Die reacties daaronder...quote:"İstanbul'u alacağız"
Yunan Führer'in gündüz düşleri
Yunanistan'da yapılan son seçimlerde büyük bir sürpriz yaparakmeclise giren Irkçı Ataka Partisi'nin lideri Nikos Mihaloliakos, Yunan basınında da ilgi odağı oluyor. Son olarak Proto Thema gazetesi, Mihaloliakos'la bir röportaj yaptı ve ırkçı politikacının görüşlerini anlatan uzun bir habere sayfalarında yer verdi.
"KALBİMİZ İSTANBUL'DA"
İstanbul'un Fethi dolayısıyla düzenlenen etkinlikte Hrisi Avgi mensuplarına konuşma yapan Mihaloliakos'un, Türkler ve yasadışı göçmenler aleyhinde sloganlar attırarak kalabalığı coşturduğu belirtilen haberde, Mihaloliakos'un ''Kalbimiz kraliçe şehirde (İstanbul). Yaşasın Konstantinos Palaiologos'' diye bağırarak konuşmasına son verdiği bildirildi.
YAHUDİLER GİBİ...
Mihaloliakos, Proto Thema gazetesine verdiği mülakatta yöneltilen, ''15 milyon Türk'e karşı artık sadece 3 bin Rum'un yaşadığı İstanbul'u talep etmek bugün gerçekçi olabilir mi?'' yönündeki soruya karşılık ise ''Yahudiler asırlar sonra, 1948 yılında, atalarının topraklarında devlet kurmayı başardılar. 'Silahları alarak Türkler ile savaşmamız gerekiyor' demiyorum fakat asırlarca Helenizm'in Küçük Asya, Pontus ve Doğu Trakya'da var olduğunu unutmamalıyız'' dedi.
"FÜHRER DENMESİ BENİ KIZDIRMIYOR"
Nikos Mihaloliakos, verdiği röportajda, ''Sizi Führer ya da faşist olarak tanımlamalarını nasıl karışılıyorsunuz?'' sorusuna ''İnanın beni hiç kızdırmıyor. Ailem, vatanın özgürlük mücadelesinde kendi payına düşeni ödemiş bulunuyor. Kolejlerin Amerikan çocukları, ordunun üç aylık görev sürelileri beni faşist olmakla suçlayamaz'' yanıtını verdi.
Uzun yıllar önce Hitler lehine yazdığı yazısı hala eleştirilen Mihaloliakos, ilgili açıklamasında, ''Hiçbir şey için pişman değilim. Yazdıklarım iki büyük savaş arasındaki dönemle ilgiliydi. Hitler'in, Yunanistan'ın düşmanı olduğu dönemle ilgisi yoktu. O dönemde yaşasaydım elbette savaşacaktım. Nasıl olsa o dönemde Yunanistan'da da İoannis Metaksas'ın 4 Ağustos rejimi ona benzer tipteydi'' dedi.
Eşi Eleni Zarulia ile büyük bir aşk yaşadığını söyleyen Mihaloliakos, ''Eleni, 1980'li yılların ortalarından beri Hrisi Avgi mücadelecisi. Kaldırımlarda, çatışmalarda tanıştık. Ortak mücadelelerimiz bizi yakınlaştırdı ve hayatlarımızı birleştirdik. Benim en büyük destekçimdir'' ifadelerini kullandı.
Habere göre, resmi koruma kullanmayan Mihaloliakos, evinin önünde bekleyen örgüt mensupları tarafından korunuyor. Örgüt üyeleri, Mihaloliakos bürosunun giriş kapısından geçerken de saygı duruşunda bulunuyor.
http://www.haberturk.com/dunya/haber/749089-istanbulu-alacagiz
quote:darkestyet08 Haziran 2012 Cuma 12:19
insallah oyle birseye yeltenirler de istanbulu alalim derken atinayi kaybederler
quote:pekstone08 Haziran 2012 Cuma 12:13
iyi gel al...
quote:okanugur08 Haziran 2012 Cuma 12:13
yiyosa gelin :d
quote:bilgekaan08 Haziran 2012 Cuma 12:11kaşınma tatlım... 2 saate atinada nargile keyfi yaparız
Schok, schok, schok! De mysterieuze Anisoptera geeft toe een sensatiebeluste showbizzwatcher te zijn! Hoewel haar posts op het internet een nuchtere indruk gaven blijkt ze irl te smullen van pikante onthullingen over beroemdheden. Meer details over deze schokkende ontdekking volgen na een korte reclame en de rubriek 'haftanın rüküşleri'. Blijf bij ons!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:19 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik doel meer op haar gedragingen die door opgenomen beelden direct waar te nemen zijn. De keuzes die zij in haar persoonlijke leven maakt gaan mij inderdaad niet veel aan.
Die oplossingen worden wel eens gebruikt, maar geven mij eigenlijk ook geen voldoening. Scenarioschrijver is volgens mij vooral een uitdagend beroep.
Turkije zou de Golden Dawn moeten steunen. Een betere kans om grenstwisten in ons voordeel te beslechten krijgen we niet. Als Turkse geheim agenten overvallen/ verkrachtingen enzo plegen, gepakt worden en in het nieuws komen zullen zij meer Griekse stemmen krijgen. Ook kunnen we geld storten in hun partijkas. Deze kans mogen we niet missen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die reacties daaronder...
[..]
[..]
[..]
[..]
geef toe je zou haar wel batsenquote:
De reacties onder het filmpje zeggen genoeg.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Je bent een homo ?
http://gaycell.blogspot.n(...)?zx=5faf5985dcc9d0da
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef EL_Presidente het volgende:
kan ik er wat aan doen dat een of andere gek mijn foto op een homo site heeft gebruikt.
quote:
Ik lees dit nu pas, maar moet er echt op reageren. Ik kan er slecht tegen als men dieren neemt zonder erover na te denken. "Hey wat leuk, een kitten houdt onze kleine zoon vast wel bezig". En dan halen ze zo'n beestje in huis alsof het een stuk speelgoed is. En als het kind niet met zo'n dier om kan gaan, gaan ze dat kind niet leren om met het dier om te gaan, maar dumpen ze het dier maar in een bos.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Kan je zoontje trouwens goed met katten omgaan (lees: geduldig en geen ADHD)? Een kennis had namelijk 3 dagen geleden een kat gekocht van iemand (niet van ons) en dat zoontje ging heel slecht met die kat om, dat beest was in 2 dagen getransformeerd naar een hyper-agressieve kitten, we hebben het beest maar meegenomen, ze wilden het dier na 2 dagen al in de bos dumpen.
Hebben dat beestje toen meegenomen, helaas bleek het dier voor ons te moeilijk om te kalmeren, hebben het vandaag maar meegegeven aan het asiel.
Zo ging het 2 jaar geleden toch ook? Tegen Spanje. Had Robben zo'n dikke kans, ging hij er gewoon niet in. Of hij werd onderuit gehaald ofzo, weet niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef zarGon het volgende:
Beter scoort Van Persië er eentje, anders is iedereen boos op hem. Hij maakt het telkens niet af..
Turken zijn heel goed tegenover mensen, maar behandelen dieren jammer genoeg niet met het respect en de liefde dat ze verdienen. Toen ik in Turkije was een lange tijd geleden, zag ik iemand voor de lol een steen gooien naar een hond, als klein kind raak je dan natuurlijk verward met wat je ziet. Toen ik van mijn tantes hoorde dat dat wel vaker gebeurde is mijn liefde voor dieren daardoor sterker gegroeid, heb altijd de neiging gehad om het op te nemen voor degenen die niet voor zichzelf kunnen opkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, maar moet er echt op reageren. Ik kan er slecht tegen als men dieren neemt zonder erover na te denken. "Hey wat leuk, een kitten houdt onze kleine zoon vast wel bezig". En dan halen ze zo'n beestje in huis alsof het een stuk speelgoed is. En als het kind niet met zo'n dier om kan gaan, gaan ze dat kind niet leren om met het dier om te gaan, maar dumpen ze het dier maar in een bos.
Ik wil ook heel graag een kat op mijn studentenkamer, maar neem er geen omdat ik de pineut ben als de kat naar buiten wil en omdat ik vaak in de weekenden in het ouderlijke huis ben (waar ook een kat is overigens). Vooruit denken.
/lief dagboek
Turken hebben weinig respect voor dieren inderdaad. Er zijn wel Turken die dieren respecteren omdat ze ook levende wezens zijn, maar een deel van deze Turken kan zich weer niet inleven in die dieren. Als ze zo'n dier kwaad doen, lijken ze niet te snappen dat het erg is. 'Aman bisey olmaz', zo'n soort instelling.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turken zijn heel goed tegenover mensen, maar behandelen dieren jammer genoeg niet met het respect en de liefde dat ze verdienen. Toen ik in Turkije was een lange tijd geleden, zag ik iemand voor de lol een steen gooien naar een hond, als klein kind raak je dan natuurlijk verward met wat je ziet. Toen ik van mijn tantes hoorde dat dat wel vaker gebeurde is mijn liefde voor dieren daardoor sterker gegroeid, heb altijd de neiging gehad om het op te nemen voor degenen die niet voor zichzelf kunnen opkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |