Surinamers op FOK! #8 Op naar de 14 juni meet!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik stel deze vraag maar even hier omdat jullie misschien hetzelfde hebben. Ik heb namelijk best wel stug haar, van dat typische middenoosters haar en ik vraag me af wat ik beter kan gebruiken; gel of wax. Weet een van jullie het? En misschien ook het verschil tussen die 2?
Deze man heeft een oog voor kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, je huisdieren, bondgenoten en kinderen. Jij zal ze liefhebben als je eigen kind, je bent de jouwe namelijk kwijtgeraakt aan een vrouw die je kind van je afnam d.m.v. zwarte magie.
Erdogan en Kiliçdaroglu als Hacivat en Karagöz?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Als land Birheid je eigen maken en toch zo'n negatief leven leiden, komt door die dekselse Armeniers/Zionisten/Koerden
Erdogan doe er iets aan!
www.gallup.com/poll/15504(...)gative-Emotions.aspx
Ik ben niet eens blondquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Surinamers op FOK! #8 Op naar de 14 juni meet!
[..]
Deze man heeft een oog voor kwaliteit.![]()
Niet alleen de namen van Jaleesa en Khaleesi lijken opelkaar, maar ook hun lot. De Dothraki zijn waarschijnlijk geïnspireerd op Turks-Mongolische nomadenstammen. We hebben dus twee blondines die op woeste Centraal-Aziatische krijgers vallen.
[..]
Erdogan en Kiliçdaroglu als Hacivat en Karagöz?![]()
Ik denk dat ongelukkige mensen vooral bij zichzelf te rade moeten gaan en dat je niet teveel moet verwachten van de overheid.
Hoe zou ik toch op dat idee gekomen zijn?quote:
Je was weer busted met een neppe foto afgelopen maand zag ikquote:
wie zegt dat die foto nep was??quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je was weer busted met een neppe foto afgelopen maand zag ik
Nee, het was in KPDquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wie zegt dat die foto nep was??![]()
heeft Trigger over me lopen roddelen toen ik op vakantie was zeker?
Battal Gazi is een volksheld waarover veel Turkse films zijn gemaakt. In die films verslaat hij in zijn eentje het Byzantijnse Rijk.quote:
Mooizo!quote:
Ohhh juistquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Battal Gazi is een volksheld waarover veel Turkse films zijn gemaakt. In die films verslaat hij in zijn eentje het Byzantijnse Rijk.Tussen alle vechtpartijen door wordt hij verliefd op een Byzantijns meisje. Wanneer hij haar voor het eerst ziet zegt hij met zweverige ogen "woeste schoonheid uit het vijandelijke kamp" en ook "hoe is het mogelijk dat uit een duivel als Leon een engel als jij kan voortkomen, vreemd!".
Ik behoor momenteel tot de 38 % van WammesWaggel.quote:
Wtfquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee ik gebruik alleen condoom fetherlite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |