Ik ben bezig met een preview. Er is veel meer bekend, maar goed, ik ben dan ook in Los Angeles om achter de schermen nog dingen mee te krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Behalve de trailer is er ook toch niks bekend?
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een preview. Er is veel meer bekend, maar goed, ik ben dan ook in Los Angeles om achter de schermen nog dingen mee te krijgen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Heb idd ondertussen al het een en andere gelezen op internet.
Maar wil graag weten of het echt een free roamer is.
- missies naast het verhaal (zijmissies)
- eigen spullen kopen (huizen)hacktools (vliegtuigen laten crashen)
- multiplayer
ja en het gaat verder dan datquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
- eigen spullen kopen (huizen)
- multiplayer
Ubisoft heeft blijkbaar al "gedebunked" dat Watch Dogs een 360 / PS3 / PC titel gaat worden:quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:54 schreef TheRulingEagle het volgende:
Ik ben benieuwd waarom die gozer aan het einde 'multiple platforms' zegt. Zou hij ook uitkomen op een netxt-gen console? Anders kan hij toch gewoon de specifieke platforms noemen?
Zolang ie maar op de PC komt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Ubisoft heeft blijkbaar al "gedebunked" dat Watch Dogs een 360 / PS3 / PC titel gaat worden:
http://www.videogamer.com(...)bisoft_confirms.html
En
"PS3, 360, PC and… we’ll see."
Bij "we'll see" kan ik mee de WiiU bedenken.
Overigens ben ik wel erg benieuwd naar deze game.
2013, meer wilden ze niet kwijt. Ik ben in LA ook achter de schermen geweest, maar een datum ho maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
Net de trailer gezien op de FP. Dit wordt een bazengame
Is er al een target voor een releasedate?
I Am Alive had alleen een cgi trailer. Dit is allemaal al in-game, en ziet er ook al best 'af' uit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:44 schreef SevD het volgende:
Waar ik bang voor ben is 'I Am Alive'-scenario.
Video ziet er héél tof uit, maar ik wacht geduldig af
vind het niet echt matrix-achtig eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beetje matrix-achtig![]()
Ziet er erg goed uit!
Voorspellen van gedrag aan de hand van patronen, software, en het beinvloeden van het openbare leven dmv techniek geeft wel een zelfde soort 'gevoel'. Daarnaast de bullet time, de sfeer die de trailer geeft...quote:Op woensdag 13 juni 2012 02:15 schreef KGV het volgende:
[..]
vind het niet echt matrix-achtig eigenlijk
Als ik zie hoeveel aandacht er in Beyond two souls gestoken wordt, met Ellen Paige, dan is het eeuwig zonde dat dat een console game wordt. Al die aandacht die er in gaat qua graphics is dan wmb. voor niets, je zit uiteindelijk toch naar 12 driehoeken te kijken waar in een gesprek een soort gat open gaat. Dan is Watch Dogs een stuk geslaagder.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef Pheno het volgende:
Morgen gaat de preview van me online, maar voor mij was dit wel DE game van de E3. Goed stilgehouden en erg indrukwekkend op pc.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:23 schreef OMG het volgende:
[..]
"PS3, 360, PC and… we’ll see."
Bij "we'll see" kan ik mee de WiiU bedenken.
.
Sorry?? Ze hebben niks laten zien, wat ze hebben laten zien werd ook al getoond op de E3 2012. Wie indruk maakte was Guerilla met Killzone. Ik heb zeker zin in Watch Dogs, maar dit was een zwaktebod van Ubisoft. Je kunt knallen met een top titel, je mag eindelijk zeggen dat het next-gen is (wat al bekend was op de E3 omdat er veel onduidelijkheid was) en dan kom je met exact de zelfde demo. Wanneer gaan publishers en developers nu eens mensen neerzetten die weten hoe je doelgroep kan wegblazen en overtuigen marketingtechnisch gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 05:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het spel wat me bij de presentatie van de PS4 het meest aanspraak. Ga dit topic goed volgen
Had ik niet gezien, zag het gister pas voor het eerst. Vond het er prima uitzien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry?? Ze hebben niks laten zien, wat ze hebben laten zien werd ook al getoond op de E3 2012. Wie indruk maakte was Guerilla met Killzone. Ik heb zeker zin in Watch Dogs, maar dit was een zwaktebod van Ubisoft. Je kunt knallen met een top titel, je mag eindelijk zeggen dat het next-gen is (wat al bekend was op de E3 omdat er veel onduidelijkheid was) en dan kom je met exact de zelfde demo. Wanneer gaan publishers en developers nu eens mensen neerzetten die weten hoe je doelgroep kan wegblazen en overtuigen marketingtechnisch gezien.
Huizen enzo LIJKT me niet manquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
- eigen spullen kopen (huizen)
- multiplayer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |