Wat een leuk pakket!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Pisje Pisje ik heb een boek waar ik straks in ga beginnen en wat jij mag lenen als je wil gekregen![]()
[ afbeelding ]
Helemaal goed!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat stom van ze zeg...
Joh die doos met boeken, die kan echt wachten als je ze nog wil lezen hoor, ik hou deze voor je in gedachten, er zijn denk ik nog wel meer mensen die hem graag willen lezen
Hier zijn de pimpelmezen net uitgevlogen uit het nestkastje op de veranda. Pa en moe zijn alweer bezig, dus we krijgen denk ik een tweede leg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:24 schreef Ynske het volgende:
Llozo leuk he allemaal koolmeesjes op bezoek vandaag
Ja, ze zijn vroeg dit jaar.quote:
Geen (h)ijsbeer?quote:
Die hijsbeer laat ik altijd leeg lopen.quote:
Eet ie ook al zelf? (Luie hond/vogelquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt non stop komkommer in die vogel aan het stouwen nu
Tuurlijk niet, die luie Pietquote:
Toch wel in stukjes?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt non stop komkommer in die vogel aan het stouwen nu
Oh oepsquote:
Ik wil alleen al 1 kast teveel zodat ik 'op adem' kan kopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ook een boekenkast of twee erbijMaar die die ik heb is al jaren uit het assortiment bij Ikea, lijers
Google laat halve chickflicksdinges zien, lees jij die?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:00 schreef Qwea het volgende:
ik moet nog es checken of er nieuwe boeken van Jennifer weiner uit zijn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Google laat halve chickflicksdinges zien, lees jij die?
Jij ook?quote:
quote:
quote:
Niks mis met Chicklitsquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Google laat halve chickflicksdinges zien, lees jij die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |