SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zet mij maar naast een neger dan is het net duo penotti hoor
Is het waar wat ze zeggen over meisjes met rooie haren?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
ja tis echt zo......enige wat opvalt is mn rode haar.......en nee niet zo rood als in dat scheidingstopic
Ja, dit geld ook wel voor mij denk ik, is wat politiek correcter.. Kan aardig depressed zijn uit het niets namelijk, dan ben ik niet zo gezellig.quote:
Dat die ook rood schaamhaar hebben? Ja, ik geloof van wel...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over meisjes met rooie haren?
Meer natuur gaan fotograferen danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jullie relatie is?
[..]
Dat idee heb ik op zich niet zo bij mezelf, alhoewel ik me soms wel afvraag hoe ik iets zou fotograferen, of balen dat ik mijn camera niet bij heb. Dat dan weer wel.
Ik weet van niks, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mensen, ik ben verhinderd. Ben rond 19:30 er. Ik ga via CS bus 23 pakken. Misschien wilt iemand mee vanuit daar (om 19:00)?
denk dat er wat anders bedoeld wordt.....maar laat tijnbrein maar specifieker zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat die ook rood schaamhaar hebben? Ja, ik geloof van wel...
Kussenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
denk dat er wat anders bedoeld wordt.....maar laat tijnbrein maar specifieker zijn
Geen idee ik zit nu te etenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mensen, ik ben verhinderd. Ben rond 19:30 er. Ik ga via CS bus 23 pakken. Misschien wilt iemand mee vanuit daar (om 19:00)?
Ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nog nooit van gehoord, Google leert me ook niet veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meer natuur gaan fotograferen danKen je het tienminuten-project?
Niet??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
weet niet zoen nooit met mezelf
Ik wel, doe het altijd zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, Google leert me ook niet veel eigenlijk.
Maar geen probleem met meer natuur fotograferen![]()
[ afbeelding ]
Wat typ jij beroerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
maarre ik ga mezelf is ff onder de douche werpen anders ben ik niet op tijd vanaaf
Da's geen verkeerde tip eigenlijk. Ik had het dus met die landschappen, op zich is een polderlandschap hardstikke mooi, maar omdat ik dus zelf in de polder woon, en ik dus heel erg gewend ben aan de omgeving, is het een stuk moeilijker om er dan een mooie foto van te maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
tienminuten-project:
Probeer dagelijks/wekelijks op een afstand van maximaal 10 minuten van je huis een zo mooi mogelijke foto te maken.
Daar leer je heel anders van kijken. Mensen zijn al gauw geneigd om een camera pas mee te nemen als ze verder weg gaan. Zonde, want dicht bij huis zitten vaak ook erg mooie foto's verstopt. Je ziet ze alleen niet meer omdat je zo gewend bent geraakt aan je eigen omgeving.
Zoenen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hoe meer je oefent hoe beter je wordt hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Zoenen... Of ik word er beter in, of meisjes worden er steeds beter in.
Succesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's geen verkeerde tip eigenlijk. Ik had het dus met die landschappen, op zich is een polderlandschap hardstikke mooi, maar omdat ik dus zelf in de polder woon, en ik dus heel erg gewend ben aan de omgeving, is het een stuk moeilijker om er dan een mooie foto van te maken.
Maar ze doen het allemaal zo andersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hoe meer je oefent hoe beter je wordt he
ja is goed om alle zoentechnieken onder de knie te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ze doen het allemaal zo anders
Dat had ik ook altijd... Totdat je een meisje interessant vind en haar lekker aangaapt en naar de lippen kijkt...quote:
Ik doe altijd maar wat, gaat primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja is goed om alle zoentechnieken onder de knie te krijgen
hehe dan is het goed hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar wat, gaat prima
De aparte vind ik leuker... De meisjes waarmee het intimiderend is om te beginnen met zoenen...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De aparte vind ik leuker... De meisjes waarmee het intimiderend is om te beginnen met zoenen...
Geilquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik gisteren nog.........3 zoenen op de wang
Die sandwiches bij pompstations zijn meestal wel goed te doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr stapt in de auto. Ik eet onderweg wel een banaan ofzo.
welke baan hebben we? Ben onderwegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:12 schreef Solique het volgende:
Ik ben maar alvast begonnen met bowlen, weer als eerst
haha jajaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb weer vertragingBen 19:45 pas in R. Dus 20:00 daar
Excuses.
High speed, dus je bent er over 10 minutenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ach ja. Shit happens. Ik moet 2x overstappen dus als iets vertraging heeft kan ik wachten. En als de ander ook later komt nog een keer wachten
Ik zit in de high speed trein naar R.dam nu.
Jij bent ook altijd altijd te laat he!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Excuses.
Het zijn altijd dezelfdequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd altijd te laat he!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel een rijbewijs.. Ik wil best je persoonlijke chauffeur spelen, 8 per uur?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:03 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Niet zo gemeen tegen mijNadelen van OV. Wordt tijd dat ik me RBW ga halen
Pien!quote:
H_Jquote:
Ja. En ik ben straks ook weg, ergens een kroeg onveilig maken met mijn bazen-acties.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
H_J![]()
Volgens mij zijn wij de enige in dit topic, iedereen is meeten![]()
Nouja, dan ga ik zometeen wel gezellig tegen mezelf zitten praten in dit topic denk ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. En ik ben straks ook weg, ergens een kroeg onveilig maken met mijn bazen-acties.
Hoi!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef vannelle het volgende:
Meldt!!!
Nu nog ff voorstellen.
* vannelle flanst stukje tekst in elkaar
Een zware vannelle roker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:55 schreef vannelle het volgende:
Meldt!!!
Nu nog ff voorstellen.
* vannelle flanst stukje tekst in elkaar
En daarna in stukjes hakken en dan afschieten en daarna ophangenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik word er eigenlijk nogal moe van om, iedere keer als ik een nummer zoek op youtube, met zwaar zuigende mobiele telefoon opnames van live optredens geconfronteerd te worden.
Die lui die dat uploaden moeten ze kapot trappen.
Thanks voor het welkom.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ga jij nog wat leuks doen dit weekend? Oh en welkom enzo, dat zou ik bijna vergeten![]()
Een overtuigde roker.quote:
Een richtlijn it is, denk ik... Anders zou ik hier strikt genomen binnen nu en twee maanden ook niet meer kunnen posten of naar een meet kunnen wegens overschrijding van de leeftijdsgrens.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
Hallo mensen.
Via meerdere mensen heb ik gehoord dat de leeftijdsgrens meer een richtlijn is dan een daadwerkelijke grens.
En daar ben ik blij om want eerlijk gezegd lijkt het mij leuk om wat meer mensen te leren kennen.
Ik weet niet of het gebruikelijk is om je echte naam te noemen dus dat doe ik nog ff niet.
Uiteraard wel als het wel gebruikelijk is.
Ik ben dus vannelle, 43 lentes jong.
Woon vlakbij Bergen op Zoom, mooiste stukje Brabant dus.
Normaal werk ik als vrachtwagenchauffeur maar zit nu in de ziektewet door m'n rug.
Zit dus voornamelijk thuis en verveel me kapot.
Buiten dat zijn nieuwe contacten altijd leuk want ik ben best wel een sociaal persoon.
Mijn hobby's zijn sleutelen, motorrijden, computers en dus internetten, lezen, goede films kijken en vooral een goed gesprek heeft mijn voorkeur.
Mochten jullie meer willen weten dan geef ik graag antwoord.
Zekers!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
vannelle; zet je 'm ook even in het andere topic? Dan gooi ik je van daaruit in de wiki
Ik ga jou zó proberen weg te pesten over 2 maandenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een richtlijn it is, denk ik... Anders zou ik hier strikt genomen binnen nu en twee maanden ook niet meer kunnen posten of naar een meet kunnen wegens overschrijding van de leeftijdsgrens.
Waarschijnlijk doe ik sommigen daar een ENORM plezier mee, maar hey!
Oeh, kom maar...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga jou zó proberen weg te pesten over 2 maandenOude man!
Ik kan je hebben H_Jquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oeh, kom maar...
Maar niet huilen naderhand als ik je li'l ass er finaal af rooster natuurlijk.
Neequote:
Hey vannelle, jij ook hier?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Thanks voor het welkom.
Enige wat in de planning staat is morgen met m'n schoonzus naar een auto kijken, en ook dat kan leuk zijn.
Oh ja.. moest ff denken waar je ook alweer zatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeBowlen is niks voor mij joh
Bovendien is het me wat te ver weg
Overigens wel onwijs veel zin om nog iets te gaan doen, maar geen flauw idee wat
Ja, ben weer thuisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja.. moest ff denken waar je ook alweer zat
Ja, daar kan ik je ook niet bij helpen, ben je alweer thuis?
Jeps, ook ik hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey vannelle, jij ook hier?
Welkom!
Naar wat voor auto ga je kijken?
Hahaha, ik ben het gewend. Ben eerlijk gezegd niet zo'n uitgaanstype..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ben weer thuis![]()
Nu op de bank zitten met de laptop... Niet helemaal de meest fantastische activiteit voor de zaterdagavond
Netjes, netjes.. Ik moet ook op zoek naar wat anders, maar dat komt wel..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jeps, ook ik hier.
Morgen kijken naar een Ford Fiesta voor m'n schoonzus, ben nooit te beroerd om ff te helpen.
Je bent iig een gezellige, behulpzame saaie lul.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben het gewend. Ben eerlijk gezegd niet zo'n uitgaanstype..
Je mag het ook 'een saaie lul' noemen hoor, vind ik ook prima
[..]
Netjes, netjes.. Ik moet ook op zoek naar wat anders, maar dat komt wel..
Maar toch een saaie lulquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent iig een gezellige, behulpzame saaie lul.
Oh, dat heb ik ook wel es idd, dat ik gewoon effe weg wil. Heel irritant is dat, als je op dat moment geen inspiratie hebt. En zeker als je alleen zit. Maargoed..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
Ach, echt stappen doe ik ook niet vaak hoor...
Vind het meestal ook wel gewoon erg lekker om thuis te zitten. Vanavond alleen niet
Ik heb soms een oplevingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent iig een gezellige, behulpzame saaie lul.
Dat is helemaal niet erg, dat heb ik zelfs af en toe... En dan ben ik altijd blij als het weer over isquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, dat heb ik zelfs af en toe... En dan ben ik altijd blij als het weer over is
Dat heb ik ook. Ik vind het leuk als ik iets gedaan heb en dat ik daarna weer lekker thuis zit, maar na 1-2 maanden geen sociaal contact te hebben gehad word ik weer kriegel en neerslachtig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
Ach, echt stappen doe ik ook niet vaak hoor...
Vind het meestal ook wel gewoon erg lekker om thuis te zitten. Vanavond alleen niet
ik moest werken dus kan geen verslag doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:59 schreef vannelle het volgende:
Doe es een kort verslag van de meeting?
* vannelle is belangstellend
Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik moest werken dus kan geen verslag doen
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
heb geleerd niet alles gelijk te vertellen hoor
Hey vannelle jij ook hier??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:59 schreef vannelle het volgende:
Doe es een kort verslag van de meeting?
* vannelle is belangstellend
hehe toch nog iemand die me begrijptquote:Op zondag 3 juni 2012 00:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook.
Was puur belangstelling maar snap je reactie.
verliezen is niet erg........als het maar leuk wasquote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
En thuis!!, de rest zit waarscheinlijk nog te borrelen
[..]
Hey vannelle jij ook hier??
kort verslag van de meet.. erg gezellig.. wel lang moeten wachtenzoals jullie hebben kunnen lezen
![]()
automatic_ is toch ook nog even gekomen yeahh
IHA is bloedfanatiek..![]()
maar helaas voor haar weer niet gewonnen
![]()
sylvesterr is de koning van het bowlen geworden.. die heeft 2x gewonnen![]()
en ik de grote verliezermaar had niet anders verwacht
![]()
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
kort verslag van de meet.. erg gezellig.. wel lang moeten wachtenzoals jullie hebben kunnen lezen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 00:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13
was leuk geweest als Skullsplitter niet voor niets die kant op was gegaan, niet?
Jeps, ben hier op aanraden van een speciaal persoon.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Logisch toch? Ik vertel toch ook maar alleen het noodzakelijke over mezelf?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hehe toch nog iemand die me begrijpt
Wiet?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef Solique het volgende:
En thuis na de weet. Was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef Solique het volgende:
En thuis na de meet. Was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
Jaaaaa, ik kon het toch niet laten haha.quote:
dat snap ikquote:Op zondag 3 juni 2012 01:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik kon het toch niet laten haha.
Ik was bijna de autocorrect te slim afquote:
Mooiquote:
Aantal Brabanders neemt wel toe, kan alleen maar gezelliger worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:28 schreef Kper_Norci het volgende:
vannelle![]()
Ford Fiesta![]()
Het wordt hier gewoon het nieuwe West-Brabant topic![]()
Net terug van een avondje bij vrienden, was weer beregezellig, nu nog ff wat muziek luisteren, want ja, avondmens en om 01:28u gaan slapen gaat niet echt samen
Had zijn post niet gezien. Kijk eigenlijk alleen nog hierquote:Op zondag 3 juni 2012 01:37 schreef automatic_ het volgende:
Ja, was leuk! Maar ik vind het wel lullig voor Skull
Ik ook, heb net even in DM met hem gepraat.. zoals ik eerder al zei heb ik het andere topic al even niet meer gevolgd dus ik wist ook van niks..quote:Op zondag 3 juni 2012 01:37 schreef automatic_ het volgende:
Ja, was leuk! Maar ik vind het wel lullig voor Skull
Ik ook, en zag nu net dat daar ook al weer veel sc was dus dan is het niet echt te volgen.. maar goed les voor de volgende keer, de gene die het organiseerd gelijk ff nummer achterlaten bij de mensen die willen komenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Had zijn post niet gezien. Kijk eigenlijk alleen nog hier
Haha, ik had ook een DM gestuurdquote:Op zondag 3 juni 2012 01:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik ook, heb net even in DM met hem gepraat.. zoals ik eerder al zei heb ik het andere topic al even niet meer gevolgd dus ik wist ook van niks..![]()
Bourgondiërs in hart en nierenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aantal Brabanders neemt wel toe, kan alleen maar gezelliger worden.
Ik ga hetzelfde doen, weltrustenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:47 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens in morgen word het ook weer laat![]()
Jammer dat de rest van Nederland dat niet snapt.quote:
Het enige wat ik anders zou willen zien aan Brabant is meer beats met carnaval, die muziek trek ik niet zo lekker. Maar voor de rest is het de beste provincie van Nederlandquote:Op zondag 3 juni 2012 01:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jammer dat de rest van Nederland dat niet snapt.
Ze zouden eens een weekje Brabant mee moeten draaien.
Die carnavalsmuziek vind ik sowieso baggerquote:Op zondag 3 juni 2012 01:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het enige wat ik anders zou willen zien aan Brabant is meer beats met carnaval, die muziek trek ik niet zo lekker. Maar voor de rest is het de beste provincie van Nederland![]()
Tilburg kan ik wel begrijpen, da's nou niet bepaald een hoogstandje van Brabant, meer een hindernis op de weg tussen Breda en Eindhoven.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:10 schreef Waaghals het volgende:
Paar jaar in Tilburg gewoond, blij dat ik er weg ben
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat is nu eigenlijk het geval met skullsplitter? Aangekomen in een lege bowlinghall of iets?
Lijkt me knap lullig.
Tilburg is vooral praktisch, maar net als Eindhoven niet mooi of charmant.quote:
Dat IS lullig... en daar zou ik ook niet al te vrolijk van worden. En om dan maar een open deur in te trappen; voortaan even een telefoonnummer op voorhand scoren is niet het meest slechte idee.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]Geen telefoonnummer, geen PM/DM met "we zitten bij de buren" oid, dus maar weer huiswaards gegaan. Net een krap uurtje thuis
Ik heb het bij een banaantje, 's avonds 1 mini-kipnugget en 1 mini-kaassoufle gehouden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die sandwiches bij pompstations zijn meestal wel goed te doen
As usual.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Excuses.
Ik rijdt.quote:
Achteraf toch blij dat ik me vrij warm heb gekleed, want we hebben buiten best lang staan wachten op IHA.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo, dat is lekker snel.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef Solique het volgende:
En thuis na de meet. Was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar
Dat is ook snel.quote:
Jij kan niet echt goed tegen je verlies hè?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Truste mensen. Was gezelligJmmr dat ik weer heb verloren
Yep... Van tevoren een telefoonnummer scoren kan geen kwaad inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat IS lullig... en daar zou ik ook niet al te vrolijk van worden. En om dan maar een open deur in te trappen; voortaan even een telefoonnummer op voorhand scoren is niet het meest slechte idee.
Lege snelweg en geen controles is door gassen.quote:
Ik heb gisteravond iets teveel politiewagens gezien, ik durde om de een of andere reden niet te hard te rijden.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Lege snelweg en geen controles is door gassen.
De A20 was zowat leeg toen ik er reed. Ik had alleen een Audi voor mij dus zolang hij vol gas kon rijden en ik hem kon zien en geen flits of zwaailicht kon ik rustig door gassen.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond iets teveel politiewagens gezien, ik durde om de een of andere reden niet te hard te rijden.
De A2 was ook zowat leeg (5 baans, yeah!), maar ik vertrouw de politie niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
De A20 was zowat leeg toen ik er reed. Ik had alleen een Audi voor mij dus zolang hij vol gas kon rijden en ik hem kon zien en geen flits of zwaailicht kon ik rustig door gassen.
De A2 is minder betrouwbaar inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De A2 was ook zowat leeg (5 baans, yeah!), maar ik vertrouw de politie niet.
Ligt er aan wat voor blik je er naar werpt.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De politie en ik begrijpen elkaar goed. Zou een agente mij ook goed begrijpen?
Op de A2 verschijnen ze uit het niets, niet normaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
De A2 is minder betrouwbaar inderdaad.
Laatste stuk A12 heb ik wat rustiger gereden daar staan ze vaak genoeg.
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor blik je er naar werpt.
Al zijn de meeste agentes net mannen
weinigquote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgen, ik heb zojuist 13 uur achter elkaar geslapen. Wat heb ik allemaal gemist
Goedemorgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgen, ik heb zojuist 13 uur achter elkaar geslapen. Wat heb ik allemaal gemist
13 uur? Als ik na zoveel uur wakker word dan ben ik echt half dood als ik wakker ben..quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef MsMessy het volgende:
Haha, irritant is dat.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Zin eieren met spek maar niets in huis...
Heel erg, maar we zien morgen wel weerquote:
Zie je er zo verdacht uit dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:22 schreef mutsieflutsie het volgende:
politie![]()
moest gisteren mn hele auto leeghalen
Zo'n tikkend geluid? Tik tak, tik tak.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:39 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
neuh maar mn auto stond vol met kratten en ze hoorden een geluid
Nog lekker gewerkt gisteren?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee eerder een brommend geluid, maar in een krat geeft dat wel weer een tik tak effect
ja heb een leuke avond gehadquote:Op zondag 3 juni 2012 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog lekker gewerkt gisteren?
Die meet was leuk. Eerst staan wachten tot dat we er allemaal waren. Daarna gaan bowlen dat was erg leuk.
Tofquote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja heb een leuke avond gehad
volgende keer ga ik mee tenzij het weer zo'n last-minute actie is en ik moet werken
30juni staat al vastquote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja heb een leuke avond gehad
volgende keer ga ik mee tenzij het weer zo'n last-minute actie is en ik moet werken
strijk hier net weggewerkt dus ik mag leuke dingen doenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof![]()
Zo en nu nog wat nuttigs gaan doen. StrijkenWish me luck
ja die staat genoteerd, maar is ff twijfelgeval ivm werkquote:
Ach zo veel strijk is het nu ook weer nietquote:Op zondag 3 juni 2012 12:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
strijk hier net weggewerkt dus ik mag leuke dingen doen
[..]
ja die staat genoteerd, maar is ff twijfelgeval ivm werk
haha gezellig tochquote:Op zondag 3 juni 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ben je op een Fok!meet kom je familie tegen
Was toeval. De broer van mijn zwager was jarig en ging naar eten en naar de bios. Later ben ik met hen terug naar huis gegaan.quote:
toevalligheden maken het leven leukquote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was toeval. De broer van mijn zwager was jarig en ging naar eten en naar de bios. Later ben ik met hen terug naar huis gegaan.
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
''What's this day of rest shit? What's this bullshit? I don't fuckin' care! It don't matter to Jesus. But you're not foolin' me, man. You might fool the fucks in the league office, but you don't fool Jesus. This bush league psyche-out stuff. Laughable, man - ha ha! I would have fucked you in the ass Saturday. I fuck you in the ass next Wednesday instead. Wooo! You got a date Wednesday, baby! ''
Net wakker? Damn... Kon ik maar zo lang slapen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nog heel erg bedankt Sultana
Ben net wakker
Jij bent de koningin en zij de prinsesquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent de koningin en zij de prinses
Dan is het goedquote:Op zondag 3 juni 2012 14:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent de koningin en zij de prinses
Ik hoop niet dat ze mij ooit als haar bodyguard aanneemt, want dan heeft ze niks aan mij. Ik zou direct wegrennen in geval van problemen.quote:
nou als ze ooit eens problemen krijgt met honden ofzo is het wel handig danquote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij ooit als haar bodyguard aanneemt, want dan heeft ze niks aan mij. Ik zou direct wegrennen in geval van problemen.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou als ze ooit eens problemen krijgt met honden ofzo is het wel handig dan
mooie afleiding
Helaas voor alle Fok!kers ze is al getrouwdquote:Op zondag 3 juni 2012 13:26 schreef automatic_ het volgende:
Ja wij hebben gewoon de zus van Tijn gezien
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou als ze ooit eens problemen krijgt met honden ofzo is het wel handig dan
mooie afleiding
Geen idee, en wat ik ben?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze mij ooit als haar bodyguard aanneemt, want dan heeft ze niks aan mij. Ik zou direct wegrennen in geval van problemen.
Shoppen?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
wil nog wat leuks doen maar kan niks verzinnen![]()
ideeën?
Ga naar de sportschoolquote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
wil nog wat leuks doen maar kan niks verzinnen![]()
ideeën?
Hahahaquote:
quote:
Alleen vriendinnen noemen mij Moniquequote:
Als wij geen vrienden zijn, wat zijn wel dan wel?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Alleen vriendinnen noemen mij Monique
ze moeten wat om kopers aan te trekkenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef vannelle het volgende:
* vannelle meldt zich ook weer
Vanmorgen voor een auto wezen kijken maar ben er nu echt van overtuigd dat ze er op de foto mooier uitzien dan in het echt.
Wat een uitgeleefd ding zeg!
Als je serieuze kopers wilt hebben kun je beter eerlijk zijn lijkt mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ze moeten wat om kopers aan te trekken
ja oke maar sommigen snappen niet dat je met eerlijk zijn meer bereiktquote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je serieuze kopers wilt hebben kun je beter eerlijk zijn lijkt mij.
Was een particulier trouwens en ik gok dat hij het niet bewust verzwegen heeft maar dat hij het min of meer normaal en dus het vermelden niet waard vindt.
Geeft niks, zoektocht gaat gewoon verder.
Is voor iemand anders maar we zoeken een klein, goedkoop autootje met lage vaste lasten.quote:
Nieuw of tweede hands?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is voor iemand anders maar we zoeken een klein, goedkoop autootje met lage vaste lasten.
Denk: Fiesta, Corsa, Clio. Beetje dat segment.
Idd, in dit geval niet aan de orde want die vent klopte echt wel!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja oke maar sommigen snappen niet dat je met eerlijk zijn meer bereikt
maar was in dit geval niet aan de orde
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.
neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.
Ze liggen in scheiding dus budget is beperkt, vandaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee![]()
Collega heeft laatst 2 de hands een Lupotje gekocht diesel heel zuinig.
Er zijn genoeg auto's te vinden dus zo moeilijk moet het niet zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze liggen in scheiding dus budget is beperkt, vandaar.
Diesel gaat em niet worden, is meer voor woon/werk op korte afstand
Ow, gaat ook wel lukken hoor. Alleen die van vandaag was niks.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn genoeg auto's te vinden dus zo moeilijk moet het niet zijn.
goed bezigquote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Boh, productieve zondagOpgeruimd... Nu nog stofzuigen, maar zó geen zin in de herrie van zo'n apparaat
Gewoon niet aanzetten, doe maar faken.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Boh, productieve zondagOpgeruimd... Nu nog stofzuigen, maar zó geen zin in de herrie van zo'n apparaat
oordopjes en muziek aan stofzuigen maarquote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan niet fakenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon niet aanzetten, doe maar faken.
I sure as hell hope not...quote:
quote:
Gezelligquote:
Ja inderdaadquote:
Bambiquote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
De bijnaam van IhaveAmnesia ben ik weer vergeten
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle komt er naast zitten, pakt afstandsbediening van tv en gaat zappen
Gezellig he?
Nooit gezien die filmquote:
Nee joh we doen gewoon GHB in je drankjequote:
Haha.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:14 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Kan me voorstellen na zo'n nachtAnders neem je even een power nap
Klinkt alsof je druk bent, wat doe je hier nog?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haha.
Ik moet morgen weer werken en moet dus weer vroeg opstaan. Dat is wel even wennen na een weekje ziek zijn.![]()
Dit betekent dat ik vanavond vrij vroeg naar bed moet én dat ik tot die tijd alles af moet maken.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klinkt alsof je druk bent, wat doe je hier nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |