Ik ben ooit naar één meet geweest. Mijn god, ik spoel nog steeds mijn ogen wel eens met zeep omdat beeld weg te krijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Ja volgende week gaan we trouwen, jullie krijgen allemaal nog een uitnodiging
Dat was gewoon meer een grap iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:42 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat is lenen en vergeten terug te brengen
Dat is de eerste fase inderdaad.quote:
Rare definitie van jatten heb jij dan. Ach ja, als je er maar blij mee bent, he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch niet jatten
Met jatten/klauwen bedoel ik echt shit zzoals tv's enzo
Je hebt dus nog nooit wat gejat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rare definitie van jatten heb jij dan. Ach ja, als je er maar blij mee bent, he.
Wij hebben niks.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Ach ik ben al snel blij met dingen, daar weet je toch alles vanafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rare definitie van jatten heb jij dan. Ach ja, als je er maar blij mee bent, he.
crimineelquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zag je de "" soms niet of zo? Wat heb jij vandaag? Je bent zo snel aangebrand
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben opgepakt toen ik een lolly pakte en kreeg 4 uur taakstraf.
Er zal vast een kern van waarheid in zitten. Niets ergert de mens zo, dan de waarheid kennen en deze niet onder ogen kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zag je de "" soms niet of zo? Wat heb jij vandaag? Je bent zo snel aangebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |