Huh?? dat heb ik even gemist danquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr meldt zich af voor de meet.
Hier stond net iets heel anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
Sommige mensen moeten eens nadenken voor ze iets posten![]()
dat zeg ikquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Lees die post en de daaropvolgende posts ook even.
Of het is een subtiel hintje: ik wil niet dat sylv komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha volgens mij heb je niet goed gelezen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of het is een subtiel hintje: ik wil niet dat sylv komt.
Ik heb voor de K-x gekozen omdat ik in eerste instantie de katten ging fotograferen, en deze camera werd geroemd om zijn lichtsterke chip plus de goede prestaties m.b.t. ruis op hogere iso waardes. Echt gebouwen heb ik nog niet echt geprobeerd, daarvoor ben ik er nog niet lang genoeg mee bezig, maar ik denk dat het idd ook voor gebouwen geld dat het redelijk moeilijk is om daar een goeie foto van te maken. Plus hoe creatief ben je zelf natuurlijk. Die maat van mij doet zelf ook airbrushwerk, en goed ook, zijn foto's zien er weer heel anders uit dan die van mij, zeker als je naar de composities kijkt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pentaxik verkoop oa Pentax in de winkel
Natuurfotografie is leuk, ik maak ook graag macrootjes, heb zelf een Canon 1000D met 18-55, 24-105, 24-85, en 17-85. Fotografeer graag kinderen en dieren, veel spontaner dan volwassen mensen fotograferen en dat maakt het leuk, vind ik. Fotograferen in een studio kan ik wel maar doe ik écht alleen als het niet anders kan. Architectuur enzo fotograferen vind ik niet leuk, mooi hoor, die lijnen, ik snap wel waarom anderen het wel leuk vinden, maar ik kan er zelf niet zo veel mee, zit te weinig beweging in naar mijn zin, daarom ook liever kinderen en dieren.
Ik wil in mijn vakantie graag naar de Beekse Bergen, kijken wat ik daar allemaal op de gevoelige plaat kan vastleggen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Sorry Sylvie
Weissman meldde zich gisternacht plots af. Daarna las ik MsMessy's post. Ik ging toen niet meer op zoek naar geintjes/waarheden, omdat ik me er zo op verheugd was etc.
Als mij onderweg niets overkomt ben ik er rond 19.00u.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]denk het ook, moslimterrorist
![]()
maar je komt maar gewoon hoor
Ik ook gewoonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Als mij onderweg niets overkomt ben ik er rond 19.00u.
Als jij je een beetjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet nog ff kijken hoor...Voel mijzelf een beetje
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Dan zorgen wij er voor dat hetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
Dan hoop ik dat HJ me niet uit de auto schoptquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb voor de K-x gekozen omdat ik in eerste instantie de katten ging fotograferen, en deze camera werd geroemd om zijn lichtsterke chip plus de goede prestaties m.b.t. ruis op hogere iso waardes. Echt gebouwen heb ik nog niet echt geprobeerd, daarvoor ben ik er nog niet lang genoeg mee bezig, maar ik denk dat het idd ook voor gebouwen geld dat het redelijk moeilijk is om daar een goeie foto van te maken. Plus hoe creatief ben je zelf natuurlijk. Die maat van mij doet zelf ook airbrushwerk, en goed ook, zijn foto's zien er weer heel anders uit dan die van mij, zeker als je naar de composities kijkt.
Wel uitkijken bij de leeuwen hè, in de Beekse Bergen, gewoon in de auto blijven zitten
Dankjequote:
Ik weet niet hoe goed jullie relatie is?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat HJ me niet uit de auto schopt
Dat idee heb ik op zich niet zo bij mezelf, alhoewel ik me soms wel afvraag hoe ik iets zou fotograferen, of balen dat ik mijn camera niet bij heb. Dat dan weer wel.quote:DankjeFotograferen is leuk
![]()
Best grappig, ik ben heel anders naar de wereld gaan kijken sinds ik fotografeer...
Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zorgen wij er voor dat hetgaat worden
Oh dat gaat wel lukkenquote:
Middag Mutsiequote:
Hier ook lekkerquote:
Dikke knufquote:
ach moet werken daarna zal het wel naborrelen wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Donderdag en vrijdag geweest... Denk dat ik een dagje rust neem
Zo gaat dat, ben je serveerster of barjuffrouw?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ach moet werken daarna zal het wel naborrelen worden
er zijn wel meer dingen dan serveerster of barjuffrouwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
Zo gaat dat, ben je serveerster of barjuffrouw?
Prostituee?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen dan serveerster of barjuffrouw
* LaPeach schuift een glaasje roosvicee naar automatic_quote:
Smakelijk en werkse straksquote:
Neem het niet zo serieus...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:02 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]![]()
heb je hier ook een negeer knoppie
mij en mn negeer knoppie moet je al helemaal niet serieus nemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Neem het niet zo serieus...
Ik denk gewoon aan avond/nacht werk en dan denk ik als eerste aan horeca en daarna blijkbaar een prostitutie.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mij en mn negeer knoppie moet je al helemaal niet serieus nemen
Je neger koppie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:11 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
mij en mn negeer knoppie moet je al helemaal niet serieus nemen
Negerinnen koppie dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:19 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
doe nog maar een gok, deze klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |