SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 04:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
OPTIMUS FUCKING PRIME. Met een vrouwenurinoir als hoofd..
Wat is een 'brik'?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
Bij het gezicht dat ik zie zit de bril op het voorhoofd
Hoeveel delen daarvan heb jij gezien? Het eerste deel heeft blijkbaar al 5 vervolgdelen gehad...quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lachen gaat over in huilen. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, of het het juiste moment is en of zG (als enige trouwe poster nu) nog weet wat ik eerder heb gepost over het probleem met mijn vader.
quote:Op zondag 3 juni 2012 04:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lachen gaat over in huilen. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, of het het juiste moment is en of zG (als enige trouwe poster nu) nog weet wat ik eerder heb gepost over het probleem met mijn vader.
LOL.quote:
Mooie film. Kan je ook gelijk zien wat voor kut mentaliteit we hebbenquote:
Ubervette film met echt mooie betekenis..quote:
Doet mij denken aan:quote:Op zondag 3 juni 2012 06:35 schreef zarGon het volgende:
Wat is erger; poepen tijdens een toets (omdat het bezoeken van een wc niet toegestaan is) en meer dan een half uur zitten op de poep of een moeder hebben die ervoor zorgt dat iedereen op de wereld daarover te weten komt?
Het laat zien waar toe Turken in staat tot zijn, zelfs onder zulke omstandigheden. We zijn niet voor niks een bloedlijn met bir genen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
"Bu ülkede hiçbir başarı cezasız kalmaz evlat"
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beauty & brains![]()
![]()
Nee, vanwege haar hoeddoek studeert ze in de VS. Haar intelligentie kan sowieso geen probleem vormen, omdat Turkije talloze betaalde universiteiten telt.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
Zowel geen beauty als brains. Ze studeert in de verenigde staten door het geld van haar pappie. In Turkije scoorde ze dermate laag dat ze niet aangenomen zou worden
Als je Turkse genen en bloed omruilt voor Turkse cultuur ben ik het met je eens.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het laat zien waar toe Turken in staat tot zijn, zelfs onder zulke omstandigheden. We zijn niet voor niks een bloedlijn met bir genen.
Van wat ik mij herinner had zij enorm laag gescoord met die tests in Turkije. Dat zegt wel voldoende imo.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, vanwege haar hoeddoek studeert ze in de VS. Haar intelligentie kan sowieso geen probleem vormen, omdat Turkije talloze betaalde universiteiten telt.
Haar uiterlijk doet mij aan een getemd Arabisch paard denken, uiterlijk kalm maar van binnen kolkend.![]()
Maar ja, sinds Azize vastzit is alles wat naar AKP riekt vies, jakkie bah!
[..]
Als je Turkse genen en bloed omruilt voor Turkse cultuur ben ik het met je eens.
''Umutların tükendiği yerde, Türk'ün kudreti başlar.''quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het laat zien waar toe Turken in staat tot zijn, zelfs onder zulke omstandigheden. We zijn niet voor niks een bloedlijn met bir genen.
Nee, want de cultuur heeft zwaar onder de islam geleden.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
Als je Turkse genen en bloed omruilt voor Turkse cultuur ben ik het met je eens.
cCc Weissman Reis cCcquote:Op zondag 3 juni 2012 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Umutların tükendiği yerde, Türk'ün kudreti başlar.''
cCc
Jij herinnert je wel vaker dingen die verder niets met de werkelijkheid te maken hebben. Kom dan met een bron.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Van wat ik mij herinner had zij enorm laag gescoord met die tests in Turkije. Dat zegt wel voldoende imo.
Plus ze heeft zo een vieze look. Zo een bitch-look.
Turks bloed en genen zijn niet zuiver Turks gebleven, DNA-onderzoek wijst op een zeer heterogene afkomst. Maar sinds wanneer vind jij genen belangrijk? Je bekritiseerde Bortecinem wanneer ze dit onderwerp ter sprake durfde te brengen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
Nee, want de cultuur heeft zwaar onder de islam geleden.
Ik weet niet wat jullie hebben afgesproken maar eind augustus zou een mooie datum zijn. Ik beloof dan zonder ninja-tactieken aanwezig te zijn.quote:
Tegengas is leuk, alleen is de logica in vrouwelijk tegengas vaak ver te zoeken. Bloed, nagels.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Bilge het volgende:
Wat moet je nou met een vrouw die steeds ja knikt en nooit tegengas geeft?
Volgens de bro code zou ik 'i feel you bro' moeten zeggen terwijl ik een raki achterover sla, maar ik meen serieus dat ik de diepe beweegredenen van vrouwen doorgrondt. Mannen zijn doorzichtiger en recht voor zijn raap. Dat kunnen mannen zich veroorloven omdat zij het sterkere geslacht zijn. Vrouwen hebben daar tegenover fijnzinnige methoden ontwikkeld om toch hun zin te krijgen, maar als je negeert wat ze tegen je zeggen en je concentreert wat ze van je willen wordt het duidelijker.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tegengas is leuk, alleen is de logica in vrouwelijk tegengas vaak ver te zoeken. Bloed, nagels.
Hoe verkracht je een lied.quote:
Er zijn geen diepe beweegredenen, je houdt jezelf voor de gek. Ze trollen er gewoon op los omdat ze altijd ongelijk hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens de bro code zou ik 'i feel you bro' moeten zeggen terwijl ik een raki achterover sla, maar ik meen serieus dat ik de diepe beweegredenen van vrouwen doorgrondt. Mannen zijn doorzichtiger en recht voor zijn raap. Dat kunnen mannen zich veroorloven omdat zij het sterkere geslacht zijn. Vrouwen hebben daar tegenover fijnzinnige methoden ontwikkelt om toch hun zin te krijgen, maar als je negeert wat ze tegen je zeggen en je concentreert wat ze van je willen wordt het duidelijker.
Zegt wie?quote:[..]
Hoe verkracht je een lied.Je hoort dat tergend langzaam te zingen, zodat 'Leylim Leee eee eeeey Leylim Ley' eruit springt.
Dat lijkt zo omdat vrouwen haatzuchtig zijn. Wanneer ze in situatie a niet hun zin krijgen of zich niet voldoende gewaardeerd voelen (wat ze uit kleine details kunnen afleiden), trollen ze je in situatie b,c,d tot aan z toe, zodat je tot bezinning komt. Maar er is wel een achterliggende reden die aanleiding gaf tot het getroll, en vaak klopt die reden ook. De reactie is wel nep en overdreven, maar dat komt dus door de vrouwelijke zwakheid. Een ander wapen heeft ze niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn geen diepe beweegredenen, je houdt jezelf voor de gek. Ze trollen er gewoon op los omdat ze altijd ongelijk hebben.
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
Oké oké, niemand tipt aan meneer Livaneli.
Van wat ik heb gezien kan ik concluderen dat het nergens over ging. Maar goed, dat is meestal het geval bij zulke programma's.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha dikke ruzie op Beyaz tv bij voetbal programma
Wát?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:50 schreef Eagle_99 het volgende:
Tering heb mijn liefde verklaard aan iemand, voor iedereen![]()
Alleen nu mag ze het zelf opknappen
Ze wou het zelfquote:
Nog steeds even onduidelijk, maar okay.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ze wou het zelfMaar ik heb het wel weer opgeknapt
![]()
Ze mag blij wezen
Iyi geceleeeeer
Ridvan was gewoon snel op z'n pik getrapt en die andere tjappie flipte daardoorquote:Op maandag 4 juni 2012 01:04 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien kan ik concluderen dat het nergens over ging. Maar goed, dat is meestal het geval bij zulke programma's.
Thanksquote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Wolf geeft moslimgroet, varkentjes zeggen: ooh gelukkig is hij moslim.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-helikopter.dhtml
Dit is toch niet iets recents?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-helikopter.dhtml
quote:KUWAIT — A Kuwaiti man was sentenced to 10 years in prison on Monday after he was convicted of endangering state security by insulting the Prophet Mohammad and the Sunni Muslim rulers of Saudi Arabia and Bahrain on social media.
(...)
The judge found him guilty of insulting the Prophet, the Prophet's wife and companions, mocking Islam, provoking sectarian tensions, insulting the rulers of Saudi Arabia and Bahrain and misusing his mobile phone to spread the comments.
(...)
Bron: http://www.msnbc.msn.com/id/47673850.
Lekker gezond bezig...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:40 schreef zarGon het volgende:
De dag beginnen met baklava..
.
.
Nu een volkoren broodje met kaas, sla, komkommer en champignon..
Achterlijke cultuur hè.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Waarom zijn ze soms zo achterlijk bezig in die moslimlanden? De rechters en dergelijke hè, niet diegene die beledigd heeft.
Regels zijn regels, dat zou je als ingeburgerde Nederlander toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Waarom zijn ze soms zo achterlijk bezig in die moslimlanden? De rechters en dergelijke hè, niet diegene die beledigd heeft.
Voedsel is om ermee te experimenteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De dag beginnen met zoetigheid is toch niet gezond?
Dan moet je niet klagen over de rechters maar over de wetgevende machtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
Dat een regel een regel is maakt de regel niet niet-klachtwaardig en/of achterlijk.
Ik noemde rechters, omdat zij er zichtbaar bij zijn betrokken (rechterlijke uitspraak). De rest schaarde ik onder "en dergelijke". Ze zijn met z'n allen achterlijk bezig daar. Maar goed, je hebt gelijk, alhoewel ik vind dat de rechters houden het systeem ook in leven (nou ja, niet dat er een alternatief is als het systeem zelf al rot is).quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen over de rechters maar over de wetgevende macht
De situatie waarin rechters op eigen houtje wetten gaan verzinnen en straffen uitdelen naar keuze zou ik slechter vinden. Elke vorm van trias politica moet je koesterenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik noemde rechters, omdat zij er zichtbaar bij zijn betrokken (rechterlijke uitspraak). De rest schaarde ik onder "en dergelijke". Ze zijn met z'n allen achterlijk bezig daar. Maar goed, je hebt gelijk, alhoewel ik vind dat de rechters houden het systeem ook in leven (nou ja, niet dat er een alternatief is als het systeem zelf al rot is).
True, hij bleef er maar over pratenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ridvan was gewoon snel op z'n pik getrapt en die andere tjappie flipte daardoor
Eindelijk weet ik op wie ik haar vind lijken. Ze heeft iets weg van Zeynep Tokus, die destijds in Deli Yurek heeft gespeeld.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Die vieze blik heb je wel gelijk in. Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die vieze blik juist mooi. Wat moet je nou met een vrouw die steeds ja knikt en nooit tegengas geeft?
Katten ownen omdat:quote:
Die jongen is veroordeeld voor belediging van politieke leiders en Islamitische iconen. Koeweit is een 'halve democratie' waar de belangrijke functies in één familie (Al-Jaber Al-Sabah) blijven. Koeweiti's die niet tot deze familie horen en niet in staatspropaganda trappen vinden deze slaaf-meester relatie onrechtvaardig. Sinds de Arabische revolutie durven ze hun stem heviger te uiten. Nadat het volk het Koeweitse parlement bestormde heeft de regering haar ontslag moeten indienen. Maar de Emir die aan het hoofd van het land staat is vastbesloten om op zijn plaats te blijven. Meer machthebbers hebben daar last van.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Trias politica is een illusie. Wetten zijn niet ondubbelzinnig; rechters moeten wetten interpreteren. Wetgevers vinden dat ook niet erg en bevorderen dat zelfs door wetten in vage/ abstracte/ ruime woorden te vatten, omdat zij beseffen dat maatschappij te complex is om met concrete wetten gereguleerd te worden, en omdat de maatschappij zo snel verandert dat de wetgever het niet kan bijbenen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De situatie waarin rechters op eigen houtje wetten gaan verzinnen en straffen uitdelen naar keuze zou ik slechter vinden. Elke vorm van trias politica moet je koesteren
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef anisoptera het volgende:
Eindelijk weet ik op wie ik haar vind lijken. Ze heeft iets weg van Zeynep Tokus, die destijds in Deli Yurek heeft gespeeld.
Kun je tegelijk schattig zijn en schijt aan alles hebben?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Katten ownen omdat:
- kittens de schattigste wezens op aarde zijn
- volwassen katten sexy zijn
- katten schijt aan alles hebben
Beetje schande dit, maar ik vind het wel chill, omdat Nederlands een stuk makkelijker wegleest voor mij dan Turks.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
De Turkse krant Zaman werkt aan een Nederlandstalige editie. Die moet volgend jaar verschijnen in Nederland en Vlaanderen. Dat zei hoofdredacteur Mete Öztürk van Zaman Benelux vandaag.
Zaman heeft in Turkije 1 miljoen abonnees. Ook in de Benelux is de krant populair. Volgens de hoofdredacteur heeft de krant daar een oplage van 10.000 exemplaren. Met de website erbij bereikt de krant volgens hem ongeveer 50.000 lezers. Van hen woont 60 procent in Nederland en 40 procent in België.
De krant heeft nu in België en Nederland al zo'n tien verslaggevers. Zij spreken Turks en Nederlands, maar schrijven vooralsnog alleen voor de Turkstalige Zaman.
Allemaal leuk en aardig maar zo leren de Hollanders natuurlijk nooit Turks
Zeynep vind ik niet erg tof, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door mijn irritatie aan haar persoon in werkelijkheid. Melda inzetten bij Deli Yürek was een net zo foute zet als Zeynep inzetten bij Cocuklar Duymasin. Eigenlijk heb ik nooit 'geslaagde opvolgingen' kunnen zien bij series.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nu je het zegt.Prachtig meisje ook
, vormde een leuk koppel met Yusuf. Melda Bekcan (haar opvolger) was nep/ gemaakt.
Ik moest lachenquote:
Qua tint niet echt..quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Indonesisch... nou ik zie er eerder een Syrische in, wat jullie?
Borte?
- alem göt olmussa bunda benim suçum ne dayi?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
Bilge, neem je nou expres de moeilijkere posities in tijdens een discussie?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[i]Allemaal leuk en aardig maar zo leren de Hollanders natuurlijk nooit Turks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Eindelijk weer eens een Turk in de media, heb vandaag GTST gemist en begon een leeg gevoel te krijgen.![]()
![]()
Ik weet niet wat ze in haar privé-leven uitspookt, maar ik betwijfel of jij het wel weet. Je baseert je toch niet op de sensationele verhalen van de roddelpers?quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zeynep vind ik niet erg tof, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door mijn irritatie aan haar persoon in werkelijkheid. Melda inzetten bij Deli Yürek was een net zo foute zet als Zeynep inzetten bij Cocuklar Duymasin. Eigenlijk heb ik nooit 'geslaagde opvolgingen' kunnen zien bij series.
[..]
Ik moest lachen.
![]()
De eerste geslaagde opvolging moet ik ook nog tegenkomen.Scenaristen kunnen dit oplossen door de oude persoon dood te laten gaan of te laten emigreren. Mooi beroep, scenarioschrijver.
![]()
Khaleesiquote:
Wax. Gel maakt je kaal. Kijk maar naar al die allochtonenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik stel deze vraag maar even hier omdat jullie misschien hetzelfde hebben. Ik heb namelijk best wel stug haar, van dat typische middenoosters haar en ik vraag me af wat ik beter kan gebruiken; gel of wax. Weet een van jullie het? En misschien ook het verschil tussen die 2?
uhh, dafuq did i just readquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Khaleesi![]()
Je hebt je draken weer terug en genoeg goud voor boten om de oversteek te maken naar je volk, dat onder de indruk van je draken jou zal omarmen als hun Khaleesi.Vervolgens marcheer je naar de troon, maar pas op voor de white walkers. Daar valt niet mee te sollen!!
@Triggershot, je filmpje is verwijderd.
en die draken? Zijn dat mn huisdieren?quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij zegt dat je een prinses bent. Wel een hele wilde.
Ja, je huisdieren, bondgenoten en kinderen. Jij zal ze liefhebben als je eigen kind, je bent de jouwe namelijk kwijtgeraakt aan een vrouw die je kind van je afnam d.m.v. zwarte magie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
en die draken? Zijn dat mn huisdieren?
Idd, jammerquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Khaleesi![]()
Je hebt je draken weer terug en genoeg goud voor boten om de oversteek te maken naar je volk, dat onder de indruk van je draken jou zal omarmen als hun Khaleesi.Vervolgens marcheer je naar de troon, maar pas op voor de white walkers. Daar valt niet mee te sollen!!
@Triggershot, je filmpje is verwijderd.
Whut? Ahahah waar is die bitch.. Beetje mn kind afnemen tsssssquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je huisdieren, bondgenoten en kinderen. Jij zal ze liefhebben als je eigen kind, je bent de jouwe namelijk kwijtgeraakt aan een vrouw die je kind van je afnam d.m.v. zwarte magie.
Geen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik stel deze vraag maar even hier omdat jullie misschien hetzelfde hebben. Ik heb namelijk best wel stug haar, van dat typische middenoosters haar en ik vraag me af wat ik beter kan gebruiken; gel of wax. Weet een van jullie het? En misschien ook het verschil tussen die 2?
Chang.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
De Turkse taalolympiadesquote:Op donderdag 7 juni 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:
Argh, soms is het Nederlands irritant.
- DeTurkse Taal Olympiades
- De Turkse taalolympiades/Taalolympiades
- De Turkse taal-olympiades/Taal-olympiades
Welke?!
Zelf kies ik voor "De Turkse taal-olympiades", omdat ik de nadruk wil leggen op 'de Turkse taal'.
Edit:
Of is het Internationale Olympiade van de Turkse taal? [ afbeelding ].
Dank je.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
De Turkse taalolympiades
Je redenatie om toch het streepje te gebruiken mag volgens mij ook gewoon, je mag inderdaad streepjes gebruiken om de nadruk te leggen op zaken in lange samenstrekkingen.
Ik heb ze met een glimlach gelezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
- alem göt olmussa bunda benim suçum ne dayi?
- bu dünyayi sen mi kurtaracan uleyn?
- zamaninda birilileri ayaklanmasaydi biz simdi Yunanca konusur olacaktik dayi!
- sen kendini Atatürkmü sandin? Senden olsa olsa atahiyar olur, hırbo!
- teessüf ederim dayi. Bir gün bu laflari yidirecegim sana.
- hassikter lan. Düne kadar çisini tutamiyordun.
- gidiyorum ama dönüsüm muhtesem olacak!
- Bak hala konusuyor. Hanim çabuk benim terliklerimi getir.
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef zarGon het volgende:
Net vroeg je je nog af of hij hier nog postte...
De naam die wordt genoemd in de link die je plaatste is natuurlijk altijd een makkelijke uitweg. Officieel mag je namen van bedrijven en organisaties e.d. volgens mij apart schrijven ("Koninklijke Nederlandsche Petroleum Maatschappij" in plaats van "Koninklijke Nederlandse Petroleummaatschappij").quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:
Argh, soms is het Nederlands irritant.
- DeTurkse Taal Olympiades
- De Turkse taalolympiades/Taalolympiades
- De Turkse taal-olympiades/Taal-olympiades
Welke?!
Zelf kies ik voor "De Turkse taal-olympiades", omdat ik de nadruk wil leggen op 'de Turkse taal'.
Edit:
Of is het Internationale Olympiade van de Turkse taal? [ afbeelding ].
Maar dat vind ik niet netjes staan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De naam die wordt genoemd in de link die je plaatste is natuurlijk altijd een makkelijke uitweg. Officieel mag je namen van bedrijven en organisaties e.d. volgens mij apart schrijven ("Koninklijke Nederlandsche Petroleum Maatschappij" in plaats van "Koninklijke Nederlandse Petroleummaatschappij").
Surinamers op FOK! #8 Op naar de 14 juni meet!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
Deze man heeft een oog voor kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je huisdieren, bondgenoten en kinderen. Jij zal ze liefhebben als je eigen kind, je bent de jouwe namelijk kwijtgeraakt aan een vrouw die je kind van je afnam d.m.v. zwarte magie.
Erdogan en Kiliçdaroglu als Hacivat en Karagöz?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Als land Birheid je eigen maken en toch zo'n negatief leven leiden, komt door die dekselse Armeniers/Zionisten/Koerden
Erdogan doe er iets aan!
www.gallup.com/poll/15504(...)gative-Emotions.aspx
Ik ben niet eens blondquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Surinamers op FOK! #8 Op naar de 14 juni meet!
[..]
Deze man heeft een oog voor kwaliteit.![]()
Niet alleen de namen van Jaleesa en Khaleesi lijken opelkaar, maar ook hun lot. De Dothraki zijn waarschijnlijk geïnspireerd op Turks-Mongolische nomadenstammen. We hebben dus twee blondines die op woeste Centraal-Aziatische krijgers vallen.
[..]
Erdogan en Kiliçdaroglu als Hacivat en Karagöz?![]()
Ik denk dat ongelukkige mensen vooral bij zichzelf te rade moeten gaan en dat je niet teveel moet verwachten van de overheid.
Hoe zou ik toch op dat idee gekomen zijn?quote:
Je was weer busted met een neppe foto afgelopen maand zag ikquote:
wie zegt dat die foto nep was??quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je was weer busted met een neppe foto afgelopen maand zag ik
Nee, het was in KPDquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wie zegt dat die foto nep was??![]()
heeft Trigger over me lopen roddelen toen ik op vakantie was zeker?
Battal Gazi is een volksheld waarover veel Turkse films zijn gemaakt. In die films verslaat hij in zijn eentje het Byzantijnse Rijk.quote:
Mooizo!quote:
Ohhh juistquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Battal Gazi is een volksheld waarover veel Turkse films zijn gemaakt. In die films verslaat hij in zijn eentje het Byzantijnse Rijk.Tussen alle vechtpartijen door wordt hij verliefd op een Byzantijns meisje. Wanneer hij haar voor het eerst ziet zegt hij met zweverige ogen "woeste schoonheid uit het vijandelijke kamp" en ook "hoe is het mogelijk dat uit een duivel als Leon een engel als jij kan voortkomen, vreemd!".
Ik behoor momenteel tot de 38 % van WammesWaggel.quote:
Wtfquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee ik gebruik alleen condoom fetherlite
ik denk het niet.. die hebben de verkeerde afslag genomen terwijl de wolf zei dat ze rechts moesten..quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik behoor momenteel tot de 38 % van WammesWaggel.![]()
Ik ben benieuwd of SpikedPsych en Aryamehr ook terugkomen.
Geeneens prijzen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen jullie mee?
http://sport.fok.nl/ekpool/meedoen
Nehhquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen jullie mee?
Tof.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn ze nog aan het regelen.
FOK! EK 2012 Pool gaat van start
Een EK zonder Turkije is niet boeiend.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen jullie mee?
Ik kijk al sinds WK 1998 (met of zonder Turkije). Nu weer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een EK zonder Turkije is niet boeiend.
Vind ik ook want dan moest ik zijn username opzoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je DM'en een te grote moeite vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijnen op de koepel zullen wel een betekenis hebben.
Ik doel meer op haar gedragingen die door opgenomen beelden direct waar te nemen zijn. De keuzes die zij in haar persoonlijke leven maakt gaan mij inderdaad niet veel aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze in haar privé-leven uitspookt, maar ik betwijfel of jij het wel weet. Je baseert je toch niet op de sensationele verhalen van de roddelpers?![]()
De eerste geslaagde opvolging moet ik ook nog tegenkomen.Scenaristen kunnen dit oplossen door de oude persoon dood te laten gaan of te laten emigreren. Mooi beroep, scenarioschrijver.
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Bilge het volgende:
Het Taksim plein krijgt de volgende moskee als de bevoegde instanties akkoord gaan:daar komt niets van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijnen op de koepel zullen wel een betekenis hebben.![]()
van pleinen blijf je af![]()
Nee hoor, is nu te laat om foto's te makenquote:
Hoooooowquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee hoor, is nu te laat om foto's te maken, morgen misschien. Ben wel mijn fotocamera kwijt en foto's van mijn telefoon zijn best blurrig.
Jij mag als eerste kiezen, heb ik zo geregeld met mijn moeder, zitten 2 hele lieve tussenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hoooooow
Heb je ze allemaal nog of heb je er speciaal 1 voor mij gereserveerd
Hij is gek op dieren. En zit er graag mee op schoot.. Mn ouders hebben een hond en een konijn en toen hij nog wat kleiner was hadden ze ook 2 katten. Dus hij is gewend aan dieren en gaat er ook niet als een malle achteraan rennenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Kan je zoontje trouwens goed met katten omgaan (lees: geduldig en geen ADHD)? Een kennis had namelijk 3 dagen geleden een kat gekocht van iemand (niet van ons) en dat zoontje ging heel slecht met die kat om, dat beest was in 2 dagen getransformeerd naar een hyper-agressieve kitten, we hebben het beest maar meegenomen, ze wilden het dier na 2 dagen al in de bos dumpen.
Hebben dat beestje toen meegenomen, helaas bleek het dier voor ons te moeilijk om te kalmeren, hebben het vandaag maar meegegeven aan het asiel.
Die reacties daaronder...quote:"İstanbul'u alacağız"
Yunan Führer'in gündüz düşleri
Yunanistan'da yapılan son seçimlerde büyük bir sürpriz yaparakmeclise giren Irkçı Ataka Partisi'nin lideri Nikos Mihaloliakos, Yunan basınında da ilgi odağı oluyor. Son olarak Proto Thema gazetesi, Mihaloliakos'la bir röportaj yaptı ve ırkçı politikacının görüşlerini anlatan uzun bir habere sayfalarında yer verdi.
"KALBİMİZ İSTANBUL'DA"
İstanbul'un Fethi dolayısıyla düzenlenen etkinlikte Hrisi Avgi mensuplarına konuşma yapan Mihaloliakos'un, Türkler ve yasadışı göçmenler aleyhinde sloganlar attırarak kalabalığı coşturduğu belirtilen haberde, Mihaloliakos'un ''Kalbimiz kraliçe şehirde (İstanbul). Yaşasın Konstantinos Palaiologos'' diye bağırarak konuşmasına son verdiği bildirildi.
YAHUDİLER GİBİ...
Mihaloliakos, Proto Thema gazetesine verdiği mülakatta yöneltilen, ''15 milyon Türk'e karşı artık sadece 3 bin Rum'un yaşadığı İstanbul'u talep etmek bugün gerçekçi olabilir mi?'' yönündeki soruya karşılık ise ''Yahudiler asırlar sonra, 1948 yılında, atalarının topraklarında devlet kurmayı başardılar. 'Silahları alarak Türkler ile savaşmamız gerekiyor' demiyorum fakat asırlarca Helenizm'in Küçük Asya, Pontus ve Doğu Trakya'da var olduğunu unutmamalıyız'' dedi.
"FÜHRER DENMESİ BENİ KIZDIRMIYOR"
Nikos Mihaloliakos, verdiği röportajda, ''Sizi Führer ya da faşist olarak tanımlamalarını nasıl karışılıyorsunuz?'' sorusuna ''İnanın beni hiç kızdırmıyor. Ailem, vatanın özgürlük mücadelesinde kendi payına düşeni ödemiş bulunuyor. Kolejlerin Amerikan çocukları, ordunun üç aylık görev sürelileri beni faşist olmakla suçlayamaz'' yanıtını verdi.
Uzun yıllar önce Hitler lehine yazdığı yazısı hala eleştirilen Mihaloliakos, ilgili açıklamasında, ''Hiçbir şey için pişman değilim. Yazdıklarım iki büyük savaş arasındaki dönemle ilgiliydi. Hitler'in, Yunanistan'ın düşmanı olduğu dönemle ilgisi yoktu. O dönemde yaşasaydım elbette savaşacaktım. Nasıl olsa o dönemde Yunanistan'da da İoannis Metaksas'ın 4 Ağustos rejimi ona benzer tipteydi'' dedi.
Eşi Eleni Zarulia ile büyük bir aşk yaşadığını söyleyen Mihaloliakos, ''Eleni, 1980'li yılların ortalarından beri Hrisi Avgi mücadelecisi. Kaldırımlarda, çatışmalarda tanıştık. Ortak mücadelelerimiz bizi yakınlaştırdı ve hayatlarımızı birleştirdik. Benim en büyük destekçimdir'' ifadelerini kullandı.
Habere göre, resmi koruma kullanmayan Mihaloliakos, evinin önünde bekleyen örgüt mensupları tarafından korunuyor. Örgüt üyeleri, Mihaloliakos bürosunun giriş kapısından geçerken de saygı duruşunda bulunuyor.
http://www.haberturk.com/dunya/haber/749089-istanbulu-alacagiz
quote:darkestyet08 Haziran 2012 Cuma 12:19
insallah oyle birseye yeltenirler de istanbulu alalim derken atinayi kaybederler
quote:pekstone08 Haziran 2012 Cuma 12:13
iyi gel al...
quote:okanugur08 Haziran 2012 Cuma 12:13
yiyosa gelin :d
quote:bilgekaan08 Haziran 2012 Cuma 12:11kaşınma tatlım... 2 saate atinada nargile keyfi yaparız
Schok, schok, schok! De mysterieuze Anisoptera geeft toe een sensatiebeluste showbizzwatcher te zijn! Hoewel haar posts op het internet een nuchtere indruk gaven blijkt ze irl te smullen van pikante onthullingen over beroemdheden. Meer details over deze schokkende ontdekking volgen na een korte reclame en de rubriek 'haftanın rüküşleri'. Blijf bij ons!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik doel meer op haar gedragingen die door opgenomen beelden direct waar te nemen zijn. De keuzes die zij in haar persoonlijke leven maakt gaan mij inderdaad niet veel aan.
Die oplossingen worden wel eens gebruikt, maar geven mij eigenlijk ook geen voldoening. Scenarioschrijver is volgens mij vooral een uitdagend beroep.
Turkije zou de Golden Dawn moeten steunen. Een betere kans om grenstwisten in ons voordeel te beslechten krijgen we niet. Als Turkse geheim agenten overvallen/ verkrachtingen enzo plegen, gepakt worden en in het nieuws komen zullen zij meer Griekse stemmen krijgen. Ook kunnen we geld storten in hun partijkas. Deze kans mogen we niet missen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die reacties daaronder...
[..]
[..]
[..]
[..]
geef toe je zou haar wel batsenquote:
De reacties onder het filmpje zeggen genoeg.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Je bent een homo ?
http://gaycell.blogspot.n(...)?zx=5faf5985dcc9d0da
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef EL_Presidente het volgende:
kan ik er wat aan doen dat een of andere gek mijn foto op een homo site heeft gebruikt.
quote:
Ik lees dit nu pas, maar moet er echt op reageren. Ik kan er slecht tegen als men dieren neemt zonder erover na te denken. "Hey wat leuk, een kitten houdt onze kleine zoon vast wel bezig". En dan halen ze zo'n beestje in huis alsof het een stuk speelgoed is. En als het kind niet met zo'n dier om kan gaan, gaan ze dat kind niet leren om met het dier om te gaan, maar dumpen ze het dier maar in een bos.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Kan je zoontje trouwens goed met katten omgaan (lees: geduldig en geen ADHD)? Een kennis had namelijk 3 dagen geleden een kat gekocht van iemand (niet van ons) en dat zoontje ging heel slecht met die kat om, dat beest was in 2 dagen getransformeerd naar een hyper-agressieve kitten, we hebben het beest maar meegenomen, ze wilden het dier na 2 dagen al in de bos dumpen.
Hebben dat beestje toen meegenomen, helaas bleek het dier voor ons te moeilijk om te kalmeren, hebben het vandaag maar meegegeven aan het asiel.
Zo ging het 2 jaar geleden toch ook? Tegen Spanje. Had Robben zo'n dikke kans, ging hij er gewoon niet in. Of hij werd onderuit gehaald ofzo, weet niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef zarGon het volgende:
Beter scoort Van Persië er eentje, anders is iedereen boos op hem. Hij maakt het telkens niet af..
Turken zijn heel goed tegenover mensen, maar behandelen dieren jammer genoeg niet met het respect en de liefde dat ze verdienen. Toen ik in Turkije was een lange tijd geleden, zag ik iemand voor de lol een steen gooien naar een hond, als klein kind raak je dan natuurlijk verward met wat je ziet. Toen ik van mijn tantes hoorde dat dat wel vaker gebeurde is mijn liefde voor dieren daardoor sterker gegroeid, heb altijd de neiging gehad om het op te nemen voor degenen die niet voor zichzelf kunnen opkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, maar moet er echt op reageren. Ik kan er slecht tegen als men dieren neemt zonder erover na te denken. "Hey wat leuk, een kitten houdt onze kleine zoon vast wel bezig". En dan halen ze zo'n beestje in huis alsof het een stuk speelgoed is. En als het kind niet met zo'n dier om kan gaan, gaan ze dat kind niet leren om met het dier om te gaan, maar dumpen ze het dier maar in een bos.
Ik wil ook heel graag een kat op mijn studentenkamer, maar neem er geen omdat ik de pineut ben als de kat naar buiten wil en omdat ik vaak in de weekenden in het ouderlijke huis ben (waar ook een kat is overigens). Vooruit denken.
/lief dagboek
Turken hebben weinig respect voor dieren inderdaad. Er zijn wel Turken die dieren respecteren omdat ze ook levende wezens zijn, maar een deel van deze Turken kan zich weer niet inleven in die dieren. Als ze zo'n dier kwaad doen, lijken ze niet te snappen dat het erg is. 'Aman bisey olmaz', zo'n soort instelling.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turken zijn heel goed tegenover mensen, maar behandelen dieren jammer genoeg niet met het respect en de liefde dat ze verdienen. Toen ik in Turkije was een lange tijd geleden, zag ik iemand voor de lol een steen gooien naar een hond, als klein kind raak je dan natuurlijk verward met wat je ziet. Toen ik van mijn tantes hoorde dat dat wel vaker gebeurde is mijn liefde voor dieren daardoor sterker gegroeid, heb altijd de neiging gehad om het op te nemen voor degenen die niet voor zichzelf kunnen opkomen.
Aan welke pool doe jij mee? Op Fok! sta ik gedeeld 12e.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Ayca het volgende:
Hier alleen goed dat rusland zou winnen. Had 1-0 voor polen maar helaas werd het gelijkspel.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Morgen Deniz zn verjaardag vieren yeey!
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilersquote:
Concludeer je dat uit zijn spel?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Arcadia het volgende:
Rafael van der Vaart had volgens mij gisteren seks gehad.
Dan ga je toch op de PVV stemmen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilers
Ditquote:
Gewoon met vriendenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Aan welke pool doe jij mee? Op Fok! sta ik gedeeld 12e.
[..]Hoe oud wordt hij?
[..]
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilers
[..]
Concludeer je dat uit zijn spel?
quote:
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit
Nederland heeft verdient verloren, kut naabs. Geen Huntelaar in de basis en die dikke bouma achter in
Mysterieus nog wel. Goede inleving, de volgende keer alleen wel het woord flaş gebruiken in plaats van schokquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Schok, schok, schok! De mysterieuze Anisoptera geeft toe een sensatiebeluste showbizzwatcher te zijn! Hoewel haar posts op het internet een nuchtere indruk gaven blijkt ze irl te smullen van pikante onthullingen over beroemdheden. Meer details over deze schokkende ontdekking volgen na een korte reclame en de rubriek 'haftanın rüküşleri'. Blijf bij ons!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Ik heb laatst trouwens eindelijk de officiële Acceptance Letter ontvangen van de desbetreffende uni! Het eerste semester van aankomend collegejaar studeer ik in Istanbul.
Wat moet je nou met vrienden als je internet hebt.quote:
Ik dacht dat ze altijd 'şok şok şok' riepen, maar jij zal wel gelijk hebben. Jij bent ten slotte de expert op dit gebied.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:56 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Mysterieus nog wel. Goede inleving, de volgende keer alleen wel het woord flaş gebruiken in plaats van schok.
Ik probeer alleen wat leven in de brouwerij te krijgen.quote:Alsof gedragingen van bekenden alleen te zien zijn bij sensationele programma's van laag niveau. Acigimi yakalamaya calisiyorsun, ama nafile.
De voorspellingen gaan minder goed, zie ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk EK tot nu toe. Morgen Spanje tegen Italië.Ik ben benieuwd; ik heb Italië lang niet zien spelen.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Ik heb laatst trouwens eindelijk de officiële Acceptance Letter ontvangen van de desbetreffende uni! Het eerste semester van aankomend collegejaar studeer ik in Istanbul.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
En tevens: http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html
Koter toch. Ik herken mezelf in je. Toen de homeostase van mijn hormonen verstoord was, kwam deze onzin ook mijn mond uit. Dezelfde kontlikkerij als hetgeen jij hier verkondigt. Totdat de hand die mij voedde, plots veranderde in een vuist die zich binnen de kortste keren tot aan de elleboog in mijn reet schoof.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op.![]()
Zonder Nederlanders holden jullie op dit moment in een of ander boerengat achter schapen en geiten aan.Vol liefde zou ik jullie bloedzuigers uitzwaaien als jullie een enkele reis terug zouden krijgen. Misschien leren jullie daar het Turkse gezegde "it bilem sahabina hiyanetlik etmez" of het Nederlandse equivalent "bijt niet in de hand die je voedt".
Wie winst verdient is onbelangrijk. Als Turkije een oorlog verliest hang je ook geen vlag uit omdat de vijand beter vocht.Zelfs mijn Nederlandse buren juichen en treuren hardop mee met Turkije, ga je schamen man...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koter toch. Ik herken mezelf in je. Toen de homeostase van mijn hormonen verstoord was, kwam deze onzin ook mijn mond uit. Dezelfde kontlikkerij als hetgeen jij hier verkondigt. Totdat de hand die mij voedde, plots veranderde in een vuist die zich binnen de kortste keren tot aan de elleboog in mijn reet schoof.
Nu zeik ik daar niet om. Ik kan namelijk kiezen. Ik eet en blijf leven, maar accepteer hier en daar een binnendringende vuist, of ik bied weerstand en verhonger ten gevolge daarvan. Ik kies om te eten.
Maar als ik vervolgens een beetje zit te ouwehoeren om een spelletje, een sport die mij vrij weinig boeit, een sport waarbij ik hetzelfde over Turkije zou zeggen en vervolgens uitleg dat ik het allemaal niet zo meen en dat ik neutraal ben, vind jij dat een reden om je smerige kontlikkerij hier te verkondigen. Je vergelijkt het zelfs met een oorlog, waarbij het niet zeldzaam is dat er kinderen omkomen. Je smijt met deze drogreden om een fucking voetbalspelletje dat een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen. Je ziet de kans schoon om van deze kleine gelegenheid gebruik te maken en je ongevraagde mening over de PVV, de stemmers daarvan en schapen en geiten uit te kotsen.
Serieus, als er Nederlanders zijn die op de PVV stemmen omdat ik schijt heb aan een voetbalspelletje, dan ben ik blij dat ik ze dat spelletje misgund heb.
En daarbij komt dat ik liever achter de schapen en geiten hol dan dat ik zo'n verdorven Turk ben die dat als iets slechts en iets laags ziet. Mijn ouders hebben nog achter de schapen en geiten gehold. Schapen en geiten waarzonder de hand van jouw o zo geliefde Nederland jou niet had kunnen voeden.
Pretentieuze man ben je ook. Maar vooruit, ik ga me wel schamen omdat ik niks heb met voetbal.
Tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Is het lekker? Die vuist in je reet? Dat ik hier woon betekent niet automatisch dat ik fan zou zijn van het Nederlands elftal. Niemand geeft mij het recht hier te leven, dat recht heb ik zelf verdiend en ik hoef daarvoor niemand dankbaar voor te zijn op een aantal nog levend veteranen na dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op.![]()
Zonder Nederlanders holden jullie op dit moment in een of ander boerengat achter schapen en geiten aan.Vol liefde zou ik jullie bloedzuigers uitzwaaien als jullie een enkele reis terug zouden krijgen. Misschien leren jullie daar het Turkse gezegde "it bilem sahabina hiyanetlik etmez" of het Nederlandse equivalent "bijt niet in de hand die je voedt".
Wie winst verdient is onbelangrijk. Als Turkije een oorlog verliest hang je ook geen vlag uit omdat de vijand beter vocht.Zelfs mijn Nederlandse buren juichen en treuren hardop mee met Turkije, ga je schamen man...
Gefeliciteerd Ebruquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Wie dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik miste mijn schatje, habibi, canim.
Ik? Ben te lelijk, je kunt wel beter krijgen.quote:
Jij weet niet hoe lelijk ik al dan niet ben.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik? Ben te lelijk, je kunt wel beter krijgen.
Was dan ook ironisch.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe lelijk ik al dan niet ben.
Lang niet alleen hij.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:48 schreef Julis het volgende:
Wanneer ik hier reageer gaat wikwakka2 weg.
[ afbeelding ]
IK ZEI HET TOCH. KIJK KIJK KIJK.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
...sorry baylar en kizlar, ik moet er weer vandoor.
Dont slap the messenger.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, misschien alleen een klap in het gezicht, meer niet.
quote:
De toon van deze discussie is vijandig en dat bevalt me niet. Mijn woordkeuze gaf daar aanleiding toe, waarvoor excuses. In het vervolg zal ik mijn woorden beter wegen.quote:
Jood zijn is helemaal hip.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik word weer arabier. Noord-oost Afrikaan zijn is passé.
Wk is pas over 2 jaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds WK 1998 (met of zonder Turkije). Nu weer.
Weet ik. Ik wilde ermee zeggen dat WK 1998 het eerste grote voetbaltoernooi was dat ik bewust heb meegemaakt.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef Bilge het volgende:
Het EK kun je niet wegzetten als een ‘fucking (voetbal)spelletje waar een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen’. Bijna 10 miljoen Nederlanders zagen Nederland zaterdag verliezen. Oranje straatversieringen, kledij en winkelschappen wijzen erop dat hier toch wat meer aan de hand is dan een wedstrijdje PSV-AZ.
Het EK is een landentoernooi waar de beste spelers van de sterkste landen voor de meerdere eer en glorie van hun vaderland strijden. Terwijl de voetballers op het veld strijden, knarsetanden en bidden hun landgenoten op een goede afloop en vervloeken en huilen zij om een slecht resultaat. Saamhorigheid, lotsverbondenheid, loyaliteit en trouw tussen mensen die in het dagelijks leven helemaal niet zo gehecht zijn en elkaar misschien zelfs haten maar op zo'n moment beseffen dat ze in hetzelfde schip zitten. Jouw volk wordt bekeken, gewikt en gewogen door de halve wereldbevolking. Voetbal is hier bijzaak.
Dankzij groepsvorming kunnen van origine egoïstische individuen hun veiligheid garanderen, schaarse goederen in bezit nemen en kostbare nutsvoorzieningen bekostigen. Als iemand wél van deze voordelen profiteert, maar vervolgens niet kan kiezen tussen Nederland en Denemarken, pleegt deze persoon verraad en verdient hij verwijdering uit de groep. Dit zeg ik niet omdat ik bang ben om zelf weggetrapt te worden, integendeel: als groepslid vrees ik verraden te worden wanneer het er echt op aan komt.
Als de groep in een echte oorlog verkeert en van een groepslid verwacht dat hij zijn leven opoffert zou ik mij nog kunnen voorstellen (zonder het goed te keuren) dat een groepslid het offer te groot vindt en onderduikt. Maar als iemand weigert om op zijn dooie gemak vanachter zijn bureau compassie te tonen wanneer mijn land te neergaat, zou hij de eer aan zichzelf moeten houden door op zoek te gaan naar een geschiktere groep of alleen verdergaan.
Niet eens kunnen kwalificeren...quote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
toet toet toet toet toet
Ik heb ook steeds minder met Nederland. Ze beginnen steeds meer te verzuren hier en daar worden de buitenlanders op aangekekenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef xminator het volgende:
Wij worden niet eens als Nederlanders gezien. Krijg ook steeds meer het idee dat wij(althans ik) hier niets te zoeken hebben. Gaat alleen maar achteruit hier.
Zo voel ik het ook. Ooit was ik ook zo'n 'pro-Nederland Turk', maar naarmate ik ouder werd nam dat steeds meer af. En daarvoor wijs ik toch echt met mijn vinger naar de Nederlanders zelf.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef xminator het volgende:
Wij worden niet eens als Nederlanders gezien. Krijg ook steeds meer het idee dat wij(althans ik) hier niets te zoeken hebben. Gaat alleen maar achteruit hier.
Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:
In Turkije word je ook niet gezien als een Turk.
Dus mja...
Nja daar word je echt niet gediscrimineerd net zoals hier gebeurd. Alles ligt in je eigen hand. Als net zoals een typische duitse Turk gaat, dan lijkt het mij logisch dat er anders met je omgegaan wordt. Als je een henkie of een ingrid in Nederland bent word je ook anders behandeld.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:
In Turkije word je ook niet gezien als een Turk.
Dus mja...
Verplaats jezelf eens in een Nederlander: elke ochtend begroet de voorpagina van de Telegraaf jou met een foto van een allochtoonse inbreker, verkrachter of moordenaar. Hoe zou jij denken over je nieuwe landgenoten?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef xminator het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verplaats jezelf eens in een Nederlander: elke ochtend begroet de voorpagina van de Telegraaf jou met een foto van een allochtoonse inbreker, verkrachter of moordenaar. Hoe zou jij denken over je nieuwe landgenoten?
Tot de jaren negentig waren de Russen het grote rode gevaar, elk moment konnen ze binnenvallen of met nucleaire wapens strooien. Nu zijn wij moslims the bad guy. Over een paar jaar zijn de Chinezen weer aan de beurt, zo gaat dat. In een stoffige kantoorkamer stelt een of andere wizzkid een nuchtere gevaren/kansen analyse op, en daar rollen wij momenteel uit. De media ondersteunen het te voeren beleid. Na hun agressieve lastercampagne verbaas ik me over de Nederlanders die nog steeds normaal tegen ons doen. Zijn zij blind?![]()
Overigens heeft onderdrukking van minderheden veel positieve voordelen. Kijk maar naar het succes van joden.![]()
Maar goed, ik moet er gauw vandoro.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt allen! Het gaat om Boğaziçi Üniversitesi.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Complimenten voor de scheidsrechter!!
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef IronTaksi het volgende:
Eindelijk een scheidsrechter die een beetje kan fluiten
quote:
Cüneyt Çakır heeft het goed gedaan vanavond, al was het niet de moeilijkste wedstrijd om te fluiten. Toch wel een van de mooiste wedstrijden tot nu toe op dit EK, moet ik zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en idd een goeie scheidsrechter. Prima wedstrijd vooral de tweede helft.
Ligt aan de Turkse clubs (spelers) niet aan Cuneyt Cakir.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
Als cuneyt ook zo in Turkije zou fluiten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |