Ach hij is dood!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga voor Engeland denk ik![]()
Dat waren de laatste woorden van die wonderinktvis voor hij dood ging
Engelandquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga voor Engeland denk ik![]()
Dat waren de laatste woorden van die wonderinktvis voor hij dood ging
Er wandelde vandaag een gigantische spin uit mijn prullenbak terwijl ik met iemand aan het bellen wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
maar omdat het topic nu schooltrauma's is moeten we dus over trauma's posten
Niet doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Calamares
[..]
Ik ga uit van de inktvistheorie
Ja maar, ja maar, toen Spanje in 2008 het EK won, had (op mijn werk) ook bijna niemand het goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet doendenk dat Engeland nog geen eens de kwart finales haalt
Ik was een keer op muggenjacht met m'n electrische racket. Zag ik een JOEKEL van een spin, HEEL SNEL rennen van onder de salontafel naar onder de bank.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er wandelde vandaag een gigantische spin uit mijn prullenbak terwijl ik met iemand aan het bellen was![]()
spinnen=trauma
Ik heb het ek en wk goed voorspeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, toen Spanje in 2008 het EK won, had (op mijn werk) ook bijna niemand het goed
En fout gespeld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het ek en wk goed voorspelt
Oepsquote:
Hahahaha bij de basisschool?!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was een keer op muggenjacht met m'n electrische racket. Zag ik een JOEKEL van een spin, HEEL SNEL rennen van onder de salontafel naar onder de bank.
Ik keek naar m'n racket en dacht "...........fuck dit!"
Pas een halve week later heb ik die spin kunnen vangen (hij was ongeveer zo groot als mijn hand) en heb '\m vrijgelaten vlak bij de lokale basisschool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |