abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:42:50 #101
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112470877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:12 schreef zarGon het volgende:
Dat een regel een regel is maakt de regel niet niet-klachtwaardig en/of achterlijk.
Dan moet je niet klagen over de rechters maar over de wetgevende macht
pi_112472187
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dan moet je niet klagen over de rechters maar over de wetgevende macht
Ik noemde rechters, omdat zij er zichtbaar bij zijn betrokken (rechterlijke uitspraak). De rest schaarde ik onder "en dergelijke". Ze zijn met z'n allen achterlijk bezig daar. Maar goed, je hebt gelijk, alhoewel ik vind dat de rechters houden het systeem ook in leven (nou ja, niet dat er een alternatief is als het systeem zelf al rot is).
pi_112473430

De flexibiliteit van de Turkse taal. O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 13:44:12 ]
pi_112473752
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:18:41 #105
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112474803
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik noemde rechters, omdat zij er zichtbaar bij zijn betrokken (rechterlijke uitspraak). De rest schaarde ik onder "en dergelijke". Ze zijn met z'n allen achterlijk bezig daar. Maar goed, je hebt gelijk, alhoewel ik vind dat de rechters houden het systeem ook in leven (nou ja, niet dat er een alternatief is als het systeem zelf al rot is).
De situatie waarin rechters op eigen houtje wetten gaan verzinnen en straffen uitdelen naar keuze zou ik slechter vinden. Elke vorm van trias politica moet je koesteren
pi_112486482
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ridvan was gewoon snel op z'n pik getrapt en die andere tjappie flipte daardoor :')
True, hij bleef er maar over praten :'). Alhoewel die Ahmet Cakar ook niet echt goed snik is.
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Die vieze blik heb je wel gelijk in. Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die vieze blik juist mooi. Wat moet je nou met een vrouw die steeds ja knikt en nooit tegengas geeft?
Eindelijk weet ik op wie ik haar vind lijken. Ze heeft iets weg van Zeynep Tokus, die destijds in Deli Yurek heeft gespeeld.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:52:40 #107
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112489611
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Katten ownen omdat:

- kittens de schattigste wezens op aarde zijn
- volwassen katten sexy zijn
- katten schijt aan alles hebben
This isn't even my final form.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:53:42 #108
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112489664
Kijk dan, er is geen mens zo sexy als dit:

pi_112491144
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 06:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

:r.

Waarom zijn ze soms zo achterlijk bezig in die moslimlanden? De rechters en dergelijke hè, niet diegene die beledigd heeft.
Die jongen is veroordeeld voor belediging van politieke leiders en Islamitische iconen. Koeweit is een 'halve democratie' waar de belangrijke functies in één familie (Al-Jaber Al-Sabah) blijven. Koeweiti's die niet tot deze familie horen en niet in staatspropaganda trappen vinden deze slaaf-meester relatie onrechtvaardig. Sinds de Arabische revolutie durven ze hun stem heviger te uiten. Nadat het volk het Koeweitse parlement bestormde heeft de regering haar ontslag moeten indienen. Maar de Emir die aan het hoofd van het land staat is vastbesloten om op zijn plaats te blijven. Meer machthebbers hebben daar last van. ;) Als de groep demonstranten een bepaalde omvang bereikt is zijn positie onhoudbaar. Om dat te voorkomen gebruikt de emir vermoedelijk de volgende tactieken: met petrodollars strooien, oogverblindende bouwwerken maken, via media berichten over zijn voortreffelijke karaktereigenschappen (religieus, genereus, vergevingsgezind, vooruitstrevend, hoogontwikkeld, etc.) en over de verschrikkelijke karaktertrekken van zijn tegenstanders (onbetrouwbaar, ongelovig, egoïstisch, gesteund door andere landen en marginaal/ ongeorganiseerd). De mensen die desondanks tegen de emirs bevoorrechte positie in opstand komen worden vervolgd, bedreigd en vermoord door politie, leger, geheime inlichtingendienst en het rechtssysteem. Om te voorkomen dat het gewone volk sympathie krijgt voor de slachtoffers, worden zij niet alleen beschuldigd van het zwartmaken van de emir, maar ook van Islamitische leiders. 85% van de Koeweiti's is moslim. Zo positioneert de emir zich als hoeder van het geloof, en voorkomt hij het imago dat hij tegenover het volk staat.

Overigens verwerp ik de liberale gedachte dat mensen vrij zijn om alles te zeggen en te doen zolang het andere mensen maar niet schaadt, maar dat terzijde.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De situatie waarin rechters op eigen houtje wetten gaan verzinnen en straffen uitdelen naar keuze zou ik slechter vinden. Elke vorm van trias politica moet je koesteren
Trias politica is een illusie. Wetten zijn niet ondubbelzinnig; rechters moeten wetten interpreteren. Wetgevers vinden dat ook niet erg en bevorderen dat zelfs door wetten in vage/ abstracte/ ruime woorden te vatten, omdat zij beseffen dat maatschappij te complex is om met concrete wetten gereguleerd te worden, en omdat de maatschappij zo snel verandert dat de wetgever het niet kan bijbenen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:51 schreef anisoptera het volgende:
Eindelijk weet ik op wie ik haar vind lijken. Ze heeft iets weg van Zeynep Tokus, die destijds in Deli Yurek heeft gespeeld.
Nu je het zegt. :Y Prachtig meisje ook :@ , vormde een leuk koppel met Yusuf. Melda Bekcan (haar opvolger) was nep/ gemaakt.
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Katten ownen omdat:

- kittens de schattigste wezens op aarde zijn
- volwassen katten sexy zijn
- katten schijt aan alles hebben
Kun je tegelijk schattig zijn en schijt aan alles hebben?
pi_112497278
pi_112498302
Bilge, neem je nou expres de moeilijkere posities in tijdens een discussie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:56:42 #112
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112500227
De Turkse krant Zaman werkt aan een Nederlandstalige editie. Die moet volgend jaar verschijnen in Nederland en Vlaanderen. Dat zei hoofdredacteur Mete Öztürk van Zaman Benelux vandaag.

Zaman heeft in Turkije 1 miljoen abonnees. Ook in de Benelux is de krant populair. Volgens de hoofdredacteur heeft de krant daar een oplage van 10.000 exemplaren. Met de website erbij bereikt de krant volgens hem ongeveer 50.000 lezers. Van hen woont 60 procent in Nederland en 40 procent in België.

De krant heeft nu in België en Nederland al zo'n tien verslaggevers. Zij spreken Turks en Nederlands, maar schrijven vooralsnog alleen voor de Turkstalige Zaman.

Allemaal leuk en aardig maar zo leren de Hollanders natuurlijk nooit Turks :(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:38:18 #113
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112502701
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
De Turkse krant Zaman werkt aan een Nederlandstalige editie. Die moet volgend jaar verschijnen in Nederland en Vlaanderen. Dat zei hoofdredacteur Mete Öztürk van Zaman Benelux vandaag.

Zaman heeft in Turkije 1 miljoen abonnees. Ook in de Benelux is de krant populair. Volgens de hoofdredacteur heeft de krant daar een oplage van 10.000 exemplaren. Met de website erbij bereikt de krant volgens hem ongeveer 50.000 lezers. Van hen woont 60 procent in Nederland en 40 procent in België.

De krant heeft nu in België en Nederland al zo'n tien verslaggevers. Zij spreken Turks en Nederlands, maar schrijven vooralsnog alleen voor de Turkstalige Zaman.

Allemaal leuk en aardig maar zo leren de Hollanders natuurlijk nooit Turks :(
Beetje schande dit, maar ik vind het wel chill, omdat Nederlands een stuk makkelijker wegleest voor mij dan Turks. :@

Ik moet echt iets aan mijn Turks doen, wil ik ooit emigreren.

(Ik kan wel Turks hoor, maar het is gewoon minder natuurlijk dan Nederlands).
pi_112503924
Indonesisch... nou ik zie er eerder een Syrische in, wat jullie?
Borte? :P
pi_112504519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nu je het zegt. :Y Prachtig meisje ook :@ , vormde een leuk koppel met Yusuf. Melda Bekcan (haar opvolger) was nep/ gemaakt.
Zeynep vind ik niet erg tof, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door mijn irritatie aan haar persoon in werkelijkheid. Melda inzetten bij Deli Yürek was een net zo foute zet als Zeynep inzetten bij Cocuklar Duymasin. Eigenlijk heb ik nooit 'geslaagde opvolgingen' kunnen zien bij series.
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen :D.
pi_112504567
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Indonesisch... nou ik zie er eerder een Syrische in, wat jullie?
Borte? :P
Qua tint niet echt..
pi_112530546
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
Bilge, neem je nou expres de moeilijkere posities in tijdens een discussie?
- alem göt olmussa bunda benim suçum ne dayi?
- bu dünyayi sen mi kurtaracan uleyn?
- zamaninda birilileri ayaklanmasaydi biz simdi Yunanca konusur olacaktik dayi!
- sen kendini Atatürkmü sandin? Senden olsa olsa atahiyar olur, hırbo!
- teessüf ederim dayi. Bir gün bu laflari yidirecegim sana.
- hassikter lan. Düne kadar çisini tutamiyordun.
- gidiyorum ama dönüsüm muhtesem olacak!
- Bak hala konusuyor. Hanim çabuk benim terliklerimi getir.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[i]Allemaal leuk en aardig maar zo leren de Hollanders natuurlijk nooit Turks :(
_O-
We moesten dat geheim houden van Erdogan, remember? O~)

Maar ff serieus, de tentakels van Fetullah Gülen groeien maar door...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:

Eindelijk weer eens een Turk in de media, heb vandaag GTST gemist en begon een leeg gevoel te krijgen. :@
:') :') :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:17 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Zeynep vind ik niet erg tof, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door mijn irritatie aan haar persoon in werkelijkheid. Melda inzetten bij Deli Yürek was een net zo foute zet als Zeynep inzetten bij Cocuklar Duymasin. Eigenlijk heb ik nooit 'geslaagde opvolgingen' kunnen zien bij series.

[..]

Ik moest lachen :D.
Ik weet niet wat ze in haar privé-leven uitspookt, maar ik betwijfel of jij het wel weet. Je baseert je toch niet op de sensationele verhalen van de roddelpers? :{w

De eerste geslaagde opvolging moet ik ook nog tegenkomen. :Y Scenaristen kunnen dit oplossen door de oude persoon dood te laten gaan of te laten emigreren. Mooi beroep, scenarioschrijver. :P
pi_112531388

Leest hier iemand Turkse strips?
pi_112533542
Mijn verhaal over de Nederlanders

Wiens onderkoffer is dit? ~O>
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:18:09 #121
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112543488
Goedemorgenn :)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_112548150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemorgenn :)
Khaleesi _O_

Je hebt je draken weer terug en genoeg goud voor boten om de oversteek te maken naar je volk, dat onder de indruk van je draken jou zal omarmen als hun Khaleesi. *O* Vervolgens marcheer je naar de troon, maar pas op voor de white walkers. Daar valt niet mee te sollen!!

@Triggershot, je filmpje is verwijderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bilge op 06-06-2012 23:22:28 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:08:46 #123
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_112551311
Ik stel deze vraag maar even hier omdat jullie misschien hetzelfde hebben. Ik heb namelijk best wel stug haar, van dat typische middenoosters haar en ik vraag me af wat ik beter kan gebruiken; gel of wax. Weet een van jullie het? En misschien ook het verschil tussen die 2?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_112551354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik stel deze vraag maar even hier omdat jullie misschien hetzelfde hebben. Ik heb namelijk best wel stug haar, van dat typische middenoosters haar en ik vraag me af wat ik beter kan gebruiken; gel of wax. Weet een van jullie het? En misschien ook het verschil tussen die 2?
Wax. Gel maakt je kaal. Kijk maar naar al die allochtonen :(
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:10:03 #125
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_112551375
Waarom wax? :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_112551677
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

Khaleesi _O_

Je hebt je draken weer terug en genoeg goud voor boten om de oversteek te maken naar je volk, dat onder de indruk van je draken jou zal omarmen als hun Khaleesi. *O* Vervolgens marcheer je naar de troon, maar pas op voor de white walkers. Daar valt niet mee te sollen!!

uhh, dafuq did i just read ;(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_112551754
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

uhh, dafuq did i just read ;(
Hij zegt dat je een prinses bent. Wel een hele wilde.
pi_112551769
uuleng..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_112551869
Ik ben verliefd op 9gag.. Wat nu
pi_112551891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:18 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hij zegt dat je een prinses bent. Wel een hele wilde.
en die draken? Zijn dat mn huisdieren?
pi_112552867
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

en die draken? Zijn dat mn huisdieren?
Ja, je huisdieren, bondgenoten en kinderen. Jij zal ze liefhebben als je eigen kind, je bent de jouwe namelijk kwijtgeraakt aan een vrouw die je kind van je afnam d.m.v. zwarte magie.
pi_112553456
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

Khaleesi _O_

Idd, jammer :P
pi_112554151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, je huisdieren, bondgenoten en kinderen. Jij zal ze liefhebben als je eigen kind, je bent de jouwe namelijk kwijtgeraakt aan een vrouw die je kind van je afnam d.m.v. zwarte magie.
Whut? Ahahah waar is die bitch.. Beetje mn kind afnemen tsssss
pi_112554854
Argh, soms is het Nederlands irritant.

- DeTurkse Taal Olympiades
- De Turkse taalolympiades/Taalolympiades
- De Turkse taal-olympiades/Taal-olympiades

Welke?!

Zelf kies ik voor "De Turkse taal-olympiades", omdat ik de nadruk wil leggen op 'de Turkse taal'.

Edit:
Of is het Internationale Olympiade van de Turkse taal? .

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 04:09:43 ]
pi_112554858
quote:
Geen. O+.
pi_112555451
quote:
Chang. _O_

Post xmanitor (ofzo) hier nog? Ik weet nu best veel mooie kamers in Groningen en hij is op zoek. :s)
pi_112555501
Stuur 'm een DM.
pi_112555528
Nee, weet zijn username niet precies. Hij leest het wel.
pi_112555573
Net vroeg je je nog af of hij hier nog postte...

xminator.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:30:22 #140
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112560867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:

Welke?!

Zelf kies ik voor "De Turkse taal-olympiades", omdat ik de nadruk wil leggen op 'de Turkse taal'.

Edit:
Of is het Internationale Olympiade van de Turkse taal? [ afbeelding ].
De Turkse taalolympiades

Je redenatie om toch het streepje te gebruiken mag volgens mij ook gewoon, je mag inderdaad streepjes gebruiken om de nadruk te leggen op zaken in lange samenstrekkingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Levolution op 07-06-2012 11:36:12 ]
pi_112572570
Als land Birheid je eigen maken en toch zo'n negatief leven leiden, komt door die dekselse Armeniers/Zionisten/Koerden :(

Erdogan doe er iets aan! :(

www.gallup.com/poll/15504(...)gative-Emotions.aspx
pi_112575477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

De Turkse taalolympiades

Je redenatie om toch het streepje te gebruiken mag volgens mij ook gewoon, je mag inderdaad streepjes gebruiken om de nadruk te leggen op zaken in lange samenstrekkingen.
Dank je. O+.
pi_112576548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:

[..]

- alem göt olmussa bunda benim suçum ne dayi?
- bu dünyayi sen mi kurtaracan uleyn?
- zamaninda birilileri ayaklanmasaydi biz simdi Yunanca konusur olacaktik dayi!
- sen kendini Atatürkmü sandin? Senden olsa olsa atahiyar olur, hırbo!
- teessüf ederim dayi. Bir gün bu laflari yidirecegim sana.
- hassikter lan. Düne kadar çisini tutamiyordun.
- gidiyorum ama dönüsüm muhtesem olacak!
- Bak hala konusuyor. Hanim çabuk benim terliklerimi getir.
Ik heb ze met een glimlach gelezen. :'). :P.
pi_112577302
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef zarGon het volgende:
Net vroeg je je nog af of hij hier nog postte...
Wat wil je hier nou mee zeggen? :')
pi_112577512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:45 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat wil je hier nou mee zeggen? :')
Dat je DM'en een te grote moeite vindt.
pi_112577533
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 03:51 schreef zarGon het volgende:

Welke?!

Edit:
Of is het Internationale Olympiade van de Turkse taal? [ afbeelding ].
De naam die wordt genoemd in de link die je plaatste is natuurlijk altijd een makkelijke uitweg. Officieel mag je namen van bedrijven en organisaties e.d. volgens mij apart schrijven ("Koninklijke Nederlandsche Petroleum Maatschappij" in plaats van "Koninklijke Nederlandse Petroleummaatschappij").

De Turkse taal-olympiade (kan waarschijnlijk zelfs zonder koppelteken) is vast ook correct, maar dan heb je het over 'een' olympiade, en niet dé Internationale Olympiade van de Turkse Taal. :P
Cool story, Hansel.
pi_112577598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

De naam die wordt genoemd in de link die je plaatste is natuurlijk altijd een makkelijke uitweg. Officieel mag je namen van bedrijven en organisaties e.d. volgens mij apart schrijven ("Koninklijke Nederlandsche Petroleum Maatschappij" in plaats van "Koninklijke Nederlandse Petroleummaatschappij").
Maar dat vind ik niet netjes staan. :@. Gaat tegen mijn gevoel in.

Welke zou jij kiezen? :P.
pi_112577819
De Turkse taal-olympiades, het koppelteken verhoogt de leesbaarheid. Alles los vind ik zo debiel staan, typisch iets voor mensen die de basisregels van de Nederlandse taal niet hebben begrepen... Half Nederland dus ;(.
Cool story, Hansel.
pi_112578173
Taalolympiades. Zo min mogelijk gebruikmaken van koppeltekens.

ziba check je dm dan
pi_112578567
"De Turkse taalolympiades" zijn de Turkse versie van de taalolympiades, "De Turkse taal-olympiades" zijn de olympiades waar de Turkse taal centraal staat. Daarom het koppelteken, vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 19:16:05 ]
pi_112581446
quote:
Surinamers op FOK! #8 Op naar de 14 juni meet!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Deze man heeft een oog voor kwaliteit. _O_

Niet alleen de namen van Jaleesa en Khaleesi lijken opelkaar, maar ook hun lot. De Dothraki zijn waarschijnlijk geïnspireerd op Turks-Mongolische nomadenstammen. We hebben dus twee blondines die op woeste Centraal-Aziatische krijgers vallen. >:O
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Als land Birheid je eigen maken en toch zo'n negatief leven leiden, komt door die dekselse Armeniers/Zionisten/Koerden :(

Erdogan doe er iets aan! :(

www.gallup.com/poll/15504(...)gative-Emotions.aspx
Erdogan en Kiliçdaroglu als Hacivat en Karagöz? :P
Ik denk dat ongelukkige mensen vooral bij zichzelf te rade moeten gaan en dat je niet teveel moet verwachten van de overheid.
pi_112582235
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Surinamers op FOK! #8 Op naar de 14 juni meet!

[..]

Deze man heeft een oog voor kwaliteit. _O_

Niet alleen de namen van Jaleesa en Khaleesi lijken opelkaar, maar ook hun lot. De Dothraki zijn waarschijnlijk geïnspireerd op Turks-Mongolische nomadenstammen. We hebben dus twee blondines die op woeste Centraal-Aziatische krijgers vallen. >:O

[..]

Erdogan en Kiliçdaroglu als Hacivat en Karagöz? :P
Ik denk dat ongelukkige mensen vooral bij zichzelf te rade moeten gaan en dat je niet teveel moet verwachten van de overheid.
Ik ben niet eens blond :P
pi_112582571
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:29 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik ben niet eens blond :P
Hoe zou ik toch op dat idee gekomen zijn? :X

Düşman beldenin yaman güzeli, zou Battal gazi jullie twee noemen. :D

Ook wel een mooie van onze superheld: Leon gibi bir iblisten senin gibi bi melek nasıl türemiş, hayrettir!
pi_112583111
Ne demek
pi_112583241
Guess who's back...
pi_112583376
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef EL_Presidente het volgende:
Guess who's back...
[ afbeelding ]
Je was weer busted met een neppe foto afgelopen maand zag ik ;)
pi_112583378
.
pi_112583405
Busted big time yeah
pi_112583434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Je was weer busted met een neppe foto afgelopen maand zag ik ;)
wie zegt dat die foto nep was?? :?
heeft Trigger over me lopen roddelen toen ik op vakantie was zeker? :r
pi_112583453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

wie zegt dat die foto nep was?? :?
heeft Trigger over me lopen roddelen toen ik op vakantie was zeker? :r
Nee, het was in KPD :@
pi_112583537
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:53 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nee, het was in KPD :@
ik heb maar 1 foto in KPD gepost en die was nep inderdaad, dat heb ik al 10x gezegd. :')
pi_112583551
Wist ik veel :P
pi_112583590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wist ik veel :P
maar voor de rest alles ok?.. *)
pi_112583642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ne demek
Battal Gazi is een volksheld waarover veel Turkse films zijn gemaakt. In die films verslaat hij in zijn eentje het Byzantijnse Rijk. :') Tussen alle vechtpartijen door wordt hij verliefd op een Byzantijns meisje. Wanneer hij haar voor het eerst ziet zegt hij met zweverige ogen "woeste schoonheid uit het vijandelijke kamp" en ook "hoe is het mogelijk dat uit een duivel als Leon een engel als jij kan voortkomen, vreemd!".
pi_112583653
Zowiezo..met jou?
pi_112583669
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef EL_Presidente het volgende:
Guess who's back...
[ afbeelding ]
_O_
pi_112583734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zowiezo..met jou?
te relaxed ;)
pi_112583752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

_O_
Alles goed kanki _O_
pi_112583775
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

te relaxed ;)
Mooizo!
pi_112583802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Battal Gazi is een volksheld waarover veel Turkse films zijn gemaakt. In die films verslaat hij in zijn eentje het Byzantijnse Rijk. :') Tussen alle vechtpartijen door wordt hij verliefd op een Byzantijns meisje. Wanneer hij haar voor het eerst ziet zegt hij met zweverige ogen "woeste schoonheid uit het vijandelijke kamp" en ook "hoe is het mogelijk dat uit een duivel als Leon een engel als jij kan voortkomen, vreemd!".
Ohhh juist :P
pi_112583820
Malkoçoglu Bali Bey _O_
pi_112583831
Gebruikt niemand instagram ofzooo?
pi_112583850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gebruikt niemand instagram ofzooo?
nee ik gebruik alleen condoom fetherlite ^O^
pi_112583913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Alles goed kanki _O_
Ik behoor momenteel tot de 38 % van WammesWaggel. :')

Ik ben benieuwd of SpikedPsych en Aryamehr ook terugkomen. :P
pi_112583918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

nee ik gebruik alleen condoom fetherlite ^O^
Wtf :')
pi_112584025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik behoor momenteel tot de 38 % van WammesWaggel. :')

Ik ben benieuwd of SpikedPsych en Aryamehr ook terugkomen. :P
ik denk het niet.. die hebben de verkeerde afslag genomen terwijl de wolf zei dat ze rechts moesten.. _O-
pi_112584175
_O-

van SpikedPsych zou ik het jammer vinden: als hij er is kan hem niet uitstaan, als hij er niet is mis ik hem. Haat-liefde verhouding.
pi_112584225
quote:
Geeneens prijzen. :{w
pi_112584282
quote:
Nehh
pi_112584322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:07 schreef Bilge het volgende:

[..]

Geeneens prijzen. :{w
Zijn ze nog aan het regelen.

FOK! EK 2012 Pool gaat van start
pi_112584426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zijn ze nog aan het regelen.

FOK! EK 2012 Pool gaat van start
Tof. ^O^
pi_112584508
Maar weinig Turken weten trouwens dat Battal gazi eigenlijk een Arabier is die voor het Arabische rijk tegen de Byzantijnen vocht. :P
pi_112584876
quote:
Een EK zonder Turkije is niet boeiend.
pi_112584990
Azerbeidzjaans SOCAR wil 17 miljard dollar in Turkije investeren

Het Azerbeidzjaans olie en gasbedrijf SOCAR wil in de komende 8 jaar 17 miljard dollar investeren in Turkije. Dit maakte voorzitter Suleyman Gasimov donderdag bekend.

Suleyman gaf aan dat 5,5 miljard dollar bedoeld is voor een raffinaderij in Turkije waar veel olie naar toe geïmporteerd wordt uit het land.

SOCAR wil daarnaast met de investering een pijplijn aan gaan leggen die voor het transport van aardgas moet gaan zorgen van de Shah Deniz via Turkije naar Europa.
Bron
_O_ w/
pi_112585082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een EK zonder Turkije is niet boeiend.
Ik kijk al sinds WK 1998 (met of zonder Turkije). Nu weer.
pi_112585125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat je DM'en een te grote moeite vindt.
Vind ik ook want dan moest ik zijn username opzoeken.

Xmani ik dm terug nu. :P
pi_112586301
Het Taksim plein krijgt de volgende moskee als de bevoegde instanties akkoord gaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijnen op de koepel zullen wel een betekenis hebben.
pi_112590986
honger en slaap :O
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_112592132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:26 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze in haar privé-leven uitspookt, maar ik betwijfel of jij het wel weet. Je baseert je toch niet op de sensationele verhalen van de roddelpers? :{w

De eerste geslaagde opvolging moet ik ook nog tegenkomen. :Y Scenaristen kunnen dit oplossen door de oude persoon dood te laten gaan of te laten emigreren. Mooi beroep, scenarioschrijver. :P
Ik doel meer op haar gedragingen die door opgenomen beelden direct waar te nemen zijn. De keuzes die zij in haar persoonlijke leven maakt gaan mij inderdaad niet veel aan.

Die oplossingen worden wel eens gebruikt, maar geven mij eigenlijk ook geen voldoening. Scenarioschrijver is volgens mij vooral een uitdagend beroep :P.
pi_112593824
Turkije moet gewoon met Azie meedoen, iedere vier jaar kampioen, iedere vier jaar een versleten toeter in je verouderde E-klasse vervangen _O- :')
pi_112594432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:49 schreef Bilge het volgende:
Het Taksim plein krijgt de volgende moskee als de bevoegde instanties akkoord gaan:

SPOILER
De lijnen op de koepel zullen wel een betekenis hebben.
daar komt niets van.. :(
van pleinen blijf je af :{w
pi_112595645
Presidente _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:52:38 #194
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112596338
Arcadia negeert mijn verzoek :'(
pi_112596751
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Arcadia negeert mijn verzoek :'(
Nee hoor, is nu te laat om foto's te maken :P, morgen misschien. Ben wel mijn fotocamera kwijt en foto's van mijn telefoon zijn best blurrig.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:17:38 #196
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112597123
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee hoor, is nu te laat om foto's te maken :P, morgen misschien. Ben wel mijn fotocamera kwijt en foto's van mijn telefoon zijn best blurrig.
Hoooooow :'(

Heb je ze allemaal nog of heb je er speciaal 1 voor mij gereserveerd O+
pi_112597949
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Hoooooow :'(

Heb je ze allemaal nog of heb je er speciaal 1 voor mij gereserveerd O+
Jij mag als eerste kiezen, heb ik zo geregeld met mijn moeder, zitten 2 hele lieve tussen *;
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:03:04 #198
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112598161
Whaaaa ik kan niet meer wachten :@
pi_112598240
Kan je zoontje trouwens goed met katten omgaan (lees: geduldig en geen ADHD)? Een kennis had namelijk 3 dagen geleden een kat gekocht van iemand (niet van ons) en dat zoontje ging heel slecht met die kat om, dat beest was in 2 dagen getransformeerd naar een hyper-agressieve kitten, we hebben het beest maar meegenomen, ze wilden het dier na 2 dagen al in de bos dumpen.

Hebben dat beestje toen meegenomen, helaas bleek het dier voor ons te moeilijk om te kalmeren, hebben het vandaag maar meegegeven aan het asiel.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:27:07 #200
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112598528
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Kan je zoontje trouwens goed met katten omgaan (lees: geduldig en geen ADHD)? Een kennis had namelijk 3 dagen geleden een kat gekocht van iemand (niet van ons) en dat zoontje ging heel slecht met die kat om, dat beest was in 2 dagen getransformeerd naar een hyper-agressieve kitten, we hebben het beest maar meegenomen, ze wilden het dier na 2 dagen al in de bos dumpen.

Hebben dat beestje toen meegenomen, helaas bleek het dier voor ons te moeilijk om te kalmeren, hebben het vandaag maar meegegeven aan het asiel.
Hij is gek op dieren. En zit er graag mee op schoot.. Mn ouders hebben een hond en een konijn en toen hij nog wat kleiner was hadden ze ook 2 katten. Dus hij is gewend aan dieren en gaat er ook niet als een malle achteraan rennen ;)

En nee, hij heeft geen ADHD.. (godzijdank) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')