Als wij geen vrienden zijn, wat zijn wel dan wel?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Alleen vriendinnen noemen mij Monique
ze moeten wat om kopers aan te trekkenquote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef vannelle het volgende:
* vannelle meldt zich ook weer
Vanmorgen voor een auto wezen kijken maar ben er nu echt van overtuigd dat ze er op de foto mooier uitzien dan in het echt.
Wat een uitgeleefd ding zeg!
Als je serieuze kopers wilt hebben kun je beter eerlijk zijn lijkt mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:46 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ze moeten wat om kopers aan te trekken
ja oke maar sommigen snappen niet dat je met eerlijk zijn meer bereiktquote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je serieuze kopers wilt hebben kun je beter eerlijk zijn lijkt mij.
Was een particulier trouwens en ik gok dat hij het niet bewust verzwegen heeft maar dat hij het min of meer normaal en dus het vermelden niet waard vindt.
Geeft niks, zoektocht gaat gewoon verder.
Is voor iemand anders maar we zoeken een klein, goedkoop autootje met lage vaste lasten.quote:
Nieuw of tweede hands?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is voor iemand anders maar we zoeken een klein, goedkoop autootje met lage vaste lasten.
Denk: Fiesta, Corsa, Clio. Beetje dat segment.
Idd, in dit geval niet aan de orde want die vent klopte echt wel!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja oke maar sommigen snappen niet dat je met eerlijk zijn meer bereikt
maar was in dit geval niet aan de orde
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.
neequote:Op zondag 3 juni 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
2e hands, klein budget. Huidige auto hebben ze een bezoekregeling voor als je snapt wat ik bedoel.
Ze liggen in scheiding dus budget is beperkt, vandaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee![]()
Collega heeft laatst 2 de hands een Lupotje gekocht diesel heel zuinig.
Er zijn genoeg auto's te vinden dus zo moeilijk moet het niet zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze liggen in scheiding dus budget is beperkt, vandaar.
Diesel gaat em niet worden, is meer voor woon/werk op korte afstand
Ow, gaat ook wel lukken hoor. Alleen die van vandaag was niks.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn genoeg auto's te vinden dus zo moeilijk moet het niet zijn.
goed bezigquote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Boh, productieve zondagOpgeruimd... Nu nog stofzuigen, maar zó geen zin in de herrie van zo'n apparaat
Gewoon niet aanzetten, doe maar faken.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Boh, productieve zondagOpgeruimd... Nu nog stofzuigen, maar zó geen zin in de herrie van zo'n apparaat
oordopjes en muziek aan stofzuigen maarquote:Op zondag 3 juni 2012 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan niet fakenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon niet aanzetten, doe maar faken.
I sure as hell hope not...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |