ik heb de tank vol geflikkerd voor 11 euro. Heb 1 op 20 gereden. Extra vol geflikkerd ook want het zat weer eens op mijn schoenenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
Mijn zwager, uit Groningen, had een vriendinnetje in Maastricht. Ieder weekeinde op en neer met zijn oude Lada. Met de huidige benzineprijzen is dat niet meer te doen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
Die 9292ov site zuigt zeg, als ik de hele roue inplan stuurt hij je vanaf Groningen CS op een rondtocht door de provincie, maar als ik Groningen CS naar de dichtsbijzijnde bushalte geef zetten ze je gelijk op lijn 78.dat scheelt een uur.
Op een stukje van 15 kilometer.
Kom jij me ff halen, gaan we samen naar Groningen, doe je vast ook in 3 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben met 3u bij oh-oh. Was ook in 3u in Sint Niklaas belgië
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:14 schreef Pagan het volgende:
Die 9292ov site zuigt zeg, als ik de hele roue inplan stuurt hij je vanaf Groningen CS op een rondtocht door de provincie, maar als ik Groningen CS naar de dichtsbijzijnde bushalte geef zetten ze je gelijk op lijn 78.dat scheelt een uur.
Op een stukje van 15 kilometer.
Groningen zou ik ook in 3u doenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom jij me ff halen, gaan we samen naar Groningen, doe je vast ook in 3 uur
maastricht groningen? dat red ik niet in 3 uurquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groningen zou ik ook in 3u doen![]()
Ik hou me immers nooit aan de snelheid
Ik wil geloof ik echt nog geen 10 minuten met jou in een auto zittenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groningen zou ik ook in 3u doen![]()
Ik hou me immers nooit aan de snelheid
Maastricht- den Helder ook niet hoor, zij welquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
maastricht groningen? dat red ik niet in 3 uur
Hallo, dat is 3:15 min. Nou, ik rijd standaard overal te hard. Dus die 15 min heb je zo weggewerkt hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht- den Helder ook niet hoor, zij wel
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik echt nog geen 10 minuten met jou in een auto zitten![]()
10 minuten met je over straat lopen is al levensgevaarlijk
De A2 door Limburg is een rampquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Laatste keer ook weer, op de terugweg van Texel, van 15.00 tot 15.45 over de laatste 4 km gedaan![]()
En je kan geen kant op, want de afslag van te voren stond ook muurvast
Des te eerder gaat hij deaud en heeft Pisje de centen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Krijg jij veel post van het CJIB?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sneek - Den Helder is een uur. Ik deed het de laatste keer in 37 min
Dan ben je ook blij. *Not*quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De A2 door Limburg is een rampde meneer was een weekend weg, rijdt terug op maandag. Heeft ie 3.5 uur over 15 km gedaan
Fixedquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:48 schreef Muis006 het volgende:
Wel 20 miljoen euro dan, niet 20 miljoen Yen ofzo.
Bron.quote:Americans Are as Likely to Be Killed by Their Own Furniture as by Terrorism
Nog nooit gehad. Flitsmeister ftwquote:
Yesquote:
cool dat je daarbij mag zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een fijne DA, werd opgebeld of ik een half uur eerder kon komen. Ze hadden een koe met een spoedkeizersnee. Hele vriendelijke manBrabander
Bulten kan ik nog extra op kweek gooien, maar ik twijfel nog. Verder alles best oke.
Nicequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:45 schreef Pagan het volgende:
De bezorger dropte net genoeg koffie voor een half jaar.
Ja, dat vooral!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Ah fijn Pis, vooral dat het goed voelt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |