Doe anders even normaal ofzo, ik weet dat het moeilijk voor je is , maar geef het een kans.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Maanvis het volgende:
hey stelletje kansloze droeftoeters () , ik kom hier meeposten want het is hier gezwalligh.!
Jawel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
Crutch, zijn wij weer goed eigenlijk? Ik bedoelde het nogmaals niet slecht eerst.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrrrrrrr alweer posten doet raar verdomme het eet mijn reacties op
Dolce en Gabana is echt een kutmerkquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef Crutch het volgende:
Eerstvolgende die hier gaat mekkeren over DG en het gezeur er omheen gaat door voor een ban.
HAP!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe anders even normaal ofzo, ik weet dat het moeilijk voor je is , maar geef het een kans.
De rebel in mij speelt op.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:19 schreef Crutch het volgende:
Eerstvolgende die hier gaat mekkeren over DG en het gezeur er omheen gaat door voor een ban.
Voordat je reageertquote:
Geeft niets maar ik kan soms dus niet posten , schijnbaar eet cookiemonster mijn posten opquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Sorrie, ik moest echt lachen!
Ik ga hem opnieuw invullen, ik zeg nog steeds Spanje!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, belangrijke dingen...
C_A, ik moet mijn EK Poule nog invullen...wie gaat er winnen volgens jou?
Die wou ik al posten, maar was bang voor...DE BANHAMMER!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Niet Duitsland?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hem opnieuw invullen, ik zeg nog steeds Spanje!
Ik ga voor Engeland denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hem opnieuw invullen, ik zeg nog steeds Spanje!
Doe nou nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pardon??? Ik neem aan dat het andersom moet zijn
Nou, is alleen even de regels nog een keer herhaald toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die wou ik al posten, maar was bang voor...DE BANHAMMER!![]()
Ach, de kans dat wij elkaar ooit zien is nihil. Dus ga lekker doorquote:
Ik ben al braaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |