Nee, maar eigenlijk zouden daar ook nog categorieën (om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat idd bij gasten die mensen hadden neer gestoken hebben en shit
Kon het altijd wel met ze vinden, maarja ben dan ook niet op mijn mondje gevallen
Wij kennen elkaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja ik zat ook met iemand in de klas die zijn eigen pa had neergestoken omdat die zat te zeiken dat ie gerookt had
Wel netjes van dat er van die klas toch maar 1 echte debiel is uitgekomen die iemand vermoord heeft
Andere school, was een normale wilde mij niet hebben omdat mijn broer daar ook zatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar eigenlijk zouden daar ook nog categorieën (om het zo maar te zeggen) in moeten zijn. Dat je maar gewoon alle moeilijke kinderen op één hoop gooit en in een klas zetten vind ik niet meer van deze tijd. Maar goed, zal wel teveel geld kosten.
Weet niet man, kom je uit Zaanstad?quote:
Nee we kennen elkaar dus niet maar heb in een klas gezeten dat was ongeveer hetzelfde als jij dus beschrijftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet man, kom je uit Zaanstad?
Moest je ook elke morgen je tas laten controleren en elke week je kluisje laten legen voor een agentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee we kennen elkaar dus niet maar heb in een klas gezeten dat was ongeveer hetzelfde als jij dus beschrijft
In mijn 'buiten hang/gangster stoer doen tijd' zo rond mijn 15e ging ik ook met zo'n gozer om. Zaten we te chillen buiten, kwam hij aan. Vroeg iemand wat er op zijn schoen zat zei hij letterlijk ''ja bloed man, me ma deed echt kanker bijdehand''.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja ik zat ook met iemand in de klas die zijn eigen pa had neergestoken omdat die zat te zeiken dat ie gerookt had
Wel netjes van dat er van die klas toch maar 1 echte debiel is uitgekomen die iemand vermoord heeft
De tas wel een kluisje hadden wij niet heb maar 9 maanden in die klas gezeten gelukkig en ja ongelukjes gebeuren weet jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest je ook elke morgen je tas laten controleren en elke week je kluisje laten legen voor een agent
21 is eigenlijk gewoon triest als je zo bentquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
In mijn 'buiten hang/gangster stoer doen tijd' zo rond mijn 15e ging ik ook met zo'n gozer om. Zaten we te chillen buiten, kwam hij aan. Vroeg iemand wat er op zijn schoen zat zei hij letterlijk ''ja bloed man, me ma deed echt kanker bijdehand''.Dag daarna opgepakt en nooit meer gezien, die gozer was 21.
Ik moest er 2 jaar blijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Hanako het volgende:
[..]
De tas wel een kluisje hadden wij niet heb maar 9 maanden in die klas gezeten gelukkig en ja ongelukjes gebeuren weet je
Wij hadden 2 gebouwen, en soms moest je van de ene gebouw naar de andere gebouw voor een lesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:27 schreef Typisch het volgende:
Achteraf is dat sowieso sneu, die gozer was dus 6 jaar ouder en ging met ons om. Maar wij vonden het wel handig want hij haalde altijd alle skunk.
Een ding is wel zo, je wordt er vast creatief van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden 2 gebouwen, en soms moest je van de ene gebouw naar de andere gebouw voor een les
Maar tussen die 2 gebouwen zat er een woonwijk, en daar woonde een huis dealer, we waren altijd manieren aan het zoeken om te kunnen halen
Ja maar dat was ik al met liegen en bedriegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een ding is wel zo, je wordt er vast creatief van.
Ditquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Hanako het volgende:
[..]
Iedere keer moet die gast lopen stoken en dan hard naar de FB rennen.
Ik verkocht vuurwerk buiten school waardoor iemand zijn vinger eraf had geknaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik verkocht ook dingen op de middelbare school, maar hele andere dingen.
Je kontje?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik verkocht ook dingen op de middelbare school, maar hele andere dingen.
Hehe, ja als je tas gecontroleerd wordt dan kun je dat niet mee smokkelen natuurlijk. Ik heb ooit één keer wat verkocht, iets van 30 eu wiet. Was aan het broertje van mijn toenmalige vriendin.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ik al met liegen en bedriegen
Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verkocht vuurwerk buiten school waardoor iemand zijn vinger eraf had geknald
quote:
Ik kon zo onschuldig kijken dat ik bij wijze van met een moord zou wegkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ja als je tas gecontroleerd wordt dan kun je dat niet mee smokkelen natuurlijk. Ik heb ooit één keer wat verkocht, iets van 30 eu wiet. Was aan het broertje van mijn toenmalige vriendin.Maar zijn pa kwam er achter dat hij het had en hij had mij erbij genaaid. 1 week schorsing tot gevolg. Dus toen maar nooit meer gedaan.
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afstekenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ik had een lucratieve handel in gejatte producten, het enige wat ik niet jatte waren de sigaretten maar ja die verkocht ik voor een tientjes terwijl ze 6 euro kosten.
Mooie tijden.
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afsteken
Ja, crimineel zijn. Geweldig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Ik had een lucratieve handel in gejatte producten, het enige wat ik niet jatte waren de sigaretten maar ja die verkocht ik voor een tientjes terwijl ze 6 euro kosten.
Mooie tijden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet gezegd dat hij alles in een tennisbal moest proppen en dan afsteken
Ja ik deed het gewoon veilig, snel in een glasbak gooien en wegrennenquote:
10 jaar cel, 10 miljoen zwart. Prima deal.quote:
Alleen auto's ladingen en wat meer zaakjes...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb veel gedaan maar jatten heb ik nooit gedaan
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb veel gedaan maar jatten heb ik nooit gedaan
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef Hanako het volgende:
[..]
Alleen auto's ladingen en wat meer zaakjes...
Hoezoquote:
Dat het in het niets valt bij wat jij deed is niet iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef Hanako het volgende:
[..]
Wat een crimineel was hij toch potverdorie
Dr hartje, oude boef.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Wat heb ik gejat volgens jou dan
Haar hartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Oh ik ben sowieso verder gewoon rustig hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Hanako het volgende:
[..]
Minder concurrentie vind ik altijd prima
quote:
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodigingquote:
Je schept altijd op over dat bestek en de bierglazen en zo. Of was dat stoerdoenerijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Fucking hellquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het in het niets valt bij wat jij deed is niet iets om trots op te zijn.
Snelle jongen ben jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodiging
Dat is toch niet jattenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je schept altijd op over dat bestek en de bierglazen en zo. Of was dat stoerdoenerij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |