Nee, want ik ga liever naar de O2 in Dublin da's een stuk minder reizen voor me.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Paul McCartney doet het niet meer zo lekker! In Ahoy geweest laatst?
De meeste oudjes zongen niet zuiver, zelfs Shirley Bassey.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, want ik ga liever naar de O2 in Dublin da's een stuk minder reizen voor me.
Muzikaal gezien is het nog steeds fantastisch natuurlijk, maar zingen moet ie niet meer doen. Overslaan en vals. En als je dat niet hoort, dan raad ik een audiotest aan bij Hans Anders, waarna Hans je een leuke hearing aid zal aanmeten wegens verregaande doofheid.
90quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:14 schreef Prospera het volgende:
Prins Philip was afwezig door een "blaasontsteking".
Dat zal eerder een prostaatprobleem zijn of iets ergers.
Die man is ook al 95+
Die zong geen noot vals.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
De meeste oudjes zongen niet zuiver, zelfs Shirley Bassey.
Ja! Nu weet ik weer hoe hij heet! Dank je welquote:
Onzin. Een blaasontsteking ontstaat door een bacterie en niet door kou.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:16 schreef ElizabethR het volgende:
En gisteren de hele dag op die boot in de kou en regen, is wachten op een blaasontsteking,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. Een blaasontsteking ontstaat door een bacterie en niet door kou.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Oh...![]()
Word jij ook te oud om sarcasme te herkennen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. Een blaasontsteking ontstaat door een bacterie en niet door kou.Klopt, maar het is wel zo dat het complementsysteem ,dat belangrijk is in de afweer tegen bacteriën, minder goed geactiveerd wordt bij koude temperaturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Nee hoor, wacht effe: 'IK SLOEG DE PLANK VOLLEDIG MIS'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij te oud om toe te geven dat je de plank weer eens compleet mis sloeg?
Ik had geeneens zin om het uit te leggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 02:51 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel zo dat het complementsysteem ,dat belangrijk is in de afweer tegen bacteriën, minder goed geactiveerd wordt bij koude temperaturen.
Mwah, weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef computergirl het volgende:
zou QEII het zelf wel leuk gevonden hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |