Ik ben bezig met een preview. Er is veel meer bekend, maar goed, ik ben dan ook in Los Angeles om achter de schermen nog dingen mee te krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Behalve de trailer is er ook toch niks bekend?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een preview. Er is veel meer bekend, maar goed, ik ben dan ook in Los Angeles om achter de schermen nog dingen mee te krijgen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Heb idd ondertussen al het een en andere gelezen op internet.
Maar wil graag weten of het echt een free roamer is.
- missies naast het verhaal (zijmissies)
- eigen spullen kopen (huizen)hacktools (vliegtuigen laten crashen)
- multiplayer
ja en het gaat verder dan datquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
- eigen spullen kopen (huizen)
- multiplayer
Ubisoft heeft blijkbaar al "gedebunked" dat Watch Dogs een 360 / PS3 / PC titel gaat worden:quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:54 schreef TheRulingEagle het volgende:
Ik ben benieuwd waarom die gozer aan het einde 'multiple platforms' zegt. Zou hij ook uitkomen op een netxt-gen console? Anders kan hij toch gewoon de specifieke platforms noemen?
Zolang ie maar op de PC komt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Ubisoft heeft blijkbaar al "gedebunked" dat Watch Dogs een 360 / PS3 / PC titel gaat worden:
http://www.videogamer.com(...)bisoft_confirms.html
En
"PS3, 360, PC and… we’ll see."
Bij "we'll see" kan ik mee de WiiU bedenken.
Overigens ben ik wel erg benieuwd naar deze game.
2013, meer wilden ze niet kwijt. Ik ben in LA ook achter de schermen geweest, maar een datum ho maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
Net de trailer gezien op de FP. Dit wordt een bazengame
Is er al een target voor een releasedate?
I Am Alive had alleen een cgi trailer. Dit is allemaal al in-game, en ziet er ook al best 'af' uit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:44 schreef SevD het volgende:
Waar ik bang voor ben is 'I Am Alive'-scenario.
Video ziet er héél tof uit, maar ik wacht geduldig af
vind het niet echt matrix-achtig eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beetje matrix-achtig![]()
Ziet er erg goed uit!
Voorspellen van gedrag aan de hand van patronen, software, en het beinvloeden van het openbare leven dmv techniek geeft wel een zelfde soort 'gevoel'. Daarnaast de bullet time, de sfeer die de trailer geeft...quote:Op woensdag 13 juni 2012 02:15 schreef KGV het volgende:
[..]
vind het niet echt matrix-achtig eigenlijk
Als ik zie hoeveel aandacht er in Beyond two souls gestoken wordt, met Ellen Paige, dan is het eeuwig zonde dat dat een console game wordt. Al die aandacht die er in gaat qua graphics is dan wmb. voor niets, je zit uiteindelijk toch naar 12 driehoeken te kijken waar in een gesprek een soort gat open gaat. Dan is Watch Dogs een stuk geslaagder.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef Pheno het volgende:
Morgen gaat de preview van me online, maar voor mij was dit wel DE game van de E3. Goed stilgehouden en erg indrukwekkend op pc.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef OMG het volgende:
[..]
"PS3, 360, PC and… we’ll see."
Bij "we'll see" kan ik mee de WiiU bedenken.
.
Sorry?? Ze hebben niks laten zien, wat ze hebben laten zien werd ook al getoond op de E3 2012. Wie indruk maakte was Guerilla met Killzone. Ik heb zeker zin in Watch Dogs, maar dit was een zwaktebod van Ubisoft. Je kunt knallen met een top titel, je mag eindelijk zeggen dat het next-gen is (wat al bekend was op de E3 omdat er veel onduidelijkheid was) en dan kom je met exact de zelfde demo. Wanneer gaan publishers en developers nu eens mensen neerzetten die weten hoe je doelgroep kan wegblazen en overtuigen marketingtechnisch gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 05:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het spel wat me bij de presentatie van de PS4 het meest aanspraak. Ga dit topic goed volgen
Had ik niet gezien, zag het gister pas voor het eerst. Vond het er prima uitzien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry?? Ze hebben niks laten zien, wat ze hebben laten zien werd ook al getoond op de E3 2012. Wie indruk maakte was Guerilla met Killzone. Ik heb zeker zin in Watch Dogs, maar dit was een zwaktebod van Ubisoft. Je kunt knallen met een top titel, je mag eindelijk zeggen dat het next-gen is (wat al bekend was op de E3 omdat er veel onduidelijkheid was) en dan kom je met exact de zelfde demo. Wanneer gaan publishers en developers nu eens mensen neerzetten die weten hoe je doelgroep kan wegblazen en overtuigen marketingtechnisch gezien.
Huizen enzo LIJKT me niet manquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
- eigen spullen kopen (huizen)
- multiplayer
DUDE! Briljant gevonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:05 schreef Wells.p het volgende:
op 02:49 zie je een QR code verschijnen. Na de code gescand te hebben http://dotconnexion.ubi.com/index.html
Ze hebben niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
Heb me vermaakt met Sleeping dogs dus deze gaat zeker gaaf worden
Niets, nul, komma nul. Andere ontwikkelaar, heel andere setting, allesquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ziet er aardig hetzelfde uit toch?
Ow, en ik maar denken dat dit sleepings dogs 2.0 wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets, nul, komma nul. Andere ontwikkelaar, heel andere setting, alles
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:05 schreef Wells.p het volgende:
op 02:49 zie je een QR code verschijnen. Na de code gescand te hebben http://dotconnexion.ubi.com/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door -CRASH- op 18-05-2013 15:43:59 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Correctie, het is geen game, maar een levenservaring.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef d1dlan3 het volgende:
Een van de beste games van 2013. Haal hem voor mn PS4
Stoer gastje ben jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef d1dlan3 het volgende:
Een van de beste games van 2013. Haal hem voor mn PS4
Wat een bazengame wordt dit zeg!quote:Op maandag 10 juni 2013 02:49 schreef Wells.p het volgende:
http://vimeo.com/67996691#
Hele vette trailer!!!!
Ook Vigilante Edition 69 euro voor de PC
Er is ook de Dedsec voor 100 euro, met een action figure, kaart van de stad, en nog meer collectersmeukquote:Op maandag 10 juni 2013 02:49 schreef Wells.p het volgende:
Hele vette trailer!!!!
Andere link? Deze doet het niet meer...quote:Op maandag 10 juni 2013 02:49 schreef Wells.p het volgende:
Hele vette trailer!!!!
Dat was de trailer die ook op de E3 kwam. was gelekt dus al eerder zichtbaar. en vandaar verwijderd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Andere link? Deze doet het niet meer...
Mwah, GTA V wacht ik al zo lang op. Maar deze ziet er zeker niet verkeerd uit, maar denk toch dat ik GTA V beter ga vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kijk meer uit naar deze titel dan naar GTA V.
Enige negatieve punt is dat hacken alleen maar een kwestie van een knop indrukken lijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef Wells.p het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)pisode-9--watch-dogs
over de graphics wel interessant.
Voor zover ik weet is dat al het geval. Je moet je telefoon upgrade om bepaalde dingen te kunnen hacken. En die moet je vrij spelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Enige negatieve punt is dat hacken alleen maar een kwestie van een knop indrukken lijkt te zijn.
Als dit zo blijft hoop ik dat er wel en RPG element aanwezig is wat mede bepaalt wat je wel en (nog) niet kan hacken.
http://wearedata.watchdogs.com/quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:47 schreef -CRASH- het volgende:
We Are Data
Een beter jaar had Ubisoft niet kunnen kiezen voor Watch Dogs,
met PRISM en de jacht op Snowden is Watch_Dogs
namelijk realistischer dan je kunt wensen.
Om te laten zien dat we in een hyper-connected wereld leven en dat publieke
en persoonlijke informatie makkelijk op te vragen valt heeft men een site
gelanceerd voor de game. De site heet ‘We Are Data’.
De site laat zien dat het idee achter Watch Dogs een waar fenomeen is
en dat we leven in een wereld waar heel veel van de game al realiteit is geworden.
De site gebruikt 3D-mapping en publieke data van transport, communicatie en advertentienetwerken.
Zo kun je data zien van energieverbruik, werkloosheid, verkeerslichten en zelfs CCTV.
Ook leuk is dat je ziet wie waar is ingecheckt met FourSquare en waar Instagram-foto’s worden gemaakt.
Watch Dogs ligt later dit jaar in november in de winkels, voor zowel de huidige generatie consoles als de nieuwe generatie.
http://www.psx-sense.nl
Het kan zijn dat de site het niet doet...
Ik heb het nog niet in werking gezien
Als ik op de een plaatsnaam klik krijg ik alleen het laadscherm![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Wells.p het volgende:
[..]
http://wearedata.watchdogs.com/
Inderdaad vet. bij werkt hij niet met firefox wel met chrome
Het is omdat jij het zegt anders zag ik het niet, vanwege die blur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef -CRASH- het volgende:
Waarom die middelvinger blurren
Niemand die ziet wat hij doet
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit. Lagt alleen wel als de nicht. En ik zie geen CCTV-streams, als dat de bedoeling zou zijn.quote:
Ehm, wat? 130 en je krijgt alleen het masker extra, maar niet de chips, kaart, DLC, enz? Dit kan nooit kloppen. (tov de dedsec a 100)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
Ubisoft unveils $130 Watch Dogs limited edition (een nieuwe "schud het geld uit je portemonnee editie")
KLIK
[ link | afbeelding ]
Ik blijf lekker bij de Vigilante edition
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm, wat? 130 en je krijgt alleen het masker extra, maar niet de chips, kaart, DLC, enz? Dit kan nooit kloppen. (tov de dedsec a 100)
Maar de site die ze linken heeft alleen de andere 4quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Schijnbaar wel
Watch Dogs Limited Edition (FaceBook)
Deze versie is schijnbaar alleen in/via de U.S. te koop.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar de site die ze linken heeft alleen de andere 4!! versies:
http://watchdogs.ubi.com/watchdogs/nl-NL/buy/
Nou, mooi houden zo, belachelijk slechte deal. Dat masker is sowieso al minder boeiend dan de pet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze versie is schijnbaar alleen in/via de U.S. te koop.
Of het moet nog over komen waaien.
idd... Als het nu alles bij elkaar wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, mooi houden zo, belachelijk slechte deal. Dat masker is sowieso al minder boeiend dan de pet.
Ik denk nu dat de site niet live is..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Wells.p het volgende:
[..]
http://wearedata.watchdogs.com/
Inderdaad vet. bij werkt hij niet met firefox wel met chrome
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Vinno het volgende:
Zou deze op Steam komen?
Geen zin in die Uplay shizzle...
En als je hem koopt in de winkel. Kan je de key dan in steam zetten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.
Volgens mij niet. AC3 was ook retail als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Wells.p het volgende:
[..]
En als je hem koopt in de winkel. Kan je de key dan in steam zetten?
Far Cry 3 staat ook op Steam , maar je heb wel Uplay nodig om het te spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.
Ja drom, doe graag een pre-order via Steamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
dan worden het geen Ubisoft games meer voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Vinno het volgende:
Zou deze op Steam komen?
Geen zin in die Uplay shizzle...
Hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dan worden het geen Ubisoft games meer voor jou![]()
maar het zal wel een week voor release op steam gezet worden net als de voorgaande spellen van ubisoft
zelfs als je een iets van ubisoft koopt op steam start steam eerst uplay op waar je vervolgens je spel kan starten. Ze hebben het in ieder geval nu zo gemaakt dat je een spel kan spelen als hun servers down zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha
Ja ben eigenlijk serieus wel zover dat ik liever een game pas een maand na release speel (ook al ben ik echt fucking entousiast over Watch Dogs) en dat ik het dan op Steam heb, dan dat ik het direct kan spelen en die rotzooi weer op mijn PC moet installeren.
Ik heb mijn principes al aan de kant gezet voor Battlefield 3 en dat **** Origin op mijn PC staan, ook voor BF4 straks. Maar meer komt d'r ook echt niet meer bij.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zelfs als je een iets van ubisoft koopt op steam start steam eerst uplay op waar je vervolgens je spel kan starten. Ze hebben het in ieder geval nu zo gemaakt dat je een spel kan spelen als hun servers down zijn.
Uplay, de reden dat pirating je een beter product oplevert omdat het spel dan in ieder geval altijd speelbaar is
Next gen, met Gta vermaak ik me wel totdat de nieuwe consoles uitkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kopen jullie hem voor current gen of wachten jullie voor Next gen?
PC, want mijn PC is beter dan de next-gen consolesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog even afwachten of Sony een releasedate aangeeft opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
die aisha tyler zit er gewoon bij voor een pak met geld?quote:
Hoe kan dit?quote:
Die game heeft al een baardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja komt maar door 1 game![]()
3x raden
Iets met een G een T en een A met nog een Vquote:
Maar iig bedankt, heb het meteen op de site gezet. Ik kan ook niet alles in de gaten houdenquote:
Wat mijn interesse trekt dat hou ik wel bij...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar iig bedankt, heb het meteen op de site gezet. Ik kan ook niet alles in de gaten houden
Ik heb pc en 360...ik ga voor GTA V en later haal ik wel watch dogs voor op pc natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben wel van plan deze te kopen eigenlijk. GTA V lijkt natuurlijk leuker, maar geen PC-release in september.
ps4quote:
Ah kijk! Voor mij geen Next gen console de komende tijd iigquote:
Op tijd gepre-orderd en zeke rvan een levering, dat scheeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ah kijk! Voor mij geen Next gen console de komende tijd iig
Ligt eraanquote:
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze welquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:11 schreef dekkered het volgende:
Ik snap het niet dat dit topic zo slecht loopt. Het lijkt mij zo een gaaf spel, de gameplay video van 14 minuten liet dat ook wel weer zien.
iddquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze wel
awesomequote:
dat is nu misschien ja. Maar het is al langer zo. Dat nu iedereen GTA geil is is te snappen. Maar een maand terug viel dat nog op dat moment minder mee (omdat rockstar ook zo weinig los laat altijd)quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze wel
Het enige wat ik gedaan hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
awesomeik laat mijn pre order zeker staan nu
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is nu misschien ja. Maar het is al langer zo. Dat nu iedereen GTA geil is is te snappen. Maar een maand terug viel dat nog op dat moment minder mee (omdat rockstar ook zo weinig los laat altijd)
we hebben al genoeg gezien kwa het idee er achter. En ze hebben ook al echt dingen laten zien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb
is de PS3 versie omgezet naar de PS4 versie.
Toen ik hoorde dat de PS4 een week later uitkwam
dan WD.
[..]
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.
Maar als ik het grafische vergelijk... Ziet WD er mooier uit.
Het idee is geweldig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
we hebben al genoeg gezien kwa het idee er achter. En ze hebben ook al echt dingen laten zien.
heb het ook niet gespeeld. maar ik bedoel de gameplay beelden (zoals de laatste 14 minuten) die ze al hebben laten zien is gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het idee is geweldig.
Helaas niet zelf gespeeld op gamescom ( 3 uur ervoor in de rij staan)
Ik koop nog lang geen ps4 denk ik heb net een half jaar de ps3quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb
is de PS3 versie omgezet naar de PS4 versie.
Toen ik hoorde dat de PS4 een week later uitkwam
dan WD.
[..]
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.
Maar als ik het grafische vergelijk... Ziet WD er mooier uit.
14 minuten gameplay ook al gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef m0j0 het volgende:
Vind `m erg interessant, maar die gameplay trailer komt erg scripted over.. wat blijft er over in het uiteindelijke spel?.
dat is wel heel extreem gedacht heb ik t idee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Gisteren voor het eerst van gehoord en gezien en het was meteen. Dit spel kan mij gta wel doen vergeten denk ik.
Zo, waar heb jij gelegen afgelopen maanden dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Gisteren voor het eerst van gehoord en gezien en het was meteen. Dit spel kan mij gta wel doen vergeten denk ik.
dat dachten wel meer games, uiteindelijk vallen ze allemaal tegen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
waarom gewoon niet naar allebei uitkijkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb Watchdogs als preorder voor de PS4, kijk er meer naar uit dan GTA.
Mja dat moet je per sector veroveren, mare free-parkingquote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn nog best weinig mogelijkheden. Ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt.
Dit was trouwens wel de bekende druppel. HEBBEN!!!!quote:
Wat bedoel je precies? Kan je uitleggen wat precies je tegenhoudt?quote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch maar besloten om deze titel te laten gaan.
Ben bang dat het toch hetzelfde aanvoelt als Assassins Creed, maar dan in deze setting.
Misschien ooit uit de budgetbak, maar voorlopig nog lang niet.
De wattes?quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme wanneer is de release van Assetto Corsa?
Ow sorry, verkeerde topicquote:
Oke. Ik heb Ezio en co inderdaad met een hacking device zien rondlopen om stoplichten te manipuleren.quote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch maar besloten om deze titel te laten gaan.
Ben bang dat het toch hetzelfde aanvoelt als Assassins Creed, maar dan in deze setting.
Misschien ooit uit de budgetbak, maar voorlopig nog lang niet.
Oh ben niet zo van de race games dus vandaar dat ik er nog nooit van heb gehoordquote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow sorry, verkeerde topic
Een racesim van die maker van Netkar Pro (Kunos)
Ik snap denk ik wel wat 'ie het over heeft. Tenminste, ik zie zelf ook nogal wat dingen die soort van overeenkomen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Ik heb Ezio en co inderdaad met een hacking device zien rondlopen om stoplichten te manipuleren.
Lijkt me nog steeds leuk ik kijk alleen meer uit naar Beyond Two Soulsquote:Op maandag 30 september 2013 22:50 schreef bjorntju het volgende:
Hoe meer ik van deze game zie, hoe minder ik er naar uitkijk eigenlijk... [ afbeelding ]
quote:Minimum
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
This product supports 64-bit operating systems ONLY
Recommended
Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM: 8 GB
Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card
Supported Video Cards at Time of Release
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Flitskikker het volgende:
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
Ik zit in de middenmoot zo te zien met mijn HD6970 2GB.quote:AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Probeer Crysis 3 eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit in de middenmoot zo te zien met mijn HD6970 2GB.
Zal vast wel goed komen. Draai momenteel alles nog op full detail in 1920x1200 (alleen The Witcher 2 zonder ubersampling).
Owja Crysis 3 ook niet helemaal maxed out ja, die was ik vergetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Probeer Crysis 3 eensDaar gaat'ie het toch wat lastig mee krijgen.
Bepaalde maps heeft mn HD7950 RK 3GB het zwaar mee.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owja Crysis 3 ook niet helemaal maxed out ja, die was ik vergeten
Ja hoor, zelfs current-gen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar komt'ie dan nog wel op, ik durf het woord haast niet in te tikken, consoles uit?
De PS4 gaat dit niet trekken, te weinig CPU en -ivm shared memory- ook te weinig RAM.
Lijkt me dat er dan wel heel erg fors op graphics ingeleverd gaat worden?quote:
Current-gen vast, maar next-gen niet of nauwelijk. Je vergeet gemakshalve dat een console best goed te optimaliseren valt via de SDK. De console is vastgezet, dus ze weten dat elke optimalisatie voor elke PS4 werkt, wat bij pc onmogelijk is, want zoveel smaken, merken en configuraties.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lijkt me dat er dan wel heel erg fors op graphics ingeleverd gaat worden?
het is veel makkelijker om te optimaliseren voor een console met standaard hardware dan voor een pcquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar komt'ie dan nog wel op, ik durf het woord haast niet in te tikken, consoles uit?
De PS4 gaat dit niet trekken, te weinig CPU en -ivm shared memory- ook te weinig RAM.
Heb net een aantal jaren een gloednieuwe HD 5770.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit in de middenmoot zo te zien met mijn HD6970 2GB.
Zal vast wel goed komen. Draai momenteel alles nog op full detail in 1920x1200 (alleen The Witcher 2 zonder ubersampling).
WD is volgens Ubi voor de pc gemaakt. Dus geen port.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ubi spellen zijn meestal goede ports.
Denk aan Far Cry en Assassin's Creed.
WD zal niet anders zijn.
het is een open world dus er moeten concessies gemaakt worden in beeldkwaliteit of hogere specs dan dat je bij een lineaire shooter zou zien met vergelijkbare beeldkwaliteitquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb net een aantal jaren een gloednieuwe HD 5770.
Ik heb nog wel 1280x1024 () hier, dus dat vergt dan wel weer wat minder kracht dan Full HD.
[..]
WD is volgens Ubi voor de pc gemaakt. Dus geen port.
Al hebben ze vast niet veel aandacht besteed aan optimalisatie aan de specs te zien.
quote:
Zo moet iequote:
PS4 komt qua specs ook nog wel een beetje in de buurt.. Maar als ze hem ook op de huidige generatie consoles uit willen brengen, dan moeten er flinke concessies gemaakt worden lijkt me?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Current-gen vast, maar next-gen niet of nauwelijk. Je vergeet gemakshalve dat een console best goed te optimaliseren valt via de SDK. De console is vastgezet, dus ze weten dat elke optimalisatie voor elke PS4 werkt, wat bij pc onmogelijk is, want zoveel smaken, merken en configuraties.
Helft van de AI, bagger schaduwen, lage res textures, geen effecten etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
PS4 komt qua specs ook nog wel een beetje in de buurt.. Maar als ze hem ook op de huidige generatie consoles uit willen brengen, dan moeten er flinke concessies gemaakt worden lijkt me?
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.quote:Our ambition from the start with Watch Dogs has been to deliver something that embodies what we wanted to see in the next-generation of gaming. It is with this in mind that we’ve made the tough decision to delay the release until spring 2014.
Echt niet.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:49 schreef Friday12 het volgende:
Godver zeg nu moeten we zolang wachten
3-4 fucking maanden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
November > Lente 2014 is niet lang wachten?
Als het nu om alleen een next-gen only game ging maakt het me niks uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
November > Lente 2014 is niet lang wachten?
Alle versies komen uit in de lente en die 2 zinnen bij elkaar spreken elkaar tegenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het nu om alleen een next-gen only game ging maakt het me niks uit.
Maar de PS3 versie komt gewoon uit volgende maand.
Ze spreken elkaar niet tegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alle versies komen uit in de lente en die 2 zinnen bij elkaar spreken elkaar tegen
Ohhh sorryquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze spreken elkaar niet tegen.
Zou de PS3 versie gewoon volgende maand komen.
En de PS4 versie is uitgesteld tot juni july 2014.
Dan ga ik toch niet wachten tot 2014....
Maar ik dacht alleen dat het om de PS4 versie ging.
Dus gewoon een lees foutje
Grafisch is het wel echt een downgrade.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef Flitskikker het volgende:
Ziet er goed uit
Alleen de graphics zien er wat minder uit dan de eerste paar trailers, maar ik ga hem zeker halen.
Doen ze altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Grafisch is het wel echt een downgrade.
Jammer Ubisoft. Eerst hoog van de toren blazen en dan aan komen zetten met dit.
Elders las ik dat deze trailer is gemaakt met beelden van PS4 en XBone. Maar waarom maken ze het dan niet op een pc als het er daar zo veel beter uit ziet, zou je denken...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Grafisch is het wel echt een downgrade.
Jammer Ubisoft. Eerst hoog van de toren blazen en dan aan komen zetten met dit.
Eerste helft is de oorspronkelijke reveal trailer. Tweede helft met de oranje auto zijn beelden van deze maand. Ik (en anderen) vind(en) het er persoonlijk veel minder goed uitzien.quote:
Is het niet ps3/360 vs ps4/one trailer?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerste helft is de oorspronkelijke reveal trailer. Tweede helft met de oranje auto zijn beelden van deze maand. Ik (en anderen) vind(en) het er persoonlijk veel minder goed uitzien.
Naar het schijnt is het tweede deel van de PS4 ("next gen" dus waarschijnlijk vergelijkbaar met pc).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is het niet ps3/360 vs ps4/one trailer?
2e stuk is inderdaad niet mooi.
Klopt, maar ik zie geen verschil tussen ps3 en ps4. Alleen upscaling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:34 schreef delano.888 het volgende:
En het lijkt me ook alles behalve onlogisch dat de PS4/XBONE er beter uit zien dan de PS3/360
Niks is zeker. We moeten eerst maar eens videos afwachten waarvan we zeker weten op welke console ze gefilmd zijn, natuurlijk is het onlogisch een trailer te schieten op ps3/360 maar het kan wel..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie geen verschil tussen ps3 en ps4. Alleen upscaling.
Wat ik niet snap is dat ze een next-gen game gingen maken en downscalen naar ps3/360. Het lijkt nu het tegenovergestelde.
Is het niet gewoon een bug...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:38 schreef Qunix het volgende:
Blijft toch interessant.
http://www.gamespot.com/a(...)andbox/1100-6418125/
There's your problemquote:Op zondag 9 maart 2014 01:36 schreef -CRASH- het volgende:
zo tweette Tessa Vilyn (Ubisoft PR Benelux)
Maar de grote vraag: hoeveel verschil zit er tussen de pc en PS4?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:58 schreef Fokker101 het volgende:
Er zit echt wel verschil tussen de PS4 en PS3 hoor. -,-
Ja dat ligt aan de devs natuurlijk. De PS4 staat gelijk met een midrange gamepc volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar de grote vraag: hoeveel verschil zit er tussen de pc en PS4?
Ik toch ook maar voor 50 euro de vigilante editie. Vind het wel lullig, de dedsec heeft toffere dlc er bij zitten maar ik wil die pet enz liever dan een poppetje enzquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag eindelijk de pre order gedaan
Console versie zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb de vigilante versie gedaan, kostte mij 65 euro en had nog 5 euro tegoedbonnen dus uiteindelijk maar 15 euro. Kreeg wel een sleutelhanger alvast![]()
Idd. Alleen jammer dat ze bij Ubisoft wel een deal hebben voor exclusieve PS content.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Console versie zekerik pc versie dat scheelt altijd wel
Ach ja je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Idd. Alleen jammer dat ze bij Ubisoft wel een deal hebben voor exclusieve PS content.
PS4 inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Console versie zekerik pc versie dat scheelt altijd wel
Ik denk dat ik de vigilante versie anuleer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik toch ook maar voor 50 euro de vigilante editie. Vind het wel lullig, de dedsec heeft toffere dlc er bij zitten maar ik 2wil die pet enz liever dan een poppetje enzen ga gvd geen 50 euro MEER betalen voor wat DLC.
Dat lijkt me toch heel sterk hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de vigilante versie anuleer.
Je krijgt namelijk niet de pet en mondoek kleuren zoals ze op de pre-order staat.
De pet en doek zijn gewoon zwart met witte opdruk.
Kijk maar eens op YouTubequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch heel sterk hoe kom je aan die info?
Ja das lekker duidelijk. Er is nog niet 1 unboxing van de vigilante edition. Dus volgens mij baseer je het op niks. En als je dit bedoelt:quote:
Ziet er toch echt wel heel vet uit hoor! Mooier en leuker dan GTA ook!quote:
Je zult vast niet de enige zijn. Lees toch een hoop klachten over de graphics. Ook bij dit filmpje (is ook een UK versie van). Ik zie/snap dat echt niet...quote:Op woensdag 2 april 2014 11:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het er juist niet mooier dan GTA uit zien
Ik denk dat men klaagt omdat ongeveer een jaar geleden de graphics er super scherp uitzagen, en nu de launch dichterbij komt, ineens karteligheid e.d. te zien is.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je zult vast niet de enige zijn. Lees toch een hoop klachten over de graphics. Ook bij dit filmpje. Ik zie/snap dat echt niet...Pérfect eruitzien vind ik het ook weer niet hoor
, maar het gaat mijns inziens wel meer die richting in dan bijvoorbeeld GTA V (zover ik weet dan)
![]()
Maar los van de kwaliteit van de graphics, vind ik bijna alles wat gaver aandoen. Ik heb wel twijfels of ik het verhaal boeiend (genoeg) zal vinden.
Ja, het zag er inderdaad opeens veel slechter uit, maar in dit filmpje vind ik dat juist weer erg meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat men klaagt omdat ongeveer een jaar geleden de graphics er super scherp uitzagen, en nu de launch dichterbij komt, ineens karteligheid e.d. te zien is.
Is inderdaad wel een game met potentie, maar toch wacht ik (zoals ik tegenwoordig doe) de reacties van iedereen af als hij uit is.
Altijd op tweakers kijken voor de laagste prijsquote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef fibrith het volgende:
Waar vinden jullie de vigilante voor 65 euro voor console? Ik heb op flink wat plekken rondgekeken en vind wel de vigilante ( pc ) voor onder de 60 euro bij onder andere 12game en less4games.com ) maar voor de console kan ik die nergens vinden.
thanks voor de hulp !!
Ziet er wel goed uit.quote:
Mwa...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit.
Toch zou ik het bijna gaan downloaden in plaats van kopen, omdat het anders gewoon onmogelijk is om alle extra's te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |