SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zet mij maar naast een neger dan is het net duo penotti hoor
Is het waar wat ze zeggen over meisjes met rooie haren?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
ja tis echt zo......enige wat opvalt is mn rode haar.......en nee niet zo rood als in dat scheidingstopic
Ja, dit geld ook wel voor mij denk ik, is wat politiek correcter.. Kan aardig depressed zijn uit het niets namelijk, dan ben ik niet zo gezellig.quote:
Dat die ook rood schaamhaar hebben? Ja, ik geloof van wel...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over meisjes met rooie haren?
Meer natuur gaan fotograferen danquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jullie relatie is?
[..]
Dat idee heb ik op zich niet zo bij mezelf, alhoewel ik me soms wel afvraag hoe ik iets zou fotograferen, of balen dat ik mijn camera niet bij heb. Dat dan weer wel.
Ik weet van niks, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mensen, ik ben verhinderd. Ben rond 19:30 er. Ik ga via CS bus 23 pakken. Misschien wilt iemand mee vanuit daar (om 19:00)?
denk dat er wat anders bedoeld wordt.....maar laat tijnbrein maar specifieker zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat die ook rood schaamhaar hebben? Ja, ik geloof van wel...
Kussenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
denk dat er wat anders bedoeld wordt.....maar laat tijnbrein maar specifieker zijn
Geen idee ik zit nu te etenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Mensen, ik ben verhinderd. Ben rond 19:30 er. Ik ga via CS bus 23 pakken. Misschien wilt iemand mee vanuit daar (om 19:00)?
Ik had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nog nooit van gehoord, Google leert me ook niet veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meer natuur gaan fotograferen danKen je het tienminuten-project?
Niet??quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
weet niet zoen nooit met mezelf
Ik wel, doe het altijd zoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, Google leert me ook niet veel eigenlijk.
Maar geen probleem met meer natuur fotograferen![]()
[ afbeelding ]
Wat typ jij beroerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef mutsieflutsie het volgende:
maarre ik ga mezelf is ff onder de douche werpen anders ben ik niet op tijd vanaaf
Da's geen verkeerde tip eigenlijk. Ik had het dus met die landschappen, op zich is een polderlandschap hardstikke mooi, maar omdat ik dus zelf in de polder woon, en ik dus heel erg gewend ben aan de omgeving, is het een stuk moeilijker om er dan een mooie foto van te maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
tienminuten-project:
Probeer dagelijks/wekelijks op een afstand van maximaal 10 minuten van je huis een zo mooi mogelijke foto te maken.
Daar leer je heel anders van kijken. Mensen zijn al gauw geneigd om een camera pas mee te nemen als ze verder weg gaan. Zonde, want dicht bij huis zitten vaak ook erg mooie foto's verstopt. Je ziet ze alleen niet meer omdat je zo gewend bent geraakt aan je eigen omgeving.
Zoenen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hoe meer je oefent hoe beter je wordt hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
Zoenen... Of ik word er beter in, of meisjes worden er steeds beter in.
Succesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Da's geen verkeerde tip eigenlijk. Ik had het dus met die landschappen, op zich is een polderlandschap hardstikke mooi, maar omdat ik dus zelf in de polder woon, en ik dus heel erg gewend ben aan de omgeving, is het een stuk moeilijker om er dan een mooie foto van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |