Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afstekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ik had een lucratieve handel in gejatte producten, het enige wat ik niet jatte waren de sigaretten maar ja die verkocht ik voor een tientjes terwijl ze 6 euro kosten.
Mooie tijden.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afsteken
Ja, crimineel zijn. Geweldig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ik had een lucratieve handel in gejatte producten, het enige wat ik niet jatte waren de sigaretten maar ja die verkocht ik voor een tientjes terwijl ze 6 euro kosten.
Mooie tijden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afsteken
Ja ik deed het gewoon veilig, snel in een glasbak gooien en wegrennenquote:
10 jaar cel, 10 miljoen zwart. Prima deal.quote:
Alleen auto's ladingen en wat meer zaakjes...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb veel gedaan maar jatten heb ik nooit gedaan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb veel gedaan maar jatten heb ik nooit gedaan
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef Hanako het volgende:
[..]
Alleen auto's ladingen en wat meer zaakjes...
Hoezoquote:
Dat het in het niets valt bij wat jij deed is niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef Hanako het volgende:
[..]
Wat een crimineel was hij toch potverdorie
Dr hartje, oude boef.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Wat heb ik gejat volgens jou dan
Haar hartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Oh ik ben sowieso verder gewoon rustig hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Hanako het volgende:
[..]
Minder concurrentie vind ik altijd prima
quote:
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodigingquote:
Je schept altijd op over dat bestek en de bierglazen en zo. Of was dat stoerdoenerijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Fucking hellquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het in het niets valt bij wat jij deed is niet iets om trots op te zijn.
Snelle jongen ben jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodiging
Dat is toch niet jattenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je schept altijd op over dat bestek en de bierglazen en zo. Of was dat stoerdoenerij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |