Trollen daar halen sommigen ook voldoening uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom doet hij dat... Hij kan ook gewoon leuk meedoen, toch.
Pfff, inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
Trollen daar halen sommigen ook voldoening uit
Ja, die heb je ook nog iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef Hanako het volgende:
[..]
Trollen daar halen sommigen ook voldoening uit
Ik krijg horrorbeelden voor de ogen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar mag jij je lolly wel in dippen hoor, maar ik pass.
Welke reacties die over de schroevendraaier? Zo reageer ik dus ook in het echt het is maar dat je het even weetquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook nog idd. Jouw reactie in het vorige topic was ook niet jofel trouwens.
Kan, maar hij wil dat niet om de 1 of andere duistere reden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom doet hij dat... Hij kan ook gewoon leuk meedoen, toch.
En foute Bulgaren...quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
Komen hier nu alleen nog zware gangsters ofzo?
Ja en werklozen en 30+quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
Komen hier nu alleen nog zware gangsters ofzo?
En contact gestoordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En werkloze 30+ die bovendien niet kunnen versieren
Nou,ik ben fan hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
De club van c_a
Hij spoort niet hoor
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef Hanako het volgende:
[..]
Welke reacties die over de schroevendraaier? Zo reageer ik dus ook in het echt het is maar dat je het even weet
Eleonora van Aquitanië of Margaretha van Male.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou,ik ben fan hoor![]()
Maar even serieus, waar gaat dit over? Er gebeuren toch geen heel rare dingen hier? Het hoeft toch niet de hele tijd over versieren te gaan?
En dan ook nog beginnen over leeftijden*discriminatie*
![]()
Ayyway, het is vandaag woensdag 6 juni! Wie zou je vandaag versieren als je er de kans voor kreeg?
Kijk maar in het feedback topic, het is weer eens zo ver -_-quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar even serieus, waar gaat dit over?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kzal jou ff gezwalligh schoppen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Maanvis het volgende:
hey stelletje kansloze droeftoeters () , ik kom hier meeposten want het is hier gezwalligh.!
@ maanvis:quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef Maanvis het volgende:
hey stelletje kansloze droeftoeters () , ik kom hier meeposten want het is hier gezwalligh.!
quote:Geen gezeur, geen pesterijen, geen gerefereer naar tiny chat, doe normaal etc...
R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten
Ja dat zag ik ook welquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk maar in het feedback topic, het is weer eens zo ver -_-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |