Meldt.quote:
Welke groep zat hij dan in?quote:
quote:
Yellow Submarine?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Straks komt nog DE meezinger waar we gaan meezingen met het hele land en ze schakelen naar de rest van het land waarsch.
die met Jalalala!?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef zeebeschuit het volgende:
Straks komt nog DE meezinger waar we gaan meezingen met het hele land en ze schakelen naar de rest van het land waarsch.
Wingsquote:
Denemarken of all places.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Zo tof! Waar? Hij is live echt nog zo goed
Oh ja, daar ken ik hem natuurlijk van.quote:
Vet, have fun!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Denemarken of all places.Heb 'm in maart voor 't eerst gezien en sindsdien zwaar de Beatle-bug te pakken.
Proest...quote:
De enige keer dat ie te pruimen was. Dat is hem daarvoor en daarna nooit meer gelukt.quote:
Het klinkt af en toe echt nergens naarquote:Op maandag 4 juni 2012 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt steeds mee gekloot, volgens mij door de BBC.
Liever Michel of Yesterdayquote:
quote:
tiktakquote:Op maandag 4 juni 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is tiktakNee normaal rond een uur of 11.
Het zijn er nog wel meerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:30 schreef Bamba het volgende:
Even wat anders...Wat een chaos zal dat straks zijn als al die 70.000 man tegelijkertijd naar huis willen
Ze zijn er ook gekomenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:30 schreef Bamba het volgende:
Even wat anders...Wat een chaos zal dat straks zijn als al die 70.000 man tegelijkertijd naar huis willen
Soort Museumpleinachtigetaferelen met Koninginnedag.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:30 schreef Bamba het volgende:
Heerlijk nummerquote:
Buckingham Palace is toch groot genoeg?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:30 schreef Bamba het volgende:
Sleepover bij Elizabethquote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Buckingham Palace is toch groot genoeg?
vette afterpartyquote:
Zal wel niet...is te rustig voor dit, denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef fratsman het volgende:
Ik hoop stiekem nog op Here comes the sun.
Ja maar dat zal zich gedurende de dag verzameld hebben. En straks willen ze wel allemaal tegelijkertijd naar huisquote:
Is een George liedje, zou mooi zijn, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef fratsman het volgende:
Dat is een nummer van Harrisonquote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef fratsman het volgende:
Dat was van Harrison.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef fratsman het volgende:
Waarschijnlijk kijkt Liz daarom al de hele avond zo zuurquote:Op maandag 4 juni 2012 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Buckingham Palace is toch groot genoeg?
Jah, goed plan. Alsof er nog iemand na Paul zal komen, Paul is altijd terecht afsluiter.quote:
Eens! Wat een baas!quote:
Wow, dacht ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef Iemand91 het volgende:
O.a. die blazer is snel door Buckingham Palaca van het dak naar podium gerend!
Ik dacht al ....quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef elkravo het volgende:
Unleash the Corgies... niet unleash the Corky's!
Ff lekker onder die rokquote:
Hij heeft toch echt humor.quote:
Ik ging stukquote:
Dat dacht ik ook. Het is ook daarom niet raar dat je David Bowie niet gezien hebt. Die heeft zijn 'sir' geweigerd.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:36 schreef Strani het volgende:
Nou Gary, die sir-titel heb je bijna in de zak!
Dat was geweldig hequote:Op maandag 4 juni 2012 23:38 schreef alors het volgende:
Dat weerbericht van Charles laatst ook!!! Hij is baas
quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef fratsman het volgende:
Stel dat we hier ooit zo'n concert krijgen. René Froger en Gers Pardoel.![]()
Dat kunnen ze inderdaad beter niet doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef fratsman het volgende:
En Jan Smit en Van Velzenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef fratsman het volgende:
Inderdaad en ook niet dat hij zo'n humor heeftquote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Nooit geweten dat hij zo'n goede spreker is.
omg alle Volendammersquote:
We kunnen Stevie en hoe heet ze ook al weer vragen die niet British warenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef fratsman het volgende:
RIP Williams haargrensquote:Op maandag 4 juni 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Nooit gedacht dat Harry uiteindelijk de knapste van de twee zou zijn.
Sorry, m'n gedachten dwaalden af.
Hij is leuk hequote:Op maandag 4 juni 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Nooit gedacht dat Harry uiteindelijk de knapste van de twee zou zijn.
Sorry, m'n gedachten dwaalden af.
Gewoon een Royal Ed Sheeran en dan ouder, alhoewel ik het nog steeds bizar vind dat hij 'al' 28 is.quote:
quote:
Knapper dan Ed heur, hij heeft echt de looks van zijn ma (en bastaardvader)quote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een Royal Ed Sheeran en dan ouder, alhoewel ik het nog steeds bizar vind dat hij 'al' 28 is.
Gers Pardoel en een projectie van een bosje tulpen op het monument op de Dam. That's it.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
Zouden we ook zoiets krijgen als Willem-Alexander de troon overneemt van Beatrix?
Was er een zangers die niet geboren is in de common-wealth dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
We kunnen Stevie en hoe heet ze ook al weer vragen die niet British waren
Nee, dan gaan we rellen op De Dam.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
Zouden we ook zoiets krijgen als Willem-Alexander de troon overneemt van Beatrix?
Ik ben van William's leeftijd en in mijn beleving zijn ze nog steeds die knulletjes die hun moeder moesten begravenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een Royal Ed Sheeran en dan ouder, alhoewel ik het nog steeds bizar vind dat hij 'al' 28 is.
Ook leukquote:Op maandag 4 juni 2012 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we rellen op De Dam.
toen Alex en Maxima trouwden hadden ze ook wat in de Arena, met onder andere Marco die een duet zong met sitaquote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen Alex en Maxima trouwden hadden ze ook wat in de Arena, met onder andere Marco die een duet zong met sita
the horrorquote:
Met twintig peuken op de lipquote:Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
En die jongens van Madness maar vuurwerk afsteken op dat dak.
twitter:BartelsFreek twitterde op maandag 04-06-2012 om 23:48:14Hopelijk is Madness al van t dak van t paleis af. #jubileeconcert #jubilee2012 #vuurwerk reageer retweet
En zij hebben weer niet zo'n heerlijk kneuterige Koninginnedagquote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Knap gedaan hoor...
Dit zijn de dagen dat je denkt; Nederland ...![]()
Ik zie het hier niet zo snel gebeuren.
Jammer ja, maar niet zo heel gek qua talent in ons landje.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Knap gedaan hoor...
Dit zijn de dagen dat je denkt; Nederland ...![]()
Ik zie het hier niet zo snel gebeuren.
Schijnbaar gaat dat niet zo, daar.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef tha_dark het volgende:
Weet niemand de reden waarom ze zelf niks meer zei?
Dit alles is betaald door private gunsten en bedrijven. Geen belastingcent aan uitgegeven.quote:
Dat die Lizzie nooit...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef tha_dark het volgende:
Dan was je huis ook in beeld.quote:
Naja, dan heb ik toch liever 1 keer dit in 60 jaar, dan elk jaar zo'n Koninginnedagquote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
En zij hebben weer niet zo'n heerlijk kneuterige Koninginnedag
Ja, ik woon er voor een half jaarquote:
Hapje en drankje op het balkon met uitzicht hierop zou wel héél tof zijn!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, ik woon er voor een half jaarDe juiste tijd uitgekozen haha.
Voor de OS, of zomaar?quote:
Very much indeedquote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef zeebeschuit het volgende:
Leuk he June! Ik blijf nog tot woensdag en dan even terug naar NL om daar de festiviteiten mee te maken (overal van meeprofiteren natuurlijk)en dan weer snel terug om voor te bereiden op de olympics
It's good to be a Londoner in 2012 !!
Joe Cocker, Queen en Ozzy Osbourne..wie nog meer die er nu niet bijwaren?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:52 schreef Peter88Online het volgende:
10 jaar geleden was de line up toch beter. Macca, Madness en Stevie Wonder redde godzijdank de avond
Mark Knopfler, Eric Clapton, Brian May etc. etc...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Joe Cocker, Queen en Ozzy Osbourne..wie nog meer die er nu niet bijwaren?
Oh ja Mark en Eric inderdaad. Maar toen zat er ook wel wat spul bij dat op dat moment populair was en nu niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mark Knopfler, Eric Clapton, Brian May etc. etc...
Zomaar, het is alweer een tijdje (lees: 2 jaar) geleden.quote:
Leuk, veel plezierquote:Op maandag 4 juni 2012 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zomaar, het is alweer een tijdje (lees: 2 jaar) geleden.Zou graag naar de OS zijn gegaan maar naast de kaartjes gegrepen.
Ik sta perplex. Woorden schieten tekort.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een hoop ouwe lullen uit de kast getrokken die allemaal al 10 jaar geleden hadden moeten ophouden met in het openbaar optreden![]()
Annie Lennox een blamage, wat zeg ik, zo vals als een kraai, Paul McCartney doet het ook niet meer zo lekker, net als Stevie Wonder, Elton John..., Kylie heeft nog nooit kunnen zingen. Will I Am moeten ze ritueel slachten!!
Alleen de Welsh people (Tomen Shirley) en Grace Jones waren goed. Ik denk dat ik alsnog fan van Tom word, wat een strot voor een op 2 dagen na 72 jarige!! Geen nootje vals!!
Verder heb ik wel genoten hoor.Het was leuk. Jammer dat die chagrijnige zuurpruim van een kannegin erbij was. Charles probeerde er nog wat leuks van te maken in zijn speech, er kon nog geen lachje af bij hare trutheid. Geef mij dan Bea maar, die zou staan stralen bij zoiets.
Ach kind, het is alleen maar mijn mening hoor, meer niet, Daar hoeft totaal geen waarde aan gehecht te wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta perplex. Woorden schieten tekort.
Misschien omdat haar man is opgenomen voor een "blaasontsteking"?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef tha_dark het volgende:
Paul McCartney doet het niet meer zo lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:00 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een hoop ouwe lullen uit de kast getrokken die allemaal al 10 jaar geleden hadden moeten ophouden met in het openbaar optreden![]()
Annie Lennox een blamage, wat zeg ik, zo vals als een kraai, Paul McCartney doet het ook niet meer zo lekker, net als Stevie Wonder, Elton John..., Kylie heeft nog nooit kunnen zingen. Will I Am moeten ze ritueel slachten!!
Alleen de Welsh people (Tomen Shirley) en Grace Jones waren goed. Ik denk dat ik alsnog fan van Tom word, wat een strot voor een op 2 dagen na 72 jarige!! Geen nootje vals!!
Verder heb ik wel genoten hoor.Het was leuk. Jammer dat die chagrijnige zuurpruim van een kannegin erbij was. Charles probeerde er nog wat leuks van te maken in zijn speech, er kon nog geen lachje af bij hare trutheid. Geef mij dan Bea maar, die zou staan stralen bij zoiets.
Dat zal wel gewoon kloppen hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien omdat haar man is opgenomen voor een "blaasontsteking"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |