Er zijn mensen die chronisch niet de waarheid kunnen erkennen. Zal vast ook wel frustrerend voor ze zijn ja. Ik vind dat soort mensen triest, de waarheid onder ogen zien is juist "the easy way out", zeker op de lange termijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Niets ergert de mens zo, dan de waarheid kennen en deze niet onder ogen kunnen zien.
MInder goed dan die zakjes met knetterpoeder. Slechten keuze.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef Myraela het volgende:
Het was wel een lolly met van dat knetterpoeder erbij.
Totally worth it.
Goed geregeldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
12 jaar voor één maal doodslag en éénmaal zware mishandeling met de dood tot gevolg.
2x vrij gesproken wegens gebrek aan bewijs.
quote:
Tuurlijk niet, je hebt niets aan de zakjes poeder zonder lolly. Je moet de lolly dippen in het poederspul. Amateur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
MInder goed dan die zakjes met knetterpoeder. Slechten keuze.
Heb je het nu over mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Niets ergert de mens zo, dan de waarheid kennen en deze niet onder ogen kunnen zien.
Tuurlijk.quote:
Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt niets aan de zakjes poeder zonder lolly. Je moet de lolly dippen in het poederspul. Amateur.
Hoe zou het voelen als je dat knetterspul snuift?
Beste tijd van mijn leven.quote:
Ik vraag me wel eens af wat zijn probleem is...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oh god, DG was weer es bezig in het feedback topic
Nogal wiedes dat hij niet meer hier wasx 100
Ik niet eerlijk gezegdquote:
Waarom nou?quote:
Mijn jeugd was zwaar kut maar even... En nee eigen beeldmateriaal mag niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik totaal niet, mijn jeugd was vrij kut
Ben ik ook.quote:
Hij vind het vervelend dat anderen (in dit geval wij) het zo gezellie met elkaar hebben en probeert de boel voor de gezelligerds te verzieken door te gaan zitten stoken als een kleuter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat zijn probleem is...
Maar waarom doet hij dat... Hij kan ook gewoon leuk meedoen, toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij vind het vervelend dat anderen (in dit geval wij) het zo gezellie met elkaar hebben en probeert de boel voor de gezelligerds te verzieken door te gaan zitten stoken als een kleuter.
Hij hoort er niet bij en dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |