abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112605806
quote:
"İstanbul'u alacağız"

Yunan Führer'in gündüz düşleri

Yunanistan'da yapılan son seçimlerde büyük bir sürpriz yaparakmeclise giren Irkçı Ataka Partisi'nin lideri Nikos Mihaloliakos, Yunan basınında da ilgi odağı oluyor. Son olarak Proto Thema gazetesi, Mihaloliakos'la bir röportaj yaptı ve ırkçı politikacının görüşlerini anlatan uzun bir habere sayfalarında yer verdi.

"KALBİMİZ İSTANBUL'DA"
İstanbul'un Fethi dolayısıyla düzenlenen etkinlikte Hrisi Avgi mensuplarına konuşma yapan Mihaloliakos'un, Türkler ve yasadışı göçmenler aleyhinde sloganlar attırarak kalabalığı coşturduğu belirtilen haberde, Mihaloliakos'un ''Kalbimiz kraliçe şehirde (İstanbul). Yaşasın Konstantinos Palaiologos'' diye bağırarak konuşmasına son verdiği bildirildi.

YAHUDİLER GİBİ...
Mihaloliakos, Proto Thema gazetesine verdiği mülakatta yöneltilen, ''15 milyon Türk'e karşı artık sadece 3 bin Rum'un yaşadığı İstanbul'u talep etmek bugün gerçekçi olabilir mi?'' yönündeki soruya karşılık ise ''Yahudiler asırlar sonra, 1948 yılında, atalarının topraklarında devlet kurmayı başardılar. 'Silahları alarak Türkler ile savaşmamız gerekiyor' demiyorum fakat asırlarca Helenizm'in Küçük Asya, Pontus ve Doğu Trakya'da var olduğunu unutmamalıyız'' dedi.

"FÜHRER DENMESİ BENİ KIZDIRMIYOR"
Nikos Mihaloliakos, verdiği röportajda, ''Sizi Führer ya da faşist olarak tanımlamalarını nasıl karışılıyorsunuz?'' sorusuna ''İnanın beni hiç kızdırmıyor. Ailem, vatanın özgürlük mücadelesinde kendi payına düşeni ödemiş bulunuyor. Kolejlerin Amerikan çocukları, ordunun üç aylık görev sürelileri beni faşist olmakla suçlayamaz'' yanıtını verdi.

Uzun yıllar önce Hitler lehine yazdığı yazısı hala eleştirilen Mihaloliakos, ilgili açıklamasında, ''Hiçbir şey için pişman değilim. Yazdıklarım iki büyük savaş arasındaki dönemle ilgiliydi. Hitler'in, Yunanistan'ın düşmanı olduğu dönemle ilgisi yoktu. O dönemde yaşasaydım elbette savaşacaktım. Nasıl olsa o dönemde Yunanistan'da da İoannis Metaksas'ın 4 Ağustos rejimi ona benzer tipteydi'' dedi.

Eşi Eleni Zarulia ile büyük bir aşk yaşadığını söyleyen Mihaloliakos, ''Eleni, 1980'li yılların ortalarından beri Hrisi Avgi mücadelecisi. Kaldırımlarda, çatışmalarda tanıştık. Ortak mücadelelerimiz bizi yakınlaştırdı ve hayatlarımızı birleştirdik. Benim en büyük destekçimdir'' ifadelerini kullandı.

Habere göre, resmi koruma kullanmayan Mihaloliakos, evinin önünde bekleyen örgüt mensupları tarafından korunuyor. Örgüt üyeleri, Mihaloliakos bürosunun giriş kapısından geçerken de saygı duruşunda bulunuyor.

http://www.haberturk.com/dunya/haber/749089-istanbulu-alacagiz
Die reacties daaronder...

quote:
darkestyet08 Haziran 2012 Cuma 12:19
insallah oyle birseye yeltenirler de istanbulu alalim derken atinayi kaybederler
quote:
pekstone08 Haziran 2012 Cuma 12:13
iyi gel al...
quote:
okanugur08 Haziran 2012 Cuma 12:13
yiyosa gelin :d
quote:
bilgekaan08 Haziran 2012 Cuma 12:11
:) kaşınma tatlım... 2 saate atinada nargile keyfi yaparız
:D
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:04:26 #202
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112626430
Het Poolse team is voor het toernooi gezamelijk naar Turkije gegaan, nu staan zij 1-0 voor tegen Griekenland!

Toeval? Neen :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:12:48 #203
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112630566
1-1 is het geworden :(

Tijd voor een hapje :Y
pi_112632408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Ik doel meer op haar gedragingen die door opgenomen beelden direct waar te nemen zijn. De keuzes die zij in haar persoonlijke leven maakt gaan mij inderdaad niet veel aan.

Die oplossingen worden wel eens gebruikt, maar geven mij eigenlijk ook geen voldoening. Scenarioschrijver is volgens mij vooral een uitdagend beroep :P.
Schok, schok, schok! De mysterieuze Anisoptera geeft toe een sensatiebeluste showbizzwatcher te zijn! Hoewel haar posts op het internet een nuchtere indruk gaven blijkt ze irl te smullen van pikante onthullingen over beroemdheden. Meer details over deze schokkende ontdekking volgen na een korte reclame en de rubriek 'haftanın rüküşleri'. Blijf bij ons! ~O>
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Die reacties daaronder...

[..]

[..]

[..]

[..]

Turkije zou de Golden Dawn moeten steunen. Een betere kans om grenstwisten in ons voordeel te beslechten krijgen we niet. Als Turkse geheim agenten overvallen/ verkrachtingen enzo plegen, gepakt worden en in het nieuws komen zullen zij meer Griekse stemmen krijgen. Ook kunnen we geld storten in hun partijkas. Deze kans mogen we niet missen. >:)

Met de EK-pool heb ik de uitslag van de eerste wedstrijd goed. *O* Het aantal kaarten helaas niet. -O-
pi_112645840
Hier alleen goed dat rusland zou winnen. Had 1-0 voor polen maar helaas werd het gelijkspel.
pi_112648651
1-0 voor Polen, Griekenland 10 man, 1-1, Polen 10 man, Griekenland mist penalty, einde.

kkskkls :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 04:43:02 ]
pi_112649488
quote:
geef toe je zou haar wel batsen :Y
pi_112651201
quote:
De reacties onder het filmpje zeggen genoeg. :').
pi_112651221
http://nos.nl/ek2012/. Handig en mooi, wel. O+.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:38:06 #211
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112655469
Morgen Deniz zn verjaardag vieren yeey! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_112662465
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:41 schreef EL_Presidente het volgende:
-edit
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Weer nep?
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef EL_Presidente het volgende:
kan ik er wat aan doen dat een of andere gek mijn foto op een homo site heeft gebruikt. :')
quote:
:'). :'). :').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 17:01:00 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:29:49 #213
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112663382
:')

Ik dacht dat hij op Murat Boz leek.
This isn't even my final form.
pi_112665258
WTF, Denemarken heeft gescoord. :{.

Denemarken staat 1-0 voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 18:27:27 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:28:07 #215
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112665303
Haha, lekker voor ze.
pi_112665328
Waarom wil je dat Nederland verliest?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:31:31 #217
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112665459
Wil ik niet, ik ben volledig neutraal.
Maar is gewoon grappig om mensen te zien janken. Als Denemarken zou verliezen zou ik ook 'lekker voor ze' zeggen.
pi_112665741
Ah. :P. Het is wel leuker om ze te zien juichen en zo, vooral als ze verder komen dan de groepswedstrijden. :9.

Godver, paal. :(.
pi_112666475
Rust, 0-1. ;(.

Ze spelen stom. Oranje had echt een aantal uitstekende kansen, maar het lukt ze niet om te scoren. :'). :(.

Van Persie... ;(, :').

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 18:53:46 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:04:40 #220
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112667038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Kan je zoontje trouwens goed met katten omgaan (lees: geduldig en geen ADHD)? Een kennis had namelijk 3 dagen geleden een kat gekocht van iemand (niet van ons) en dat zoontje ging heel slecht met die kat om, dat beest was in 2 dagen getransformeerd naar een hyper-agressieve kitten, we hebben het beest maar meegenomen, ze wilden het dier na 2 dagen al in de bos dumpen.

Hebben dat beestje toen meegenomen, helaas bleek het dier voor ons te moeilijk om te kalmeren, hebben het vandaag maar meegegeven aan het asiel.
Ik lees dit nu pas, maar moet er echt op reageren. Ik kan er slecht tegen als men dieren neemt zonder erover na te denken. "Hey wat leuk, een kitten houdt onze kleine zoon vast wel bezig". En dan halen ze zo'n beestje in huis alsof het een stuk speelgoed is. En als het kind niet met zo'n dier om kan gaan, gaan ze dat kind niet leren om met het dier om te gaan, maar dumpen ze het dier maar in een bos.
Ik wil ook heel graag een kat op mijn studentenkamer, maar neem er geen omdat ik de pineut ben als de kat naar buiten wil en omdat ik vaak in de weekenden in het ouderlijke huis ben (waar ook een kat is overigens). Vooruit denken.

/lief dagboek
pi_112667122
Mee eens.
pi_112667274
Beter scoort Van Persië er eentje, anders is iedereen boos op hem. Hij maakt het telkens niet af. :').
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:13:57 #223
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112667513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef zarGon het volgende:
Beter scoort Van Persië er eentje, anders is iedereen boos op hem. Hij maakt het telkens niet af. :').
Zo ging het 2 jaar geleden toch ook? Tegen Spanje. Had Robben zo'n dikke kans, ging hij er gewoon niet in. Of hij werd onderuit gehaald ofzo, weet niet meer.
pi_112667631
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas, maar moet er echt op reageren. Ik kan er slecht tegen als men dieren neemt zonder erover na te denken. "Hey wat leuk, een kitten houdt onze kleine zoon vast wel bezig". En dan halen ze zo'n beestje in huis alsof het een stuk speelgoed is. En als het kind niet met zo'n dier om kan gaan, gaan ze dat kind niet leren om met het dier om te gaan, maar dumpen ze het dier maar in een bos.
Ik wil ook heel graag een kat op mijn studentenkamer, maar neem er geen omdat ik de pineut ben als de kat naar buiten wil en omdat ik vaak in de weekenden in het ouderlijke huis ben (waar ook een kat is overigens). Vooruit denken.

/lief dagboek
Turken zijn heel goed tegenover mensen, maar behandelen dieren jammer genoeg niet met het respect en de liefde dat ze verdienen. Toen ik in Turkije was een lange tijd geleden, zag ik iemand voor de lol een steen gooien naar een hond, als klein kind raak je dan natuurlijk verward met wat je ziet. Toen ik van mijn tantes hoorde dat dat wel vaker gebeurde is mijn liefde voor dieren daardoor sterker gegroeid, heb altijd de neiging gehad om het op te nemen voor degenen die niet voor zichzelf kunnen opkomen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:38:44 #225
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112668637
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Turken zijn heel goed tegenover mensen, maar behandelen dieren jammer genoeg niet met het respect en de liefde dat ze verdienen. Toen ik in Turkije was een lange tijd geleden, zag ik iemand voor de lol een steen gooien naar een hond, als klein kind raak je dan natuurlijk verward met wat je ziet. Toen ik van mijn tantes hoorde dat dat wel vaker gebeurde is mijn liefde voor dieren daardoor sterker gegroeid, heb altijd de neiging gehad om het op te nemen voor degenen die niet voor zichzelf kunnen opkomen.
Turken hebben weinig respect voor dieren inderdaad. Er zijn wel Turken die dieren respecteren omdat ze ook levende wezens zijn, maar een deel van deze Turken kan zich weer niet inleven in die dieren. Als ze zo'n dier kwaad doen, lijken ze niet te snappen dat het erg is. 'Aman bisey olmaz', zo'n soort instelling.
pi_112669140
Wát een ontgoocheling zeg. Ik had dit echt niet verwacht. :').
pi_112669832
Rafael van der Vaart had volgens mij gisteren seks gehad.
pi_112672769
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:56 schreef Ayca het volgende:
Hier alleen goed dat rusland zou winnen. Had 1-0 voor polen maar helaas werd het gelijkspel.
Aan welke pool doe jij mee? Op Fok! sta ik gedeeld 12e. :Y)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
Morgen Deniz zn verjaardag vieren yeey! *O*
*O* Hoe oud wordt hij?
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
Haha, lekker voor ze.
Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilers :N
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef Arcadia het volgende:
Rafael van der Vaart had volgens mij gisteren seks gehad.
Concludeer je dat uit zijn spel?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:49:21 #229
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112672878
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:

[..]

Door allochtonen als jij groeit mijn begrip voor Wilders en co. Nestbevuilers :N

Dan ga je toch op de PVV stemmen? :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:01:36 #230
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112673447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dit

Nederland heeft verdient verloren, kut naabs. Geen Huntelaar in de basis en die dikke bouma achter in :')
pi_112677526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Bilge het volgende:

[..]

Aan welke pool doe jij mee? Op Fok! sta ik gedeeld 12e. :Y)

[..]

*O* Hoe oud wordt hij?

[..]

[..]

Concludeer je dat uit zijn spel?
Gewoon met vrienden :P
pi_112677832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dit

Nederland heeft verdient verloren, kut naabs. Geen Huntelaar in de basis en die dikke bouma achter in :')
Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op. ^O^

Zonder Nederlanders holden jullie op dit moment in een of ander boerengat achter schapen en geiten aan. :') Vol liefde zou ik jullie bloedzuigers uitzwaaien als jullie een enkele reis terug zouden krijgen. Misschien leren jullie daar het Turkse gezegde "it bilem sahabina hiyanetlik etmez" of het Nederlandse equivalent "bijt niet in de hand die je voedt".

Wie winst verdient is onbelangrijk. Als Turkije een oorlog verliest hang je ook geen vlag uit omdat de vijand beter vocht. :') Zelfs mijn Nederlandse buren juichen en treuren hardop mee met Turkije, ga je schamen man...
pi_112677838
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

Schok, schok, schok! De mysterieuze Anisoptera geeft toe een sensatiebeluste showbizzwatcher te zijn! Hoewel haar posts op het internet een nuchtere indruk gaven blijkt ze irl te smullen van pikante onthullingen over beroemdheden. Meer details over deze schokkende ontdekking volgen na een korte reclame en de rubriek 'haftanın rüküşleri'. Blijf bij ons! ~O>
Mysterieus nog wel. Goede inleving, de volgende keer alleen wel het woord flaş gebruiken in plaats van schok :P.
Alsof gedragingen van bekenden alleen te zien zijn bij sensationele programma's van laag niveau. Acigimi yakalamaya calisiyorsun, ama nafile :6.
pi_112678065
Leuk EK tot nu toe. Morgen Spanje tegen Italië. :9 Ik ben benieuwd; ik heb Italië lang niet zien spelen.
pi_112678315
Ik heb laatst trouwens eindelijk de officiële Acceptance Letter ontvangen van de desbetreffende uni! Het eerste semester van aankomend collegejaar studeer ik in Istanbul *O*.
pi_112678961
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
Ik heb laatst trouwens eindelijk de officiële Acceptance Letter ontvangen van de desbetreffende uni! Het eerste semester van aankomend collegejaar studeer ik in Istanbul *O*.
_O_ Gefeliciteerd!

En tevens: http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html
pi_112679076
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:48 schreef Ayca het volgende:

[..]

Gewoon met vrienden :P
Wat moet je nou met vrienden als je internet hebt. :')
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:56 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Mysterieus nog wel. Goede inleving, de volgende keer alleen wel het woord flaş gebruiken in plaats van schok :P.
Ik dacht dat ze altijd 'şok şok şok' riepen, maar jij zal wel gelijk hebben. Jij bent ten slotte de expert op dit gebied. :7

quote:
Alsof gedragingen van bekenden alleen te zien zijn bij sensationele programma's van laag niveau. Acigimi yakalamaya calisiyorsun, ama nafile :6.
Ik probeer alleen wat leven in de brouwerij te krijgen. :@
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk EK tot nu toe. Morgen Spanje tegen Italië. :9 Ik ben benieuwd; ik heb Italië lang niet zien spelen.
De voorspellingen gaan minder goed, zie ik. :P
quote:
Gefeliciteerd. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

_O_ Gefeliciteerd!

En tevens: http://diversen.marktplaa(...)derlands-elftal.html
_O-
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:46:34 #238
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112679812
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Wilders is geen oplossing omdat hij onderscheidt naar geloof (islam vs de rest) en absolute loyaliteit eist (geen integratie maar assimilatie, geen andere loyaliteit dan Nederland). Ook veel stemmers van Wilders zien hem niet als de ideale oplossing, maar omdat hun frustratie zo groot is en andere partijen die frustratie negeren/ bagatelliseren stemmen ze toch op hem. Die frustratie wordt gevoed door ondankbare honden als jullie, wees er trots op. ^O^

Zonder Nederlanders holden jullie op dit moment in een of ander boerengat achter schapen en geiten aan. :') Vol liefde zou ik jullie bloedzuigers uitzwaaien als jullie een enkele reis terug zouden krijgen. Misschien leren jullie daar het Turkse gezegde "it bilem sahabina hiyanetlik etmez" of het Nederlandse equivalent "bijt niet in de hand die je voedt".

Wie winst verdient is onbelangrijk. Als Turkije een oorlog verliest hang je ook geen vlag uit omdat de vijand beter vocht. :') Zelfs mijn Nederlandse buren juichen en treuren hardop mee met Turkije, ga je schamen man...
Koter toch. Ik herken mezelf in je. Toen de homeostase van mijn hormonen verstoord was, kwam deze onzin ook mijn mond uit. Dezelfde kontlikkerij als hetgeen jij hier verkondigt. Totdat de hand die mij voedde, plots veranderde in een vuist die zich binnen de kortste keren tot aan de elleboog in mijn reet schoof.

Nu zeik ik daar niet om. Ik kan namelijk kiezen. Ik eet en blijf leven, maar accepteer hier en daar een binnendringende vuist, of ik bied weerstand en verhonger ten gevolge daarvan. Ik kies om te eten.

Maar als ik vervolgens een beetje zit te ouwehoeren om een spelletje, een sport die mij vrij weinig boeit, een sport waarbij ik hetzelfde over Turkije zou zeggen en vervolgens uitleg dat ik het allemaal niet zo meen en dat ik neutraal ben, vind jij dat een reden om je smerige kontlikkerij hier te verkondigen. Je vergelijkt het zelfs met een oorlog, waarbij het niet zeldzaam is dat er kinderen omkomen. Je smijt met deze drogreden om een fucking voetbalspelletje dat een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen. Je ziet de kans schoon om van deze kleine gelegenheid gebruik te maken en je ongevraagde mening over de PVV, de stemmers daarvan en schapen en geiten uit te kotsen.

Serieus, als er Nederlanders zijn die op de PVV stemmen omdat ik schijt heb aan een voetbalspelletje, dan ben ik blij dat ik ze dat spelletje misgund heb.

En daarbij komt dat ik liever achter de schapen en geiten hol dan dat ik zo'n verdorven Turk ben die dat als iets slechts en iets laags ziet. Mijn ouders hebben nog achter de schapen en geiten gehold. Schapen en geiten waarzonder de hand van jouw o zo geliefde Nederland jou niet had kunnen voeden.

Pretentieuze man ben je ook. Maar vooruit, ik ga me wel schamen omdat ik niks heb met voetbal. :')
pi_112679972
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Koter toch. Ik herken mezelf in je. Toen de homeostase van mijn hormonen verstoord was, kwam deze onzin ook mijn mond uit. Dezelfde kontlikkerij als hetgeen jij hier verkondigt. Totdat de hand die mij voedde, plots veranderde in een vuist die zich binnen de kortste keren tot aan de elleboog in mijn reet schoof.

Nu zeik ik daar niet om. Ik kan namelijk kiezen. Ik eet en blijf leven, maar accepteer hier en daar een binnendringende vuist, of ik bied weerstand en verhonger ten gevolge daarvan. Ik kies om te eten.

Maar als ik vervolgens een beetje zit te ouwehoeren om een spelletje, een sport die mij vrij weinig boeit, een sport waarbij ik hetzelfde over Turkije zou zeggen en vervolgens uitleg dat ik het allemaal niet zo meen en dat ik neutraal ben, vind jij dat een reden om je smerige kontlikkerij hier te verkondigen. Je vergelijkt het zelfs met een oorlog, waarbij het niet zeldzaam is dat er kinderen omkomen. Je smijt met deze drogreden om een fucking voetbalspelletje dat een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen. Je ziet de kans schoon om van deze kleine gelegenheid gebruik te maken en je ongevraagde mening over de PVV, de stemmers daarvan en schapen en geiten uit te kotsen.

Serieus, als er Nederlanders zijn die op de PVV stemmen omdat ik schijt heb aan een voetbalspelletje, dan ben ik blij dat ik ze dat spelletje misgund heb.

En daarbij komt dat ik liever achter de schapen en geiten hol dan dat ik zo'n verdorven Turk ben die dat als iets slechts en iets laags ziet. Mijn ouders hebben nog achter de schapen en geiten gehold. Schapen en geiten waarzonder de hand van jouw o zo geliefde Nederland jou niet had kunnen voeden.

Pretentieuze man ben je ook. Maar vooruit, ik ga me wel schamen omdat ik niks heb met voetbal. :')
_O_
pi_112682582
quote:
Tof *O* welke uni is het?
  zondag 10 juni 2012 @ 02:25:41 #241
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
  zondag 10 juni 2012 @ 02:36:11 #242
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112683765
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Is het lekker? Die vuist in je reet? Dat ik hier woon betekent niet automatisch dat ik fan zou zijn van het Nederlands elftal. Niemand geeft mij het recht hier te leven, dat recht heb ik zelf verdiend en ik hoef daarvoor niemand dankbaar voor te zijn op een aantal nog levend veteranen na dan.

Oh en een ondankbare hond mag je je eigen familie noemen als je in de mood bent om mensen voor ondankbare honden uit te maken. Ipv mensen uit te schelden omdat je bang bent uit het land getrapt te worden kan je beter iets aan je angst gaan doen.
pi_112683889
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

Held, hayirli olsun :*
pi_112701663
quote:
Gefeliciteerd Ebru *O*.
pi_112710021
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dankje :*
  zondag 10 juni 2012 @ 21:34:12 #246
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112711820
Koç Universitesi?
Cool story, Hansel.
pi_112711918
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dankje :*
Hehe :')

't was laat oke. :@
pi_112711973
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Koç Universitesi?
Jonge waarom post jij hier?
  zondag 10 juni 2012 @ 21:42:41 #249
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112712435
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jonge waarom post jij hier?
Ik miste mijn schatje, habibi, canim.
Cool story, Hansel.
pi_112712497
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik miste mijn schatje, habibi, canim.
Wie dan?
  zondag 10 juni 2012 @ 21:46:26 #251
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112712682
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie dan?
Mijn multikultimengelmoesje.
Cool story, Hansel.
pi_112712723
quote:
2s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik? Ben te lelijk, je kunt wel beter krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2012 21:47:07 ]
pi_112712834
Wanneer ik hier reageer gaat wikwakka2 weg.

zondag 10 juni 2012 @ 21:48:51 #254
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112712835
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik? Ben te lelijk, je kunt wel beter krijgen.
Jij weet niet hoe lelijk ik al dan niet ben.
Cool story, Hansel.
pi_112712874
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe lelijk ik al dan niet ben.
Was dan ook ironisch. :)
  zondag 10 juni 2012 @ 21:49:47 #256
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112712902
...sorry baylar en kizlar, ik moet er weer vandoor.
Cool story, Hansel.
pi_112712911
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:48 schreef Julis het volgende:
Wanneer ik hier reageer gaat wikwakka2 weg.

[ afbeelding ]
Lang niet alleen hij.
pi_112712938
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
...sorry baylar en kizlar, ik moet er weer vandoor.
IK ZEI HET TOCH. KIJK KIJK KIJK.
pi_112712963
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lang niet alleen hij.
Wie nog meer dan?
  zondag 10 juni 2012 @ 21:50:37 #260
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112712964
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was dan ook ironisch. :)
Hayati
Cool story, Hansel.
pi_112713017
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef Julis het volgende:

[..]

Wie nog meer dan?
Hiç.
pi_112713028
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hayati
Albi O+
pi_112713232
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hiç.
Vertel het maar, ik bijt niet.
pi_112713316
quote:
8s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:54 schreef Julis het volgende:

[..]

Vertel het maar, ik bijt niet.
Wel knijpen zeker.
pi_112713493
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wel knijpen zeker.
Nee, misschien alleen een klap in het gezicht, meer niet.
pi_112713577
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:57 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee, misschien alleen een klap in het gezicht, meer niet.
Dont slap the messenger.
  zondag 10 juni 2012 @ 22:15:14 #267
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_112714730
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Albi O+
Ik word weer arabier. Noord-oost Afrikaan zijn is passé.
Cool story, Hansel.
pi_112715387
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

(...)
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 02:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

(...)
De toon van deze discussie is vijandig en dat bevalt me niet. Mijn woordkeuze gaf daar aanleiding toe, waarvoor excuses. In het vervolg zal ik mijn woorden beter wegen.

Inhoudelijk gezien is de discussie over 'kontelikkerij' vs 'nestbevuiling' en loyaliteit aan het land waar je woont interessant. Ik meen dat landgenoten de morele plicht dragen om in tijden van vreugde en verdriet mee te leven met hun land. Omdat ik morgenochtend een pittig tentamen heb zal ik dat pas morgenmiddag uitwerken. Hopelijk kunnen we op een vruchtbare manier inzichten uitwisselen.
pi_112715428
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik word weer arabier. Noord-oost Afrikaan zijn is passé.
Jood zijn is helemaal hip. :o
  zondag 10 juni 2012 @ 23:29:04 #270
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112719305
Deniz heeft zooooo'n leuke dag gehad!

/quote!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_112720971
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kijk al sinds WK 1998 (met of zonder Turkije). Nu weer.
Wk is pas over 2 jaar
pi_112721089
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 00:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wk is pas over 2 jaar
Weet ik. Ik wilde ermee zeggen dat WK 1998 het eerste grote voetbaltoernooi was dat ik bewust heb meegemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheMagnificent op 11-06-2012 00:09:04 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 00:03:36 #273
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112721097
pi_112724826
Hoe spreek je zijn naam eigenlijk uit? De Turkse manier of de Nederlandse?
  maandag 11 juni 2012 @ 02:46:25 #275
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_112724829
Turkse
pi_112745986
Het EK kun je niet wegzetten als een ‘fucking (voetbal)spelletje waar een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen’. Bijna 10 miljoen Nederlanders zagen Nederland zaterdag verliezen. Oranje straatversieringen, kledij en winkelschappen wijzen erop dat hier toch wat meer aan de hand is dan een wedstrijdje PSV-AZ.

Het EK is een landentoernooi waar de beste spelers van de sterkste landen voor de meerdere eer en glorie van hun vaderland strijden. Terwijl de voetballers op het veld strijden, knarsetanden en bidden hun landgenoten op een goede afloop en vervloeken en huilen zij om een slecht resultaat. Saamhorigheid, lotsverbondenheid, loyaliteit en trouw tussen mensen die in het dagelijks leven helemaal niet zo gehecht zijn en elkaar misschien zelfs haten maar op zo'n moment beseffen dat ze in hetzelfde schip zitten. Jouw volk wordt bekeken, gewikt en gewogen door de halve wereldbevolking. Voetbal is hier bijzaak.

Dankzij groepsvorming kunnen van origine egoïstische individuen hun veiligheid garanderen, schaarse goederen in bezit nemen en kostbare nutsvoorzieningen bekostigen. Als iemand wél van deze voordelen profiteert, maar vervolgens niet kan kiezen tussen Nederland en Denemarken, pleegt deze persoon verraad en verdient hij verwijdering uit de groep. Dit zeg ik niet omdat ik bang ben om zelf weggetrapt te worden, integendeel: als groepslid vrees ik verraden te worden wanneer het er echt op aan komt.

Als de groep in een echte oorlog verkeert en van een groepslid verwacht dat hij zijn leven opoffert zou ik mij nog kunnen voorstellen (zonder het goed te keuren) dat een groepslid het offer te groot vindt en onderduikt. Maar als iemand weigert om op zijn dooie gemak vanachter zijn bureau compassie te tonen wanneer mijn land te neergaat, zou hij de eer aan zichzelf moeten houden door op zoek te gaan naar een geschiktere groep of alleen verdergaan.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:58:35 #279
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112746065
Ik ga woensdag toeteren als Duitsland wint
pi_112746319
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:57 schreef Bilge het volgende:
Het EK kun je niet wegzetten als een ‘fucking (voetbal)spelletje waar een stel toch al veel te rijke volwassenen met elkaar spelen’. Bijna 10 miljoen Nederlanders zagen Nederland zaterdag verliezen. Oranje straatversieringen, kledij en winkelschappen wijzen erop dat hier toch wat meer aan de hand is dan een wedstrijdje PSV-AZ.

Het EK is een landentoernooi waar de beste spelers van de sterkste landen voor de meerdere eer en glorie van hun vaderland strijden. Terwijl de voetballers op het veld strijden, knarsetanden en bidden hun landgenoten op een goede afloop en vervloeken en huilen zij om een slecht resultaat. Saamhorigheid, lotsverbondenheid, loyaliteit en trouw tussen mensen die in het dagelijks leven helemaal niet zo gehecht zijn en elkaar misschien zelfs haten maar op zo'n moment beseffen dat ze in hetzelfde schip zitten. Jouw volk wordt bekeken, gewikt en gewogen door de halve wereldbevolking. Voetbal is hier bijzaak.

Dankzij groepsvorming kunnen van origine egoïstische individuen hun veiligheid garanderen, schaarse goederen in bezit nemen en kostbare nutsvoorzieningen bekostigen. Als iemand wél van deze voordelen profiteert, maar vervolgens niet kan kiezen tussen Nederland en Denemarken, pleegt deze persoon verraad en verdient hij verwijdering uit de groep. Dit zeg ik niet omdat ik bang ben om zelf weggetrapt te worden, integendeel: als groepslid vrees ik verraden te worden wanneer het er echt op aan komt.

Als de groep in een echte oorlog verkeert en van een groepslid verwacht dat hij zijn leven opoffert zou ik mij nog kunnen voorstellen (zonder het goed te keuren) dat een groepslid het offer te groot vindt en onderduikt. Maar als iemand weigert om op zijn dooie gemak vanachter zijn bureau compassie te tonen wanneer mijn land te neergaat, zou hij de eer aan zichzelf moeten houden door op zoek te gaan naar een geschiktere groep of alleen verdergaan.
:').
  maandag 11 juni 2012 @ 18:04:31 #281
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112746424
Wij worden niet eens als Nederlanders gezien. Krijg ook steeds meer het idee dat wij(althans ik) hier niets te zoeken hebben. Gaat alleen maar achteruit hier.
pi_112746454
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

toet toet toet toet toet
Niet eens kunnen kwalificeren... :').
  maandag 11 juni 2012 @ 18:09:08 #284
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112746613
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet eens kunnen kwalificeren... :').
Met zo'n Nederlander als bondscoach, dikke faal van TFF :')
  maandag 11 juni 2012 @ 18:10:02 #285
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112746663
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef xminator het volgende:
Wij worden niet eens als Nederlanders gezien. Krijg ook steeds meer het idee dat wij(althans ik) hier niets te zoeken hebben. Gaat alleen maar achteruit hier.
Ik heb ook steeds minder met Nederland. Ze beginnen steeds meer te verzuren hier en daar worden de buitenlanders op aangekeken :')
  maandag 11 juni 2012 @ 18:13:33 #286
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112746821
quote:
Zo voel ik het ook. Ooit was ik ook zo'n 'pro-Nederland Turk', maar naarmate ik ouder werd nam dat steeds meer af. En daarvoor wijs ik toch echt met mijn vinger naar de Nederlanders zelf.
pi_112747027
In Turkije word je ook niet gezien als een Turk.

Dus mja...

[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 18:18:02 ]
  maandag 11 juni 2012 @ 18:26:25 #288
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112747493
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:

Dus mja...
Klopt.
Resten alleen nog andere factoren om te kiezen tussen beide landen. Zoals het weer, de natuur en het eten. Turkije wint dan. :9
pi_112747813
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef zarGon het volgende:

Dus mja...
Nja daar word je echt niet gediscrimineerd net zoals hier gebeurd. Alles ligt in je eigen hand. Als net zoals een typische duitse Turk gaat, dan lijkt het mij logisch dat er anders met je omgegaan wordt. Als je een henkie of een ingrid in Nederland bent word je ook anders behandeld.

Laatst zag ik een vlag/pankart hangen bij de ingang van een stad:
"stadsnaam" van kaasstad naar moslimstad. Stop islamisering Nederland.

Wtf man.
pi_112748145
quote:
Verplaats jezelf eens in een Nederlander: elke ochtend begroet de voorpagina van de Telegraaf jou met een foto van een allochtoonse inbreker, verkrachter of moordenaar. Hoe zou jij denken over je nieuwe landgenoten?

Tot de jaren negentig waren de Russen het grote rode gevaar, elk moment konnen ze binnenvallen of met nucleaire wapens strooien. Nu zijn wij moslims the bad guy. Over een paar jaar zijn de Chinezen weer aan de beurt, zo gaat dat. In een stoffige kantoorkamer stelt een of andere wizzkid een nuchtere gevaren/kansen analyse op, en daar rollen wij momenteel uit. De media ondersteunen het te voeren beleid. Na hun agressieve lastercampagne verbaas ik me over de Nederlanders die nog steeds normaal tegen ons doen. Zijn zij blind? :P

Overigens heeft onderdrukking van minderheden veel positieve voordelen. Kijk maar naar het succes van joden. ;)

Maar goed, ik moet er gauw vandoro.
pi_112748409
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef Bilge het volgende:

[..]

Verplaats jezelf eens in een Nederlander: elke ochtend begroet de voorpagina van de Telegraaf jou met een foto van een allochtoonse inbreker, verkrachter of moordenaar. Hoe zou jij denken over je nieuwe landgenoten?

Tot de jaren negentig waren de Russen het grote rode gevaar, elk moment konnen ze binnenvallen of met nucleaire wapens strooien. Nu zijn wij moslims the bad guy. Over een paar jaar zijn de Chinezen weer aan de beurt, zo gaat dat. In een stoffige kantoorkamer stelt een of andere wizzkid een nuchtere gevaren/kansen analyse op, en daar rollen wij momenteel uit. De media ondersteunen het te voeren beleid. Na hun agressieve lastercampagne verbaas ik me over de Nederlanders die nog steeds normaal tegen ons doen. Zijn zij blind? :P

Overigens heeft onderdrukking van minderheden veel positieve voordelen. Kijk maar naar het succes van joden. ;)

Maar goed, ik moet er gauw vandoro.
:'). Het succes van joden? Ik zie noch mijzelf noch mijn familie/vrienden graag vergast worden om daarna geaccepteerd te moeten worden. De behaalde winsten van pvv zegt mij voldoende, ik ga mijzelf niet uit de naad zitten werken en belasting betalen zodat henk en ingrid uitkering kunnen trekken.
pi_112756784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]

_O_ Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. :)
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 02:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:
17s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ebru *O*.
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Koç Universitesi?
Bedankt allen! Het gaat om Boğaziçi Üniversitesi.
Heb jij als ervaringsdeskundige nog belangrijke mededelingen voor mij, wikwakka?
pi_112766893
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Complimenten voor de scheidsrechter!!
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef IronTaksi het volgende:
Eindelijk een scheidsrechter die een beetje kan fluiten
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:40 schreef Micson het volgende:
Kutzooi.

Wel een goeie scheids vandaag
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...en idd een goeie scheidsrechter. Prima wedstrijd vooral de tweede helft. :)
Cüneyt Çakır heeft het goed gedaan vanavond, al was het niet de moeilijkste wedstrijd om te fluiten. Toch wel een van de mooiste wedstrijden tot nu toe op dit EK, moet ik zeggen.
pi_112769385
Als cuneyt ook zo in Turkije zou fluiten...
pi_112769628
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
Als cuneyt ook zo in Turkije zou fluiten...
Ligt aan de Turkse clubs (spelers) niet aan Cuneyt Cakir.
pi_112769663
Merhabalar lengg
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_112769800
Ve Aleykum Selam, naber?
pi_112769877
Hamd' olsun, sizden naber Xminator bey?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_112769943
Sagolunuz, nasil olalim. Laatste loodjes dan vakantie, tatil varmi bu sene :D ?
pi_112770023
Insallah man, ik denk richting Lloret de Mar :@
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')