quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:
Meesterlijke post.quote:
Ik denk Djokovic in 3 of 4 sets.quote:
quote:
kan alle kanten opquote:
Op zich niet. Vind 'Shut up!' alleen niet zo bij zijn 'image' passen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je je niet mag uiten als je er een vervelende tussen hebt die je op een verkeerd moment hindert.
Agreequote:
Kun je in een woordenboek video's afspelen dan? Trendy shit.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef Morthill het volgende:
Als je anticlimax opzoekt in het woordenboek zie je deze wedstrijd
ZUIGEN JIJquote:
Met z'n "dropjes"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Die commentator op Eurosport zegt dat Pioline erbij staat als een begrafenisondernemer.
Ik zie ferrer n iet winnen van nadalquote:
Is het nog 1980? Op mijn werk-pc staat gewoon een woordenboekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Kun je in een woordenboek video's afspelen dan? Trendy shit.
Denk je dat Ferrer van Murray wint dan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat Ferrer van Murray wint dan?
jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ferrer hoeft niet te winnen, als Murray maar verliest. En dat gaat 'm vast wel lukken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ben benieuwd.quote:
Dit.quote:
blaatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:13 schreef Szura het volgende:
HIj zegt één woord in het Frans en dat kutpubliek is alweer verkocht
Fransen
ik verwacht dat nadal gaat winnenquote:
quote:
Oranje-fans zijn dan ook mongolenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
blaatin Rosmalen zette een speler een oranje petje op en ze was gelijk favoriet voor de hele week
Almagro.quote:
Ik vind 'm zo'n foute kop hebben hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:15 schreef truedestiny het volgende:
Oja Almagro. Die is tot laat aan het feesten omdat die weer de kwart finale heeft gehaald.
omdat nadal hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef Morthill het volgende:
die loting van Nadal blijft hilarischDjoko en Fed hebben uitdagende tegenstanders en Nadal krijgt Almagro
Die SPanjaarden kopen alles om, Barcelona ook al de UEFA!111!!1!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef Morthill het volgende:
die loting van Nadal blijft hilarischDjoko en Fed hebben uitdagende tegenstanders en Nadal krijgt Almagro
Almagro is op papier beter dan Tsonga op gravel. In 2010 was hij de zwaarste tegenstander van Nadal. Hij heeft een heleboel (kleine) titels op het gravel en is op zich geen fantastische match up voor Nadal.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef Morthill het volgende:
Maar waarom faalt ie toch altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Almagro is op papier beter dan Tsonga op gravel. In 2010 was hij de zwaarste tegenstander van Nadal. Hij heeft een heleboel (kleine) titels op het gravel en is op zich geen fantastische match up voor Nadal.
Is dat ergens te zien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Rojer op weg naar setwinst in de dubbel tegen Llodra/Zimonjic.
Maakt die nog kans op de Spelen eigenlijk?
In 2008 won Djokovic 12 games met ten tijden brilliant tennis, Bellucci had de eerste ronde en won er 9 en de rest moet het bekopen met 5 of minder games, waaronder Federer met 4...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:34 schreef Marcoss het volgende:
Werd toen 7-6, 7-6, 6-4 voor Nadal inderdaad, toen had Almagro in de 1ste ronde zelf overigens alle moeite met Robin Haase, won pas in 5 sets.
(in 2008 won Almagro maar 3 games tegen Nadal op Roland Garros.. )
Was geen afrekening, gewoon ter infoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In 2008 won Djokovic 12 games met ten tijden brilliant tennis, Bellucci had de eerste ronde en won er 9 en de rest moet het bekopen met 5 of minder games, waaronder Federer met 4...
Als je daar spelers op moet afrekenen.
Ja, fantastisch van Djokovic. Het is echt een wereldspeler.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Norrage het volgende:
Djokovic fucking ongelooflijke baas. Sterkste 5-set speler ooit als je het mij vraagt17-22 in 5 setters, waarvan ik er alleen een tegen Melzer kan herinneren in een belangrijk stadium van toernooi die hij verloor.
Nee, omdat Delpo last kreeg van zijn knie.quote:Tegen Fedje wint ie denk ik makkie, Fedje is troep dit toernooi. Snap er niks van. Van Delpo won hij alleen omdat Delpo echt de perfecte matchup is. Moet je nagaan hoe slecht hij speelde dat het 5 sets werdIk zie hem echt niet het niveau halen om Djoko aan te kunnen....
Ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, fantastisch van Djokovic. Het is echt een wereldspeler.
[..]
Nee, omdat Delpo last kreeg van zijn knie.
41 games verloor Nadal toen. Dat is wel een Open Era-record voor minste aantal games verloren bij een GS-overwinning neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
In 2008 won Djokovic 12 games met ten tijden brilliant tennis, Bellucci had de eerste ronde en won er 9 en de rest moet het bekopen met 5 of minder games, waaronder Federer met 4...
Als je daar spelers op moet afrekenen.
Borg had het nog een tikkie beter gedaan destijdsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
41 games verloor Nadal toen. Dat is wel een Open Era-record voor minste aantal games verloren bij een GS-overwinning neem ik aan?
Weet je welk jaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Borg had het nog een tikkie beter gedaan destijds![]()
Ik hoor het wel zodra de Wimbledon finales tussen Roddick - Federer en Nadal - Federer evenaard wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Norrage het volgende:
Kunnen we trouwens al bijna met zekerheid zeggen dat dit de beste grand slam is in tijden? Wat een wedstrijden. Isner Mathieu, Serena Razzano, Djoko Seppi, Djoko Tsonga, Fedje Delpo, allemaal bizarre damespotten, Tsonga Wawa, Wawa Simon, echt geweldigEn ik mis nog een hele rits geloof ik
Maar goed, laten we mara even afwachten wat morgen brengt en de halve finales. Ferrer - Murray belooft ook een enorme kraker te worden. Kan ook zo een heerlijke 5 setter gaan worden
1980: 37 games tegenquote:
Roddick - Federerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoor het wel zodra de Wimbledon finales tussen Roddick - Federer en Nadal - Federer evenaard worden
Dat was trouwens niet zijn bestequote:
Geen gevoel voor spanningquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roddick - FedererWat een kút wedstrijd was dat. Zo laag niveau en zo saai. Ik ben daar geloof ik ergens in slaap gevallen.
Knap dat je dat weet.quote:
Je wist daar toch bij de eerste game al dat Fedje die gewoon ging winnen toch?quote:
Meld je ziek. Er zijn hier meer dan genoeg mensen die bereid zijn je een alibi te verschaffen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goede dag om van 1 tot 9 te moeten werken
Ik moest het aantal games opzoeken, en ik dacht serieus dat die 1980 de minste . Dus Rafa niet eens bij de beste 2quote:
Niet bij de beste twee, hoe dat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik moest het aantal games opzoeken, en ik dacht serieus dat die 1980 de minste . Dus Rafa niet eens bij de beste 2
Dat is geen reden. Karlovic kan ook alleen meer 'suf' serveren, en wint ook wedstrijden. Roddick was dichtbij de overwinning, ik herinner me nog 3 setpoints in de 2e set om op 2-0 te komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je wist daar toch bij de eerste game al dat Fedje die gewoon ging winnen toch?was alleen maar suf servicegeweld en weinig rallies.
In 1978 had Borg 31 games tegen als je mijn posts leest, en in 1980 37 games tegen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet bij de beste twee, hoe dat dan?
Ja. Het serveren droeg ook vooral bij aan de ultieme saaiheid van die wedstrijd. En het feit dat Fed het lastig had met Roddick, zei genoeg over het niveau van de pot. Maar de winst van Fed was NID.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Karlovic kan ook alleen meer 'suf' serveren, en wint ook wedstrijden. Roddick was dichtbij de overwinning, ik herinner me nog 3 setpoints in de 2e set om op 2-0 te komen.
Ja. Beiden geniaal inderdaad. Vooral qua spanning, niveau heel wat minder. Zeker die Djoko - Murray pot, dat ging pas eindelijk een beetje los in de 3e set. Beste potten ooit qua spanning zeker, en dan mag Fed - Rafa 2008, Fed - Safin 2005 daar ook. Beste niveau ooit was US Open 2011quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:57 schreef BobW het volgende:
Ik vond Djoko - Murray en Djoko - Nadal op de AO dit jaar ook geweldig
Finale was wel episch ja, was ook echt een uitputtingsslag, en toen met die ceremonie allebei op dat net hangen omdat ze echt niet meer op hun benen konden staanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:57 schreef BobW het volgende:
Ik vond Djoko - Murray en Djoko - Nadal op de AO dit jaar ook geweldig
En dat er stoelen voor ze werden gehaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Finale was wel episch ja, was ook echt een uitputtingsslag, en toen met die ceremonie allebei op dat net hangen omdat ze echt niet meer op hun benen konden staan
Wacht, wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef Rosario het volgende:
Die gast in het publiek bij Federer - Del Potro moeten ze echt een eeuwige ban geven..
Welke tokkie roept er nu 'out'?
Tweede set, tie-break. 6-5 Del Potro, is er een rally, bal van Federer die nog niet eens neergekomen is, roept één of andere flapdrol uit het publiek, 'out!'. Bal valt netjes in en spel gaat door maar Fed verliest de concentratie én het punt. En is terecht pissig.quote:
Oh wat kut. Wordt het dan niet overgespeeld?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tweede set, tie-break. 6-5 Del Potro, is er een rally, bal van Federer die nog niet eens neergekomen is, roept één of andere flapdrol uit het publiek, 'out!'. Bal valt netjes in en spel gaat door maar Fed verliest de concentratie én het punt. En is terecht pissig.
ik heb Fed ook nog nooit zo boos gezien..quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:16 schreef Rosario het volgende:
Die gast in het publiek bij Federer - Del Potro moeten ze echt een eeuwige ban geven..
Welke tokkie roept er nu 'out'?
Terecht, toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb Fed ook nog nooit zo boos gezien..
Wat een totale josti, hoop dat de mensen naast hem die gast eens stevig op zijn bek getimmerd hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tweede set, tie-break. 6-5 Del Potro, is er een rally, bal van Federer die nog niet eens neergekomen is, roept één of andere flapdrol uit het publiek, 'out!'. Bal valt netjes in en spel gaat door maar Fed verliest de concentratie én het punt. En is terecht pissig.
Goeie vraag. Nee, maar ik zou zeggen dat het wel zou moeten. Vond het ook terecht dat Fed boos was.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh wat kut. Wordt het dan niet overgespeeld?
Ja, schitterend was dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
En dat er stoelen voor ze werden gehaald
Hmmm, ja, nu zie ik het. Bedankt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
In 1978 had Borg 31 games tegen als je mijn posts leest, en in 1980 37 games tegen.
[..]
Geldt ook voor mij. Wat een absoluut wergaloos tennis was dat. En wat jammer dat het geen vijfde set werd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Beiden geniaal inderdaad. Vooral qua spanning, niveau heel wat minder. Zeker die Djoko - Murray pot, dat ging pas eindelijk een beetje los in de 3e set. Beste potten ooit qua spanning zeker, en dan mag Fed - Rafa 2008, Fed - Safin 2005 daar ook. Beste niveau ooit was US Open 2011, en dat is echt mijn persoonlijk beste wedstrijd die ik ooit heb gezien.
Die AO dit jaar doet me voorlopig, wat betreft Djoko, heel veel denken aan wat er nu gebeurt. Djoko speelt echt niet zo goed (ook op de AO niet) maar hij is gewoon werkelijk waar mentaal zo sterk...en zo fit. 4 5 setters op een rij kan hem denk ik echt geen reet schelen
Ik denk net als gisteren om 2 uur.quote:
Lijkt er wel op:quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef alors het volgende:
Nou ik hoop maar dat het in Parijs beter weer is dan hier...
Beter vandaag missen dan gister. Nog altijd jammer dat die twee wereldpotten tegelijk werden gespeeld.quote:
Ik heb gister gemist...omdat ik zelf moest tennissenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beter vandaag missen dan gister. Nog altijd jammer dat die twee wereldpotten tegelijk werden gespeeld.
Jij ook al....quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb gister gemist...omdat ik zelf moest tennissen
Ze stond 4 jaar geleden al in de top 30 ofzo, gewoon veel blessures gehad. Maar ze heeft altijd heel goed gedubbeld met onder andere Zvonareva en king. Wat GS finales gehaald en twee gewonnen geloof ijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nog nooit van Shedova gehoord. Dat zegt niet zoveel, ik heb nog nooit gehoord/herinner me heel wat redelijk hoog geplaatste WTA'ers niet, maar wat voor speelster is zij nou?
Ik zag dat ze bij dubbelspel als 5e gerankt was ja, daarom dacht ik ook al die is vast niet zo slecht als ze nu gerankt staat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond 4 jaar geleden al in de top 30 ofzo, gewoon veel blessures gehad. Maar ze heeft altijd heel goed gedubbeld met onder andere Zvonareva. Wat GS finales gehaald en eentje gewonnen geloof ijk.
Komt Federer-Fan op TV dan?quote:
Laten we het hopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Die Roland Garros is bij verre de allerslechtste app uit die hele appstore ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
Faalt die Roland Garros app bij jullie ook zo met livescores ?
Je kan beter gewoon naar http://www.livexscores.com gaan. Die zijn heel snel. Wel zelf refreshen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
Faalt die Roland Garros app bij jullie ook zo met livescores ?
Of dat de score gewoon op 0-0 blijft staan en alleen weer update als je hem opnieuw start.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Roland Garros is bij verre de allerslechtste app uit die hele appstore ofzo
De hele week faalt dat ding al, en de helft van de wedstrijden kan je niet vinden (de ene keer wel en dan weer niet, en dat heen en weer).
Ok jinx, stond 2-0..nu weer 2-2 en 0-15quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:30 schreef Norrage het volgende:
Kvitova meteen 1-0 3e set, en 0-30. Die zal er het nu toch wel uitmaken? Leuke halve finale in het verschiet dan, waar ik echt heel erg van hoop dat Petra die wint. Sharapova
Viel me ook al opquote:
Weinig? bijna iedereen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Viel me ook al opMaar wel heel weinig parapluutjes gelukkig
Gelul. Soderling was beter.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:48 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Zeker alleen jammer dat die ene verliespartij door een blessure kwam
Morgen tegen Djokoquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
Speelt Ferrer nou vandaag of morgen pas?
Was niet te merken tijdens die pot.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Gelul, Nadal had een knie blessure
Vandaag tegen Murray.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
Speelt Ferrer nou vandaag of morgen pas?
Nadal bewoog prima. Hij werd gewoon verrast.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Gelul, Nadal had een knie blessure
het kan nog steeds 6-2, 6-0, 6-0 worden hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef Niox het volgende:
Nog geen 10 minuten bezig en Nadal heeft nu al net zoveel games verloren als in zijn vorige partij. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op, wordt niks zo.
Monaco kwam ook 2-1 voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef Niox het volgende:
Nog geen 10 minuten bezig en Nadal heeft nu al net zoveel games verloren als in zijn vorige partij. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op, wordt niks zo.
quote:
Ja bizar. Zijn dag is al geslaagdquote:
trynna jinx?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:19 schreef Norrage het volgende:
Speelde ook heel goed 2 jaar terug, maar toen won Nadal toch nog in straights....zo gaat het altijd...Ook met Ferrer
Hopelijk pakt ie een gamepje af van Nadrolquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:22 schreef Marcoss het volgende:
Almagro moét deze set winnen. Als hij het met dit fantastische spel de set verliest, wordt dat 6-1, 6-0 in de andere 2 sets.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik wil gewoon 1 t/m 4 in de halve finale!
Precies. Vorige keer tegen Nadal ging dit ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mensen die hier verbaasd van zijn.![]()
Dit is Almagro's spelletje, wel een goede uitvoering ervan, maar zoals hij altijd speelt.
Ik heb dit echt hele vaak gelezen. Wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Je ziet ook duidelijk dat het niet Nadal's forehand/lefty serve die een slechte match up is voor enkelhandige backhands, maar voor Federer's.
Wat is er niet duidelijk aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dit echt hele vaak gelezen. Wat?
Dat is vrijwel uniek. Alleen Djokovic wint soms de lange rallies tegen Nadal en misschien Ferrer in zijn zeldzame overwinningen.quote:
Nadal is niet aan het wankelen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog nooit iedereen in de top 5 zo zien wankelen in de kwartfinales en daar voor
echt makkelijk heeft hij het ook niet he...quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal is niet aan het wankelen?
Hij heeft al 3x zoveel games verloren als in z'n vorige wedstrijd hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je geen tiebreaks mag spelen weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
echt makkelijk heeft hij het ook niet he...
We lopen hier ons massaal te verbazen over wat Almagro presteert. Dat zegt wel iets.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Met 7 punten... sowieso 2 punten verschilquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef wolfrolf het volgende:
Met zo'n tiebreak, met hoeveel punten heb je gewonnen?
Inderdaad. beter verslaat iemand die kut nadal ff. Ik wil Federer weer op #1 zienquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zo voorspel dit... Goede set en dan weggeven in de tiebreak.
Ik ben echt alles behalve verbaasd. Een drie set overwinning met minimaal één spannende set, heel misschien vier sets was de meest waarschijnlijke verwachting.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
We lopen hier ons massaal te verbazen over wat Almagro presteert. Dat zegt wel iets.
wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:46 schreef Logros het volgende:
Zo raar dat hij wil dat iemand normaal in z'n auto rijd als ie er bij zit zeg.
Gewoon NL1 kijken. Met Jan en Jan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:48 schreef Logros het volgende:
[..]
Dat mens op eurosport zat te zeuren dat Nadal zo neurotisch is.
Ah daar was het nog niet bezig toen ik de tv aanzette, schakel meteen over.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:48 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Gewoon NL1 kijken. Met Jan en Jan.
Maar zo werkt het toch niet, want Rafa kan hier toch niks winnen, enkel wat hij heeft verdedigen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Een GS winnen is 2000 punten, finale 1200, semi 720, kwart 360.
Ik neem aan dat het over een bepaalde periode gaat. Dus je verliest punten naarmate je er meer bij krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch niet, want Rafa kan hier toch niks winnen, enkel wat hij heeft verdedigen?
Nou ja, de punten van vorig jaar gaan eraf en dan komen de nieuwe erbij. Dus 2000 eraf en dan wat hij wint erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Maar zo werkt het toch niet, want Rafa kan hier toch niks winnen, enkel wat hij heeft verdedigen?
Tenzij Soderlingquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef Rumille het volgende:
Nadal gaat dit winnen.
1. Je wint niet 3 sets op rij van Nadal
2. Je wint geen 5 setter op gravel van Nadal.
Conclusie: Almagro kan niet winnen.
3. Almagro is een faalhaasquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef Rumille het volgende:
Nadal gaat dit winnen.
1. Je wint niet 3 sets op rij van Nadal
2. Je wint geen 5 setter op gravel van Nadal.
Conclusie: Almagro kan niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |