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou er zijn zat Engelsen / Amerikanen die het nooit leren he![]()
Kiek, spelen en drinken :
Heul wel, ik heb ouwe eieren nuquote:
NOTquote:
Nou de Grieken zitten anders op zwart zaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Maar De Griek heeft vast superzaaaaaaaaaad!
DAT DUS JAquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou de Grieken zitten anders op zwart zaad.
Serieusquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOTSolo adoptie kan geloof ik alleen nog maar uit Haiti of zo, en ik mot niet zo een Haitiaantje
![]()
Ik had een paar jaar geleden wel een Chineesje willen adopteren, maar toen werden die regels aangescherpt, dus nja, dan niet
Om over de kosten nog maar te zwijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOTSolo adoptie kan geloof ik alleen nog maar uit Haiti of zo, en ik mot niet zo een Haitiaantje
![]()
Ik had een paar jaar geleden wel een Chineesje willen adopteren, maar toen werden die regels aangescherpt, dus nja, dan niet
Dat vind ik dus ook met de kosten, zoveel mensen die hele lieve ouders zouden kunnen zijn, maar niet kunnen adopteren omdat ze geen 20.000 euro hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn echt erg moeilijk idd![]()
Ik vind het maar gek hoor, volle kindertehuizen overal, en dan zo lastig doen.
Alsof kinderen die gewoon bij hun ouders wonen verder nooit iets te verduren krijgen
Ook dat ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja en rijke supersterren die zo mogen uitzoeken in kindertehuizen![]()
Ik door Charlize Theronquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik ben gewoon jaloers hoor, ik wil ook wel geadopteerd worden door Madonna
Nou dan is er eens een kaart op tijd aangekomenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ga je nog iets speciaals doen op deze mooie regenachtige dag?
![]()
Ik hoop dat de post op tijd is![]()
( Indaha , jouw kaart kwam gisteren pas, ik laat hem wel liggen tot over een maand hoor)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan is er eens een kaart op tijd aangekomen![]()
Felicitaties voor Muis en Thessa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik vind ze geweldigquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Muis, yaaaaay, twee van de drie poststukken van gisteren zijn op tijd bezorgd![]()
Ik hoop dat je het leuke kleine onbenulligdheden vind![]()
Pis, 24.95, en ik vind ze echt leuk en ik kan ze ook echt goed gebruiken eigenlijk
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht echt wat de neuk, wazzup met die negers, wat heeft Vaduz voor een trip
Ik luister ookquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ging toen ik een jaar of 16 was altijd Somaliërs zoenen om mn vader te stangen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ging toen ik een jaar of 16 was altijd Somaliërs zoenen om mn vader te stangen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is nooit meer wat van de tepels van ohtje vernomen.
Werkte keigoedquote:
Ik zit hier hardop te lachenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Werkte keigoed![]()
Laatste keer dat mn zusje en ik met mn ouders mee op vakantie moesten was zij 13, ik 15 en broertlief 3.
Zaten we ons daar echt dood te vervelen in een of ander lame ass kuthotel in Malgrat of Lloret of zo.
Tot er een buslading Antilliaanse Rotterdammers aankwam in hetzelfde hotel![]()
Mn vader deed niks als de hele nacht rond dat hotel rennen en ons uit de bosjes rukken daar![]()
Serieus, we vonden er echt niet veel aan, maar het was zo leuk om mn pa zo over de zeik te krijgen, en we hoefden nooit meer mee op vakantie
Whehe, heeft je broer het nog weten te overtreffen, of waren jij en je zus het hoogtepunt qua baldadigheid?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik weet nog zo goed dat we wat ouder waren en hier om de hoek in maastricht in een kroeg zaten met de hele familie en dr zo een Amerikaanse Denzelneger binnen kwam en zus en ik in stereo riepen Pak Dat Zaad!!!
Ik dacht dat papa ter plekke een hartaanval zou krijgen
Hey, die is opgepakt wegens voetbalhooligantoestanden op zijn 16equote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, heeft je broer het nog weten te overtreffen, of waren jij en je zus het hoogtepunt qua baldadigheid?
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, die is opgepakt wegens voetbalhooligantoestanden op zijn 16e![]()
Dus die heeft gewonnen ja!quote:
Wat een leuk pakket!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Pisje Pisje ik heb een boek waar ik straks in ga beginnen en wat jij mag lenen als je wil gekregen![]()
[ afbeelding ]
Helemaal goed!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat stom van ze zeg...
Joh die doos met boeken, die kan echt wachten als je ze nog wil lezen hoor, ik hou deze voor je in gedachten, er zijn denk ik nog wel meer mensen die hem graag willen lezen
Hier zijn de pimpelmezen net uitgevlogen uit het nestkastje op de veranda. Pa en moe zijn alweer bezig, dus we krijgen denk ik een tweede leg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Ynske het volgende:
Llozo leuk he allemaal koolmeesjes op bezoek vandaag
Ja, ze zijn vroeg dit jaar.quote:
Geen (h)ijsbeer?quote:
Die hijsbeer laat ik altijd leeg lopen.quote:
Eet ie ook al zelf? (Luie hond/vogelquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt non stop komkommer in die vogel aan het stouwen nu
Tuurlijk niet, die luie Pietquote:
Toch wel in stukjes?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt non stop komkommer in die vogel aan het stouwen nu
Oh oepsquote:
Ik wil alleen al 1 kast teveel zodat ik 'op adem' kan kopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ook een boekenkast of twee erbijMaar die die ik heb is al jaren uit het assortiment bij Ikea, lijers
Google laat halve chickflicksdinges zien, lees jij die?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog es checken of er nieuwe boeken van Jennifer weiner uit zijn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Google laat halve chickflicksdinges zien, lees jij die?
Jij ook?quote:
quote:
quote:
Niks mis met Chicklitsquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Google laat halve chickflicksdinges zien, lees jij die?
Ik heb er nog niet veel gelezen denk ik.quote:
But ofcourse!quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Muis006 het volgende:
Ontbijten met een tompouce: doen of niet?
Okeequote:
Nou, ga deze dan eerst maar eens helemaal kijken, hij wordt steeds beter , hoe lang ie ook duurt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh!
Oh laat Prince mij maar even door de ochtend heenfunken, ik moet om half 12 bij de DA zijn. Ben blij als ik weer terug ben straks
What a silly questionquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Muis006 het volgende:
Goeiensmorgen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:56 schreef Pisces29 het volgende:
Bridget Jones Diarygekocht tijdens een lang wachtmoment op het station bij de AKO, eerste boek dat ik weggegooid heb
Kon hem zelfs niet aan iemand geven
Zie net op IMDb dat er een nieuw deel komt
Ik denk dat het +- 10 jaar geleden is dat ik het boek kocht, ik dacht nog 'nou ja als het zo populair is... wie weet is het wat'quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]Fakking hell, ik heb de film nog nooit af kunnen kijken
Oh kakkers wat zul je geschrokken zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ga deze dan eerst maar eens helemaal kijken, hij wordt steeds beter , hoe lang ie ook duurt.
En Candy, en Maceo
[..]
What a silly question![]()
Ow, gisteren nog echt de schrik van mn leven gehad, de am.bull van beneden liep voor het eerst ever los en dook dus VOL op mijn honden toen ik voor de laatste ronde ging.
Flashback![]()
Ik tilde Chico meteen op en liet de rest los, baasje van de bull dook als een malle op zijn hond, die van mij wisten uiteindelijk weg te komen en bleven alledrie braaf een paar meter verder wachten.
Ik ze weer pakken, die jongen durfde niet van zijn hond af te komen, dus ik ben de andere kant op gelopen. Pffffff echt, ineens stond ik te janken en te shaken![]()
Maar die gast wist uiteindelijk zijn hond binnen te parkeren en die kwam meteen aanrennen, hij vond het vreselijk wat er gebeurd was, bleef maar sorry zeggen en de honden nakijken en zo. Hij wist ook van Karel dus daarom vond ie het nog erger. Hij zou hem NOOIT meer los laten lopen zei hij.
Maar godallejezus, wat een paniek zeg...
Jawel, Sjon heeft een flinke schaafwond maar dat was het.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:03 schreef Muis006 het volgende:
Oh-ohdat is schrikken! Alles in orde met de honden?
Je woont toch dicht bij Eindhoven? Breng maar hier dan eet ik hem wel opquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Muis006 het volgende:
Goeiensmorgen
Awwquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, Sjon heeft een flinke schaafwond maar dat was het.
Ik was wel blij dat ik nog helder na kon denken en ze los liet zodat ze weg konden komen![]()
En Chico die had ik al op de arm voordat de hond een meter in de buurt was geloof ik.
Ik dacht ook echt meteen nee nee niet Chico, zoek maar een andere uit
Nee man, niks om te schamen, geen wonder, ik schrik al van je verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrok wel echt van mn eigen hysterie achteraf hoor, kolere![]()
Schaam me dood, en die dude zie ik elke dag ( maar jee, die was ook echt echt echt heel erg geschrokken, echt heel erg vond ie het ).
Hij doet dat ook echt nooit ( en nooit meer denk ik ) maar het was 00.45, hij verwachtte niet nog iemand tegen te komen. Nja, ik loop altijd tussen 00.30 en 1.30 of zo doordeweeks hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Awwkusje voor Sjon
Wat een pannenkoek dat ie die bull ook los laat lopen dan
Ik een stuk of 4-5 denk ik of misschien nog wel meer. Vooral de 2 boeken van Chantal van Gastel vond ik erg leuk. Over het eerste boek heb ik ook echt maar een paar dagen gedaan. zat er zo lekker in en het las zo vlotjes weg..quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel gelezen denk ik.Of wacht, eh, hoe heet die film van die vrouw van 30 die dan alleen maar drama beleeft...
Het doorbreekt m'n zenuwen wel iets ook jaquote:
Nee die kijk ik af als ik terug ben!quote:
ik heb de tank vol geflikkerd voor 11 euro. Heb 1 op 20 gereden. Extra vol geflikkerd ook want het zat weer eens op mijn schoenenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
Mijn zwager, uit Groningen, had een vriendinnetje in Maastricht. Ieder weekeinde op en neer met zijn oude Lada. Met de huidige benzineprijzen is dat niet meer te doen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
Die 9292ov site zuigt zeg, als ik de hele roue inplan stuurt hij je vanaf Groningen CS op een rondtocht door de provincie, maar als ik Groningen CS naar de dichtsbijzijnde bushalte geef zetten ze je gelijk op lijn 78.dat scheelt een uur.
Op een stukje van 15 kilometer.
Kom jij me ff halen, gaan we samen naar Groningen, doe je vast ook in 3 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben met 3u bij oh-oh. Was ook in 3u in Sint Niklaas belgië
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
Die 9292ov site zuigt zeg, als ik de hele roue inplan stuurt hij je vanaf Groningen CS op een rondtocht door de provincie, maar als ik Groningen CS naar de dichtsbijzijnde bushalte geef zetten ze je gelijk op lijn 78.dat scheelt een uur.
Op een stukje van 15 kilometer.
Groningen zou ik ook in 3u doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom jij me ff halen, gaan we samen naar Groningen, doe je vast ook in 3 uur
maastricht groningen? dat red ik niet in 3 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groningen zou ik ook in 3u doen![]()
Ik hou me immers nooit aan de snelheid
Ik wil geloof ik echt nog geen 10 minuten met jou in een auto zittenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groningen zou ik ook in 3u doen![]()
Ik hou me immers nooit aan de snelheid
Maastricht- den Helder ook niet hoor, zij welquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
maastricht groningen? dat red ik niet in 3 uur
Hallo, dat is 3:15 min. Nou, ik rijd standaard overal te hard. Dus die 15 min heb je zo weggewerkt hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht- den Helder ook niet hoor, zij wel
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik echt nog geen 10 minuten met jou in een auto zitten![]()
10 minuten met je over straat lopen is al levensgevaarlijk
De A2 door Limburg is een rampquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Laatste keer ook weer, op de terugweg van Texel, van 15.00 tot 15.45 over de laatste 4 km gedaan![]()
En je kan geen kant op, want de afslag van te voren stond ook muurvast
Des te eerder gaat hij deaud en heeft Pisje de centen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Krijg jij veel post van het CJIB?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sneek - Den Helder is een uur. Ik deed het de laatste keer in 37 min
Dan ben je ook blij. *Not*quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De A2 door Limburg is een rampde meneer was een weekend weg, rijdt terug op maandag. Heeft ie 3.5 uur over 15 km gedaan
Fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:48 schreef Muis006 het volgende:
Wel 20 miljoen euro dan, niet 20 miljoen Yen ofzo.
Bron.quote:Americans Are as Likely to Be Killed by Their Own Furniture as by Terrorism
Nog nooit gehad. Flitsmeister ftwquote:
Yesquote:
cool dat je daarbij mag zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een fijne DA, werd opgebeld of ik een half uur eerder kon komen. Ze hadden een koe met een spoedkeizersnee. Hele vriendelijke manBrabander
Bulten kan ik nog extra op kweek gooien, maar ik twijfel nog. Verder alles best oke.
Nicequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:45 schreef Pagan het volgende:
De bezorger dropte net genoeg koffie voor een half jaar.
Ja, dat vooral!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ah fijn Pis, vooral dat het goed voelt daar
Jij spreekt echt alweer de hele dag in raadselenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
Ha ben aan t spelen met een opstelling voor vallende dingen
Ahhhhhh sweetquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ging net kaas halen bij de biokraam ( brandnetel ui) , stond er een klein jochie met zn opa , in de kinderwagen zat hij. Hij had net een plak kaas gekregen en Chico ging hem hypnotiseren
![]()
Hoor ik dat joch echt na een halve minuut tegen zn opa zeggen aaah je veux donner le fromage a ce petit cien grandpere![]()
Works like a charm
Het was echt zo een Hachi achtig tranenmomentje ja.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij spreekt echt alweer de hele dag in raadselen
ja en knijpertjes, waterballonnen, paperclips, kralen en nog meer met kleur en valmogelijkhedenquote:
Kabinetten, banken, de euro en dergelijke.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:52 schreef Ynske het volgende:
Ha ben aan t spelen met een opstelling voor vallende dingen
ook jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kabinetten, banken, de euro en dergelijke.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
KOM SJON MAAR HALEN DIE KUN JE OOK LATEN VALLEN !!!
![]()
Oh, ik ben blij dat ik niet in Frankrijk woon...
[ afbeelding ]
Oui avec yeux varionsquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:06 schreef Pagan het volgende:
[..]Is het een odd-eye, kan het niet goed zien.
Ah, merci. Mijn Frans beperkt zich tot 69.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kom ook niet ver, is hij vermist?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
KOM SJON MAAR HALEN DIE KUN JE OOK LATEN VALLEN !!!
![]()
Oh, ik ben blij dat ik niet in Frankrijk woon...
[ afbeelding ]
Wow, wat grappig en tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Opa zei dat de papa van het kindje dierenarts was![]()
Ohhhhhhh. Hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Jonge hond van 2 jaar, kruising dog x Duitse Berghond ( geen idee welk ras dat is, moeten we ff opzoeken) met verschillende ogen zoekt een huis met veel liefde.
Tango is dol op spelen!
Hij is achtergelaten bij de SPA maar bevindt zich nu in de Dordogne Frankrijk
Met telefoonnummers
Daar ging m'n aardbeiquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ah, merci. Mijn Frans beperkt zich tot 69.
Leuk om te priegelenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]had t niet in de gaten
maar goed, dit is de eerste uit de proefopstelling.
alleen beter belicht etc moet t worden
[ afbeelding ]
yepz, complete toko overhoop trekken, en klooienquote:
Toen ik hier net werkte moest ik altijd de oude heer helpen met zijn mobiel en zijn pc en zo ( en zn tomtom, dat was helemaal geniaalquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ik hier net werkte moest ik altijd de oude heer helpen met zijn mobiel en zijn pc en zo ( en zn tomtom, dat was helemaal geniaal). Zijn telefooncode was 6969.
Iets anders kon ie onmogelijk onthouden
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Ynske het volgende:
hmmm dubio... scherp krijgen
[ afbeelding ]
Team confusedquote:
Ze is niet in goeie conditie, maar wat er scheelt lijkt stabiel en dat is heel fijn jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef indaha het volgende:
Pisces fijn dat je een goede DA gevonden hebt en dat je hond nog in goede conditie is, hoe heet hij/zij eigenlijk?
Duitse herder zo te zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Jonge hond van 2 jaar, kruising dog x Duitse Berghond ( geen idee welk ras dat is, moeten we ff opzoeken) met verschillende ogen zoekt een huis met veel liefde.
Tango is dol op spelen!
Hij is achtergelaten bij de SPA maar bevindt zich nu in de Dordogne Frankrijk
Met telefoonnummers
Nou dat ging niet omdat dat lijstje in een PM van jou stond, maar ik heb het opgelostquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, graag gedaan, t werd wel weer es tijd voor een kaart he![]()
Heb je het al veranderd???
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat ging niet omdat dat lijstje in een PM van jou stond, maar ik heb het opgelost![]()
ik,heb nu iedereen op de verjaardagskalender op de wc gezet, is ook veel gemakkelijker te onthouden
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Team confusedEn Kees kijkt weer geniaal
![]()
[..]
Ze is niet in goeie conditie, maar wat er scheelt lijkt stabiel en dat is heel fijn jaVerder alleen de gebruikelijke kleine dingen zoals ontstoken oogjes en daar een zalfje voor...
Ik zet nooit een naam neer, dan ben ik veel te makkelijk googlebaar richting een (honden)forum, vandaar
Ja ik vind sowieso alles met brandnetel wel lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hey oh-oh, die kaas met brandnetel, is dat een aanrader?
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet m'n laptop eens schoonmaken, er lijkt wel half brood bij het toetsenbord te zitten
Wowwwquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeerde net te tellen hoe vaak ik nu naar Prince geweest ben en ik weet het gewoon echt niet meer, echt erg
![]()
Minimaal 20 keer kwam ik op, maar het kan ook 24 keer zijn
Ik wacht ook nog op de ultieme tipquote:
Oke! Even onthouden, ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso alles met brandnetel wel lekker
Ja hallo, van 1988 tot vorig jaar, dat is ook nogal een tijdspanne, vind ik nog wel meevallen, ik heb concerten laten schieten waar ik echt veel spijt van heb hoorquote:
NIET MEER ETEN BIJ JE PC!quote:
Dan ben ik veel minder onlinequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, van 1988 tot vorig jaar, dat is ook nogal een tijdspanne, vind ik nog wel meevallen, ik heb concerten laten schieten waar ik echt veel spijt van heb hoor
[..]
NIET MEER ETEN BIJ JE PC!
Zoals welke?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
ik heb concerten laten schieten waar ik echt veel spijt van heb hoor
Die concerten die zo last minute bekend werden in 2010, die kwamen echt klote uit, Geldredome en Werchter Boutique. En die 26 nights in London, daar had ik wel alle nachten bij willen zijn hoor, in 2007.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
En die Musicology tour die die lul alleen in de VS deed met Candy, van die clip die ik vanmorgen gaf, daar had ik wel een arm of een been voor over gehad hoor, om die live te kunnen zien, damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |