Ik heb er nog niet veel gelezen denk ik.quote:
But ofcourse!quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Muis006 het volgende:
Ontbijten met een tompouce: doen of niet?
Okeequote:
Nou, ga deze dan eerst maar eens helemaal kijken, hij wordt steeds beter , hoe lang ie ook duurt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh!
Oh laat Prince mij maar even door de ochtend heenfunken, ik moet om half 12 bij de DA zijn. Ben blij als ik weer terug ben straks
What a silly questionquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Muis006 het volgende:
Goeiensmorgen
quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:56 schreef Pisces29 het volgende:
Bridget Jones Diarygekocht tijdens een lang wachtmoment op het station bij de AKO, eerste boek dat ik weggegooid heb
Kon hem zelfs niet aan iemand geven
Zie net op IMDb dat er een nieuw deel komt
Ik denk dat het +- 10 jaar geleden is dat ik het boek kocht, ik dacht nog 'nou ja als het zo populair is... wie weet is het wat'quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]Fakking hell, ik heb de film nog nooit af kunnen kijken
Oh kakkers wat zul je geschrokken zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ga deze dan eerst maar eens helemaal kijken, hij wordt steeds beter , hoe lang ie ook duurt.
En Candy, en Maceo
[..]
What a silly question![]()
Ow, gisteren nog echt de schrik van mn leven gehad, de am.bull van beneden liep voor het eerst ever los en dook dus VOL op mijn honden toen ik voor de laatste ronde ging.
Flashback![]()
Ik tilde Chico meteen op en liet de rest los, baasje van de bull dook als een malle op zijn hond, die van mij wisten uiteindelijk weg te komen en bleven alledrie braaf een paar meter verder wachten.
Ik ze weer pakken, die jongen durfde niet van zijn hond af te komen, dus ik ben de andere kant op gelopen. Pffffff echt, ineens stond ik te janken en te shaken![]()
Maar die gast wist uiteindelijk zijn hond binnen te parkeren en die kwam meteen aanrennen, hij vond het vreselijk wat er gebeurd was, bleef maar sorry zeggen en de honden nakijken en zo. Hij wist ook van Karel dus daarom vond ie het nog erger. Hij zou hem NOOIT meer los laten lopen zei hij.
Maar godallejezus, wat een paniek zeg...
Jawel, Sjon heeft een flinke schaafwond maar dat was het.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:03 schreef Muis006 het volgende:
Oh-ohdat is schrikken! Alles in orde met de honden?
Je woont toch dicht bij Eindhoven? Breng maar hier dan eet ik hem wel opquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:52 schreef Muis006 het volgende:
Goeiensmorgen
Awwquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, Sjon heeft een flinke schaafwond maar dat was het.
Ik was wel blij dat ik nog helder na kon denken en ze los liet zodat ze weg konden komen![]()
En Chico die had ik al op de arm voordat de hond een meter in de buurt was geloof ik.
Ik dacht ook echt meteen nee nee niet Chico, zoek maar een andere uit
Nee man, niks om te schamen, geen wonder, ik schrik al van je verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik schrok wel echt van mn eigen hysterie achteraf hoor, kolere![]()
Schaam me dood, en die dude zie ik elke dag ( maar jee, die was ook echt echt echt heel erg geschrokken, echt heel erg vond ie het ).
Hij doet dat ook echt nooit ( en nooit meer denk ik ) maar het was 00.45, hij verwachtte niet nog iemand tegen te komen. Nja, ik loop altijd tussen 00.30 en 1.30 of zo doordeweeks hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Awwkusje voor Sjon
Wat een pannenkoek dat ie die bull ook los laat lopen dan
Ik een stuk of 4-5 denk ik of misschien nog wel meer. Vooral de 2 boeken van Chantal van Gastel vond ik erg leuk. Over het eerste boek heb ik ook echt maar een paar dagen gedaan. zat er zo lekker in en het las zo vlotjes weg..quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel gelezen denk ik.Of wacht, eh, hoe heet die film van die vrouw van 30 die dan alleen maar drama beleeft...
Het doorbreekt m'n zenuwen wel iets ook jaquote:
Nee die kijk ik af als ik terug ben!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |