quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Wells.p het volgende:
[..]
http://wearedata.watchdogs.com/
Inderdaad vet. bij werkt hij niet met firefox wel met chrome
Het is omdat jij het zegt anders zag ik het niet, vanwege die blur.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef -CRASH- het volgende:
Waarom die middelvinger blurren
Niemand die ziet wat hij doet
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit. Lagt alleen wel als de nicht. En ik zie geen CCTV-streams, als dat de bedoeling zou zijn.quote:
Ehm, wat? 130 en je krijgt alleen het masker extra, maar niet de chips, kaart, DLC, enz? Dit kan nooit kloppen. (tov de dedsec a 100)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:06 schreef -CRASH- het volgende:
Ubisoft unveils $130 Watch Dogs limited edition (een nieuwe "schud het geld uit je portemonnee editie")
KLIK
[ link | afbeelding ]
Ik blijf lekker bij de Vigilante edition
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm, wat? 130 en je krijgt alleen het masker extra, maar niet de chips, kaart, DLC, enz? Dit kan nooit kloppen. (tov de dedsec a 100)
Maar de site die ze linken heeft alleen de andere 4quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Schijnbaar wel
Watch Dogs Limited Edition (FaceBook)
Deze versie is schijnbaar alleen in/via de U.S. te koop.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar de site die ze linken heeft alleen de andere 4!! versies:
http://watchdogs.ubi.com/watchdogs/nl-NL/buy/
Nou, mooi houden zo, belachelijk slechte deal. Dat masker is sowieso al minder boeiend dan de pet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze versie is schijnbaar alleen in/via de U.S. te koop.
Of het moet nog over komen waaien.
idd... Als het nu alles bij elkaar wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou, mooi houden zo, belachelijk slechte deal. Dat masker is sowieso al minder boeiend dan de pet.
Ik denk nu dat de site niet live is..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Wells.p het volgende:
[..]
http://wearedata.watchdogs.com/
Inderdaad vet. bij werkt hij niet met firefox wel met chrome
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Vinno het volgende:
Zou deze op Steam komen?
Geen zin in die Uplay shizzle...
En als je hem koopt in de winkel. Kan je de key dan in steam zetten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.
Volgens mij niet. AC3 was ook retail als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Wells.p het volgende:
[..]
En als je hem koopt in de winkel. Kan je de key dan in steam zetten?
Far Cry 3 staat ook op Steam , maar je heb wel Uplay nodig om het te spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Al die Ubi-games tot nu toe komen op Steam. Al zou je dan wel verwachten dat-ie er al op staat inmiddels.
Ja drom, doe graag een pre-order via Steamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
dan worden het geen Ubisoft games meer voor jouquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Vinno het volgende:
Zou deze op Steam komen?
Geen zin in die Uplay shizzle...
Hahaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dan worden het geen Ubisoft games meer voor jou![]()
maar het zal wel een week voor release op steam gezet worden net als de voorgaande spellen van ubisoft
zelfs als je een iets van ubisoft koopt op steam start steam eerst uplay op waar je vervolgens je spel kan starten. Ze hebben het in ieder geval nu zo gemaakt dat je een spel kan spelen als hun servers down zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:20 schreef Vinno het volgende:
[..]
Haha
Ja ben eigenlijk serieus wel zover dat ik liever een game pas een maand na release speel (ook al ben ik echt fucking entousiast over Watch Dogs) en dat ik het dan op Steam heb, dan dat ik het direct kan spelen en die rotzooi weer op mijn PC moet installeren.
Ik heb mijn principes al aan de kant gezet voor Battlefield 3 en dat **** Origin op mijn PC staan, ook voor BF4 straks. Maar meer komt d'r ook echt niet meer bij.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:01 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zelfs als je een iets van ubisoft koopt op steam start steam eerst uplay op waar je vervolgens je spel kan starten. Ze hebben het in ieder geval nu zo gemaakt dat je een spel kan spelen als hun servers down zijn.
Uplay, de reden dat pirating je een beter product oplevert omdat het spel dan in ieder geval altijd speelbaar is
Next gen, met Gta vermaak ik me wel totdat de nieuwe consoles uitkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kopen jullie hem voor current gen of wachten jullie voor Next gen?
PC, want mijn PC is beter dan de next-gen consolesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nog even afwachten of Sony een releasedate aangeeft opquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
die aisha tyler zit er gewoon bij voor een pak met geld?quote:
Hoe kan dit?quote:
Die game heeft al een baardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja komt maar door 1 game![]()
3x raden
Iets met een G een T en een A met nog een Vquote:
Maar iig bedankt, heb het meteen op de site gezet. Ik kan ook niet alles in de gaten houdenquote:
Wat mijn interesse trekt dat hou ik wel bij...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar iig bedankt, heb het meteen op de site gezet. Ik kan ook niet alles in de gaten houden
Ik heb pc en 360...ik ga voor GTA V en later haal ik wel watch dogs voor op pc natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:36 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben wel van plan deze te kopen eigenlijk. GTA V lijkt natuurlijk leuker, maar geen PC-release in september.
ps4quote:
Ah kijk! Voor mij geen Next gen console de komende tijd iigquote:
Op tijd gepre-orderd en zeke rvan een levering, dat scheeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ah kijk! Voor mij geen Next gen console de komende tijd iig
Ligt eraanquote:
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze welquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:11 schreef dekkered het volgende:
Ik snap het niet dat dit topic zo slecht loopt. Het lijkt mij zo een gaaf spel, de gameplay video van 14 minuten liet dat ook wel weer zien.
iddquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze wel
awesomequote:
dat is nu misschien ja. Maar het is al langer zo. Dat nu iedereen GTA geil is is te snappen. Maar een maand terug viel dat nog op dat moment minder mee (omdat rockstar ook zo weinig los laat altijd)quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er wat mensen nog gehyped zijn voor GTA V. Als dat eenmaal achter de rug is komt deze wel
Het enige wat ik gedaan hebquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
awesomeik laat mijn pre order zeker staan nu
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is nu misschien ja. Maar het is al langer zo. Dat nu iedereen GTA geil is is te snappen. Maar een maand terug viel dat nog op dat moment minder mee (omdat rockstar ook zo weinig los laat altijd)
we hebben al genoeg gezien kwa het idee er achter. En ze hebben ook al echt dingen laten zien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb
is de PS3 versie omgezet naar de PS4 versie.
Toen ik hoorde dat de PS4 een week later uitkwam
dan WD.
[..]
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.
Maar als ik het grafische vergelijk... Ziet WD er mooier uit.
Het idee is geweldig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
we hebben al genoeg gezien kwa het idee er achter. En ze hebben ook al echt dingen laten zien.
heb het ook niet gespeeld. maar ik bedoel de gameplay beelden (zoals de laatste 14 minuten) die ze al hebben laten zien is gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het idee is geweldig.
Helaas niet zelf gespeeld op gamescom ( 3 uur ervoor in de rij staan)
Ik koop nog lang geen ps4 denk ik heb net een half jaar de ps3quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb
is de PS3 versie omgezet naar de PS4 versie.
Toen ik hoorde dat de PS4 een week later uitkwam
dan WD.
[..]
Van GTA weet je wat je krijgt. Bij WD ligt het wat anders.
Maar als ik het grafische vergelijk... Ziet WD er mooier uit.
14 minuten gameplay ook al gezien?quote:Op maandag 9 september 2013 16:39 schreef m0j0 het volgende:
Vind `m erg interessant, maar die gameplay trailer komt erg scripted over.. wat blijft er over in het uiteindelijke spel?.
dat is wel heel extreem gedacht heb ik t idee.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Gisteren voor het eerst van gehoord en gezien en het was meteen. Dit spel kan mij gta wel doen vergeten denk ik.
Zo, waar heb jij gelegen afgelopen maanden dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
Gisteren voor het eerst van gehoord en gezien en het was meteen. Dit spel kan mij gta wel doen vergeten denk ik.
dat dachten wel meer games, uiteindelijk vallen ze allemaal tegen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:50 schreef N-E-R-D het volgende:
waarom gewoon niet naar allebei uitkijkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb Watchdogs als preorder voor de PS4, kijk er meer naar uit dan GTA.
Mja dat moet je per sector veroveren, mare free-parkingquote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn nog best weinig mogelijkheden. Ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt.
Dit was trouwens wel de bekende druppel. HEBBEN!!!!quote:
Wat bedoel je precies? Kan je uitleggen wat precies je tegenhoudt?quote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch maar besloten om deze titel te laten gaan.
Ben bang dat het toch hetzelfde aanvoelt als Assassins Creed, maar dan in deze setting.
Misschien ooit uit de budgetbak, maar voorlopig nog lang niet.
De wattes?quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme wanneer is de release van Assetto Corsa?
Ow sorry, verkeerde topicquote:
Oke. Ik heb Ezio en co inderdaad met een hacking device zien rondlopen om stoplichten te manipuleren.quote:Op zondag 29 september 2013 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch maar besloten om deze titel te laten gaan.
Ben bang dat het toch hetzelfde aanvoelt als Assassins Creed, maar dan in deze setting.
Misschien ooit uit de budgetbak, maar voorlopig nog lang niet.
Oh ben niet zo van de race games dus vandaar dat ik er nog nooit van heb gehoordquote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow sorry, verkeerde topic
Een racesim van die maker van Netkar Pro (Kunos)
Ik snap denk ik wel wat 'ie het over heeft. Tenminste, ik zie zelf ook nogal wat dingen die soort van overeenkomen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Ik heb Ezio en co inderdaad met een hacking device zien rondlopen om stoplichten te manipuleren.
Lijkt me nog steeds leuk ik kijk alleen meer uit naar Beyond Two Soulsquote:Op maandag 30 september 2013 22:50 schreef bjorntju het volgende:
Hoe meer ik van deze game zie, hoe minder ik er naar uitkijk eigenlijk... [ afbeelding ]
quote:Minimum
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
This product supports 64-bit operating systems ONLY
Recommended
Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM: 8 GB
Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card
Supported Video Cards at Time of Release
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
IntelŪ Iris™ Pro HD 5200
Nicequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Flitskikker het volgende:
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |