SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Posts top 10 vanaf april:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts top 10 van de maand mei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Goed goed.. ja voor 2 weken terug ofzo..quote:Op maandag 4 juni 2012 20:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk op de pliesieschool? Heb je al leren laseren?Er was eens....![]()
Stoer.quote:"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
quote:
quote:
Haterquote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Gast, ga er vanuit dat het gewoon serieus is tot het tegendeel bewezen is.quote:
Ga lekker bij de pliessie met je onderbuik gevoel.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Beetje een lelijke rotkleur joh oranjefanquote:"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Ik ben voor die Mannschaft. Is daar ook een speciaal kleurtje voor?"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Mooi, bevalt de Matiz?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Goed goed.. ja voor 2 weken terug ofzo..
Toevallig nog een BX gelaserd?![]()
![]()
Nee een pot glijmiddel op je nachtkastje en het telefoonnummer van Rave volstaat danquote:Op maandag 4 juni 2012 21:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik ben voor die Mannschaft. Is daar ook een speciaal kleurtje voor?![]()
pffConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]![]()
T mag van mij wel beginnen, heb er zin in!!!
Beetje jammer alleen dat ik tijdens Nederland - Duitsland ook daadwerkelijk in Duitsland zit![]()
![]()
Tering, wat lelijk dit."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
kuddegedrag
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Matiz bevalt nog steeds, maar ben opzoek naar een nieuwere uitvoeringquote:Op maandag 4 juni 2012 21:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooi, bevalt de Matiz?
Toevallig nog een BX gelaserd?.
Nope, ik heb alleen nog cursus gehad. Ga volgende week of de week erop ergens laseren.. Vind er overigens geen reet aan.. moge dat duidelijk zijn...Er was eens....![]()
Wat heeft dat met voetbal te maken?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zijn jullie toch koningshuisgezind"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Voor Uw vorstenhuis en volk....quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zijn jullie toch koningshuisgezind![]()
![]()
Deutschland!111einzeinz"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Homofielquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Zo hebben wij er ook een in het peloton, wiens ouders beide Duitsers zijn en zijn halve familie woont daar ook. Hij heeft zelfs familie in die Bundeswehrquote:![]()
![]()
wat je zegt ben je zelf met je....quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Belgischeoranjekutkabouterquote:"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
KLEUR!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
lolquote:![]()
![]()
Niks... zat net hier naar te kijken! Ouwe Kromhout gloeikop.quote:![]()
![]()
![]()
Het gaat jou om de vrouwen...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks... zat net hier naar te kijken! Ouwe Kromhout gloeikop.![]()
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Als het even kan wil ik die ook wel voor de compagnie... In Bergen Hohne...quote:![]()
![]()
Pff... alsof er op sob/soms te weinig vrouwen zijn welke u van dienst zijn tegen betaling.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Als het even kan wil ik die ook wel voor de compagnie... In Bergen Hohne...Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Is dat zo een die je nog met lont moet aansteken?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks... zat net hier naar te kijken! Ouwe Kromhout gloeikop.![]()
Nee dat heb ik wel gemerktquote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Pff... alsof er op sob/soms te weinig vrouwen zijn welke u van dienst zijn tegen betaling.Echter dit is gratis
![]()
![]()
Yup, gasbrander kan ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Is dat zo een die je nog met lont moet aansteken?![]()
toffe dingen zijn dat. Mijn pa heeft ook nog zo'n motor staan. En in leiden ligt er een katwijker die nog een mast heeft met zo'n motor er aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Idd, stationaire diesels ftw!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef m.k het volgende:
[..]
toffe dingen zijn dat. Mijn pa heeft ook nog zo'n motor staan. En in leiden ligt er een katwijker die nog een mast heeft met zo'n motor er aan![]()
Iemand nog ned3 aan het kijken?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Elizabeth? WHY?quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
MAar zingen kan ze wel!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Enigszins corpulente donkere dame nuOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Ja die was echt verschrikkelijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de prachtige maar oh zo vals zingende Cheryl Cole.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
![]()
Onze held, zanger van het trollen levenslied. Zanger van het volkslied van Samthegreat5 en M.k. Helaas overleden. Veel te vroeg van ons heen gegaan.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Wauw, deze ouwe sok moet er een kunstje bij doen.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Zou dr wel een trucje op kunnen ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Heb je al die ranzige tatoeages en die reetspoiler gezien?quote:
Overigens, waar kan jij geen truckje op.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
RIPquote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef Esses het volgende:
Onze held, zanger van het trollen levenslied. Zanger van het volkslied van Samthegreat5 en M.k. Helaas overleden. Veel te vroeg van ons heen gegaan.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Op Grace?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Beetje flauwe reacties op mij.
Goed, ik ben een vrouw, dat brengt wellicht enige scepsis met zich mee, maar dat moet geen waardeoordeel zijn ten opzichte van mij, en mijn ambities die ik heb.![]()
Vrouwen bij luchtmobiel... Een maatje van mij zat bij die laatste in de AMOL. Die werd gewoon dusdanig veel gematst, omdat ze moest slagen, dat stond namelijk goed in de krant....![]()
Cheryl Cole jaquote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Nee dat misschien niet. Maar soldaat kan je vergeten.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Mistress_X het volgende:
Goed, ik ben een vrouw, dat brengt wellicht enige scepsis met zich mee, maar dat moet geen waardeoordeel zijn ten opzichte van mij, en mijn ambities die ik heb.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Een van de reacties eronder;quote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef Esses het volgende:
Onze held, zanger van het trollen levenslied. Zanger van het volkslied van Samthegreat5 en M.k. Helaas overleden. Veel te vroeg van ons heen gegaan.quote:He is not dead, bitches! He is just totally trolling us!![]()
![]()
Mijn post niet gelezen soms?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Mistress_X het volgende:
Goed, ik ben een vrouw, dat brengt wellicht enige scepsis met zich mee, maar dat moet geen waardeoordeel zijn ten opzichte van mij, en mijn ambities die ik heb.![]()
Ja! Maar waarom moet ik verantwoording aan jou afleggen? Ik lees al dat anderen jou niet hoog hebben zitten als een eerste jaars student biologie.quote:![]()
Lotusss is nu dat concert aan het kijken, ik trek dat ff niet meer.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nee jijquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom moet ik verantwoording aan jou afleggen? Ik lees al dat anderen jou niet hoog hebben zitten als een eerste jaars student biologie.![]()
Jij trekt zeker volle zalen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Canvas: Top Gearquote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ga je iets anders doen..quote:Op maandag 4 juni 2012 21:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss is nu dat concert aan het kijken, ik trek dat ff niet meer.
Er was eens....![]()
Als je wilt dat niemand je meer serieus neemt dan heb je zonet die missie volbracht.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom moet ik verantwoording aan jou afleggen? Ik lees al dat anderen jou niet hoog hebben zitten als een eerste jaars student biologie.![]()
![]()
Mogen we dat zelf bepalen aub?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je wilt dat niemand je meer serieus neemt dan heb je zonet die missie volbracht.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Lijkt mij duidelijk genoeg dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom moet ik verantwoording aan jou afleggen? Ik lees al dat anderen jou niet hoog hebben zitten als een eerste jaars student biologie.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Omdat ik Brits bloed door mijn aderen heb vloeien, gij heiden!!!!quote:
Slaapsequote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een tukkie voor het slapen doen iddEr was eens....![]()
Hele Britse koninkrijk in de hens zetten.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat ik Brits bloed door mijn aderen heb vloeien, gij heiden!!!!Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Hail the Britons!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat ik Brits bloed door mijn aderen heb vloeien, gij heiden!!!!
Dream on babyboyquote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je wilt dat niemand je meer serieus neemt dan heb je zonet die missie volbracht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Hij dreamt van je zweep.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Tom Jones lijkt nu op de broer van Morgan Freeman aka de broer van God
Dat zou hij willen jaquote:![]()
Tegen betaling, dan valt er wel wat te regelen. Krijgt hij een goede BDSM sessie.![]()
Tjah, ik hoorde dat je eruit zag als 16. Komt in de buurt van z'n leeftijd.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat zou hij willen ja![]()
Tegen betaling, dan valt er wel wat te regelen. Krijgt hij een goede BDSM sessie.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ja lekkerrrquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Jij gaat het wel redden bij Defensie ja...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Mistress_X het volgende:
Dat zou hij willen ja![]()
Tegen betaling, dan valt er wel wat te regelen. Krijgt hij een goede BDSM sessie.![]()
![]()
Gozert, moet ik je snoet eens oranje sprayen? WTF, jij bent geen pinda meer, maar een Laranga!!quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ga snurken man, paniekzaaier.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gozert, moet ik je snoet eens oranje sprayen? WTF, jij bent geen pinda meer, maar een Laranga!!![]()
Beantwoord dan gewoon zijn vraag? Lijkt me niet zo moeilijk om die ene professor te noemen, als je daarmee misschien iedereen kunt overtuigen dat je geen kloon of fakertje bent?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ga weg man, niemand hoeft hier iets te bewijzen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beantwoord dan gewoon zijn vraag? Lijkt me niet zo moeilijk om die ene professor te noemen, als je daarmee misschien iedereen kunt overtuigen dat je geen kloon of fakertje bent?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Overtuigen...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beantwoord dan gewoon zijn vraag? Lijkt me niet zo moeilijk om die ene professor te noemen, als je daarmee misschien iedereen kunt overtuigen dat je geen kloon of fakertje bent?![]()
![]()
Hoe moeten wij dan weten of het klopt? Sam geloven?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beantwoord dan gewoon zijn vraag? Lijkt me niet zo moeilijk om die ene professor te noemen, als je daarmee misschien iedereen kunt overtuigen dat je geen kloon of fakertje bent?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Dit. Gewoon die vraag beantwoorden.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beantwoord dan gewoon zijn vraag? Lijkt me niet zo moeilijk om die ene professor te noemen, als je daarmee misschien iedereen kunt overtuigen dat je geen kloon of fakertje bent?Ik lul niet uit m'n nek Cobraquote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dan weten of het klopt? Sam geloven?. En je kan veel van me zeggen, maar eerlijk ben ik wel.
![]()
Een watte?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gozert, moet ik je snoet eens oranje sprayen? WTF, jij bent geen pinda meer, maar een Laranga!!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Doe maar weer normaalquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon die vraag beantwoorden.
[..]
Ik lul niet uit m'n nek Cobra.
Gast, bewijs jij even dat je ook echt aan het radboud studeerdOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ah, Thaboel ziet weer kansen!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Thaboel het volgende:
Gast, bewijs jij even dat je ook echt aan het radboud studeerd![]()
![]()
Zeer zeker. Ik verveel me dus deze 'rel' uitmelken is wel het minste wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Rustig maar hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga weg man, niemand hoeft hier iets te bewijzen.het is gewoon een best sterk verhaal (geneeskunde, vrouw, luchtmobiel) en als het dan ook waar blijkt te zijn dan is dat toch juist interessant? Op FOK! kan iedereen wel wat blaten maar je moet er soms wel een beetje van op aan kunnen dat het niet allemaal bullshit is.
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:03 schreef Thaboel het volgende:
Gast, bewijs jij even dat je ook echt aan het radboud studeerd![]()
![]()
Ja en wie ben jij wel niet eigenlijk, Verklaar je nader!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef EllaN het volgende:
The plot thickens.. Moet iedereen zo bewijs gaan leveren?
Blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef EllaN het volgende:
Sam. Noem jij even de naam van mijn directe chef. Anders geloof ik niet dat jij echt bent."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik zie nergens Radboud staan... Jammer johquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Zeker niet. Het gros van de verhalen hier is daar niet interessant genoeg voorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef EllaN het volgende:
EDIT:
Daarnaast doe je alsof ik een scan van haar paspoort wil zien ofzo, zo erg is het allemaal niet hoor.![]()
Dan doe je maar lekker wat google werk. Je bent toch niet totaal achterlijk?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik zie nergens Radboud staan... Jammer joh![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeker niet. Het gros van de verhalen hier is daar niet interessant genoeg voor
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Mijn verhaal is ook sterk, mij is nooit gevraagd om bewijzen. Sam moet gewoon ff dimmenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Rustig maar hoorhet is gewoon een best sterk verhaal (geneeskunde, vrouw, luchtmobiel) en als het dan ook waar blijkt te zijn dan is dat toch juist interessant? Op FOK! kan iedereen wel wat blaten maar je moet er soms wel een beetje van op aan kunnen dat het niet allemaal bullshit is.
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn verhaal is ook sterk, mij is nooit gevraagd om bewijzen. Sam moet gewoon ff dimmen.
![]()
Kom dan op z'n minst met een vraag waarop het antwoord niet via google te vinden isquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon die vraag beantwoorden.
[..]. Al komt ze nu met een antwoord, dat bewijst nog steeds niks.
![]()
Hahaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeker niet. Het gros van de verhalen hier is daar niet interessant genoeg voor
EDIT:
Daarnaast doe je alsof ik een scan van haar paspoort wil zien ofzo, zo erg is het allemaal niet hoor..
![]()
Heel snel voordat ik allebei je neuzen breek!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Jawel.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan doe je maar lekker wat google werk. Je bent toch niet totaal achterlijk?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een alibiquote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef EllaN het volgende:
![]()
![]()
En zo ga je verder met je facade van leugens en bedrogquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Mistress_X het volgende:
Sammythegreat, ik ga na dit bericht niet eens meer op je in.![]()
![]()
Peter R. ?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Goede paint joh fraudeur. Diederik Stapel in spé.quote:"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Mistress_X het volgende:
![]()
Whehe.. ik gok op een kloon van Im.Kantquote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe.. ik gok op een kloon van Im.Kant![]()
![]()
Kan er niet eens een kloonscan gedaan worden hier? We zien ze meer en meer.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Bewijzen!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Dan is het goed.quote:
* Lotusss geniet van het Jubilee concert voor het 60 jarig jubileum van Elizabeth II op de troon.
Cool wijf
Kylie
Oh...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Kan er niet eens een kloonscan gedaan worden hier? We zien ze meer en meer.![]()
Kylie is ook een cool wijf ja! En ook een lekker wijf.quote:-----------------------------------------------------
quote:
![]()
DIT IS DE ECHTE!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Haha ach ik vermaak me ook wel, zolang ik mn biertje, laptop en peuken maar hebquote:Op maandag 4 juni 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zolang ze hier zo bezig zijn valt het mee!![]()
![]()
IS GEEN PAINT JONGUH IS VAN DE ROC JEWEETquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
quote:
heb jij ook geleerd om je voort te planten met biologielessen?quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Heeft serieus best wat moeite gekostquote:
Je vergeet klappen ontwijken van mn maten, daar heeft ie zeker een 10 voor, na al die zusjes die die heeft genaaid![]()
Dat ben ikquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Remco026 het volgende:
Je vergeet klappen ontwijken van mn maten, daar heeft ie zeker een 10 voor, na al die zusjes die die heeft genaaid
![]()
Dat zou Sam willenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Remco026 het volgende:
Je vergeet klappen ontwijken van mn maten, daar heeft ie zeker een 10 voor, na al die zusjes die die heeft genaaid![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Remco026 het volgende:
Je vergeet klappen ontwijken van mn maten, daar heeft ie zeker een 10 voor, na al die zusjes die die heeft genaaidNee, dat zou ik niet willen.quote:![]()
Hoho dat is de cijferlijst van Thaboel van de Jellinek. Die moet hier ook nog ergens liggen toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Remco026 het volgende:
En bedankt he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij lijk ik nog meer op die 020'er dan Samquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Excusus, dat komt door de drank, dat kan ik niet helpen...Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ga fietsen, je zou willen dat je een Amsterdammer was.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij lijk ik nog meer op die 020'er dan SamOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Nee, zou ik niet willenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga fietsen, je zou willen dat je een Amsterdammer was..
![]()
Speciaal voor jou Elton John op ned3quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
In 2008 ben ik begonnen met de opleiding voor beveiliger omdat het me leuk leek en ik veel affiniteit heb met wapens.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
Boete door aanhouding ambulanceverpleger door mij![]()
![]()
Deze dan ook nog even voor jou:quote:
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Godsamme zeg. Dat kan gewoon niet waar zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
Godver, plan een vakantie in Wales, gaat het 2 weken regenen
Een topic uit 2009...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
Had je maar naar Schotland moeten gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef m.k het volgende:
Godver, plan een vakantie in Wales, gaat het 2 weken regenen
Alan een eckte eckte allochtoon kijk ik BBC
Ja, tegenwoordig zijn er weinig van zulke juweeltjes te vinden.quote:
Buiten die topics uit de OP dan."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Daar regent het nietquote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had je maar naar Schotland moeten gaan.![]()
Oeps, weer weg
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go![]()
Prof. Dr. Ineke Sluiter, Grieks.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een bullcrap zeg..
Zullen we een leuk testje doen om te zien of je echt geneeskunde studeert aan de Radboud? Want dan beginnen we met de naam van een professor. Ineke, maak de achternaam maar af. En graag het vak dat ze geeft ''jongedame''.
Als je die goed doet gaan we een stapje moeilijker.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Alan klinkt meer Frans.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Lotusss het volgende:
Alan een eckte eckte allochtoon kijk ik BBC
En Ellan kiest voor de moeilijke vraagquote:
Overdag is Sammy een gewone student, maar 's avonds verandert hij in een...?![]()
Toch leuk geprobeerd. Welke zoek termen heb je gebruikt?quote:
Weet ik niet meer...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toch leuk geprobeerd. Welke zoek termen heb je gebruikt?![]()
Ineke Radboud Nijmegen, geloof ik.![]()
Kut, ik trek jou volgende keer weer gewoon dat Rode Witte shirt van 040 aan!!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Toch leuk geprobeerd. Welke zoek termen heb je gebruikt?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik hou het wel bij het geel/zwart van 026!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut, ik trek jou volgende keer weer gewoon dat Rode Witte shirt van 040 aan!!!!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut, ik trek jou volgende keer weer gewoon dat Rode Witte shirt van 020 aan!!!!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Pot, ketel je weet tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ga koken kreng, en graag 1 portie nasi rames! Nu!quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hoho, je hebt een vriendin he. Misbruik die maar voor het koken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga koken kreng, en graag 1 portie nasi rames! Nu!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Zeg aapje, jij bent ons slaafje, dus, hup hup hup, ER heeft trek!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoho, je hebt een vriendin he. Misbruik die maar voor het koken.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hup hup hup, je pakt maar een blik indische kipquote:Op maandag 4 juni 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg aapje, jij bent ons slaafje, dus, hup hup hup, ER heeft trek!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dan mag je me die ff gaan bezorgen, want die heb ik niet. Graag ook ff opwarmen ja! Dat is wel zo fijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hup hup hup, je pakt maar een blik indische kipVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
![]()
Voor Cobra uiteraard
Je hele kast staat vol met Brits voer...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg aapje, jij bent ons slaafje, dus, hup hup hup, ER heeft trek!![]()
![]()
Hohoho, en de rest dan? Gaat Cobra tracteren??quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nouja, aangezien de contest nog steeds open is gaan we zoals EllaN al zegt voor de moeilijkere vraag:quote:
Waar zitten we hier en wat wijzen de pijltjes aan Mistress_X?. Andere gegadigden (AchJa): voelt u zich geroepen om mee te doen.![]()
![]()
Dat is gvd handelswaar, ik vreet toch zeker ook niet m'n eigen huis op?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Je hele kast staat vol met Brits voer...Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Vet.
Ojha en stevie wonder!
Heb er meer waar deze vandaan kwamquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hohoho, en de rest dan? Gaat Cobra tracteren??
Voor de rest:
Dan leg je een euro in de potquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is gvd handelswaar, ik vreet toch zeker ook niet m'n eigen huis op?![]()
![]()
Dank je.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, aangezien de contest nog steeds open is gaan we zoals EllaN al zegt voor de moeilijkere vraag:
Waar zitten we hier en wat wijzen de pijltjes aan Mistress_X?. Andere gegadigden (AchJa): voelt u zich geroepen om mee te doen.
[ afbeelding ]Mooi cadeau, ben de 14de jarig, dus tipquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb er meer waar deze vandaan kwam
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Wou je ook dat cadeau hebben uit mijn post?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Mooi cadeau, ben de 14de jarig, dus tip![]()
![]()
Ik gok zelf een virus aangezien de rest bloedplaatjes + plasma is (zeg ik met mijn niet-afgeronde VWO)quote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, aangezien de contest nog steeds open is gaan we zoals EllaN al zegt voor de moeilijkere vraag:
Waar zitten we hier en wat wijzen de pijltjes aan Mistress_X?. Andere gegadigden (AchJa): voelt u zich geroepen om mee te doen.
[ afbeelding ]-----------------------------------------------------
Leuk dat je meedoetquote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik gok zelf een virus aangezien de rest bloedplaatjes + plasma is (zeg ik met mijn niet-afgeronde VWO). Ik laat het nog even in't midden, pas als Mistress_X heeft gereageerd zeg ik ja of nee.
![]()
Dat is gewoon een plakje bacon welke 4 weken over datum is. Hoef ik geen rocket scientist voor te zijn, wijsneus.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Kogelgaten!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Waar zitten we hier en wat wijzen de pijltjes aan Mistress_X?. Andere gegadigden (AchJa): voelt u zich geroepen om mee te doen.![]()
Oja, ik heb met de docent gesproken. Die zei dat ze dit bij geneeskunde ook hadden gehad, dus niet onderuit te praten Mistress_X. Ik ben benieuwd.
Trusten ER.
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Oja, ik heb met de docent gesproken. Die zei dat ze dit bij geneeskunde ook hadden gehad, dus niet onderuit te praten Mistress_X. Ik ben benieuwd.
Trusten ER.
Oei, er worden externe partijen bijgehaaldOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Is goed Rubje.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk niet dat je je antwoord gaat krijgen...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten ER.
![]()
Sammie kan maar 2 accounts tegelijker tijd aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
O mijn god, wat een slechte cijfers.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:11 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Alles wissen wat de MIVD tegen m kan gebruiken?![]()
![]()
Bij ons ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het heet tegenwoordig "cursus" zie ik...![]()
ZIE JE NOU!! HET IS GEWOON EEN ROC!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het heet tegenwoordig "cursus" zie ik...Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dat is toch die tijdverspilling, waar je aan het eind een papiertje voor krijgt waar je niks aan hebt?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het heet tegenwoordig "cursus" zie ik...![]()
Ja, bij een "cursus" denk ik niet direct aan een gedegen opleiding...quote:Op maandag 4 juni 2012 23:13 schreef Remco026 het volgende:
Dat is toch die tijdverspilling, waar je aan het eind een papiertje voor krijgt waar je niks aan hebt?![]()
mivd ehquote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
SC-niet-uitgeflikkerd-word-post.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Whahaha xD
Dat werkt nog niet hoor jankaas.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Op dit tempo kan ik zelfs een avond niet missen.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
Ja joh zomer drukte.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:26 schreef jankaas020 het volgende:
Op dit tempo kan ik zelfs een avond niet missen.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
hihiConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Iedereen om mistress-x en maitje heen als vliegen op stront...quote:
We, the unwilling.. led by the unqualified..
Die boeien me niet. Meer die geile kerelt van een Samthegreat5quote:Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Iedereen om mistress-x en maitje heen als vliegen op stront...Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Iedereen om mistress-x en maitje heen als vliegen op stront...Zo ongeveer ja...
![]()
![]()
Alleen om misterss-x.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Iedereen om mistress-x en maitje heen als vliegen op stront...Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ssstquote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Viel niet op hoor.quote:
Ik heb trouwens niet het hele topic gelezen, mij teveel werk op m'n telefoon, was het gezellig?
ik zie trouwens nog steeds misterss-x staanWe, the unwilling.. led by the unqualified..
![]()
Pff slaapkopfenConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
HoiOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Die kan best in de OP toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:01 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Die kan best in de OP toch?Je nick niet. Immers daar gaat het niet om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Hater, ik post reeds twee topiques mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Je nick niet. Immers daar gaat het niet om."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
twee topiques...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:03 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Hater, ik post reeds twee topiques mee.
Straks is er geen discussie meer mogelijk, gaat het automagisch.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Gast ga wegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:03 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Hater, ik post reeds twee topiques mee.
Ik heb het in de sc geplaatstOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Politiestaat allesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef Esses het volgende:
[..]
twee topiques...
Straks is er geen discussie meer mogelijk, gaat het automagisch."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Ik heb het gequotequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gast ga weg
Ik heb het in de sc geplaatst"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Niettus, Dat deed dat gekke script van Esses.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
![]()
Ik wil de LaPo niet want ik ben niet zo slim met computers."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: