Nee, maar eigenlijk zouden daar ook nog categorieën (om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat idd bij gasten die mensen hadden neer gestoken hebben en shit
Kon het altijd wel met ze vinden, maarja ben dan ook niet op mijn mondje gevallen
Wij kennen elkaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja ik zat ook met iemand in de klas die zijn eigen pa had neergestoken omdat die zat te zeiken dat ie gerookt had
Wel netjes van dat er van die klas toch maar 1 echte debiel is uitgekomen die iemand vermoord heeft
Andere school, was een normale wilde mij niet hebben omdat mijn broer daar ook zatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar eigenlijk zouden daar ook nog categorieën (om het zo maar te zeggen) in moeten zijn. Dat je maar gewoon alle moeilijke kinderen op één hoop gooit en in een klas zetten vind ik niet meer van deze tijd. Maar goed, zal wel teveel geld kosten.
Weet niet man, kom je uit Zaanstad?quote:
Nee we kennen elkaar dus niet maar heb in een klas gezeten dat was ongeveer hetzelfde als jij dus beschrijftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet man, kom je uit Zaanstad?
Moest je ook elke morgen je tas laten controleren en elke week je kluisje laten legen voor een agentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee we kennen elkaar dus niet maar heb in een klas gezeten dat was ongeveer hetzelfde als jij dus beschrijft
In mijn 'buiten hang/gangster stoer doen tijd' zo rond mijn 15e ging ik ook met zo'n gozer om. Zaten we te chillen buiten, kwam hij aan. Vroeg iemand wat er op zijn schoen zat zei hij letterlijk ''ja bloed man, me ma deed echt kanker bijdehand''.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja ik zat ook met iemand in de klas die zijn eigen pa had neergestoken omdat die zat te zeiken dat ie gerookt had
Wel netjes van dat er van die klas toch maar 1 echte debiel is uitgekomen die iemand vermoord heeft
De tas wel een kluisje hadden wij niet heb maar 9 maanden in die klas gezeten gelukkig en ja ongelukjes gebeuren weet jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest je ook elke morgen je tas laten controleren en elke week je kluisje laten legen voor een agent
21 is eigenlijk gewoon triest als je zo bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn 'buiten hang/gangster stoer doen tijd' zo rond mijn 15e ging ik ook met zo'n gozer om. Zaten we te chillen buiten, kwam hij aan. Vroeg iemand wat er op zijn schoen zat zei hij letterlijk ''ja bloed man, me ma deed echt kanker bijdehand''.Dag daarna opgepakt en nooit meer gezien, die gozer was 21.
Ik moest er 2 jaar blijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Hanako het volgende:
[..]
De tas wel een kluisje hadden wij niet heb maar 9 maanden in die klas gezeten gelukkig en ja ongelukjes gebeuren weet je
Wij hadden 2 gebouwen, en soms moest je van de ene gebouw naar de andere gebouw voor een lesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:27 schreef Typisch het volgende:
Achteraf is dat sowieso sneu, die gozer was dus 6 jaar ouder en ging met ons om. Maar wij vonden het wel handig want hij haalde altijd alle skunk.
Een ding is wel zo, je wordt er vast creatief van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden 2 gebouwen, en soms moest je van de ene gebouw naar de andere gebouw voor een les
Maar tussen die 2 gebouwen zat er een woonwijk, en daar woonde een huis dealer, we waren altijd manieren aan het zoeken om te kunnen halen
Ja maar dat was ik al met liegen en bedriegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een ding is wel zo, je wordt er vast creatief van.
Ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Hanako het volgende:
[..]
Iedere keer moet die gast lopen stoken en dan hard naar de FB rennen.
Ik verkocht vuurwerk buiten school waardoor iemand zijn vinger eraf had geknaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik verkocht ook dingen op de middelbare school, maar hele andere dingen.
Je kontje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik verkocht ook dingen op de middelbare school, maar hele andere dingen.
Hehe, ja als je tas gecontroleerd wordt dan kun je dat niet mee smokkelen natuurlijk. Ik heb ooit één keer wat verkocht, iets van 30 eu wiet. Was aan het broertje van mijn toenmalige vriendin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ik al met liegen en bedriegen
Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verkocht vuurwerk buiten school waardoor iemand zijn vinger eraf had geknald
quote:
Ik kon zo onschuldig kijken dat ik bij wijze van met een moord zou wegkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ja als je tas gecontroleerd wordt dan kun je dat niet mee smokkelen natuurlijk. Ik heb ooit één keer wat verkocht, iets van 30 eu wiet. Was aan het broertje van mijn toenmalige vriendin.Maar zijn pa kwam er achter dat hij het had en hij had mij erbij genaaid. 1 week schorsing tot gevolg. Dus toen maar nooit meer gedaan.
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afstekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ik had een lucratieve handel in gejatte producten, het enige wat ik niet jatte waren de sigaretten maar ja die verkocht ik voor een tientjes terwijl ze 6 euro kosten.
Mooie tijden.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afsteken
Ja, crimineel zijn. Geweldig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ik had een lucratieve handel in gejatte producten, het enige wat ik niet jatte waren de sigaretten maar ja die verkocht ik voor een tientjes terwijl ze 6 euro kosten.
Mooie tijden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afsteken
Ja ik deed het gewoon veilig, snel in een glasbak gooien en wegrennenquote:
10 jaar cel, 10 miljoen zwart. Prima deal.quote:
Alleen auto's ladingen en wat meer zaakjes...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb veel gedaan maar jatten heb ik nooit gedaan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb veel gedaan maar jatten heb ik nooit gedaan
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef Hanako het volgende:
[..]
Alleen auto's ladingen en wat meer zaakjes...
Hoezoquote:
Dat het in het niets valt bij wat jij deed is niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef Hanako het volgende:
[..]
Wat een crimineel was hij toch potverdorie
Dr hartje, oude boef.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Wat heb ik gejat volgens jou dan
Haar hartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Oh ik ben sowieso verder gewoon rustig hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Hanako het volgende:
[..]
Minder concurrentie vind ik altijd prima
quote:
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodigingquote:
Je schept altijd op over dat bestek en de bierglazen en zo. Of was dat stoerdoenerijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Fucking hellquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het in het niets valt bij wat jij deed is niet iets om trots op te zijn.
Snelle jongen ben jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodiging
Dat is toch niet jattenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je schept altijd op over dat bestek en de bierglazen en zo. Of was dat stoerdoenerij?
Ik ben ooit naar één meet geweest. Mijn god, ik spoel nog steeds mijn ogen wel eens met zeep omdat beeld weg te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodiging
Dat was gewoon meer een grap iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:42 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat is lenen en vergeten terug te brengen
Dat is de eerste fase inderdaad.quote:
Rare definitie van jatten heb jij dan. Ach ja, als je er maar blij mee bent, he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch niet jatten
Met jatten/klauwen bedoel ik echt shit zzoals tv's enzo
Je hebt dus nog nooit wat gejat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rare definitie van jatten heb jij dan. Ach ja, als je er maar blij mee bent, he.
Wij hebben niks.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ach ik ben al snel blij met dingen, daar weet je toch alles vanafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rare definitie van jatten heb jij dan. Ach ja, als je er maar blij mee bent, he.
crimineelquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zag je de "" soms niet of zo? Wat heb jij vandaag? Je bent zo snel aangebrand
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben opgepakt toen ik een lolly pakte en kreeg 4 uur taakstraf.
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Niets ergert de mens zo, dan de waarheid kennen en deze niet onder ogen kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zag je de "" soms niet of zo? Wat heb jij vandaag? Je bent zo snel aangebrand
Er zijn mensen die chronisch niet de waarheid kunnen erkennen. Zal vast ook wel frustrerend voor ze zijn ja. Ik vind dat soort mensen triest, de waarheid onder ogen zien is juist "the easy way out", zeker op de lange termijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Niets ergert de mens zo, dan de waarheid kennen en deze niet onder ogen kunnen zien.
MInder goed dan die zakjes met knetterpoeder. Slechten keuze.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef Myraela het volgende:
Het was wel een lolly met van dat knetterpoeder erbij.
Totally worth it.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
12 jaar voor één maal doodslag en éénmaal zware mishandeling met de dood tot gevolg.
2x vrij gesproken wegens gebrek aan bewijs.
quote:
Tuurlijk niet, je hebt niets aan de zakjes poeder zonder lolly. Je moet de lolly dippen in het poederspul. Amateur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
MInder goed dan die zakjes met knetterpoeder. Slechten keuze.
Heb je het nu over mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Niets ergert de mens zo, dan de waarheid kennen en deze niet onder ogen kunnen zien.
Tuurlijk.quote:
Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt niets aan de zakjes poeder zonder lolly. Je moet de lolly dippen in het poederspul. Amateur.
Hoe zou het voelen als je dat knetterspul snuift?
Beste tijd van mijn leven.quote:
Ik vraag me wel eens af wat zijn probleem is...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh god, DG was weer es bezig in het feedback topic
Nogal wiedes dat hij niet meer hier wasx 100
Ik niet eerlijk gezegdquote:
Waarom nou?quote:
Mijn jeugd was zwaar kut maar even... En nee eigen beeldmateriaal mag niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik totaal niet, mijn jeugd was vrij kut
Ben ik ook.quote:
Hij vind het vervelend dat anderen (in dit geval wij) het zo gezellie met elkaar hebben en probeert de boel voor de gezelligerds te verzieken door te gaan zitten stoken als een kleuter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat zijn probleem is...
Maar waarom doet hij dat... Hij kan ook gewoon leuk meedoen, toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij vind het vervelend dat anderen (in dit geval wij) het zo gezellie met elkaar hebben en probeert de boel voor de gezelligerds te verzieken door te gaan zitten stoken als een kleuter.
Hij hoort er niet bij en dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken
Trollen daar halen sommigen ook voldoening uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom doet hij dat... Hij kan ook gewoon leuk meedoen, toch.
Pfff, inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
Trollen daar halen sommigen ook voldoening uit
Ja, die heb je ook nog iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
Trollen daar halen sommigen ook voldoening uit
Ik krijg horrorbeelden voor de ogen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar mag jij je lolly wel in dippen hoor, maar ik pass.
Welke reacties die over de schroevendraaier? Zo reageer ik dus ook in het echt het is maar dat je het even weetquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook nog idd. Jouw reactie in het vorige topic was ook niet jofel trouwens.
Kan, maar hij wil dat niet om de 1 of andere duistere reden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom doet hij dat... Hij kan ook gewoon leuk meedoen, toch.
En foute Bulgaren...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
Komen hier nu alleen nog zware gangsters ofzo?
Ja en werklozen en 30+quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
Komen hier nu alleen nog zware gangsters ofzo?
En contact gestoordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En werkloze 30+ die bovendien niet kunnen versieren
Nou,ik ben fan hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
De club van c_a
Hij spoort niet hoor
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Hanako het volgende:
[..]
Welke reacties die over de schroevendraaier? Zo reageer ik dus ook in het echt het is maar dat je het even weet
Eleonora van Aquitanië of Margaretha van Male.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou,ik ben fan hoor![]()
Maar even serieus, waar gaat dit over? Er gebeuren toch geen heel rare dingen hier? Het hoeft toch niet de hele tijd over versieren te gaan?
En dan ook nog beginnen over leeftijden*discriminatie*
![]()
Ayyway, het is vandaag woensdag 6 juni! Wie zou je vandaag versieren als je er de kans voor kreeg?
Kijk maar in het feedback topic, het is weer eens zo ver -_-quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar even serieus, waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kzal jou ff gezwalligh schoppen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Maanvis het volgende:
hey stelletje kansloze droeftoeters () , ik kom hier meeposten want het is hier gezwalligh.!
@ maanvis:quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Maanvis het volgende:
hey stelletje kansloze droeftoeters () , ik kom hier meeposten want het is hier gezwalligh.!
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Ja dat zag ik ook welquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk maar in het feedback topic, het is weer eens zo ver -_-
Doe anders even normaal ofzo, ik weet dat het moeilijk voor je is , maar geef het een kans.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Maanvis het volgende:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Crutch, zijn wij weer goed eigenlijk? Ik bedoelde het nogmaals niet slecht eerst.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrrr alweer posten doet raar verdomme het eet mijn reacties op
Dolce en Gabana is echt een kutmerkquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef Crutch het volgende:
Eerstvolgende die hier gaat mekkeren over DG en het gezeur er omheen gaat door voor een ban.
HAP!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe anders even normaal ofzo, ik weet dat het moeilijk voor je is , maar geef het een kans.
De rebel in mij speelt op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef Crutch het volgende:
Eerstvolgende die hier gaat mekkeren over DG en het gezeur er omheen gaat door voor een ban.
Voordat je reageertquote:
Geeft niets maar ik kan soms dus niet posten , schijnbaar eet cookiemonster mijn posten opquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Sorrie, ik moest echt lachen!
Ik ga hem opnieuw invullen, ik zeg nog steeds Spanje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, belangrijke dingen...
C_A, ik moet mijn EK Poule nog invullen...wie gaat er winnen volgens jou?
Die wou ik al posten, maar was bang voor...DE BANHAMMER!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Niet Duitsland?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hem opnieuw invullen, ik zeg nog steeds Spanje!
Ik ga voor Engeland denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hem opnieuw invullen, ik zeg nog steeds Spanje!
Doe nou nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pardon??? Ik neem aan dat het andersom moet zijn
Nou, is alleen even de regels nog een keer herhaald toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die wou ik al posten, maar was bang voor...DE BANHAMMER!![]()
Ach, de kans dat wij elkaar ooit zien is nihil. Dus ga lekker doorquote:
Ik ben al braaf.quote:
Ach hij is dood!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga voor Engeland denk ik![]()
Dat waren de laatste woorden van die wonderinktvis voor hij dood ging
Engelandquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga voor Engeland denk ik![]()
Dat waren de laatste woorden van die wonderinktvis voor hij dood ging
Er wandelde vandaag een gigantische spin uit mijn prullenbak terwijl ik met iemand aan het bellen wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
maar omdat het topic nu schooltrauma's is moeten we dus over trauma's posten
Niet doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Calamares
[..]
Ik ga uit van de inktvistheorie
Ja maar, ja maar, toen Spanje in 2008 het EK won, had (op mijn werk) ook bijna niemand het goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet doendenk dat Engeland nog geen eens de kwart finales haalt
Ik was een keer op muggenjacht met m'n electrische racket. Zag ik een JOEKEL van een spin, HEEL SNEL rennen van onder de salontafel naar onder de bank.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er wandelde vandaag een gigantische spin uit mijn prullenbak terwijl ik met iemand aan het bellen was![]()
spinnen=trauma
Ik heb het ek en wk goed voorspeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, toen Spanje in 2008 het EK won, had (op mijn werk) ook bijna niemand het goed
En fout gespeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het ek en wk goed voorspelt
Oepsquote:
Hahahaha bij de basisschool?!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was een keer op muggenjacht met m'n electrische racket. Zag ik een JOEKEL van een spin, HEEL SNEL rennen van onder de salontafel naar onder de bank.
Ik keek naar m'n racket en dacht "...........fuck dit!"
Pas een halve week later heb ik die spin kunnen vangen (hij was ongeveer zo groot als mijn hand) en heb '\m vrijgelaten vlak bij de lokale basisschool!
nu nog je nick veranderen naar formerblackjellybeanquote:
Ojaaaa, natuurlijk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben moe
Avondvierdaagse enzo
Oh titel komt me bekend voor. Romcom zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
Oh trouwens When in Rome is een grappige film weer via mijn gratis site dat ruled
Haha ja de site ken ik dankzij jou en ik bedoelde is het een 'romcom' oftewel een romantische komedie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
Nee megashare.info. Heb er al een boel gratis films gekeken, van de week Friends with Benefit, en Across the universe een musical met Beatle nummers . Heerlijk gewoon laptopje op tv aansluiten en heerlijk kijken.
Oh ken ik niet!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
het is beide het is romantisch maar ook heel erg komisch, en heeft Kristen Bell van Veronica Mars erin en zij is grappig
Ok, jij vond JT ook leuk toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond hem heel leuk, wel zoetsappig maar ook heel leuk, JT deed het leuk , en was beter dan No strings attached.
Toch maar even gebookmarkedquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
Nee megashare.info. Heb er al een boel gratis films gekeken, van de week Friends with Benefit, en Across the universe een musical met Beatle nummers . Heerlijk gewoon laptopje op tv aansluiten en heerlijk kijken.
Oh ja, dat wordt oneindig danquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik sla geloof ik een beetje door dankzij Get Glue dan kan je films inchecken en dan kijken ze welke films je op basis van die film , serie of boek of cd ook leuk vind maar ik krijg zo een lijstje die steeds langer word.
Kijk, das handigquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , JT lijkt een beetje op Martin en dus eigenlijk als ik die films zie of hem zie dan moet ik een beetje aan hem denken, hij is zo'n beetje een zelfde type als hij.
Die heb ik gezien ja, ik vond ;m best okquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:52 schreef formerjellybean het volgende:
Oh als je van rare films houd dan vond je 500 days of Summer ook vast leuk , Zoey Deschanel ruled
Dan heb je nog even wat te doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt oneindig danVolgens mij heb ik mij aangemeld en als een gek ook weer afgemeld bij GG. Ik zit wel op Jinni.com. Die geeft aan de hand van jouw voorkeuren ook een aardig accuraat filmadvies. Ik heb nu alleen een lijst van minstens 100 films die ik nog moet zien
![]()
Ik haat romcoms.quote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
1 schaapje, 2 schaapjes, 3 schaapjes, 4 schaapjes, 5 schaapjes....![]()
Oh die vond ik erg grappigquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
ik moet ook nog Bridesmaids zien die lijkt me heel leuk
Oh ik heb het echt ijskoud! Mijn bed staat onder het raam en het is maar 11 gradenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik wil slapen maar het is warm
Pffff, moeilijk hoor, ik vind de meeste wel leuk. Just Married van jaren geleden vond ik eigenlijk wel erg tof. Van vorig jaar kan ik The Switch ook nog wel herinneren.quote:
Ik heb geen idee hoeveel graden, maar denk 30 ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb het echt ijskoud! Mijn bed staat onder het raam en het is maar 11 graden
Geloof zoiets als Vampires suck een parodie op de twilighthypequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:01 schreef Crutch het volgende:
Zijn er nog recente films in de trant van Naked Gun, Airplane en Hot Shots?
Je zal het niet geloven maar ik heb hem gezien!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
ik moet ook nog Bridesmaids zien die lijkt me heel leuk
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
1 schaapje, 2 schaapjes, 3 schaapjes, 4 schaapjes, 5 schaapjes....![]()
"Jinni" zegt MacGruber. Dat zal wel een McGyver spoof zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:01 schreef Crutch het volgende:
Zijn er nog recente films in de trant van Naked Gun, Airplane en Hot Shots?
Misleidende trailer. Het was te zoetsappig. Ik had een hilarische bitchfight verwacht.quote:
Ah, thanks. Ik zal eens een trailer zoeken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Geloof zoiets als Vampires suck een parodie op de twilighthype
Oh die ken ik allebei niet geloof ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Pffff, moeilijk hoor, ik vind de meeste wel leuk. Just Married van jaren geleden vond ik eigenlijk wel erg tof. Van vorig jaar kan ik The Switch ook nog wel herinneren.
En? Wat vond je er van?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven maar ik heb hem gezien!
die is geniaal en ook tegelijkertijd tragisch. hoe amelie het voor elkaar krijgt om haar liefde niet te achtervolgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
LE FABULEUX DESTIN D'AMELIE POULAIN!
Natuurlijk by far de allerbeste romcom.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel graden, maar denk 30 ofzo
Naja maar weer poging doen
Die vond ik nogal gehyped, viel me zwaar tegenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
Amelie is liefquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
Mary & Max is ook leuk, als je van animatie houdt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Amelie is liefTrouwens een jongen die van romcoms houd de meeste jongens moet je met een knuppel neerslaan wil je ze naar zo'n film krijgen.
Vond hem wel leuk, had wel meer verwacht.quote:
Die heb ik ook gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
Ik ben gek op animatiequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mary & Max is ook leuk, als je van animatie houdt.
Trailer gezien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Jinni" zegt MacGruber. Dat zal wel een McGyver spoof zijn
Ik keek 'm nog voor de hype, en daarna ben ik hem dus mee gaan hypen. Ik haat films die gehyped worden. American Beauty, Magnolia. Dat soort pretentieuze films, daar moet ik niet zoveel van hebben. Maargoed, misschien moet ik die nu ik wat ouder ben nog maar een herkansing geven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Die vond ik nogal gehyped, viel me zwaar tegen
Oh, dit weekend gezienquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mary & Max is ook leuk, als je van animatie houdt.
Ik kwam echt niet meer bijquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond hem wel leuk, had wel meer verwacht.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind de films van Studio Ghibli zo lief
Valt wel mee, gewoon een deal maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Amelie is liefTrouwens een jongen die van romcoms houd de meeste jongens moet je met een knuppel neerslaan wil je ze naar zo'n film krijgen.
American Beauty vond ik geweldig! In de sneak gezien, ooit, en dus niets van de hype meegekregenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek 'm nog voor de hype, en daarna ben ik hem dus mee gaan hypen. Ik haat films die gehyped worden. American Beauty, Magnolia. Dat soort pretentieuze films, daar moet ik niet zoveel van hebben. Maargoed, misschien moet ik die nu ik wat ouder ben nog maar een herkansing geven.
Ik ben nu eenmaal de perfecte man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh wacht, die kleine mensjes toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad , Arriety en Ponyo ook
Ik vind ze vaak veel te voorspelbaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Ik kijk serieus de meest slechte romcoms gewoon met plezier.
ja over een minimeisje die inderdaad allemaal spulletjes leent maar zij wil de wijde wereld in en dat mag niet maar gebeurd toch en dan sluit ze vriendschap met een mensquote:
Ik beaam dit.quote:
Hugh Grant mijn favoriete stuntelquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak veel te voorspelbaar![]()
Maarrrr Love Actually is wel een van mijn favoriete films![]()
Die vond ik dus nét weer het enige minpuntje in die filmquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hugh Grant mijn favoriete stuntel
Ja, helaas. Wij hebben dus geen toekomst samen. Het spijt me verschrikkelijk, je zult het met een mindere man moeten doen de rest van je leven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak veel te voorspelbaar![]()
Maarrrr Love Actually is wel een van mijn favoriete films![]()
Ik vind klunzen juist leuk , en kluns vaak samen met ze meequote:Op woensdag 6 juni 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
Hugh Grant...
Volgens mij word je zo een kerel in het echt helemaal zat.
Hoi. Ik wilde vandaag nog uitchecken bij de tram met mijn fitness-pasje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind klunzen juist leuk , en kluns vaak samen met ze mee
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, helaas. Wij hebben dus geen toekomst samen. Het spijt me verschrikkelijk, je zult het met een mindere man moeten doen de rest van je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Limitless!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Adjustment Bureau vond ik ook zo goed
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Ik. Daar hou ik echt van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inception.. Limitless... Dat soort shit.Rustig aan.
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
Hugh Grant...
Volgens mij word je zo een kerel in het echt helemaal zat.
Ja dat had ie vast goed gekund inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
Hugh Grant had Gilderoy Lockhart moeten spelen in Harry Potter.
TAB moet ik nog afkijken, vriendin vond 'm vreselijk dus toen heb ik 'm maar afgezetquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:21 schreef twi het volgende:
[..]
Limitless!!!!!!!!!!!!!!!!!
The Adjustment Bureau vond ik ook zo goed
Ja ik ook! Memento, Fight Clubquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik. Daar hou ik echt van..
Inception.. Limitless... Dat soort shit.
Ik vond het een idee wat niet af was, ik weet niet eens meer precies waarom. Meer uitleg, meer verhaal, ik kan het niet zo goed duiden wat ik er precies mis mee vond. Het 'kijk mij eens iets verzonnen hebben en vaag uitgewerkt hebben met wat SFX en een maf verhaal waar iedereen zijn eigen interpretatie maar aan moet geven' droop er een beetje van af. Ik hou niet zo van zulke films, wil vaak wat meer houvast.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
Kingtoppie je steelt mijn muzieksmaak
Nou houden van vind ik weer een groot woord, want vraag me niets over titels van cd's, namen van bandleden enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
Lol... Miauw, hou je ook van radiohead, moby, red hot chili peppers, nirvana, the doors, led zeppelin, trentemoller etc?
Veel te weinig vaart zit er in die films. Uiteindelijk begreep ik ook niet echt wat hij ermee moest. Midnight in Paris was ook niet zo'n bijster goede film, maar gelukkig nog het aankijken waard. Maar films als Match Point. Ik mis het gevoel meestal in zijn films. Of ik snap dat soort gevoel gewoon niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
En ik ben ook best fan van de films van Woody Allen, en dan vooral de films waar hij niet in meespeeltVicky Christina Barcelona
Oh wat grappig, ja dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vond het een idee wat niet af was, ik weet niet eens meer precies waarom. Meer uitleg, meer verhaal, ik kan het niet zo goed duiden wat ik er precies mis mee vond. Het 'kijk mij eens iets verzonnen hebben en vaag uitgewerkt hebben met wat SFX en een maf verhaal waar iedereen zijn eigen interpretatie maar aan moet geven' droop er een beetje van af. Ik hou niet zo van zulke films, wil vaak wat meer houvast.
Houden van is niet per definitie een obsessie hebben voor iets he...quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou houden van vind ik weer een groot woord, want vraag me niets over titels van cd's, namen van bandleden enzomaar de muziek op zich
Trage films kan ik ook goed hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:28 schreef twi het volgende:
[..]
Veel te weinig vaart zit er in die films. Uiteindelijk begreep ik ook niet echt wat hij ermee moest. Midnight in Paris was ook niet zo'n bijster goede film, maar gelukkig nog het aankijken waard. Maar films als Match Point. Ik mis het gevoel meestal in zijn films. Of ik snap dat soort gevoel gewoon niet.
Ja, ik ken alleen 'Light My Fire'quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:29 schreef formerjellybean het volgende:
Miauw je hebt de doors doorgestreept![]()
![]()
Hoe kun je
Ja dat is ook kutquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen 'Light My Fire'en nog een nummer wat ik veel te hysterisch vind
Nee, dat kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Houden van is niet per definitie een obsessie hebben voor iets he...
Ik ben nogal oppervlakkig, ik kom vaak niet eens aan bij poetisch en diepquote:
Wat is de meest foute muziek waar jij van houdt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een leuk topic ofzo om over te discussiëren?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is de meest foute muziek waar jij van houdt?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
wham is stiekem wel erg fout maar leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |