Maar ze doen het allemaal zo andersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hoe meer je oefent hoe beter je wordt he
ja is goed om alle zoentechnieken onder de knie te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ze doen het allemaal zo anders
Dat had ik ook altijd... Totdat je een meisje interessant vind en haar lekker aangaapt en naar de lippen kijkt...quote:
Ik doe altijd maar wat, gaat primaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja is goed om alle zoentechnieken onder de knie te krijgen
hehe dan is het goed hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe altijd maar wat, gaat prima
De aparte vind ik leuker... De meisjes waarmee het intimiderend is om te beginnen met zoenen...quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De aparte vind ik leuker... De meisjes waarmee het intimiderend is om te beginnen met zoenen...
Geilquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:12 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ik gisteren nog.........3 zoenen op de wang
Die sandwiches bij pompstations zijn meestal wel goed te doenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr stapt in de auto. Ik eet onderweg wel een banaan ofzo.
welke baan hebben we? Ben onderwegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:12 schreef Solique het volgende:
Ik ben maar alvast begonnen met bowlen, weer als eerst
haha jajaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb weer vertragingBen 19:45 pas in R. Dus 20:00 daar
Excuses.
High speed, dus je bent er over 10 minutenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:32 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ach ja. Shit happens. Ik moet 2x overstappen dus als iets vertraging heeft kan ik wachten. En als de ander ook later komt nog een keer wachten
Ik zit in de high speed trein naar R.dam nu.
Jij bent ook altijd altijd te laat he!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:19 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik heb weer vertragingBen 19:45 pas in R. Dus 20:00 daar
Excuses.
Het zijn altijd dezelfdequote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd altijd te laat he!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |