Aan welke pool doe jij mee? Op Fok! sta ik gedeeld 12e.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Ayca het volgende:
Hier alleen goed dat rusland zou winnen. Had 1-0 voor polen maar helaas werd het gelijkspel.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Morgen Deniz zn verjaardag vieren yeey!
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilersquote:
Concludeer je dat uit zijn spel?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Arcadia het volgende:
Rafael van der Vaart had volgens mij gisteren seks gehad.
Dan ga je toch op de PVV stemmen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilers
Ditquote:
Gewoon met vriendenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Aan welke pool doe jij mee? Op Fok! sta ik gedeeld 12e.
[..]Hoe oud wordt hij?
[..]
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilers
[..]
Concludeer je dat uit zijn spel?
quote:
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit
Nederland heeft verdient verloren, kut naabs. Geen Huntelaar in de basis en die dikke bouma achter in
Mysterieus nog wel. Goede inleving, de volgende keer alleen wel het woord flaş gebruiken in plaats van schokquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Schok, schok, schok! De mysterieuze Anisoptera geeft toe een sensatiebeluste showbizzwatcher te zijn! Hoewel haar posts op het internet een nuchtere indruk gaven blijkt ze irl te smullen van pikante onthullingen over beroemdheden. Meer details over deze schokkende ontdekking volgen na een korte reclame en de rubriek 'haftanın rüküşleri'. Blijf bij ons!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Ik heb laatst trouwens eindelijk de officiële Acceptance Letter ontvangen van de desbetreffende uni! Het eerste semester van aankomend collegejaar studeer ik in Istanbul.
Wat moet je nou met vrienden als je internet hebt.quote:
Ik dacht dat ze altijd 'şok şok şok' riepen, maar jij zal wel gelijk hebben. Jij bent ten slotte de expert op dit gebied.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:56 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Mysterieus nog wel. Goede inleving, de volgende keer alleen wel het woord flaş gebruiken in plaats van schok.
Ik probeer alleen wat leven in de brouwerij te krijgen.quote:Alsof gedragingen van bekenden alleen te zien zijn bij sensationele programma's van laag niveau. Acigimi yakalamaya calisiyorsun, ama nafile.
De voorspellingen gaan minder goed, zie ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk EK tot nu toe. Morgen Spanje tegen Italië.Ik ben benieuwd; ik heb Italië lang niet zien spelen.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Ik heb laatst trouwens eindelijk de officiële Acceptance Letter ontvangen van de desbetreffende uni! Het eerste semester van aankomend collegejaar studeer ik in Istanbul.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
En tevens: http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html
Koter toch. Ik herken mezelf in je. Toen de homeostase van mijn hormonen verstoord was, kwam deze onzin ook mijn mond uit. Dezelfde kontlikkerij als hetgeen jij hier verkondigt. Totdat de hand die mij voedde, plots veranderde in een vuist die zich binnen de kortste keren tot aan de elleboog in mijn reet schoof.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op.![]()
Zonder Nederlanders holden jullie op dit moment in een of ander boerengat achter schapen en geiten aan.Vol liefde zou ik jullie bloedzuigers uitzwaaien als jullie een enkele reis terug zouden krijgen. Misschien leren jullie daar het Turkse gezegde "it bilem sahabina hiyanetlik etmez" of het Nederlandse equivalent "bijt niet in de hand die je voedt".
Wie winst verdient is onbelangrijk. Als Turkije een oorlog verliest hang je ook geen vlag uit omdat de vijand beter vocht.Zelfs mijn Nederlandse buren juichen en treuren hardop mee met Turkije, ga je schamen man...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Koter toch. Ik herken mezelf in je. Toen de homeostase van mijn hormonen verstoord was, kwam deze onzin ook mijn mond uit. Dezelfde kontlikkerij als hetgeen jij hier verkondigt. Totdat de hand die mij voedde, plots veranderde in een vuist die zich binnen de kortste keren tot aan de elleboog in mijn reet schoof.
Nu zeik ik daar niet om. Ik kan namelijk kiezen. Ik eet en blijf leven, maar accepteer hier en daar een binnendringende vuist, of ik bied weerstand en verhonger ten gevolge daarvan. Ik kies om te eten.
Maar als ik vervolgens een beetje zit te ouwehoeren om een spelletje, een sport die mij vrij weinig boeit, een sport waarbij ik hetzelfde over Turkije zou zeggen en vervolgens uitleg dat ik het allemaal niet zo meen en dat ik neutraal ben, vind jij dat een reden om je smerige kontlikkerij hier te verkondigen. Je vergelijkt het zelfs met een oorlog, waarbij het niet zeldzaam is dat er kinderen omkomen. Je smijt met deze drogreden om een fucking voetbalspelletje dat een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen. Je ziet de kans schoon om van deze kleine gelegenheid gebruik te maken en je ongevraagde mening over de PVV, de stemmers daarvan en schapen en geiten uit te kotsen.
Serieus, als er Nederlanders zijn die op de PVV stemmen omdat ik schijt heb aan een voetbalspelletje, dan ben ik blij dat ik ze dat spelletje misgund heb.
En daarbij komt dat ik liever achter de schapen en geiten hol dan dat ik zo'n verdorven Turk ben die dat als iets slechts en iets laags ziet. Mijn ouders hebben nog achter de schapen en geiten gehold. Schapen en geiten waarzonder de hand van jouw o zo geliefde Nederland jou niet had kunnen voeden.
Pretentieuze man ben je ook. Maar vooruit, ik ga me wel schamen omdat ik niks heb met voetbal.
Tofquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Is het lekker? Die vuist in je reet? Dat ik hier woon betekent niet automatisch dat ik fan zou zijn van het Nederlands elftal. Niemand geeft mij het recht hier te leven, dat recht heb ik zelf verdiend en ik hoef daarvoor niemand dankbaar voor te zijn op een aantal nog levend veteranen na dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op.![]()
Zonder Nederlanders holden jullie op dit moment in een of ander boerengat achter schapen en geiten aan.Vol liefde zou ik jullie bloedzuigers uitzwaaien als jullie een enkele reis terug zouden krijgen. Misschien leren jullie daar het Turkse gezegde "it bilem sahabina hiyanetlik etmez" of het Nederlandse equivalent "bijt niet in de hand die je voedt".
Wie winst verdient is onbelangrijk. Als Turkije een oorlog verliest hang je ook geen vlag uit omdat de vijand beter vocht.Zelfs mijn Nederlandse buren juichen en treuren hardop mee met Turkije, ga je schamen man...
Gefeliciteerd Ebruquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Wie dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik miste mijn schatje, habibi, canim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |