PC, want mijn PC is beter dan de next-gen consolesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kopen jullie hem voor current gen of wachten jullie voor Next gen?
Nog even afwachten of Sony een releasedate aangeeft opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kopen jullie hem voor current gen of wachten jullie voor Next gen?
die aisha tyler zit er gewoon bij voor een pak met geld?quote:
Hoe kan dit?quote:
Die game heeft al een baardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja komt maar door 1 game![]()
3x raden
Iets met een G een T en een A met nog een Vquote:
Maar iig bedankt, heb het meteen op de site gezet. Ik kan ook niet alles in de gaten houdenquote:
Wat mijn interesse trekt dat hou ik wel bij...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar iig bedankt, heb het meteen op de site gezet. Ik kan ook niet alles in de gaten houden
Ik heb pc en 360...ik ga voor GTA V en later haal ik wel watch dogs voor op pc natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben wel van plan deze te kopen eigenlijk. GTA V lijkt natuurlijk leuker, maar geen PC-release in september.
ps4quote:
Ah kijk! Voor mij geen Next gen console de komende tijd iigquote:
Op tijd gepre-orderd en zeke rvan een levering, dat scheeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ah kijk! Voor mij geen Next gen console de komende tijd iig
Ligt eraanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |