SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 04:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
OPTIMUS FUCKING PRIME. Met een vrouwenurinoir als hoofd..
Wat is een 'brik'?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
Bij het gezicht dat ik zie zit de bril op het voorhoofd
Hoeveel delen daarvan heb jij gezien? Het eerste deel heeft blijkbaar al 5 vervolgdelen gehad...quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lachen gaat over in huilen. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, of het het juiste moment is en of zG (als enige trouwe poster nu) nog weet wat ik eerder heb gepost over het probleem met mijn vader.
quote:Op zondag 3 juni 2012 04:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lachen gaat over in huilen. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, of het het juiste moment is en of zG (als enige trouwe poster nu) nog weet wat ik eerder heb gepost over het probleem met mijn vader.
LOL.quote:
Mooie film. Kan je ook gelijk zien wat voor kut mentaliteit we hebbenquote:
Ubervette film met echt mooie betekenis..quote:
Doet mij denken aan:quote:Op zondag 3 juni 2012 06:35 schreef zarGon het volgende:
Wat is erger; poepen tijdens een toets (omdat het bezoeken van een wc niet toegestaan is) en meer dan een half uur zitten op de poep of een moeder hebben die ervoor zorgt dat iedereen op de wereld daarover te weten komt?
Het laat zien waar toe Turken in staat tot zijn, zelfs onder zulke omstandigheden. We zijn niet voor niks een bloedlijn met bir genen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
"Bu ülkede hiçbir başarı cezasız kalmaz evlat"
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beauty & brains![]()
![]()
Nee, vanwege haar hoeddoek studeert ze in de VS. Haar intelligentie kan sowieso geen probleem vormen, omdat Turkije talloze betaalde universiteiten telt.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
Zowel geen beauty als brains. Ze studeert in de verenigde staten door het geld van haar pappie. In Turkije scoorde ze dermate laag dat ze niet aangenomen zou worden
Als je Turkse genen en bloed omruilt voor Turkse cultuur ben ik het met je eens.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het laat zien waar toe Turken in staat tot zijn, zelfs onder zulke omstandigheden. We zijn niet voor niks een bloedlijn met bir genen.
Van wat ik mij herinner had zij enorm laag gescoord met die tests in Turkije. Dat zegt wel voldoende imo.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, vanwege haar hoeddoek studeert ze in de VS. Haar intelligentie kan sowieso geen probleem vormen, omdat Turkije talloze betaalde universiteiten telt.
Haar uiterlijk doet mij aan een getemd Arabisch paard denken, uiterlijk kalm maar van binnen kolkend.![]()
Maar ja, sinds Azize vastzit is alles wat naar AKP riekt vies, jakkie bah!
[..]
Als je Turkse genen en bloed omruilt voor Turkse cultuur ben ik het met je eens.
''Umutların tükendiği yerde, Türk'ün kudreti başlar.''quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het laat zien waar toe Turken in staat tot zijn, zelfs onder zulke omstandigheden. We zijn niet voor niks een bloedlijn met bir genen.
Nee, want de cultuur heeft zwaar onder de islam geleden.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
Als je Turkse genen en bloed omruilt voor Turkse cultuur ben ik het met je eens.
cCc Weissman Reis cCcquote:Op zondag 3 juni 2012 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Umutların tükendiği yerde, Türk'ün kudreti başlar.''
cCc
Jij herinnert je wel vaker dingen die verder niets met de werkelijkheid te maken hebben. Kom dan met een bron.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Van wat ik mij herinner had zij enorm laag gescoord met die tests in Turkije. Dat zegt wel voldoende imo.
Plus ze heeft zo een vieze look. Zo een bitch-look.
Turks bloed en genen zijn niet zuiver Turks gebleven, DNA-onderzoek wijst op een zeer heterogene afkomst. Maar sinds wanneer vind jij genen belangrijk? Je bekritiseerde Bortecinem wanneer ze dit onderwerp ter sprake durfde te brengen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef Weissman het volgende:
Nee, want de cultuur heeft zwaar onder de islam geleden.
Ik weet niet wat jullie hebben afgesproken maar eind augustus zou een mooie datum zijn. Ik beloof dan zonder ninja-tactieken aanwezig te zijn.quote:
Tegengas is leuk, alleen is de logica in vrouwelijk tegengas vaak ver te zoeken. Bloed, nagels.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:24 schreef Bilge het volgende:
Wat moet je nou met een vrouw die steeds ja knikt en nooit tegengas geeft?
Volgens de bro code zou ik 'i feel you bro' moeten zeggen terwijl ik een raki achterover sla, maar ik meen serieus dat ik de diepe beweegredenen van vrouwen doorgrondt. Mannen zijn doorzichtiger en recht voor zijn raap. Dat kunnen mannen zich veroorloven omdat zij het sterkere geslacht zijn. Vrouwen hebben daar tegenover fijnzinnige methoden ontwikkeld om toch hun zin te krijgen, maar als je negeert wat ze tegen je zeggen en je concentreert wat ze van je willen wordt het duidelijker.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tegengas is leuk, alleen is de logica in vrouwelijk tegengas vaak ver te zoeken. Bloed, nagels.
Hoe verkracht je een lied.quote:
Er zijn geen diepe beweegredenen, je houdt jezelf voor de gek. Ze trollen er gewoon op los omdat ze altijd ongelijk hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens de bro code zou ik 'i feel you bro' moeten zeggen terwijl ik een raki achterover sla, maar ik meen serieus dat ik de diepe beweegredenen van vrouwen doorgrondt. Mannen zijn doorzichtiger en recht voor zijn raap. Dat kunnen mannen zich veroorloven omdat zij het sterkere geslacht zijn. Vrouwen hebben daar tegenover fijnzinnige methoden ontwikkelt om toch hun zin te krijgen, maar als je negeert wat ze tegen je zeggen en je concentreert wat ze van je willen wordt het duidelijker.
Zegt wie?quote:[..]
Hoe verkracht je een lied.Je hoort dat tergend langzaam te zingen, zodat 'Leylim Leee eee eeeey Leylim Ley' eruit springt.
Dat lijkt zo omdat vrouwen haatzuchtig zijn. Wanneer ze in situatie a niet hun zin krijgen of zich niet voldoende gewaardeerd voelen (wat ze uit kleine details kunnen afleiden), trollen ze je in situatie b,c,d tot aan z toe, zodat je tot bezinning komt. Maar er is wel een achterliggende reden die aanleiding gaf tot het getroll, en vaak klopt die reden ook. De reactie is wel nep en overdreven, maar dat komt dus door de vrouwelijke zwakheid. Een ander wapen heeft ze niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn geen diepe beweegredenen, je houdt jezelf voor de gek. Ze trollen er gewoon op los omdat ze altijd ongelijk hebben.
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef Levolution het volgende:
Oké oké, niemand tipt aan meneer Livaneli.
Van wat ik heb gezien kan ik concluderen dat het nergens over ging. Maar goed, dat is meestal het geval bij zulke programma's.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha dikke ruzie op Beyaz tv bij voetbal programma
Wát?quote:Op maandag 4 juni 2012 01:50 schreef Eagle_99 het volgende:
Tering heb mijn liefde verklaard aan iemand, voor iedereen![]()
Alleen nu mag ze het zelf opknappen
Ze wou het zelfquote:
Nog steeds even onduidelijk, maar okay.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ze wou het zelfMaar ik heb het wel weer opgeknapt
![]()
Ze mag blij wezen
Iyi geceleeeeer
Ridvan was gewoon snel op z'n pik getrapt en die andere tjappie flipte daardoorquote:Op maandag 4 juni 2012 01:04 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien kan ik concluderen dat het nergens over ging. Maar goed, dat is meestal het geval bij zulke programma's.
Thanksquote:Op maandag 4 juni 2012 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Wolf geeft moslimgroet, varkentjes zeggen: ooh gelukkig is hij moslim.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-helikopter.dhtml
Dit is toch niet iets recents?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nde-helikopter.dhtml
quote:KUWAIT — A Kuwaiti man was sentenced to 10 years in prison on Monday after he was convicted of endangering state security by insulting the Prophet Mohammad and the Sunni Muslim rulers of Saudi Arabia and Bahrain on social media.
(...)
The judge found him guilty of insulting the Prophet, the Prophet's wife and companions, mocking Islam, provoking sectarian tensions, insulting the rulers of Saudi Arabia and Bahrain and misusing his mobile phone to spread the comments.
(...)
Bron: http://www.msnbc.msn.com/id/47673850.
Lekker gezond bezig...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 05:40 schreef zarGon het volgende:
De dag beginnen met baklava..
.
.
Nu een volkoren broodje met kaas, sla, komkommer en champignon..
Achterlijke cultuur hè.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Waarom zijn ze soms zo achterlijk bezig in die moslimlanden? De rechters en dergelijke hè, niet diegene die beledigd heeft.
Regels zijn regels, dat zou je als ingeburgerde Nederlander toch wel moeten weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Waarom zijn ze soms zo achterlijk bezig in die moslimlanden? De rechters en dergelijke hè, niet diegene die beledigd heeft.
Voedsel is om ermee te experimenteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De dag beginnen met zoetigheid is toch niet gezond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |