quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Ynske het volgende:
hmmm dubio... scherp krijgen
[ afbeelding ]
Team confusedquote:
Ze is niet in goeie conditie, maar wat er scheelt lijkt stabiel en dat is heel fijn jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:36 schreef indaha het volgende:
Pisces fijn dat je een goede DA gevonden hebt en dat je hond nog in goede conditie is, hoe heet hij/zij eigenlijk?
Duitse herder zo te zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Jonge hond van 2 jaar, kruising dog x Duitse Berghond ( geen idee welk ras dat is, moeten we ff opzoeken) met verschillende ogen zoekt een huis met veel liefde.
Tango is dol op spelen!
Hij is achtergelaten bij de SPA maar bevindt zich nu in de Dordogne Frankrijk
Met telefoonnummers
Nou dat ging niet omdat dat lijstje in een PM van jou stond, maar ik heb het opgelostquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Hihi, graag gedaan, t werd wel weer es tijd voor een kaart he![]()
Heb je het al veranderd???
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat ging niet omdat dat lijstje in een PM van jou stond, maar ik heb het opgelost![]()
ik,heb nu iedereen op de verjaardagskalender op de wc gezet, is ook veel gemakkelijker te onthouden
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Team confusedEn Kees kijkt weer geniaal
![]()
[..]
Ze is niet in goeie conditie, maar wat er scheelt lijkt stabiel en dat is heel fijn jaVerder alleen de gebruikelijke kleine dingen zoals ontstoken oogjes en daar een zalfje voor...
Ik zet nooit een naam neer, dan ben ik veel te makkelijk googlebaar richting een (honden)forum, vandaar
Ja ik vind sowieso alles met brandnetel wel lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hey oh-oh, die kaas met brandnetel, is dat een aanrader?
Heb ik ook last vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet m'n laptop eens schoonmaken, er lijkt wel half brood bij het toetsenbord te zitten
Wowwwquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeerde net te tellen hoe vaak ik nu naar Prince geweest ben en ik weet het gewoon echt niet meer, echt erg
![]()
Minimaal 20 keer kwam ik op, maar het kan ook 24 keer zijn
Ik wacht ook nog op de ultieme tipquote:
Oke! Even onthouden, ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik vind sowieso alles met brandnetel wel lekker
Ja hallo, van 1988 tot vorig jaar, dat is ook nogal een tijdspanne, vind ik nog wel meevallen, ik heb concerten laten schieten waar ik echt veel spijt van heb hoorquote:
NIET MEER ETEN BIJ JE PC!quote:
Dan ben ik veel minder onlinequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, van 1988 tot vorig jaar, dat is ook nogal een tijdspanne, vind ik nog wel meevallen, ik heb concerten laten schieten waar ik echt veel spijt van heb hoor
[..]
NIET MEER ETEN BIJ JE PC!
Zoals welke?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
ik heb concerten laten schieten waar ik echt veel spijt van heb hoor
Die concerten die zo last minute bekend werden in 2010, die kwamen echt klote uit, Geldredome en Werchter Boutique. En die 26 nights in London, daar had ik wel alle nachten bij willen zijn hoor, in 2007.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
En die Musicology tour die die lul alleen in de VS deed met Candy, van die clip die ik vanmorgen gaf, daar had ik wel een arm of een been voor over gehad hoor, om die live te kunnen zien, damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |