Op de A2 verschijnen ze uit het niets, niet normaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
De A2 is minder betrouwbaar inderdaad.
Laatste stuk A12 heb ik wat rustiger gereden daar staan ze vaak genoeg.
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor blik je er naar werpt.
Al zijn de meeste agentes net mannen
weinigquote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgen, ik heb zojuist 13 uur achter elkaar geslapen. Wat heb ik allemaal gemist
Goedemorgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgen, ik heb zojuist 13 uur achter elkaar geslapen. Wat heb ik allemaal gemist
13 uur? Als ik na zoveel uur wakker word dan ben ik echt half dood als ik wakker ben..quote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef MsMessy het volgende:
Haha, irritant is dat.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Zin eieren met spek maar niets in huis...
Heel erg, maar we zien morgen wel weerquote:
Zie je er zo verdacht uit dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:22 schreef mutsieflutsie het volgende:
politie![]()
moest gisteren mn hele auto leeghalen
Zo'n tikkend geluid? Tik tak, tik tak.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:39 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
neuh maar mn auto stond vol met kratten en ze hoorden een geluid
Nog lekker gewerkt gisteren?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee eerder een brommend geluid, maar in een krat geeft dat wel weer een tik tak effect
ja heb een leuke avond gehadquote:Op zondag 3 juni 2012 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog lekker gewerkt gisteren?
Die meet was leuk. Eerst staan wachten tot dat we er allemaal waren. Daarna gaan bowlen dat was erg leuk.
Tofquote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja heb een leuke avond gehad
volgende keer ga ik mee tenzij het weer zo'n last-minute actie is en ik moet werken
30juni staat al vastquote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja heb een leuke avond gehad
volgende keer ga ik mee tenzij het weer zo'n last-minute actie is en ik moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |